Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 21 paź 2017, o 14:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1041 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pytania początkujacego TK
PostNapisane: 16 cze 2011, o 00:18 
Mudżahedin

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 23:19
Posty: 218
Lokalizacja: Szczecin
Ten dział powstaje z myślą o zastosowaniu i wyjaśnianiu jak działają poszczególne czary.

Moim pierwszym pytaniem dotyczącym 8ed jest:

1. czy czary z lore of nehekara nie działają jak inkantacje ? to znaczy mogę 1 czar rzucić tylko raz.
2. Hierofant 4lvl [lord] musi losować 4 czary czy może je sobie wybrać jakie chce skoro to jest najwyższy i najlepszy mag Tomb Kingów
3. Casket of Souls jest Maszyną posiadajacą 2ch strażników i coś ala czarownika, przeciwnik, który zaszarżował Casket może rzucić challenge ? ja ja muszę go przyjąć? [jak grałem pierwszy raz tą armią na 8ed to przeciwnik powiedział że może rzucić mi challenge]


Odrębna sprawa tyczy się tego jak najlepiej składać magów i ile magów wystawiać się powinno na 1500-2000 pkt i 2000-2500 pkt te przedziały.

_________________
Warhammer Fantasy Battle Blog
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 16 cze 2011, o 01:24 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2008, o 18:46
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express
Araghas napisał(a):
Ten dział powstaje z myślą o zastosowaniu i wyjaśnianiu jak działają poszczególne czary.

Moim pierwszym pytaniem dotyczącym 8ed jest:

1. czy czary z lore of nehekara nie działają jak inkantacje ? to znaczy mogę 1 czar rzucić tylko raz.
2. Hierofant 4lvl [lord] musi losować 4 czary czy może je sobie wybrać jakie chce skoro to jest najwyższy i najlepszy mag Tomb Kingów
3. Casket of Souls jest Maszyną posiadajacą 2ch strażników i coś ala czarownika, przeciwnik, który zaszarżował Casket może rzucić challenge ? ja ja muszę go przyjąć? [jak grałem pierwszy raz tą armią na 8ed to przeciwnik powiedział że może rzucić mi challenge]


Odrębna sprawa tyczy się tego jak najlepiej składać magów i ile magów wystawiać się powinno na 1500-2000 pkt i 2000-2500 pkt te przedziały.


skąd wogole pomysł z tym wybieraniem czarów #-o
challange rzucić niemozna - ten liche jest nikim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 16 cze 2011, o 05:47 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2009, o 08:38
Posty: 1098
Lokalizacja: Gdańsk
proponuje przeczytać RB i AB bo wiele tych wątpliwości jest tam wyjaśnionych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 16 cze 2011, o 09:03 
Mudżahedin

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 23:19
Posty: 218
Lokalizacja: Szczecin
Jejku ludzie zamiast wiecznego krytykowania to może każdy powiedziałby co sądzi pytania by były rozwiązane i nie byłoby spamu... potem wszystkie tematy właśnie wyglądają w taki sam sposób masa niekonkretnych informacji masa wypowiedzi które są dziwne. Pewnie że można poczytać AB jak by się go miało spoko :) nie każdego stać...

_________________
Warhammer Fantasy Battle Blog
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 16 cze 2011, o 09:32 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2010, o 18:49
Posty: 1487
Czary już nie mają nic wspólnego z inkantacjami, podlegają zasadzie wszystkich czarów- a więc mag losuje czary, nie może mieć dubli, może nie wycastować, ma ifki. No i może oczywiście dany czar rzucić tylko raz na turę.
Casket keeper nie jest liszem, jest casket keeperem. Potrafi tylko otwierać skrzynkę. Nikt nie pofatyguje się, by rzucić challange ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 16 cze 2011, o 09:54 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2008, o 18:46
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express
Araghas napisał(a):
Jejku ludzie zamiast wiecznego krytykowania to może każdy powiedziałby co sądzi pytania by były rozwiązane i nie byłoby spamu... potem wszystkie tematy właśnie wyglądają w taki sam sposób masa niekonkretnych informacji masa wypowiedzi które są dziwne. Pewnie że można poczytać AB jak by się go miało spoko :) nie każdego stać...


