9th Age ETC kminy i rozkminy.

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

9th Age ETC kminy i rozkminy.

Post autor: Glegut »

Wszyscy mają to my też 8)

Wiem że to wciąż jest tak naprawdę wersja demo ale... w ogólnym rozrachunku zmiany są jak najbardziej na plus.
Od flamerów(quick to fire) poprzez jugery(2 A z góry) do much włącznie (WS4 i Fly).
Szkoda że nadal opcja mono jest słabo opłacalna...:(

A co Wy panowie uważacie? Macie już jakies uber złożenie? 8)

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

nie czaje tego...pinki są po 8 pkt, ale czempion za 70?

tak to jakoś wygląda o co kaman.

patrzę na to http://www.the-ninth-age.com/pdf/the-ni ... _0-5-1.pdf

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Bez championa nie czarują. Champion ma 2 woundy.

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Pozatym patrzysz na starą wersję. Teraz jest wersja 8.0 i pinki są po 9pkt Ale za to strzelają flarami jak za dawnych lat:)

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

ej nie mogę znaleźć wersji nowszej, można prosić o link?

ok mam już ;)

Dreef
Falubaz
Posty: 1302
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dreef »

Po kolei moje przemyslenia:

Marki:
Mark of pestilence - spoko, byl za mocny przy zmianach 9 edycyjnych, zdjalbym tylko to ograniczenie ze nie moze spasc ponizej 1.
Mark of wrath - zmiana na plus, mamy pewny bonus do sily w pierwszej turze.
Mark of lust - bez zmian, ale byl ok
Mark of change - i tu cholera nie rozumiem jednej rzeczy. Czy strzelajac np z pinkow mozemy generalnie zrezygnowac z hellfire czy jednak zawsze jest hellfire i mozemy dodac np. Flamingi zeby zdjac regene.
Mark of unbound - dla nas bez znaczenia,

Cory:
Bloodshrederzy - ugrywalnienie marka i killing blowa i zaczna byc na stole :) brakuje mi na nich sv 5+ z bazy, ale trudno
Plagusy - dalej beda wyporne ale nie tak jak byly. Locus z heralda dajacy im razora na poisony calkiem spoko, razor nie jest must havem :)
Demonetki - dobry ws i duzo atakow ale jakos dalej nie jestem przekonany..
Pinki - spoko rozumiem zmiamy zwiazane z conclave. Dzieki temu ze dostali pestki dalej sa wystawialni (90 pkt za srednio 20 strzalow jest ok).

Spece:
Jugery -na plus, tansze wiecej atakow gory, killing blow. Fajnie bylo jak mialy 5 tafa, szkoda ze to zmieniono :(
Flamery -na plus, s4 strzelania, d6 strzalow, po marszu, tania odginaczka 6 woundowa.
Pieski - tez spoko, stanialy i mark
Bestie- no coz. Tu trzeba bylo cos zrobic zmiany sa ok, jedyne co mi sie nie podoba ze podrozaly a zabrano im challenge, brak bonusow za boki i tyly. I to ze juz nie zobaczymy pojedynczej. 80 pkt one powinny kosztgowac przy zasadach ktore mialy.
Charioty - i tu mam zagwozdke. Tanie sa, mozemy brac 3 w oddziale. To wyjdzie w testach czy beda grywalne czy jednak nie.

Rary:
To czego nie rozumiem to przeniesienie fiendow do rarow. Po co? Stanialy ok, byly za drogie (65 pkt za model slabo), juz nie dorobimy ich sobie ze slaanesha wiec totalnie nie rozumiem zmiany ich pozycji w booku i mam nadzieje ze to sie zmieni.
Muchy - wbudowane blady dla dolu przeciwko ws4> podoba mi sie. Podrozaly ale zdecydowanie sensowniej niz u furiona.
Dzialo jakie bylo jest dalej, tyle ze sensowniej wycenione.
Potanial soulgrinder ale niewiele. Nie mam zdania.

Generalnie - zmiany na plus. To co mi sie nie podoba to to, ze stracilismy greaterow jako klepaczy. W wampirach dalej sklada sie kolesia ktory falej ma sily 7, 8ws i red fury. U nas juz nie ma nie wiem GuO z mieczum czy bloodthirstera wratha. Kolejna sprawa jest ze dalej boli nas break na dwoch 6, a nie dostalismy bonusow za rzucenie dwoch 1, powinni albo zlikwidowac calkowicie specjalne zasady przy tych skrajnych wynikach, albo jednak dac nam cos w zamian. I tak trzeba poczekac na pelny book z ostateczna ocena, ale generalnie jest spoko.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

czekaj czekaj, każdy model w horrorkach ma D3 ataki z flary?

