BP 1.61

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Re: BP 1.61

Post autor: bigpasiak »

noggin pisze:
Zwolin pisze:
Marek G pisze: IMO im mniejszy rozmiarowo BP tym lepiej, latwiej jest to ogarnac.
no bez przesady
zasady na 120 stron ogarniasz to BP na 10 też
To ja ci zaraz wymyślę zmianę zasad na pół strony w której będą same nowe statystyki i koszty jednostek i zobaczysz, że tego nie ogarniesz. A wszystko w imię wystawiania imperialnej piechoty, bretońskich chłopów albo orków.
.
ogarnę.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8685
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

bigpasiak pisze:
ogarnę.

Ty już 8 edycje ogarnąłeś więc zamilcz :wink:

Awatar użytkownika
Grunaldi
Mudżahedin
Posty: 313
Lokalizacja: Wrocław Castle Town

Post autor: Grunaldi »

bigpasiak pisze:
noggin pisze:
Zwolin pisze:
(...)ogarniasz(...)
(...)To ja ci zaraz wymyślę (...) zobaczysz, że tego nie ogarniesz.(...)
ogarnę.
runepriest pisze:
Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

yy.... ?

po wyjściu nowego RB trzeba będzie zrobić nowe BP
czemu?
bo nie wierzę w GW
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

ODPOWIEDZ