weź przeczytaj ab i rb jak mowi buła a nie pytaj o tak oczywiste pytania bo to mija sie z celem - ktos zapyta czy tk mogą marszować bo vc mogą albo czy king rzuca inkantacje jak w starym ab i co? mamy takie pierdoły tłumaczyć? #-o


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 16 cze 2011, o 15:43 
Mudżahedin

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 23:19
Posty: 218
Lokalizacja: Szczecin
kolejny "geniusz" sie wypowiedział tak dalej to na pewno ten dział będzie pomocny, Proszę moda aby usunął niepotrzebne wypowiedzi [włącznie z moimi aby oczyścić ten dział]

_________________
Warhammer Fantasy Battle Blog
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 16 cze 2011, o 16:23 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2009, o 08:38
Posty: 1098
Lokalizacja: Gdańsk
ja proponuje jednak abyś przeczytał faq, nie mówił modom co mają zrobić itd., nie rozumiem, jak możesz nie mieć kasy na zasady a na figurki tak (to tak jak byś kupił szachy i nie znał zasad). A nawet jeśli to nic nie stoi na przeszkodzie abyś poszedł do sklepu i trochę poczytał lub też ......... z internetu. Wydaje mi się, że pytania na forum powinny dotyczyć szerszych spraw często nie jasnych a nie jasno wytłumaczonym w podręczniku. Rozumiem, że ktoś może czegoś nie zrozumieć a nie nie wiedzieć podstaw tak typowych.

Rozumiem nawet w tym przypadku pytanie 1 i 3 jednak 2 to sprawa bardzo elementarna i podstawowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 17 cze 2011, o 09:37 
Mudżahedin

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 23:19
Posty: 218
Lokalizacja: Szczecin
Założyłem ten temat ponieważ dopiero zaczynam więc liczyłem na pomoc a nie na krytykę, inni gracze pewnie tez nie są alfą i omegą i pewnie nie wiedzą o wszystkim zwłaszcza jeśli dopiero zaczynają, [wszedłem do gry na przełomie 7/8 edycji w najgorszym momencie w jakim mogłem bo dopiero jak zrozumiałem 7 ed już musiałem się uczyć 8 edycji a tego się pozmieniało sporo]w końcu podobno od tego są fora aby nieść pomoc i się wypowiadać na temat. Ale dobra mniejsza kolejny temat spamowania i niepotrzebnych wypowiedzi. Teraz się nie dziwie dlaczego jest tu taki syf.

_________________
Warhammer Fantasy Battle Blog
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 17 cze 2011, o 09:44 
Mudżahedin

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 23:19
Posty: 218
Lokalizacja: Szczecin
Buła napisał(a):
ja proponuje jednak abyś przeczytał faq, nie mówił modom co mają zrobić itd., nie rozumiem, jak możesz nie mieć kasy na zasady a na figurki tak (to tak jak byś kupił szachy i nie znał zasad). A nawet jeśli to nic nie stoi na przeszkodzie abyś poszedł do sklepu i trochę poczytał lub też ......... z internetu. Wydaje mi się, że pytania na forum powinny dotyczyć szerszych spraw często nie jasnych a nie jasno wytłumaczonym w podręczniku. Rozumiem, że ktoś może czegoś nie zrozumieć a nie nie wiedzieć podstaw tak typowych.

Rozumiem nawet w tym przypadku pytanie 1 i 3 jednak 2 to sprawa bardzo elementarna i podstawowa.



Drogi kolego tak się skłąda że 90% mojej armii jest z różnych wymianek oraz z drugiej ręki więc zapłaciłem za nie dosłownie 30% ceny sklepowej. Tak się składa że nie wszyscy mają górę pieniędzy :) Więc proszę nie mów mi że "jak to ja nie mogę mieć kasy" a tak to :) pozdrawiam.

oby Ci się teraz głupio zrobiło :) bo dla mnie ten komentarz był nieprzyjemny.

p.s
wszystkiego uczę się dopiero w praniu.

