Makieta na Bazyliszka

Fantasy skirmish ze stajni Reapera.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Nilgar
Kretozord
Posty: 1502
Lokalizacja: Caledor
Kontakt:

Post autor: Nilgar »

Myślę, że na jedną mocną załogę z mordheimowego odzysku śmiało możemy liczyć, przy okazji te zielone świnki widuję dość blisko Wilczej Jamy - wkrótce będziemy mieć za małą makietę żeby pomieścić wszystkich na raz :wink:
Obrazek
Obrazek

wallace
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Wawa

Post autor: wallace »

jutro wpadam do Jamy koło 10 ... wezmę troszkę figurek i zobaczymy czy coś zagram ... jeszcze tylko nie wiem na co się zdecydować ;)

Awatar użytkownika
Nilgar
Kretozord
Posty: 1502
Lokalizacja: Caledor
Kontakt:

Post autor: Nilgar »

Jak chcesz wampiry to mów - jest Judasz i cała spółka. Zahor zagrabił prawie wszystkie krasnoludki, więc nic się nie stanie jeśli przed Bazyliszkiem znikną też wampirki. Figuraski Nefsokarów czy Overlordów też są niesamowite, a gdybyś dla odmiany chciał zagrać czymś "dobrym" to ilość modeli dostępnych do Crusaderów czy Najemników przebija wszystko inne. A na okrasę jest cały Razig's Revenge, czyli piraci-truposzczaki tylko tam figurek mniej...
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Baton
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Baton »

czy w sobotę została zrobiona świątynia??
jeśli tak do dajcie jakieś foty... chyba ze nie zrobiliście :D

Awatar użytkownika
Nilgar
Kretozord
Posty: 1502
Lokalizacja: Caledor
Kontakt:

Post autor: Nilgar »

Na stole odgrywana była kolejna testowa bitwa, tym razem z użyciem Crusaderów i Nefsokarów. Świątynia jest ...przymierzona. W poniedziałek jej moduł powinien być już gotowy, podobnie jak malowanie. Zostanie już tylko wykończenie i Marcin będzie mógł się zabrać za drugą, wymarzoną przez siebie część (jaskinię). Ja wyciskam foremki Hirstana kolejną makietę. Tym razem musi być trochę lasu żeby Elfy wreszcie miały gdzie mieszkać :) ale obowiązkowo runiki romańskie i gotyckie, spróbujemy dołożyć również jakieś krypty i podziemia. Zahor ma talent, a gra na takich stołach to naprawdę zupełnie inna klasa wrażeń...
Obrazek
Obrazek

Gomi
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Gomi »

Tak talet ma temu zaprzeczyć nie można, a gra naprawde przyjemna na takim terenie :)

Diabeuu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: prawidłowa strona wisły

Post autor: Diabeuu »

Gra się na tym przyjemien tylko...

na wejściach na skały może być problem z umieszczeniem wysokiej (trzymającej broń w górze, itp.) figurki, podobnie problem tyczy się figurek z większymi niż standardowe podstawkami.

Poza tym tren jest spoko.

Awatar użytkownika
Nilgar
Kretozord
Posty: 1502
Lokalizacja: Caledor
Kontakt:

Post autor: Nilgar »

Może dodamy zasadę terenu, uniemożliwiającą dużym stworom latającym lądowań w tych wąskich krętych wąwązach na dole? :wink:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Baton
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Baton »

konrad_piasecki pisze:Gra się na tym przyjemien tylko...

na wejściach na skały może być problem z umieszczeniem wysokiej (trzymającej broń w górze, itp.) figurki, podobnie problem tyczy się figurek z większymi niż standardowe podstawkami.

Poza tym tren jest spoko.
jestem tego samego zdania i mówię o tym Marcinowi zawsze jak coś robimy z tą makietą... ale wytłumaczenie jest proste, jak sie nie mieści to nie może tamtędy przejść :D

Diabeuu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: prawidłowa strona wisły

Post autor: Diabeuu »

:? Średnio do mnie przemawiają takie rozwiązania, a kwestie gdzie można i czy wogółe można wcisnąć dany model mależałoby ustalić wcześniej żeby zapobieć niepotrzebnym sporom w czasie gry.

BTW Nilgar na pewno weźmiemy od Ciebi tego odłozonego misia - Paulina wczoraj skończyła niedzwiedzia i jest Imo lepszy od Thornwalda :)

Awatar użytkownika
Metalwalker
Wałkarz
Posty: 86
Lokalizacja: Wilcza Jama, Tarchomin

Post autor: Metalwalker »

dobra dobar, panowie jasno określiłem gdzie jaki model może wejści , mostki są wyjątkiem, co do tego że nie mieszczą się postacie wysokie , skalowałem wysokości przejści do wysokości elfa z włócznią. Co do tego że gdzieniegdzie nie mieści się podstawka 40 mm tk ma być i tyle :-)

Awatar użytkownika
Metalwalker
Wałkarz
Posty: 86
Lokalizacja: Wilcza Jama, Tarchomin

Post autor: Metalwalker »

proszę o skasowanie dwa kliki poszły :oops:
Ostatnio zmieniony 9 paź 2007, o 06:59 przez Metalwalker, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Metalwalker
Wałkarz
Posty: 86
Lokalizacja: Wilcza Jama, Tarchomin

Post autor: Metalwalker »

dobra dobar, panowie jasno określiłem gdzie jaki model może wejści , mostki są wyjątkiem, co do tego że nie mieszczą się postacie wysokie , skalowałem wysokości przejści do wysokości elfa z włócznią. Co do tego że gdzieniegdzie nie mieści się podstawka 40 mm tk ma być i tyle :-)

Diabeuu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: prawidłowa strona wisły

Post autor: Diabeuu »

:twisted: co pościki nabijamy?

A tak poważnie, jeżeli Masz założenia co do wejśc, przejśc itp. to O.K., nie marudzę wiecej tylko się dostosuję.

Awatar użytkownika
Baton
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Baton »

zawsze można mieć ze sobą parę pustych podstawek i umawiac sie z graczmi ze tam stoi dany model :D

Awatar użytkownika
Nilgar
Kretozord
Posty: 1502
Lokalizacja: Caledor
Kontakt:

Post autor: Nilgar »

To utrudnia strzelanie, ale są zasady dodatkowe dla modeli, które poruszają się po takim terenie np. liny, gzymsy, granie. Wszystko przed nami... :?

@Konrad: Misio czeka, Siobhana 3150 i trójka tańczących Faerie również
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Metalwalker
Wałkarz
Posty: 86
Lokalizacja: Wilcza Jama, Tarchomin

Post autor: Metalwalker »

Zawiadamiam że plan zrobienia makiety na bazliszka jest skoniczony trzy dni przed terminem, i chciałbym podziękować wszystkim za wsparcie szczególnie , koledze z pracowni modelarskiej tarchomi , kondradowi, batonowi, oraz tomkowi za dostawy styroduru, i oczywiście TP. SA za sponsoring materiałowy oraz przemkowi :twisted: za jego upierdliwe , nierozwarzne, do d..y, męczące, denerwujące uwagi 8) i bark wspomorzenia innego jak mielenie językiwem :D

Całości opiewa na makietę kanionu oraz dodatki egipskie, świątynię, dwie kolumny duże oraz 10 innych dodatków 8) .

PS. Zapomiałem podziękować michałowi"dredmen" ze studia dzięki wielkie!! Za wspulne podtruwnie się!! Następną makietę ubrudzisz se rączki :-), fotki jak tylko będę miał podrzucę.
Ostatnio zmieniony 11 paź 2007, o 09:21 przez Metalwalker, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Nilgar
Kretozord
Posty: 1502
Lokalizacja: Caledor
Kontakt:

Post autor: Nilgar »

Odlałem "Świątynię...", obeliski i śfinxy. W domu mam jeszcze kilka przeszkadzajek o tematcie egipskim, przygotowanych w międzyczasie. Rzeczywiście żałuję, że miałem mniej okazji do pobrudzenią rączek, bo pewnie mniej bym dzisiaj wieczorem (czyli za parę godzin) marudził :wink:
Obrazek
Obrazek

Tomash
Spaministrator
Posty: 7890
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Zostaw te silikony, maluj elfy ;)
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Gomi
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Gomi »

Dajcie zdjecia jak najprędzej bo ciekaw jestem jak to wygląda w całości, bo pięknie sie zapowiadało :)

ODPOWIEDZ