8. a Demonki (BP, nowa errata)

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Re: 8. a Demonki (BP, nowa errata)

Post autor: Virgo »

Source?

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Nasz gracz, watek o 8. w Dyskusji ogolnej. Nie znadje :<

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Lidder pisze:Nasz gracz, watek o 8. w Dyskusji ogolnej. Nie znadje :<
Jak Lidder napisał. Było coś takiego ale raczej tego chłopak nie znajdzie.
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Virgo »

Raczej bym się na waszym miejscu na ten +1CR za fear nie nastawiał, to co zapodałem to praktycznie przepisany rulebook :)

Awatar użytkownika
Ghaz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: Ghaz »

Tez nie wiem czemu tak wszyscy licza to CR+1. Najpierw na stubbornie zapewnie beda zdawac (i pewnie liderce generalskiej) a pozniej jeszcze powtorka z BSBka.. nie zdac feara w takich watunkach to mooooooze przy mega pechu zdarzyc 1x na cala walke. MOZE.
Ja nagorzej widze walke z HE (first strikes z 2 rzedow przy czesto sile 5-6, jako iz czesto beda miec inicjatywe wyzsza od naszej nawet to jeszcze przerzuty do hita.. a do tego mega ostra magia i wpierdut strzelania w tym nawalone bog wie ile boltow) oraz ciezko mi teraz sobie wyobrazic rozwalenie grupy tak 10+ blood knightow (VC) z lordem ktory ma ward +2 na fire ataki, z bsbkiem ze sztandarem z regenka na chorazym i jakims kolejnym fajnym sztandarem na bsb wlasnie. Do tego frenzy ktorego sie nie traci i przyznam szczerze ze nie mam pomyslu na toto ustrojstwo. Moga przy fuksie oczywiscie flamersi cos zrobic, no ale blood knight'ci maja armor save 2+.. wiec przy mega fuksie.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

a z mej perspektywy widzę kilka opcji:

cory:

- demonetki duża I i ruchu + banner zabraniający S&S
- horroy masa by fajnie było
- z plagusami nie ma co za bardzo robić, to zależy jak będzie z tom regenką + waląc z 2 szeregów można pliczyć na dużo PA + ich baner z więcej do CR jak PA W
- bloodletery ( faworyt ;) ) mr1 daje warda na 4+ na magię, przyzwoicie ruchu, banner +6d do szarży
- furie (?)

specjale:

- panienki to co kolega mówił, do przodu i syrena
- screamery to zależy czy jak się ruszą 20" to będą biczować
- nurlingi czemu nie 2 bazy dla utrudnień marszu któwy teraz będzie kluczowy
- psy, 2+ warda na magię ( mr3 ), 2W wydaje mi się przystępna cena

rary:

- fiendy dla I i M
- flamers dla równowagi strzelania przeciwnika
- bestie 5T i zobaczymy regenkę
- bloodcrushersi, ward na magię jak bloodki + banneri i możliwość wsadzenia heralda

GD:

- keeper będzie lepszy niż jest ASF + duża I
- wrona jak to wrona
- Guno zobaczymy jak z regenką choć teraz będzie częściej widziany w CC
- blodzio, ward 2+ na magię, jedyny ma SV, przy tych bonusach może też wykręcić niezłe pierdolnięcie ( 7S ( albo KB ) z 7A + d6 i re-roll )

plotki jakie czytałem:

collar of Khorne będzie mógł brać herald Khorna :twisted:, każdy herald będzie mógł nieć spell breakera, zmienią się ceny zmienić giftów... nigdzie nie znalazłem że mają być nowe ale mają dać jakiegoś koma DP ale jakie go też za bardzo nie wiadomo ( 100pkt. gifty 75pkt. favored god ? ) GD 4+ warda taka plotka wyrównania ich z demonami z 40K ( więcej pkt. na gifty (?)), czytałem też że mają jakoś ograniczyć łączenia demonów innych bogów... kto wie ploty...

nie ma 1CR za fear :roll:

ps.: Khorne come to you :twisted:

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Dobre ploty bo jest o czym napisać :mrgreen:
Ja osobiście bym się bardzo ucieszył gdyby wyszła errata do demonicznego booka która defacto przywracała by kompozycje armii w SoC :) Dodatkowo nowe jednostki do których nie było by figurek takie jak changebringerzy i flamery w wózku czincza. Było by ekstra :D
Nawet nie chce mi się już grac w tą 7 ed.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Arbaal pisze:Nawet nie chce mi się już grac w tą 7 ed.
me2

ale raczej nie mamy na co liczyć w wyborze nowych jednostek, co najwyżej rydwany powrócą z demonami do łask... choć osobiście bardzo powątpiewam, pamiętajmy że tak naprawdę nigdy więcej nie było innych rodzai demonów w WHm, też trudno coś konkretnego dodać do naszych ulubieńców...