_________________
Warhammer Fantasy Battle Blog
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 17 cze 2011, o 11:36 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2007, o 17:41
Posty: 302
Jakkolwiek zgadam się z moimi przedmówcami, że pytaniami o elementarne zasady nie powinno się zaśmiecać forum, odpowiem na Twoje pytania:

1. Magia TK w tej edycji, to po prostu kolejny Lore Magii. Nie ma już takich inkantacji jak w 6 i 7 edycji.
2. Hierofant, tak samo jak inni licze losuje swoje czary dokładnie tak samo jak zwykli czarodzieje innych ras.
3. Obsługa Casket of Souls składa się z 3 gwardzistów, z czego dwóch ma broń wielką, a trzeci ma swoje kościane łapy zajęte unoszeniem wieka szkatuły. Są to modele r&f i nie można żadnego z nich wyzywać na pojedynek.

Jeżeli naprawdę chcesz grać i poznać zasady rozgrywki i swojej armii, to nie ma innego wyjścia jak zapoznać się z podręcznikiem i księgą armii.

Powodzenia na drodze przygody z Battlem. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 17 cze 2011, o 19:38 
Mudżahedin

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 23:19
Posty: 218
Lokalizacja: Szczecin
NOAK napisał(a):
Jakkolwiek zgadam się z moimi przedmówcami, że pytaniami o elementarne zasady nie powinno się zaśmiecać forum, odpowiem na Twoje pytania:

1. Magia TK w tej edycji, to po prostu kolejny Lore Magii. Nie ma już takich inkantacji jak w 6 i 7 edycji.
2. Hierofant, tak samo jak inni licze losuje swoje czary dokładnie tak samo jak zwykli czarodzieje innych ras.
3. Obsługa Casket of Souls składa się z 3 gwardzistów, z czego dwóch ma broń wielką, a trzeci ma swoje kościane łapy zajęte unoszeniem wieka szkatuły. Są to modele r&f i nie można żadnego z nich wyzywać na pojedynek.

Jeżeli naprawdę chcesz grać i poznać zasady rozgrywki i swojej armii, to nie ma innego wyjścia jak zapoznać się z podręcznikiem i księgą armii.

Powodzenia na drodze przygody z Battlem. :)



Dziękuję teraz już rozumiem. Przynajmniej jedna osoba podeszła do sprawy profesjonalnie :)

_________________
Warhammer Fantasy Battle Blog
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 17 cze 2011, o 19:40 
Mudżahedin

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 23:19
Posty: 218
Lokalizacja: Szczecin
Jak waszym zdaniem powinna wyglądać armia [ile powinna zawierać magów i jak złożonych] na np 2500/3000pkt ?
Zazwyczaj wkładam ten scroll dający tyle kości ile ma się lvl'u i tyle - czasem WSv na 4+ a na małym nie mam pomysłu :) zwłaszcza na krasie bo oni nie czarują :P co mnie denerwi xD więc nie ma po co dawać DS

_________________
Warhammer Fantasy Battle Blog
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 17 cze 2011, o 21:31 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2009, o 08:38
Posty: 1098
Lokalizacja: Gdańsk
to zależy czy grasz przeciwko konkretnemu przeciwnikowi czy też turniejowo. W tedy również musisz poczynić założenia np. czy grasz ofensywnie czy defensywnie, na magie czy też na walkę. IMO powinieneś stworzyć rozpiskę na 2400 tylko sugerując się innymi nie rozpiskami a nie je kopiując, wtedy po pewnym czasie zobaczysz i odkryjesz myki, które bardziej Tobie pasują. Widzisz dziś każdy gra prawie na magię (bardzo często rozpiski na 2 magach 4lvl) ja jednak wolę TKi maga 4lvl. Kto co lubi i na tym polega zabawa.

