Najlepsze/najgorsze jednostki TK :D ?
Moderator: Shino
Najlepsze/najgorsze jednostki TK :D ?
Podawajcie 3 waszym zdaniem najlepsze i najgorsze jednostki
No to ja pierwszy :
Power :
1.Skorp (a jakby moglo byc inaczej cena/jakos super )
2.Charioty (bardzo dobry fast .Mozna uzywac jako fasta z powerem lub w polaczeniu z bohaterem na wózku uzywac jako jednostke do powalczenia )
3.carriony/klopa (Nie wiedzialem co wybrac .Oba sa dobre .Moze dolozylbym do tego jeszcze giganta [ale chyba dlatego ,ze dobrze mi sie sprawdza])
plewy :
1.Uszaty (mimo ,ze u tk nie ma bezużytecznych jednostek to .....)
2.Casket (gdyby byl jako nowe kowadlo ..... . Poki jednak odpala sie w fazie magii to jest statycznym ,latwym celem )
3.Kawa (ludzie na niej graja i im sie sprawdza ,mnie nie pasuje pseudo ciezka kawa ;)ktora w hth nic nie robi i daje tylko CR )
No to ja pierwszy :
Power :
1.Skorp (a jakby moglo byc inaczej cena/jakos super )
2.Charioty (bardzo dobry fast .Mozna uzywac jako fasta z powerem lub w polaczeniu z bohaterem na wózku uzywac jako jednostke do powalczenia )
3.carriony/klopa (Nie wiedzialem co wybrac .Oba sa dobre .Moze dolozylbym do tego jeszcze giganta [ale chyba dlatego ,ze dobrze mi sie sprawdza])
plewy :
1.Uszaty (mimo ,ze u tk nie ma bezużytecznych jednostek to .....)
2.Casket (gdyby byl jako nowe kowadlo ..... . Poki jednak odpala sie w fazie magii to jest statycznym ,latwym celem )
3.Kawa (ludzie na niej graja i im sie sprawdza ,mnie nie pasuje pseudo ciezka kawa ;)ktora w hth nic nie robi i daje tylko CR )
wyglada jak kolejny temat do spamowania
nie ma najlepszych i najgorszych jednostek w TK .... są tylko dobrze i źle uzyte ...
nie ma najlepszych i najgorszych jednostek w TK .... są tylko dobrze i źle uzyte ...
Myślę że Szczurkowi chodziło raczej o to które jednostki są najbardziej a które najmniej uniwersalne i które w stosunku do swojej ceny punktowej potrafią nabić więcej a które mniej punktów. I w ten sposób niektóre są lepsze a niektóre gorsze, bo jakichś kompletnie niegrywalnych plew to faktycznie nie mamy.
Z typami raczej nie będę oryginalny.
Power:
1. Skorp (Niestety on pierwszy.)
2. Katapka (Jak nie wybuchnie to jest dobra na wszystko)
3. Charioty ( Uwieeeeelbiam je )
He, he tylko kolejność inna. Tak w ogóle czy znajdzie się ktokolwiek kto nie postawi Skorpa na pierwszym miejscu? Nie jestem fanatykiem tej jednostki ale powiedzmy sobie szczerze ON jest najlepszy.
Nie taki power:
1. "Ciężka" kawa. ( Nie cierpię jej, pewnie dlatego że nie umiem nią grać.)
2. Szkielki bez łuków (Jakoś tak strasznie mi się sypią i mało zwrotne są)
3. Ushabti ( Przepiękne figsy i często ich biorę ale niestety trudno im na siebie zarobić.)
Z typami raczej nie będę oryginalny.
Power:
1. Skorp (Niestety on pierwszy.)
2. Katapka (Jak nie wybuchnie to jest dobra na wszystko)
3. Charioty ( Uwieeeeelbiam je )
He, he tylko kolejność inna. Tak w ogóle czy znajdzie się ktokolwiek kto nie postawi Skorpa na pierwszym miejscu? Nie jestem fanatykiem tej jednostki ale powiedzmy sobie szczerze ON jest najlepszy.
Nie taki power:
1. "Ciężka" kawa. ( Nie cierpię jej, pewnie dlatego że nie umiem nią grać.)