łoł a to opcja 2 czarujących kloców na mono cinczu do tego ze strzałem jest fajna :D

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Potwierdzam każdy horror ma d3 strzały z zasadą quick to fire

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Glegut pisze:Potwierdzam każdy horror ma d3 strzały z zasadą quick to fire

nie tak źle w sumie...

planuje sobie wystawić 2x25typa(zależy jak rozwiążą opcję corów), z całym FCG, w sumie mamy 25 typa którzy i poczarują zawsze(lub coś wyczanelują) i postrzelają, za jakieś lekko ponad 300 pkt. Należy dodać że jest ward na 5+ wbudowany w pakiet.

Hym...dla mnie to nawet fajne łuczniki, dość skuteczne i działające w fazie magii także(choć kwestię tego czempiona do czarowania można rozpatrzyć)


póki co się nie emocjonuje, poczekam na komplet zasad dopiętych i pliczek do AB :)

Awatar użytkownika
Qsownik
Chuck Norris
Posty: 397
Lokalizacja: Swarzędz/Poznań

Post autor: Qsownik »

Glegut pisze:Potwierdzam każdy horror ma d3 strzały z zasadą quick to fire
Ale już pojawiły się komentarze, że d3 to niewypał (dużo rzucania przed strzałem - każdy horror osobno) i może zostać zastąpione Multiple Shots (2).

ajt
Kradziej
Posty: 970

Post autor: ajt »

W sumie to MW(2) sensowniejsze przy takiej ilości pinków, jaka może się pojawić;)

Ja myślałem o:
GUO z Death 3lvl z mieczem i Talismanem
BSB na Palaquinie z regenką, lvl 1 Death, obniżaniem unitom In do 1, i Arcanem
5 x Muchy z poisonami
3 x Muchy z poisonami
5 x Furie
5 x Pieski Khorna
5 x Flamers
35 x Plagusi z potrójnym marszem
10 x Pinki

Co o tym sądzcie. Co byście pozmieniali, albo powsadzali? Wiem, że szału nie ma;)

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

Pytanie: Czy nowy mark nurgla na demonach powoduje że jednostki nieodporne na psychologię i nie wzbudzające terroru i strachu mają obniżony Ws -2 (-1 za fear oraz -1 za mark)? to się kumuluje czy nie?


edit:
ok już wszystko wiem.
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Uwaga, Uwaga!

Panowie i Panie: rozkmin to czas!

Nówka sztuka - enjoy! 8)

http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... 0-9-0-pdf/

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Access denied. You’re not authorized to view this page.
:roll:
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

To jeszcze nie zajerestorwałes sie?:)

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

opcja heralda na muszce =D>
Tez fajnie zyskaly charioty slaa z AP6. Wkoncu maja jakis sens.
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Myzu
Mudżahedin
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań, Strefa zero

Post autor: Myzu »

No i mamy jednostke, ktore moze zadeklarowac flee :)

ajt
Kradziej
Posty: 970

Post autor: ajt »

Co myślicie o takim mono-wrath?

BSB wydaje mi się, że padnie od razu. Ale znowu jak nie, to ma Feara i daje przerzut udanego Ld.
Nie wiem czy Blood Charioty z flame throwerem nadgonią za resztą. Ale co myślicie o nich? Wydaje mi się, że mogą być konkretne.

1 Lord: Incarnation of Death @ 515.0 Pts
General; Heavy Armour; Neverending Fury
Soul-Harvest [40.0]
Warp Shield [50.0]

1 Hero: Harbringer of Wrath @ 225.0 Pts
Battle Standard; Neverending Fury, 4+ Innate Defense
Blade of Grief [20.0]
Unsettling Presence [25.0]

2x1 Blood Chariot @ 155.0 Pts

5 Hellhounds @ 150.0 Pts
Ambushers

2x3 Doombringers @ 215.0 Pts
4+ Innate Defense

2x5 Gargoyles of Wrath @ 80.0 Pts
Daemon of Wrath

29+1 Bloodsheders of Wrath @ 465.0 Pts
Blood Sword; Standard; Musician; 5+ Innate Defense
Icon of Relentless Company [15.0]

11 Bloodsheders of Wrath @ 142.0 Pts
Blood Sword; Standard

Models in Army: 58


Total Army Cost: 2397.0
Ostatnio zmieniony 8 lis 2015, o 14:41 przez ajt, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Spoko kmina z tym fear bombem :)

Cherioty moglbys puscic po flance 7 m + 8 cali zasięgu plus dorzut d6 to wystarczająco by puścic flame temple od boku jakiemuś oddziałowi a pózniej wbić sie do cc:)

Boje sie własnie tylko że w tym CC będzie tylko Bloodek i klocek:( doombringerzy w ilosci 3 bez wykupionej opcji pancerki to bieda... Może wyrzuć pieski i spróbuj coś w nich pogrzebać tak zebyś miał zamiast jednego unitu 3 unity do walki:)

ajt
Kradziej
Posty: 970

Post autor: ajt »

Doombringersi mają wykupiony pancerz. Poprawię w rozpie.

ODPOWIEDZ