Sipahowa galeria - Carnosaur

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

Awatar użytkownika
Sipah
Warzywo
Posty: 17
Lokalizacja: Kraków

Sipahowa galeria - Carnosaur

Post autor: Sipah »

Witam
Po dłuższym czasie zdecydowałem się zaprezentować publicznie moje figurki. Od razu dodam że jestem raczej początkującym malarzem, figurki maluję tylko dla przyjemności. W Warhammera nigdy nie grałem, no ale jeszcze wszystko przede mną.

No to jedziem od najstarszych wypocin (mam nadzieję że coś widać na zdjęciach :) ). Połowa oddziału nocnych goblinów pomalowana jakieś pół roku temu. Ogólnie wtedy w 90% używałem drybrusha, więc piękne to one nie są.
Obrazek

Teraz projekt platformy dla Slanna, ciągle niedokończony.
Obrazek

I ostatnia figurka - rycerz z MModelu w skali 54mm, zaawansowany WIP
Obrazek

Narazie to tyle ode mnie. Komentujcie, krytykujcie i doradzajcie co i jak :) .
Pozdrawiam, Sipah
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2017, o 10:32 przez Sipah, łącznie zmieniany 6 razy.

Kaagular
Wałkarz
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kaagular »

Witaj w klubie, też maluje i nie gram (z tym, że to już na pewno nie jest przede mną) :D
Rycerzyk ładnie się prezentuje. Co to za model i ile za niego dałeś?

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

Post autor: Naviedzony »

Gobliny ładniaste. Jeśli tak malowałeś kiedyś to teraz musi być już bardzo dobrze. :) Platforma pustawa się wydaje, ale to pewnie przez brak Slaana. Ocenię jak będzie skończona. :)

Awatar użytkownika
mnp21
Chuck Norris
Posty: 533
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mnp21 »

Jeśli naprawdę jesteś początkujący to jest super, zwłaszcza podobają mi się rozjaśnienia na płaszczu.
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...

Awatar użytkownika
Sipah
Warzywo
Posty: 17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Sipah »