Rozpiski :)

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Re: Rozpiski :)

Post autor: Mateo »

Kacpi 1998 pisze:źle mnie zrozumiałeś, chodziło o to, że masz za dużo przekminek a za mało ogrania
dajesz przedmiot magowi, rzuca ifkę, nie podoba Ci się efekt, przerzucasz i tyle
ok sorry w takim razie.
mam duzo przekminek ,bo jestem w fazie "posiadam box lucznikow i herosa, co kupic dalej..."

nie chcialbym wpakowac kasy w bloto dlatego kminie co i jak, a ta rozpa wydaje mi sie cool.

ok fajny item, ale czy jak wybiore,ze go uzywam, do kazdy mag rzuca na tabelke?

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

nie
kup więcej corów, kaszkiet i 2 katapy (to jest w każdej rozpie)
graj na tym i poznawaj zasady a potem decyduj co Ci się spodoba bo każdy gra inaczej

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Mateo pisze:
Kacpi 1998 pisze:źle mnie zrozumiałeś, chodziło o to, że masz za dużo przekminek a za mało ogrania
dajesz przedmiot magowi, rzuca ifkę, nie podoba Ci się efekt, przerzucasz i tyle
ok sorry w takim razie.
mam duzo przekminek ,bo jestem w fazie "posiadam box lucznikow i herosa, co kupic dalej..."

nie chcialbym wpakowac kasy w bloto dlatego kminie co i jak, a ta rozpa wydaje mi sie cool.

ok fajny item, ale czy jak wybiore,ze go uzywam, do kazdy mag rzuca na tabelke?
Działa to tak, że jeżeli podczas czarowania na swoim magu z tym przedmiotem będziesz miał irresistable force, to najpierw czar wchodzi i rozpatrujesz jego efekt. Następnie rzuca się na tabelkę miscastów. Jeżeli nie spodoba Ci się wyrzucony efekt miscasta, to za pomocą earthing roda będziesz mógł przerzucić niesatysfakcjonujący Cię rezultat (głównie chodzi o efekt na 2-4, który to może wciągnąć maga do warpa [jest to najbardziej bolesne dla hierofanty armii TK - oprócz straty wizarda cała armia zaczyna się sypać]).
Obrazek

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

super bardzo dziekuje :)! fajny item

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nie chcialbym wpakowac kasy w bloto dlatego kminie co i jak, a ta rozpa wydaje mi sie cool.
niestety bardzo duzo rzeczy w tk ma sredni poziom. dlateog na wszystkie comp score'y mamy dodatkowe pkty.

niemniej w tej armii dobrze jest grac czym chcesz. I gwardia w duzm oddziale i masowe sfinksy i weze maja podobne wyniki.

jedyna rzecza, ktora musisz miec jest cascet, ktory jest super w swoich zasadach (pamietaj, zeby go tak ustawiac, zbey nic go nie widzialo. On nie potrzebuje line of sight, zbey dzialac)

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

Shino pisze:niestety bardzo duzo rzeczy w tk ma sredni poziom. dlateog na wszystkie comp score'y mamy dodatkowe pkty.
chodzi o to ,ze w turniejach pozwalaja gracza tk grac na wiecej pkt niz reszta np?
Shino pisze:niemniej w tej armii dobrze jest grac czym chcesz. I gwardia w duzm oddziale i masowe sfinksy i weze maja podobne wyniki.
dobrze to slyszec, ze wszystkim da sie grac i nie ma oklepanych schematow ;)
Shino pisze:jedyna rzecza, ktora musisz miec jest cascet, ktory jest super w swoich zasadach (pamietaj, zeby go tak ustawiac, zbey nic go nie widzialo. On nie potrzebuje line of sight, zbey dzialac)
wow o tym ,ze nie musi widziec celu to super wiadomosc! czyli mozna schowac za gorka i miec wszystko w d

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

np na euro inni grają na 2400pkt a my na 2700pkt i na koniec odejmujemy 10% strat

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Mateo pisze:
Shino pisze:niestety bardzo duzo rzeczy w tk ma sredni poziom. dlateog na wszystkie comp score'y mamy dodatkowe pkty.
chodzi o to ,ze w turniejach pozwalaja gracza tk grac na wiecej pkt niz reszta np?
masa turniejow rozgrywanych jest na zasady mistrzostw europy.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 00&start=0

tam wiekszosc armii robi rozpiske na 2400 a tk robia na 2700 (choc jak zobaczysz jest tam tez wiele innych ograniczen jak chocby zmniejszenie maksymalnej ilosci kostek do rzucenia jednego czaru do 5 (lub 4 w wypadku niektorych czarow).
Shino pisze:niemniej w tej armii dobrze jest grac czym chcesz. I gwardia w duzm oddziale i masowe sfinksy i weze maja podobne wyniki.
dobrze to slyszec, ze wszystkim da sie grac i nie ma oklepanych schematow ;)
schematy sa w miare oklepane. Przez to, ze armia nie maszeruje nie da sie zrobic efektywnego ofensu. Wiec ludzie graja armiami defensywnymi. Choc jaki to defens i czy bardzo z kontra cz nie to juz jest roznie.
wow o tym ,ze nie musi widziec celu to super wiadomosc! czyli mozna schowac za gorka i miec wszystko w d
jak rozumiem chodzilo ci oczywiscie o to, zeby miec wszystko w 48".