jakieś pomysły były:

- ala cyckowąż + flamer tylko slaaneshowe plujące kwasem

- demon nurgla strzelający ( przepraszam za wyrażenie ) strzelający z dupy.. ale to już jest w hadecji

- jakiś elemental ognia tzeenchowy bardziej do CC.. na poczutą tury ( każdej ) maiła zadawać hita in base S4 i każdemu

- Khornowe furio lettery i solo biegające jaggero podobne coś w stylu specjalnego herosa Minosków w bestiach ( to najbardziej przypada do gustu )

kto wie może kiedyś... z chęcią przerobię minoska z jaggerem :D może jak po wakacjach dobrze pójdzie to coś zrobię jako DP

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Dzisiaj w pracy przeglądałem booka do 8ed ale nie miałem za bardzo na to czasu. Wiem że rydwany będą mogły chyba maszerować bo nie znalazłem przy nich zdania zabraniającego tego tak jak wcześniej i nie było też mowy o tym że się rozpadają od 7 siły.
Z monsterami jest tak że maja atak stompa i to jest auto hit nie wiem z jaką siłą i zadawany jest on jako ASL. Mówie tu o jugero podobnych. Za to GD i smoki i takie tam oprócz stompa mają taki atak że zadają d6 tych auto hitów.
Tabela na trafienie jest identyczna a tabela na zranienie jest za przeproszeniem zjebana ponieważ siła 1 może zranić tafa 10 jak wyrzucisz 6 :D
Reszty nie pamiętam. Być może to co napisałem było gdzieś w innym temacie z plotami ale nie czytam innych tematów bo nie mam na nie czasu i za szybko tam spamują.

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3847
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

No ja się otrząsam z letkiego szoku z tytułu znerfionego mojego ulubionego klocka (pracowicie malowanego przez żonkę...).
Plagusy. Inicjatywa 1. Ward albo regenka... Flaming atak zdejmuje regenkę do końca fazy, a przy odrobinie szczęścia light ma banishmenta nakazującego przerzucać wardy. Faaajnie...
Mam nadzieję, ze na pierwszy rzut oka to tak źle wygląda, a z czasem przyjdą do głowy nowe wykręcone rozwiązania. :twisted:

Awatar użytkownika
Ghaz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: Ghaz »

Ja tylko zyje nadzieja ze w AB bedzie napisane ze demony jako iz maja dosc specjalny swoj ward, to dziala on zawsze, nawet razem z regenka. Inaczej plagsow mozna od razu wyrzucic.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Zadzwoń do mnie jak będziesz wyrzucał :mrgreen: 513523925!

Awatar użytkownika
Ghaz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: Ghaz »

Errata nie zrobila nic dobrego, to na co mozna bylo najbardziej liczyc zawiodlo - nie ma warda 4+ dla GD, nie ma mozliwosci uzywania i regenki i warda. Generalnie armia niedostosowana zbytnio do 8 edycji. Magia nie tknieta, przy magii z podstawowych lorow posysa, chociaz przynajmniej mamy duza bombke czincza dalej.
Co wy o tym wszystkim sadzicie. Ja musze chyba zaczac oszczedzac na demonetki i horrory. Akurat majac bloodlettersow i plagsow (tych ostatnich jednak na HE warto bedzie z heraldem i to na palaquinie dalej wystawiac. Ot zeby tracili swoj ASF).
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!

Awatar użytkownika
Ghaz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: Ghaz »