2. Szkielki bez łuków (Jakoś tak strasznie mi się sypią i mało zwrotne są)
3. Ushabti ( Przepiękne figsy i często ich biorę ale niestety trudno im na siebie zarobić.)
oj tam czepiasz siewyglada jak kolejny temat do spamowania
oto mnie chodzilo mniej wiecejMyślę że Szczurkowi chodziło raczej o to które jednostki są najbardziej a które najmniej uniwersalne i które w stosunku do swojej ceny punktowej potrafią nabić więcej a które mniej punktów. I w ten sposób niektóre są lepsze a niektóre gorsze, bo jakichś kompletnie niegrywalnych plew to faktycznie nie mamy.
Power:
-Skorp (jak kazdy i kazdy wie z co )
-Charioty (dobry szybki fast, wmiare tanie)
-Łucznicy (czesto mam smieszne zuty co czymi ich super jednostka )
Leszcze:
-Uszatki (moze dla tego ze nie umniem nimi grac )
-Kawa (zadko mi sie sprawdza ale nadal bróbuje)
-Nie mam. Wszyskto w TK jest dobre tylko sa ruzni gracze, inni umieja to wykozystac innie nie
-Skorp (jak kazdy i kazdy wie z co )
-Charioty (dobry szybki fast, wmiare tanie)
-Łucznicy (czesto mam smieszne zuty co czymi ich super jednostka )
Leszcze:
-Uszatki (moze dla tego ze nie umniem nimi grac )
-Kawa (zadko mi sie sprawdza ale nadal bróbuje)
-Nie mam. Wszyskto w TK jest dobre tylko sa ruzni gracze, inni umieja to wykozystac innie nie
POWER
1. Gigant (jak rzeza to na maksa, jak nie to przynajmniej szeregi ściaga terror daje itd.)
2. Rydwany (szybkie, mocne, dużo ataków i nawet nie najdroższe, chyba najlepszy stosunek cena/jakość)
3. Łucznicy (bo jak już coś robią to takie cuda że hej)
Leszcze
1. Casket (albo go chowamy przed przeciwnikiem, żeby nam licza nie ustrzelił, albo wystawaimy na widoku, a wtedy może raz odpalimy a licz łapie wszystkie kule armatnie itd.)
2. Uszatki (oddziałami o tak szerokim froncie się ciężko manewruje)
3. Klopa (głównie dlatego że prawie od roku w nic nie trafiła, a w okolicach 3-4 tury się sama rozkręca).
1. Gigant (jak rzeza to na maksa, jak nie to przynajmniej szeregi ściaga terror daje itd.)
2. Rydwany (szybkie, mocne, dużo ataków i nawet nie najdroższe, chyba najlepszy stosunek cena/jakość)
3. Łucznicy (bo jak już coś robią to takie cuda że hej)
Leszcze
1. Casket (albo go chowamy przed przeciwnikiem, żeby nam licza nie ustrzelił, albo wystawaimy na widoku, a wtedy może raz odpalimy a licz łapie wszystkie kule armatnie itd.)
2. Uszatki (oddziałami o tak szerokim froncie się ciężko manewruje)
3. Klopa (głównie dlatego że prawie od roku w nic nie trafiła, a w okolicach 3-4 tury się sama rozkręca).
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
ciemnosc ,widze ciemnosc ..... nie ma skorpa ???1. Gigant (jak rzeza to na maksa, jak nie to przynajmniej szeregi ściaga terror daje itd.)
2. Rydwany (szybkie, mocne, dużo ataków i nawet nie najdroższe, chyba najlepszy stosunek cena/jakość)
3. Łucznicy (bo jak już coś robią to takie cuda że hej)
Jest ale na 4 miejscu, a jako że lista była do 3, to sorry winetu
A tak na poważie to taka mała prowokacja, każdy go dawał na pierwsze miejsce, więc postanowiłem nie dać wcale
Tak czy siak dałbym go na 3 miejscu egzekwo (jak to się pisze bo wiem że na pewno nie tak ) ze szkieletami. Skorp jest dobry zawsze, ale nic ponadto. Czasem rewelka, czasem tylko ok. Nie uważam, żeby zasługiwał koniecznie na 1 miejsce, w każdej armii.
