Galeria Dzejkoba. LOTR i ekipa pierścienia

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

Awatar użytkownika
Dzejkob666
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa

Galeria Dzejkoba. LOTR i ekipa pierścienia

Post autor: Dzejkob666 »

Witam jak w temacie jestem 100% amatorem, który za gówniaka troszkę się bawił malowaniem, ale tak naprawdę to nie dawno postanowiłem wrócić do tego dla czystej przyjemności z malowania. Chciałbym tutaj umieszczać swoje prace w oczekiwaniu na opinie, krytykę jak i równierz wskazówki. Wiem, że jest to forum wfb dlatego z góry przepraszam, że przynajmniej na razie będę wrzucał głównie figurki z wh40k ponieważ, nie znalazłem żadnego zbyt aktywnego polskiego forum.
Na start polecą gargoyle później pojawi się troche więcej robali ; )

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 15 mar 2017, o 16:46 przez Dzejkob666, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kuros
Falubaz
Posty: 1471
Lokalizacja: białobrzegi/grójec/radom

Post autor: Kuros »

Bardzo ładnie , na +

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

Post autor: Naviedzony »

Pomyślałbym nad wyciągnięciem czerwonych kolców na ogonkach, ale to może być wina zdjęć. Generalnie bardzo fajne. Schludne, przede wszystkim, co jest dużą zaletą i wbrew pozorom nie jest takie proste do osiągnięcia.

Awatar użytkownika
ROTTEN_FACTORY
Chuck Norris
Posty: 410
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ROTTEN_FACTORY »

Całkiem spoko, ładnie i czysto :). Może troszkę bym nad zdjęciami popracował.

Awatar użytkownika
Dzejkob666
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dzejkob666 »