Witam,

W sobote zrobilismy sobie ze znajomymi mini turniej - nas 3 i walka kazdy z kazdym na 1600 pktow (moze 1650 juz nie pamietam dokladnie).
Ja moimi demonkami gralem przeciwko krasnoludom a pozniej HE.
Rozpiski roznily sie minimalnie, w obu byly 4 flamery w obu byly dwa pojedyncze bloodcrushery.
Jedna rozpiska miala 3 pieszych heraldow khorna druga miala dwoch.
Do tego dwa oddzialy bloodlettersow (40+30/40+36).
No i wcisnalem 2 masakry :)
Z krasnoludami mialem klopot tylko z.. lordem. Ubil mi 2 heraldow z 3, lecz przezyl u krasnoludow tylko on.
Z HE zniszczylem wszystko w 5tej rundzie.
Fakt ze rozpiski byly bardziej for fun i krasnoludy np nie mialy katapult ale i tak najdumniejszy bylem z miazgi na HE. W momencie gdy jak debil dalem skanapkowac horde 40bloodlettersow+bsb - od przodu 8 czy 9 dragon princow od boku 22 white lionow.. bylem pewien ze przegram. Uwaga - wygralem ta walke. Pomogly troche rzuty ale przezylo mi kolo 25 bloodlettersow!!! Killing blow rzadzi. Gdy ok 30 atakow wyplacilem w 1 rundzie (celowalem w dragonprincow), wpadlo 7 killingblow's.
Najciekawsza jednak jednostka dla mnie sa pojedyncze juggery. W tych walkach nie zrobily nic mega wielkiego ale w poprzedniej z HE (3500 pktow), samotny crusher wjechal w bok DP i ubil najpierw nobla-bsb a potem czempiona oddzialu, i z 1 woundem posypal sie (kombat oczywiscie caly czas przegrywalem).
Wiem ze jak zrobimy wymaksowane rozpiski to w koncu wpierdol dostane (szczegolnie od HE) ale zawsze jest jednak szansa powalczyc, szczegolnie ze przeciez mialem 0 magii a HE mialy arcymaga z book of hoeth.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

W przypadku DoCh mam następujące przemyślenia:
-Klocki BL są niezłe. Naprawdę! Zwłaszcza masywne, po 25+ chłopa.
-Podobnie w kwestii Horrorów. Tutaj jednak nadal może pojawić się parę dziesiątek, dla sprawnego Channelingu.
-Brak ograniczeń BP pozwala na wiele:
-Cholernie ważny staje się Master of Sorcery. Strzelanie nas drażni? Lore of Light i 1nka-darmowa Sztormówka! Pomijając mocne zaklęcia wspomagające, idealnie synergiczne z piechotą DoCh. Dla przykładu, klocek BL podpakowany Birona's Timewarp'em jest super. Lore of Beasts to kolejny, nieco bardziej egzotyczny wybór dla Heralda z MoS. Mocna sygnaturka, bicz na czołg(choć i tak wolimy Xereus'a hehe), obszarowe zaklęcia wzmacniające herosów( i ratujące tyłki mizernie słabym Heraldom Tzeentcha w walce wręcz) tudzież Transformation of Kadon, jeden z sposobów na "niemalże niezabijalny" klocek WL( vide Barbarossa). Lore of Life to kolejny świetny wybór. Wskrzeszanie poległych, leczenie Heraldów czy też ignorowanie mistcastów na 2+ to zaiste kusząca opcja :wink:
-GD z Thunderstompem brzmi ciekawie. Zwłaszcza KoS, który za darmo zyskał rerolle hitów w każdej turze. W mojej opinii, najmocniejszy GD teraz.
-Psiaki nie są już takie kulaśne. Sypią się od większych klockow, utykają nawet w słabszych. Warto jest przemyśleć od nowa koncepcje rozpisek.
-Flamery są nadal mocne. Mimo, iż straciły 360'' Losa, dają radę, zwłaszcza w ściąganiu wrażliwych na ostzrał celów( takich jak maszyny tudzież naruszanie klocków taniej piechoty).

Generalnie nie jest tak źle. Aczkolwiek na Top3 mi to nie wygląda. :wink:

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5389
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Varinastari pisze: Generalnie nie jest tak źle. Aczkolwiek na Top3 mi to nie wygląda. :wink:
o ile sie zakladamy :D ?

co do GD to Nurgle zyskal IMO najwiecej, Keeper jest mega dobry czyli taki jak byl cala VII ed :) wrona niezla dzieki masterowi i willowi, IMO najslabszy jest teraz Bloodek

co do rozpy to mi sie juz opcja klaruje, niestety beda konieczne zmiany w stos do VII ed, im mam przeczytane wiecej kartek RB, tym tych zmian niestety znajduje wiecej...

co do horrorow to tez juz zlapalem podobnie przemyslenie, 3x10 kusi...


pzdr

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Varinastari napisał(a):
Generalnie nie jest tak źle. Aczkolwiek na Top3 mi to nie wygląda. :wink:

o ile sie zakladamy :D ?
:wink: Bardziej Pg to mój WoCh teraz jest :)
co do GD to Nurgle zyskal IMO najwiecej
W dobie Xereusów w niemalże każdej rozpisce GUO chyba nie ma racji bytu. Serio, Lore of Death to jeden z najpopularniejszych lorów w rozpiskach.
Keeper jest mega dobry czyli taki jak byl cala VII ed :)
Jest zajebisty i tyle. Na większe pkt., z Spirit Swallowerem cisnie niemiłosiernie każdy(niemalże) deathstar.
wrona niezla dzieki masterowi i willowi
Problem z Wroną jest taki, iż nie mieści się za cholerę w przedziale tych 25%.
IMO najslabszy jest teraz Bloodek
Taa...no cóż, w sumie to dobrze. Blady mi się przejadł.
co do rozpy to mi sie juz opcja klaruje, niestety beda konieczne zmiany w stos do VII ed, im mam przeczytane wiecej kartek RB, tym tych zmian niestety znajduje wiecej...
Ja poczynam rozpę od dwóch kloców 30 BL :wink: Kto da więcej? do tego 3x10 Horrorów z dwoma Heraldami ( obaj z MoS, jeden z ichniejszym Scrollem), dwa małe blodzie, Flamery, 4x5 Furii i coś tam jeszcze :wink: Na Heraldach obowiązkowo Lore of Life/Beasts/Light.
pzdr
I ja również pozdrawiam :wink:

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Varinastari pisze:
Varinastari napisał(a):
Generalnie nie jest tak źle. Aczkolwiek na Top3 mi to nie wygląda. :wink:

o ile sie zakladamy :D ?
:wink: Bardziej Pg to mój WoCh teraz jest :)
co do GD to Nurgle zyskal IMO najwiecej
W dobie Xereusów w niemalże każdej rozpisce GUO chyba nie ma racji bytu. Serio, Lore of Death to jeden z najpopularniejszych lorów w rozpiskach.
Keeper jest mega dobry czyli taki jak byl cala VII ed :)
Jest zajebisty i tyle. Na większe pkt., z Spirit Swallowerem cisnie niemiłosiernie każdy(niemalże) deathstar.
wrona niezla dzieki masterowi i willowi
Problem z Wroną jest taki, iż nie mieści się za cholerę w przedziale tych 25%.
IMO najslabszy jest teraz Bloodek
Taa...no cóż, w sumie to dobrze. Blady mi się przejadł.
co do rozpy to mi sie juz opcja klaruje, niestety beda konieczne zmiany w stos do VII ed, im mam przeczytane wiecej kartek RB, tym tych zmian niestety znajduje wiecej...
Ja poczynam rozpę od dwóch kloców 30 BL :wink: Kto da więcej? do tego 3x10 Horrorów z dwoma Heraldami ( obaj z MoS, jeden z ichniejszym Scrollem), dwa małe blodzie, Flamery, 4x5 Furii i coś tam jeszcze :wink: Na Heraldach obowiązkowo Lore of Life/Beasts/Light.
pzdr
I ja również pozdrawiam :wink:
1. tak woch zyskał nie ma co

2. hmm... wiesz że guo ma 4I ?

3. tak z tym giftem jest mocny, ale częściej wolisz mieć syrenkę niż to coś

4. jeśli wrona się nie mieści w 25% to jak inne GD ?

5. boold for blood god :twisted: i tyle na ten temat :wink:

6. też myślałem o wystawianiu tylko hordowych kloców piechoty, ale jednak psy mają 8M a BC to 4A z KB :D

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Wyszło mi cuś takiego.

Daemons ov Chaos 2400

Lords and Heroes:
Keeper of Secrets(450)+Spirit Swallower(100)+1lvl Wizard(35)-585pkt.
Herald of Tzeentch(115)+Master of Sorcery(25)+Spell Breaker(25)-165pkt.------Lore of Light
Herald of Tzeentch(115)+Master of Sorcery(25)+Spell Breaker(25)+BsB(25)-190pkt.--------Lore of Life

Core Units:
10 Horrors of Tzeentch-120pkt.
10 Horrors of Tzeentch-120pkt.
10 Horrors of Tzeentch-120pkt.
5x Chaos Furies-60pkt.
5x Chaos Furies-60pkt.
20x Bloodletters of Khorne+Fcg(30)-270
20x Bloodletters of Khorne+Fcg(30)-270

Special Units:
?!
Rare Units:
6x Flamers of Tzeentch-210pkt.
6x Flamers of Tzeentch-210pkt.

Oparty na modelach, które mam/posiadać będą. Nie jest to najwyższych lotów, lecz na pewno fajnie się gra. 6 Channelingów na turę, Light i Life boostują/wskrzeszają BL tudzież Healują GD, który samodzielnie kroi oddziały. 2 Scrolle i Niszczarka inculded :wink:

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

tą jedną 10 horrorów bym rozłożył po 5 na dwa pozostałe...

brak troszkę icon of endless war na BL...

na keeperku 4lvl żeby lepiej dispelować by się przydał, ale wiemy że to dużo pkt....

ogółem dość ciekawa rozkminka :wink:

ODPOWIEDZ