A tak na poważie to taka mała prowokacja, każdy go dawał na pierwsze miejsce, więc postanowiłem nie dać wcale
Tak czy siak dałbym go na 3 miejscu egzekwo (jak to się pisze bo wiem że na pewno nie tak ) ze szkieletami. Skorp jest dobry zawsze, ale nic ponadto. Czasem rewelka, czasem tylko ok. Nie uważam, żeby zasługiwał koniecznie na 1 miejsce, w każdej armii.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
@Robson
a bez herosow ????
a bez herosow ????
1 swarmx2/skorp (podobne punkty) ciezko powiedziec co lepsze
2 katapka dzieki robieniu panik i temu, ze bardzo ciezko ja zastrzelic
3 havy cavalery, bo sama piechota nigdzie nie zdarzy
a co do najslabszych rzeczy to ciezko znalezc cos oprocz szkieletow z wloczniami
2 katapka dzieki robieniu panik i temu, ze bardzo ciezko ja zastrzelic
3 havy cavalery, bo sama piechota nigdzie nie zdarzy
a co do najslabszych rzeczy to ciezko znalezc cos oprocz szkieletow z wloczniami
pałer
1)uszatki - jedna z najmocniejszych jednostek, nie wiem co słabego w niej widzicie
2)skorpiony - wiadomo..
3)bone gigant - robi naprawde dobrą sieke i jest całkiem odporny jak na giganta dzięki swojemu sejwowi
1)uszatki - jedna z najmocniejszych jednostek, nie wiem co słabego w niej widzicie
2)skorpiony - wiadomo..
3)bone gigant - robi naprawde dobrą sieke i jest całkiem odporny jak na giganta dzięki swojemu sejwowi
Wiadomo, że 1T 1Mv więcej by się przydało, ale tak samo gigantowi by się przydał 1A i 1WS więcej itp. Ja planuje wystawiać dwa oddziały - 5 i 4. Podatne na ostrzał, ale walce morduje.za malo o 1 w m i t... poza tym sa swietne ;]
Gignat tez IMHO powinien miec o 1T wiecej (w koncu to najwiekszy konstrukt ,askorp ma 5 ) .Z reszta to mumie .......
Uszaty sa fajne (teraz bym ich chyba na 1 miejscu nie ustawil w moim top3 plewow ) ale do defensow jako taka ciut szybsza piechota do kontry
Z swoja cene powinny miec tego T5 ,M 6 i przydalby sie wyzszy sv.
Ja sie przymierzam do wcisniecia ich kosztem jednego skorpa (czasem gigant , 2 x charoty ,king i 4 skorpy ,nie wystarczaja jako kontra rzadko bo rzadko ale .......)
Uszaty sa fajne (teraz bym ich chyba na 1 miejscu nie ustawil w moim top3 plewow ) ale do defensow jako taka ciut szybsza piechota do kontry
Z swoja cene powinny miec tego T5 ,M 6 i przydalby sie wyzszy sv.
Ja sie przymierzam do wcisniecia ich kosztem jednego skorpa (czasem gigant , 2 x charoty ,king i 4 skorpy ,nie wystarczaja jako kontra rzadko bo rzadko ale .......)
Szczurek czego Ty nie mozesz skontrowac dwoma oddzialami rydwanow, czterema skorpionami i gigantem? ;P
Moj top 3 to: (w losowej kolejnosci)
*rydwany
*SSC
*lekka kawaleria/wykopki
Uszatki jak dla mnie sa beznadziejne, niby mocno uderzaja, ale przez M5 i brak save rzadko kiedy cokolwiek robia. Wszystko je boli. Nawet byle magic misajl.
Moj top 3 to: (w losowej kolejnosci)
*rydwany
*SSC
*lekka kawaleria/wykopki
Uszatki jak dla mnie sa beznadziejne, niby mocno uderzaja, ale przez M5 i brak save rzadko kiedy cokolwiek robia. Wszystko je boli. Nawet byle magic misajl.
Moje typy:
Da best of:
1.Rydwany(gram na 12 rydwanach)
2.Kloppa
3.Łucznicy w dużym oddziale(potęga!!)
...
4.Skorp(często mi sie nie wykopuje a jak sie wykopie to missfire).
Da masta plewa:
1.Ciężka konnica(z sv4+?co w tym ciężkiego?)
2.Swarmy(sypią się)
3.Uszatki(zazwyczaj dochodzą do wali ostro poranione)
To by było na tyle jesli chodzi o moje typy jednostek.
