Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Re: Grimoire Daemonicus (Daemons of Chaos FAQ)

Post autor: Khuman »

Malin pisze:
translated by MalinTranslator ver 1.0 :wink:

Khumek ostatnio za dużo grimuarów tzeentcha się naczytał i operuje językiem tam zawartym. Ot tak to się kończy kiedy ktoś na ścieżce do zostania demonicznym księciem próbuje przekazać swoje przemyślenia zwykłym śmiertelnikom... :twisted:
dziękuję :)

ostatnio mało piszę a jak piszę ( klikam ) to dużo myśli mało czasu i wychodzi taki burdel słowny ;)
ale widać że można jak się chce przeczytać i wynieść z tego co istotne =D>

zawsze mówiłem że zabieranie BL LA jest żenua, jak i pod względem fluffowym jak i zasadowym, to są ( były smutne ) jedyne demony z armorem, tak niedawno biegały w HA :roll:

te nowe Wochowe jaggery napawały mnie bardzo pozytywną energią co do nowego AB warriorów , i moc Khorna w nim, ponieważ powątpiewałem w Khorna jak przeczytałem AB do 40K, choć jak by nie było dostali ładną maszynę i niedrogą do CC ale berzerkerów osłabili a pkt. nie wiele stanieli :(

Khorna z wami :twisted:

Awatar użytkownika
vfn
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: vfn »

W opisie wrapflame jest napisane: "at the end of any phase roll o d6..." czyli mam rozumieć, że jak jakaś jednostka dostała jedną lub więcej ran to pod koniec jakiekolwiek fazy rzucamy d6... chodzi tu o to, że pod koniec fazy strzelania testujemy, pod koniec walki wręcz itd... czy ten zapis dotyczy sytuacji gdy flamery dały s&s ---> wtedy testujemy pod koniec fazy ruchów a w innym przypadku pod koniec fazy strzelania i test robi się raz na rundę?

W sytuacji gdy dwa oddziały strzelały do jednego unitu i oba zadały przynajmniej jedną ranę to raz testuje się wrapflame czy za każdy unit który zadał co najmniej jednego wounda? W tej drugiej opcji opłacałoby się grać na 3x3 flamery albo więcej :)

Awatar użytkownika
Malin
Kretozord
Posty: 1705
Lokalizacja: SNOT Gdynia MANTRA Studio
Kontakt:

Post autor: Malin »

@vfn - rzucasz jeden raz D6 na koniec każdej fazy w której dowolny oddział otrzymał jedną lub więcej ran od ataku z tą zasadą specjalną (warpflame). Co oznacza w praktyce, że jak robisz stand & shoot, to na koniec fazy ruchu rzucasz 1 raz D6 za oddział który dostał jedną lub więcej ran z tego ataku. Jeżeli chodzi o Twoje drugie pytanie, to niestety bez względu na ilość Twoich oddziałów z tą zasadą atakujących jeden oddział przeciwnika, rzucasz tylko raz D6 także 3x3 flamery to słaba opcja.
Obrazek

Awatar użytkownika
vfn
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: vfn »

To słabo bardzo. Odkąd wydali update testuje flamery bo wciąż nie mogę uwierzyć, że są takie słabe :/ Generalnie pomaluje je ładnie bo figurki są super ale później sio na półkę :)

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Proszę o cytat umiejętności strzeleckiej nowych Flamerów.

Awatar użytkownika
vfn
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: vfn »

"Wrapflame: at the end of any phase, roll a D6 for each unit that suffered one or more unsaved wounds from an attack with this special rule during the course of that phase. On a score of 6, the unit immediately suffers D3 wounds with on armour saves allowed. However, on a score of 1, that unit gains the regeneration (6+) special rule for the rest of the game - such is the fickle nature of Chaos! If the unit already has a regeneration special rule, it instead gains +1 to all regeneration saving throws for the remainder of the game".

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Dzięki, a w jaki sposób jest zapisany multiple shot?

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Przy zasadach specjalnych jest 'multiple shot (d6)'
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

jest to dziwnie zapisane, choć wydaje się że w każej fazie faktycznie rzuca się kosteczką i coś z tego wynika, co prawda nie wiem czy to zwiększa grywalność tych jednostek czy nie, bo rzut to rzut, nie ma statystyki, na kurla się duzo 1 i będziesz widział oddziały z 4 regenki której nie powinny mieć, np.: slavy, choć można liczyć na mnogość 6 i wybić lance bretońską

takie se, dalej bym tego nie używał, tym bardziej że można dostać o jedną regenkę za dużo

Awatar użytkownika
vfn
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: vfn »

Jak ktoś gra na mono zinczu to opcja jest fajna bo regenka nic przeciwnikowi nie daje.

Awatar użytkownika
Myzu
Mudżahedin
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań, Strefa zero

Post autor: Myzu »

A czy w przypadku kulniecia 1, rozumiecie to tak ze regenka bedzie caly czas ulepszana az do efektywnego 2+ ?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

vfn pisze:Jak ktoś gra na mono zinczu to opcja jest fajna bo regenka nic przeciwnikowi nie daje.
pozdro dla mono znicza :P
Myzu pisze:A czy w przypadku kulniecia 1, rozumiecie to tak ze regenka bedzie caly czas ulepszana az do efektywnego 2+ ?
tak

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

"Wrapflame: at the end of any phase, roll a D6 for each unit that suffered one or more unsaved wounds from an attack with this special rule during the course of that phase.
Warpflame: Na koniec fazy rzuć, D6 za każdy unit, który otrzymał jedną lub więcej ran z ataku z tą zasadą specjalną podczas tej fazy.

Proste logiczne... strzelasz flamerami zadajesz rany testujesz zasadę na koniec fazy shooting, walczysz wręcz zadajesz rany testetujesz po fazie walki wręcz, robisz S&S zadajesz rany testujesz na końcu fazy move przeciwnika tyle... nie wiem o co ta cała dyskusja.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Myzu
Mudżahedin
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań, Strefa zero

Post autor: Myzu »

Chyba o to, ze jak to mozliwe, ze flamery sa az tak zwarzywione :)

ODPOWIEDZ