Nowa Edycja

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Re: Nowa Edycja

Post autor: Undead »

tomekjar pisze:Powiedzcie mi gracze TK:.........
Ty a wiesz że nie rozkminiłem tego?? :mrgreen: :mrgreen: a ty możesz mieć racje kurde:D
bede testować dzieki za pomysł:D

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

z magią faktycznie jest ok, ale na tym świat się nie kończy
w walce na razie nie jest różowo i, że tutaj zacytuję
Undead84 pisze: jak przeciwnik dochodzi to nie mam nic do powiedzenia poprostu zabija jak chce.
Khemri nie ma się czym bić i tu jest najwiekszy problem.
mam nadzieję, że plotyki dotyczące szybkiego wydania nowego AB się sprawdzą, bo powielanie schematów odrobinę zmienianych przez całą 6,7 i teraz 8 edycję staje się denerwujące powoli.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Tylko pytanie - rzucam bound spell z tych 6 kości wychodzi mi 33 - to ten bound spell ma siłę 33 czy bazowe 3 ?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

33
Obrazek

Awatar użytkownika
Drakkainen
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 128
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Drakkainen »

Część
Chciałbym się zapytać czy warto zacząć grać tk w tej edycji?
Ponieważ zastanawiam się między tk a bestiami?
Od czego musiał bym zacząć grę tk?
Czy batalion to dobra inwestycja?

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

Drakkainen pisze:Część
Chciałbym się zapytać czy warto zacząć grać tk w tej edycji?
Ponieważ zastanawiam się między tk a bestiami?
Od czego musiał bym zacząć grę tk?
Czy batalion to dobra inwestycja?
TK nigdy nie były jakoś przegięte, ale niewątpliwie są bardzo klimatyczne
w batalionie jest dosyć dużo figsów, które osłabły w 8 ed, więc tak nie bardzo aktualnie

Awatar użytkownika
Drakkainen
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 128
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Drakkainen »

w takim razie od czego zacząć ?

Marek15
Mudżahedin
Posty: 314
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Marek15 »

A kto tak naprawę wie co jest dobre w 8ed? Trzeba sporo bitew zagrać, za kilka miesięcy bedzie wiadomo co jest dobre. A potem wyjdzie nowy armybok i znowu bedzie inaczej. Plotki mówią że TK i O&G mają być pierwszymi nowymi bookami.

Awatar użytkownika
haggis
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Katowice

Post autor: haggis »

Drakkainen pisze:w takim razie od czego zacząć ?
za kilka miesięcy (miejmy nadzieję) wychodzi nowy podręcznik
i zapewne nowe modele
pakowane po 10 w drogiej paczce
możesz kupować szkielety piesze które trzeba wystawić jako core
są pakowane po 16 i można trochę grosza na tym zaoszczędzić zanim GamesWorkshop
wycofa je z produkcji
Bohaterowie są potrzebni w każdej armii wiec możesz też zacząć ich zbierać
ludzie różnie grają ale jedną mumię i jednego licha trzeba wystawić,
a lichów to się wystawia od 2 do 4
katapulta jest też dobrym wyborem, może straciła na potędze w tej edycji ale dalej jest
bardzo dobra, szczególnie na jednostki z regeneracją, wzbudzanie paniki na-1Ld, odpalanie możliwe 2x na turę.
Aktualnie skorpiony są całkiem silne chociaż słabo opancerzone,
to czego narazie nie polecam kupować to gwardia, ale nie z powodu wartości bojowej (uważam że dalej jest to silna jednostka) tylko dlatego że tak jak u wampirów mogą zostać
wydani jako modele plastikowe (czytaj tańsze, lżejsze) a aktualni gwardziści nie są najpiękniejsi.

Ja w tą sobotę zagram pierwszą bitwę(i kilka następnych bo to turniej) na tą edycję
Tomb Kingami i dam znać co się spisuje

Na pewno do bani jest ciężka kawaleria i to jest ten oddział którego się nie wystawia

Awatar użytkownika
Drakkainen
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 128
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Drakkainen »

Jak na razie kupie 1 king 3 liche 25 szkieli z hw i shield 30 luków i scorpiona
następnie więcej szkieli klope i kolejnego scorpiona /
Co do gwardii to się zastanowię bo metale mi się podobają

Awatar użytkownika
Dzoooma
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Stolica, Wola - "Gamonie"

Post autor: Dzoooma »

Metalowi TG są piękni przecież :shock: Osobiście ich niedawno nabyłem z czego się cieszę niezmiernie :mrgreen:
Obrazek
Zapytaj mnie co sądzę o GW...

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

w nowej ed najlepsze są rzuty kostkami, grywalność spadła na carrionach, rydwanach, kawa ZADKO wystawiana (Masa strach) jest całkowicie bezużyteczna

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Ja to chyba będę grał czymś takim (+/- 2500 pkt.) ,Kalesoner/Shino jakieś uwagi :wink:

HLP
King
2 liczka casket (herosi do obadania bo jeszcze za bardzo zasad 8 ed. nie ogarniam i nie wiem ile bedzie potrzeba rzeby rzucic co sie chce ;) no i obowiazkowo 2 boundy :wink: )

2 x 20 lucznikow fcg
swarm (ile musi byc w corach - 25% ? to sa jaja ponad 600 pkt ... )

3 skorpy
duzy oddzial uszatek

2 klopy
gigson
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

gdzie kasket !!!!!!!!!