Ale tak. geenralnie masz racje ;) . Pamietaj tylko o tym, ze nie trzeba tez widziec celu do pit of shades i purple sun of xereus. Naturalnych wrogow kaszkietu.

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 573
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

Shino pisze:
cascet, ktory jest super w swoich zasadach (pamietaj, zeby go tak ustawiac, zbey nic go nie widzialo. On nie potrzebuje line of sight, zbey dzialac)
A z ciekawości... Gdzie to jest napisane ?? :D

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

w czarach, w opisie direct damage. Storny nie pamietam, ale nie trudno to znalezc.

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Dobry wieczór :mrgreen: .. w sobote mój pierwszy turniej z TK :twisted:
Rozpiska bez szaleństw:

1 Liche High Priest @ 280.0 Pts
General; Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Talisman of Preservation [45.0]
Dispel Scroll [25.0]

1 Necrotect @ 60.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour

10 Skeleton Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow; Musician

10 Skeleton Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow; Musician

10 Skeleton Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow; Musician

10 Skeleton Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow; Musician

10 Skeleton Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow; Musician

10 Skeleton Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow; Musician

17 Skeleton Archers @ 122.0 Pts
Normal Bow; Musician; Champion;

5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts

5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts

1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar

1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar

1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar

1 Necrosphinx @ 225.0 Pts

1 Necrosphinx @ 225.0 Pts

3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts

3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts

1 Casket of Souls @ 135.0 Pts

3 Carrion @ 72.0 Pts

Models in Army: 91
Total Army Cost: 2699.0

Jakieś rady ? Widzicie coś inaczej ?
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

rób 20 łuczników bo tk lubią zaczynacć a duża ilość oddziałów temu nie służy i 10 łatwo ubić i będziesz tracił po 10 na turę tracąc możliwość wskszeszania

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

10 mam dlatego właśnie że zakładam że nie będą ginąć w całości w 1 turę, a poza tym to dużo stopni w schodkach na drodze do oddziału z hierofantą .. w założeniu :roll:
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Skoro tylko nasz lore to moze 2 x casket ? Tylko wtedy nie wcisniesz 2 latajacych swin .
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

masz sporo oddziałów do walki więc dojście do hierophanta łatwe nie będzie

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 735
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

Zamiast muzyków daj do tych łuków championów, zwiększysz przeżywalność takich oddziałów.Nie wiem też czy necrotect jest warty tych punktów, ciężko Ci będzie utrzymać go w tych 12", po za tym regenka 6+ naprawdę? Już łatwiej i skuteczniej i tak te sfinksy leczyć z obszarówek z atrybutu nehekary.

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

W 12 calach będą pewnie przez jakieś 2 tury (tak podejrzewam) - zawsze coś .. ward 6+ to moje bretońskie zboczenie, jak ktoś tu już zauważył jeden zdany ward od działa i kolo sie spłaca, przy tylu sfinksach to spora szansa. Necros to poza tym dodatkowa odginaczka i dodatkowy champion. Dzięki za uwagę - koleś jest pierwszym kandydatem do zmiany.
Muzycy są na wypadek jakby trzeba było się odwrócić - a kresek z championami nie robię dla zasady :) - może zacznę :roll:
Drugi kaszkiet to mega opcja - pokminie, ale Wycinanie neckrosfinksa bardzo mi sie nie podoba :(
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Przemyślenia po turnieju:
TK są mega zaj&&iste :wink: Rewelacyjnie sie tym gra .. nawet jak sie obsysa.
Koniecznie musze grać na 2 kaszkietach :mrgreen:
Necrotech faktycznie do zmiany bo i tak rzucam obszarowego warda na 5+
Jeżeli przerobie łuczników z 10 na 20 to nie będzie schodków :/
Stalkerzy obessali ale i tak w nich wierze :roll:
.. zaraz zbankrutuje kupując to wszystko
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Tylko na 2 kaszkietach pamiętaj, że jak z 1 rzucisz na kogoś, to z drugiego nie możesz kolejny raz. To się tyczy również tych na których przeskakiwał.

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Jeżeli przerobie łuczników z 10 na 20 to nie będzie schodków :/
Kwestia wyboru ... ja na przyklad wole bardzo duze kloc ,bo mam bloker ,a jak odpale obszarowe strzelanie to nagle chora ilosc pestek trafia na 5+ :wink: Do tego mniejsza wersja strzelania rzucona na taki klocek 40 typa tez nie jest straconym czarem :wink:

edit:
Nie myslales o zmianie lekkich na skorpy ? Koszt podobny ,a skorp moze robic nie tylko za odginaczke .
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

ODPOWIEDZ