PS. nie pisz jednego posta pod drugim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 15 lip 2011, o 09:19 
Wałkarz

Dołączył(a): 5 paź 2009, o 22:26
Posty: 67
Lokalizacja: Warszawa
Dość ciężko nie grać na magię armią TK, gdyż jednostki tej armii bez wsparcia magicznego są po prostu słabe w porównaniu z jednostkami innych armii. Cała siła TK to magia - tak jest ta armia skonstruowana i takie ma zasady specjalne (hierophant, brak marszu, lore z 4 augment-ami, które dodatkowo leczą).
Magów trzeba brać tylu aby utylizować PD, ale bezpiecznie wg mnie przynajmniej dwóch, aby razem mieli przynajmniej 4 czary
Poza tym uważam, że rydwany to obecnie najlepsza jednostka TK i to super działająca z magią (KB, ataki no i leczenie)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 18 lip 2011, o 00:17 
Mudżahedin

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 23:19
Posty: 218
Lokalizacja: Szczecin
A sluchajcie warto miec 2ch magow 4 lvl i z light a drugi z lorem armijnym i odpowiednio do kazdego maga 4lvl miec 1 maga z 2gim lvl. Wtedy beda miec wszystkie czary z obu lorow. Tak tylko pytam poniewaz mam chwilowo przerwe w graniu z powodu wyjazdu za granice a przed wyjazdem zagralem chyba tylko 2x. Dopiero sie ucze :)

Pozdrawiam

_________________
Warhammer Fantasy Battle Blog
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 18 lip 2011, o 05:56 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2009, o 08:38
Posty: 1098
Lokalizacja: Gdańsk
Pomysł imo nie był by zły, tylko zobacz ile to punktów kosztuje :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 18 lip 2011, o 06:09 
Szczur Królów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2009, o 22:28
Posty: 13102
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Araghas napisał(a):
A sluchajcie warto miec 2ch magow 4 lvl i z light a drugi z lorem armijnym i odpowiednio do kazdego maga 4lvl miec 1 maga z 2gim lvl. Wtedy beda miec wszystkie czary z obu lorow. Tak tylko pytam poniewaz mam chwilowo przerwe w graniu z powodu wyjazdu za granice a przed wyjazdem zagralem chyba tylko 2x. Dopiero sie ucze :)


Spoiler: każdy z nowych loreów ma 7 czarów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 18 lip 2011, o 09:14 
Wałkarz

Dołączył(a): 5 paź 2009, o 22:26
Posty: 67
Lokalizacja: Warszawa
Araghas napisał(a):
A sluchajcie warto miec 2ch magow 4 lvl i z light a drugi z lorem armijnym i odpowiednio do kazdego maga 4lvl miec 1 maga z 2gim lvl. Wtedy beda miec wszystkie czary z obu lorow. Tak tylko pytam poniewaz mam chwilowo przerwe w graniu z powodu wyjazdu za granice a przed wyjazdem zagralem chyba tylko 2x. Dopiero sie ucze :)

Pozdrawiam

Też się uczę i mój pierwszy hint: magia jest losowa i dawanie tyle punktów w coś czego nawet nie masz szansy użyć jest bez sensu: masz 12 czarów i 3 boundy (Cesket, Hierotitan), a na turę rzucasz 3, max 4 czary , a jak nie masz farta to jest miscast: wysysa ci kosteczki i 630 punktów (lub więcej) +310(casket,hiero) kompletnie nic nie robi - sorry czar z IF wyszedł :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Maszyny Magiczne, Bohaterowie i Magia armii Tomb Kings 8
PostNapisane: 18 lip 2011, o 11:06 
Mudżahedin

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 23:19
Posty: 218
Lokalizacja: Szczecin
Macie pewnie racje co do tego :) trzeba bedzie cos pokombinowac bo nie mam pojecia zupelnie jak zlozyc dobrych magow.

_________________
Warhammer Fantasy Battle Blog
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1041 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.033s | 10 Queries | GZIP : Off ]