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

HLP
King
2 liczka casket (herosi do obadania bo jeszcze za bardzo zasad 8 ed. nie ogarniam i nie wiem ile bedzie potrzeba rzeby rzucic co sie chce ;) no i obowiazkowo 2 boundy :wink: )

2 x 20 lucznikow fcg
swarm (ile musi byc w corach - 25% ? to sa jaja ponad 600 pkt ... )

3 skorpy
duzy oddzial uszatek

2 klopy
gigson
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
haggis
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Katowice

Post autor: haggis »

po turnieju w sobotę o którym możemy potem mówić że nie było mam kilka uwag

1) nie ma się co tak zachwycać magią kemrich
przeciwnik dodając swój lvl do dispela nie ma większego problemu z zdispelowaniem
naszej magii najczęściej ma 2lvl i 4lvl (teraz wszyscy wystawiają 4lvl magów na turnieju może 3 osoby nie miały 4 lvl)
przykład:
wystawiamy tomb kinga, LHP i 3 priestów

mamy dwie inkantacje na d6 średnia 3,5 przeciwnik nawet nie musi urzywać magów do dipela
3 priestów średnia 7 przeciwnik dodając level 2 musi wyrzucić 5, lub lvl4 wystarczy mu 3
dwie inkantacje LHP mają średnią 9,5 więc 4lvl dispeluje go na 5 lub 6

pristów i kinga przeciwnik dispeluje nawet się nie pocąć
dwoma inkantacjami z LHP o zasięgu 12" dużo nie zrobimy a w dramatycznych momentach przećiwnik i na nie zużyje scrola.

2) podział procentowy powoduje że jak weźmiemy max herosów to (50%) to w oddziały specjalne i rary możemy zainwestować tylko 25%

3) czapka maga na LHP nie jest dobrym pomysłem, co prawda przeciwnik raczej ich nie odeprze ale to tylko dwa czary z losowej szkoły i lich nie ma ochrony.
Snajperki, działa.
Na Tomb kingu mogła by być lepsza tylko że dalej obowiązuje go hierarchia i te czary rzuca przed lichami.
Do czapki jest obowiązkowy BSB, 10 Ld nie gwarantuje przejścia głupoty

chciałbym jeszcze przetestować Lekką kawalerię i rydwany
Lekka jest po prostu tania i powinna odciągnąć ostrzał w pierwszej turze
a rydwany są najtwardszą lekką kawalerią w grze.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Ale wiesz że każdy rzut na dispel 1 albo 2 niezaleznie od modyfikatorów oblewa próbe dispela, dlatego na każdą inkantację kinga używanie jednej kostki jest ryzykiem?
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

haggis pisze: 3) czapka maga na LHP nie jest dobrym pomysłem, co prawda przeciwnik raczej ich nie odeprze ale to tylko dwa czary z losowej szkoły i lich nie ma ochrony.
Snajperki, działa.
Na Tomb kingu mogła by być lepsza tylko że dalej obowiązuje go hierarchia i te czary rzuca przed lichami.
Do czapki jest obowiązkowy BSB, 10 Ld nie gwarantuje przejścia głupoty
1) nie 2 a 7
2) czary nie sa elementem inkantacji i rzuca sie je w dowolnym momencie. Ten, ktorego jest tura wybiera kiedy powinny byc uzywane cxzary, kiedy inkantacje i w jak sie maja przeplatac
mamy dwie inkantacje na d6 średnia 3,5 przeciwnik nawet nie musi urzywać magów do dipela
3 priestów średnia 7 przeciwnik dodając level 2 musi wyrzucić 5, lub lvl4 wystarczy mu 3
dwie inkantacje LHP mają średnią 9,5 więc 4lvl dispeluje go na 5 lub 6
rzut 1-2 to rzut stracony. Jesli magowi nie uda sie dispell to nie dispeluje do konca fazy

Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Undead »

Chyba ktoś go w chu.... robił na turnieju :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
haggis
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Katowice

Post autor: haggis »

Shino pisze:1) nie 2 a 7
nie mam przy sobie podrcznika, czy mam rozumieć że zna wszystkie czary z losowego lora?
Shino pisze:2) czary nie sa elementem inkantacji i rzuca sie je w dowolnym momencie. Ten, ktorego jest tura wybiera kiedy powinny byc uzywane cxzary, kiedy inkantacje i w jak sie maja przeplatac

"During youre Magic phase, the priests will always preform ther role in strict order (ie, do everything they intend to do in that Magic phase; cast hheir Incantations, use any Bound spell items, etc)"
str 34 w Army book
Shino pisze:rzut 1-2 to rzut stracony. Jeśli magowi nie uda się dispell to nie dispeluje do konca fazy
tak to jest jedyna rzecz ratująca inkantacje,
ale przeciwnik nie musi używać magów do dispela inkantacji kinga jak wyrzuci 1-3
żeby armia kemrich dobrze działała muszą wyjść z 4 inkantacje na turę

trzeba po testować boudy
i scrolla zamieniającego w żabę, tylko nie od razu 4lvl, jak się zmieni mniejszy to utrudni to dispelowanie przeciwnikowi średnich wyników

ODPOWIEDZ