Ujednolicanie zasad?

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Azalod
Warzywo
Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa

Ujednolicanie zasad?

Post autor: Azalod »

Mam kilka pytań a propos balansowania armii, mogą one wydać wam się głupie zważywszy ze nie mam doświadczenia w turniejach i grach na duże pkt dlatego proszę o wyrozumiałość ^^

Moje dywagacje będą rozbijać się o kilka naprawdę podstawowych zasad z których pewne armie mogą korzystać zaś inne nie.
Zacznijmy od BSB. Po wyjściu kilku nowych podręczników do armii można śmiało założyć ze w każdej następnej BSB będzie mógł korzystać z broni dwuręcznych/tarcz/lanc itd... Niestety każdy wie z jaka szybkością wychodzą Army Booki. Dlatego moja propozycja jest taka żeby ujednolicić ta zasada i żeby każdy BSB ( nawet z tych armii których AB już wyszły a nie posiadają tej zasady bo moim zdaniem jest to oczywista pomyłka albo niedopatrzenie) mógł korzystać z pełnego zestawu uzbrojenia którym dysponuje dana armia tak jak zwykły heros. Nie jest to jakaś bolesna zmiana a jestem przekonany ze w niektórych armiach owy bohater pojawiał by się o wiele częściej niż do tej pory.

Druga sprawa sa wierzchowce pod herosów, armie wypuszczone po DE posiadają już 1 woundowe potworki takie jak latający steed wampirow (niestety nie pamiętam jak się nazywa chyba nightmare), demonic mounty, czy terradon.
No i tutaj pojawia się następna propozycja bo w sumie każdą armia ma takie pocieszne stworzenie na którym możemy posadzić swojego herosa, tylko po co jeśli możną je z łatwością zabić nabić sobie CR albo porostu rozstrzelać... Dlatego wydaje mi sie ze uczciwie było by żeby reszta tego typu stworzeń tez miała 1 W. Nie mowie tu o czymś takim jak Manticora albo Gryf, raczej pegazy, jednorogi i takie tam dziwne rzeczy.