FW dodatek: Tamurkhan - throne of Chaos.

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3847
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

FW dodatek: Tamurkhan - throne of Chaos.

Post autor: KrzysiekW »

Na stronie GW zapowiedź nowego dodatku
http://www.games-workshop.com/gws/conte ... =15100031a
,a w niej wielce obiecujące zdanie:
"The book also promises to unite the three factions of Chaos: Warriors, Beastmen and Daemons, providing you with the rules to use all three in one all-conquering army."
To byłoby miodne, ciekawe jak z dopuszczeniem na turniejach.
Być może będą też jakieś nowe jednostki dla DoCh.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

To zdanie znalazło się pod zdjęciem Bullcentaura, do którego nie odnieśli się wcale :P Trochę to zabawne, jak starają się przemilczeć kwestię Chaos Dwarfów tym samym sobie zaprzeczając.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Szmyt
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: Schwarze Pferd, S(a)tanica

Post autor: Szmyt »

wydaje mi sie ze bedzie to cos w stylu Lustrii - pare armii (w tym przypadku chaosowych) czekaja dodatki i tyle :)

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Dopóki Rick Priestly siedział w GW i był naczelnym projektu Warhammer Forge, można było się spodziewać co najmniej czterech nowel razem z Tamurkhanem, każda skupiająca się na innym punkcie widzenia (i na innych armiach) względem nowej inwazji chaosu (jak widać prowadzonej przez ku chwale Nurgle'a).

Teraz przyszłość reszty nowel jest nie pewna, lecz Tamurkhan i modele (do Imperium, parę krasnoludów chaosu i przede wszystkim WoCH i demony) + zasady na wzór dodatku do WFB, wyjdą. Czy będą udostępnione do gry turniejowej? Zależy jak WF i GW mają zamiar je wydać (czy będzie to format typu Apocalypsa WH40k czy format wpasowujący się w podstawowe zasady WFB), jak będą wyglądały (przegięcie czy też nie) i jaka będzie reakcja graczy.

Ponadto, historia z tym związana ma wejść do kanonu historii WFB, co może w końcu ciekawie rozwinąć aktualny stan stagnacji (i dać jakieś perspektywy na przyszłość niektórym armiom np. chaos dwarfom).

EDIT: Macie tu eksperymentalne zasady FW dla Plague Toads: http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... e-Toad.pdf
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Słabiutkie te żaby :( Szkoda, moi nurglici czekali na coś lepszego....
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
ARBAL
Kretozord
Posty: 1890
Lokalizacja: Toruń

Post autor: ARBAL »

Obrazek

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

No i ?? Chyba można skomentować?? Jeśli tak mają wyglądać to...
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

z dupy...

co prawda było kilka inwazji mono armii ale to tylko " opowieści " tworząc historię jednego boga daje to tylko bonusy jemu, inni będą " nudni " jak byli, demony potrzebują większego urozmaicenia niż 1 jednostki dla 1 boga ( 2 dla każdego )

no nic znowu GW pokazuje że historycznie nie dbają o dodatki

choć mam nadzieję że chadecja zacznie być normalnie spotykaną ramię a nie na codex'sie GT bo jest mega przejebany

emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Post autor: emiel_regis »

żaby słabe? Cóż, zależy od punktu widzenia. Prawdopodobnie są monstrous, więc będą miały stompę i szereg od 3 modeli. Zależnie od przeciwnika są podobnie wytrzymałe jak bulle w ograch. Mniejsza siła przebicia i Ld osłabiają ten oddzialik, ale jego wady można całkiem nieźle wyrównać - dopóki są w 18 calach od GD Ld i tak nie ma znaczenia, a 3 na boku przeciwnika mogą to i owo namieszać. Demony mają szansę na tani, szybki i całkiem twardy oddział core - to tak źle?

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

Khumanor pisze: choć mam nadzieję że chadecja zacznie być normalnie spotykaną ramię a nie na codex'sie GT bo jest mega przejebany
szanuj Indy GT, nie jest wcale taki gięty, a FW może wypuścić coś naprawdę niszczącego balans

a co do żab, to fajne są, ale brakuje mi na nich czegoś "innowacyjnego" jakiejś drobnej specjalnej zasady

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

gerald_tarrant pisze:a co do żab, to fajne są, ale brakuje mi na nich czegoś "innowacyjnego" jakiejś drobnej specjalnej zasady
nie wypuszczą nic takiego na początku. taka jest polityka spoilerowania dodatkow.

Awatar użytkownika
Bizon
Chuck Norris
Posty: 616
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Bizon »

Uważam, ze sa spoko 6 drogo nie wychodzi, a mamy całkiem szybki oddział który może coś namieszać no i będą mieć raczej duża stompe bo to potwory. Szkoda tylko rzeczywiście, że nie mają jakiejś zasady, nie wiem skoku na sporą odległość raz na gre albo czegoś podobnego.

ODPOWIEDZ