Galeria by roc3s - UP

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
roc3s
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Ruda Śląska

Galeria by roc3s - UP

Post autor: roc3s »

Z racji tego, że jest to mój pierwszy post na forum chciałbym się przywitać. Jakieś dwa miesiące temu zacząłem moją przygodę z WFB, co prawda grać jeszcze nie umiem (studiuję zawzięcie army booka), ale bawię się w malowanie. To co ukazuje post, to moje pierwsze prace (zrobione trochę w pośpiechu - czego teraz bardzo żałuję) jakie dane było mi dotychczas zrobić. Sam jestem świadom, że jeszcze ogromna przepaść dzieli mnie do tego, by osiągnąć prezentowany na forum poziom. Brakuje mi głownie precyzji i wyczucia narzędzia (pędzel jest dość nieporęczny - jak dla mnie przynajmniej ^^ ), od czegoś jednak trzeba zacząć. Oczywiście opinię oddaję w Wasze ręce, byłbym wdzięczny za komentarz, krytykę, a przede wszystkim porady (tutaj też prośba, żeby były one pisane w sposób jak na zwracanie do noob'a przystało - nie kminie jeszcze wszystkiego).

Pozdrawiam :)


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 1 wrz 2015, o 22:47 przez roc3s, łącznie zmieniany 41 razy.
Obrazek

daredbrush.com
Maluję na zlecenie LINK !!

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2150
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Nie mam fot :<!
Popraw liny!

Obrazek

Awatar użytkownika
roc3s
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: roc3s »

Linki poprawione, zdjęcia trochę za bardzo w czerwień padające, ale da się z nich coś wyciągnąć. Późna pora i światło nie te, a nie chciało mi się lamp wyciągać. Czekam na rady, dorady i porady ;)
Obrazek

daredbrush.com
Maluję na zlecenie LINK !!

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2150
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Mam zdjęcia :D!

1. Zrób podstawki.