Hardy Arts

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz

Hardy Arts

Post autor: SaperHeart »

Witam
Jestem początkujący i dopiero zacząłem malować figurki. Proszę o szczerą krytykę i ewentualne porady.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2014, o 16:00 przez SaperHeart, łącznie zmieniany 1 raz.

Zwolin
Falubaz

Post autor: Zwolin »

a może jakieś fotki ?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz

Ostatnio zmieniony 11 kwie 2010, o 17:53 przez SaperHeart, łącznie zmieniany 5 razy.

Zwolin
Falubaz

bardzo fajnie jak na początek
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
jamakot
Wodzirej

Post autor: jamakot »

Dobre prace.
]arrrr

Zwolin
Falubaz

tarcza super
Sf(x)= x^2+cx
chciałeś to masz

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz

Post autor: kotson »

Jak na początkującego to bardzo podobają mi się twoi grave guardzi.
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz

2

Jest to druga moja figurka, którą skończyłem wczoraj. GG skończyłem tydzień temu. Emperor's Champion:

Obrazek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c93 ... c4a2a.html
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2010, o 17:52 przez SaperHeart, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz