Czy da się WoCh-em wygrać Mastera ?
Moderator: JarekK
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
Czy da się WoCh-em wygrać Mastera ?
A tak btw to da sie WoCh wygrać mastera? Ogólnie z jakimi armiami mamy spore szanse, z jakimi wygramy na farcie albo będzie remis a z jakimi szans nie mamy?
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash

załóż inny wątek bo ten jest do czego innego
moim zdaniem dac sie da
ale potrzebne sa przynajmniej niezle pairingi przez caly turniej
nie jest to armia jak Demony, VC, DE, Lizaki czy Imperium na dwoch czolgach ktora moze sobie poradzic z kazdym
z kilkoma armiami (glownie tymi bardzo manewrowymi) jest bardzo mala szansa na zwyciestwo przy zalozeniu rownego potencjalu graczy, stad potrzebny jest fart
oczywiscie mowie tutaj o masterach singlowych na duze pkt, przy mniejszych punktach, parowkach i druzynowkach szanse oczywiscie rosna, szczegolnie przy tych dwoch ostatnich
co do samego ogolnego pojecia ja jeszcze niestety nie spotkalem sie z buildem WoCh ktory by mnie urzekl
tak jak w demonach od pierwszego spojrzenia na pdf zauroczylem sie w Keeperze
i niczym innym nie gralem i nie gram tak w WoCh nie ma czegos co by mnie urzeklo... moze poza dyskowcem z golden eyem i krzyczeniem w roznych wersjach i 4x rycerzami...
do bycia calkowicie konkurencyjną armią na Masterze brakuje Warriorom furii/harpii/gargoyli i to bardzo brakuje...
ofens bez lataczy jest do dupy, stad miscastowo bramowe nie uniwersalne pseudo defensowe hybrydy
pzdr !!
ale potrzebne sa przynajmniej niezle pairingi przez caly turniej

z kilkoma armiami (glownie tymi bardzo manewrowymi) jest bardzo mala szansa na zwyciestwo przy zalozeniu rownego potencjalu graczy, stad potrzebny jest fart
oczywiscie mowie tutaj o masterach singlowych na duze pkt, przy mniejszych punktach, parowkach i druzynowkach szanse oczywiscie rosna, szczegolnie przy tych dwoch ostatnich
co do samego ogolnego pojecia ja jeszcze niestety nie spotkalem sie z buildem WoCh ktory by mnie urzekl

tak jak w demonach od pierwszego spojrzenia na pdf zauroczylem sie w Keeperze

do bycia calkowicie konkurencyjną armią na Masterze brakuje Warriorom furii/harpii/gargoyli i to bardzo brakuje...
ofens bez lataczy jest do dupy, stad miscastowo bramowe nie uniwersalne pseudo defensowe hybrydy
pzdr !!

a czy ktoś próbował spownów na szeroka skale tak ze cztery jestem ciekaw czy to będzie lepsze od dwóch helek
ja gralem pare bitew, fajnie, ale brak tej dodatkowej k6stki strasznie boli... fajnie by bylo jakby mozna wystawiac ScylleRAFIX pisze:a czy ktoś próbował spownów na szeroka skale tak ze cztery jestem ciekaw czy to będzie lepsze od dwóch helek

slaaneshowymi rozumiem czy inne testowałeś bo ja myślałem nad tymi z S5, bo wszystkie się ruszają 2d6
Ja grałem na spawnach spooro bitew, jednak 2k6 tak jak wcześniej thurion napisal strasznie boli. 2 heleny moim zdaniem lepsze są niż 4 spawny. Helenka nawet jak nie zrani to może kogoś spanikować już od 1 tury... a spwany do combatu wchodzą gdzieś w 3-4 turze (uśredniając) albo i w ogóle! A i do zabicia ciężkie nie sa.......
spróbuje helkami pograć jak spownami w końcu maja pewne 12" ruchu, nie zawsze ale na pewno średnia będzie większa od spownów
zgodnie z faqiem maja 6 ruchu, 12 maja szarze, IMO obecne helki bez re rolla scatera bez warda ze zmniejszonymi ranami i tafem ssą...RAFIX pisze:spróbuje helkami pograć jak spownami w końcu maja pewne 12" ruchu, nie zawsze ale na pewno średnia będzie większa od spownów
w pierwszej turze się chyba ruszę nimi te 12"
nie wiem za bardzo jak... sam przed faqiem robilem sztuczke z helka chodzaca 12 a chd 6... ale to jednoznacznie to wyklucza:RAFIX pisze:w pierwszej turze się chyba ruszę nimi te 12"
czyli przy ruchu kazdy model w oddziale hellcannon moze przejsc max 6 cali, a 3 jesli cos cie scina marszQ. When a Hellcannon charges 12”, if the
Dwarfs don't have sufficient movement is it
OK to place them at the back of the
Hellcannon in the same as charging with a
skirmishing unit?
A. Correct. The unit would normally move at
the speed of the slowest model (i.e. the
Dwarfs), but ,when charging, the handlers are
completely ignored.

no to lipa
chyba wrócę do demonów