Jeśli chodzi o herosów to:
Best:
1.King
2.Mały licz
3.Książę
Plewa.
1.Icon nosiciel:P
2.Duży licz.
Da best of:
1.Rydwany(gram na 12 rydwanach)
2.Kloppa
3.Łucznicy w dużym oddziale(potęga!!)
...
4.Skorp(często mi sie nie wykopuje a jak sie wykopie to missfire).
Da masta plewa:
1.Ciężka konnica(z sv4+?co w tym ciężkiego?)
2.Swarmy(sypią się)
3.Uszatki(zazwyczaj dochodzą do wali ostro poranione)
To by było na tyle jesli chodzi o moje typy jednostek.
Jeśli chodzi o herosów to:
Best:
1.King
2.Mały licz
3.Książę
Plewa.
1.Icon nosiciel:P
2.Duży licz.
zdarza sie :D rzadko bo rzadko ale zawszeSzczurek czego Ty nie mozesz skontrowac dwoma oddzialami rydwanow, czterema skorpionami i gigantem? ;P
gralem tak dosc dlugo i poki nie trafisz na smoka ,duuuzo magii da sie pograc no i z WE lub na bardzo zalesionym terenie jest naprawde ciezko ...1.Rydwany(gram na 12 rydwanach)
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2633
- Lokalizacja: Moria - Lublin
super...a co koles w chelendzu nie bil po rydwanie? I nie nabił do CR 9 pkt? jak nie wyzwal nawet na chelendza to plewa
A co do tematu to ja sobie nie wyobrazam gry bez jakiejs jednostki którą mam w rozpie. Kazda jednostka sluzy do czegos innego i sie idealnie w tej funkcji spisuje
Lekka kawa do kombinowania
Carriony do wyciągania scrolli
kawaleria do dawania duuzo CR
katapy aby sciagac wszystko co mi przeszkadza
skorpy do straszenia ze sie wykopią
2 swarmy od tego aby sie wykopywaly i jadly
lucznicy do trzymania magow i strzelania do fastów/skinków/pomidorków/innych shitów
Oddzial Rydwanów z princem jako cos co potrafi przypierdzielic (te 4d3 z siłą 4, kupa ataków z siłą 3 i mumia potrafią nabic cos nawet na krasnalach , oczywiscie nie na wszystkim.... )
Full magii do popychania tego wszystkiego w kupie (HLP, LP...)
a teraz plewy:
uszabti, szkielety do walki (w tym TG)
toszto za wolne jest...i tyle...
a teraz cos do czego sie nie przekonalem:
Gigus...jeszcze jakos mnie do niego nie ciągnie nie wiedziec czemu...
Cos czym gralem ale tez jakos mnie do tego teraz nie ciągnie:
5 swarmów, casket
Casketu uzywalem dopoki rzucalem na nim fajne wyniki a swarmów przestałem uzywac po tym jak rzucilem na nie pare razy z rzedu misfire i 1
A co do tematu to ja sobie nie wyobrazam gry bez jakiejs jednostki którą mam w rozpie. Kazda jednostka sluzy do czegos innego i sie idealnie w tej funkcji spisuje
Lekka kawa do kombinowania
Carriony do wyciągania scrolli
kawaleria do dawania duuzo CR
katapy aby sciagac wszystko co mi przeszkadza
skorpy do straszenia ze sie wykopią
2 swarmy od tego aby sie wykopywaly i jadly
lucznicy do trzymania magow i strzelania do fastów/skinków/pomidorków/innych shitów
Oddzial Rydwanów z princem jako cos co potrafi przypierdzielic (te 4d3 z siłą 4, kupa ataków z siłą 3 i mumia potrafią nabic cos nawet na krasnalach , oczywiscie nie na wszystkim.... )
Full magii do popychania tego wszystkiego w kupie (HLP, LP...)
a teraz plewy:
uszabti, szkielety do walki (w tym TG)
toszto za wolne jest...i tyle...
a teraz cos do czego sie nie przekonalem:
Gigus...jeszcze jakos mnie do niego nie ciągnie nie wiedziec czemu...
Cos czym gralem ale tez jakos mnie do tego teraz nie ciągnie:
5 swarmów, casket
Casketu uzywalem dopoki rzucalem na nim fajne wyniki a swarmów przestałem uzywac po tym jak rzucilem na nie pare razy z rzedu misfire i 1