Nasze Rozpiski

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Nasze Rozpiski

Post autor: Vincent »

A ataki temacik żeby zebrać wszystkie rozpy darków w jedno miejsce
to może ja zaczne:
1500@Pts
Sorcress[187]
General, lvl 2, darkstar cloak, dispel scroll
Dark steed

Sorcress[187]
lvl 2, seal of ghrond, dispel scroll
Dark steed

Sorcress[187]
lvl 2, tome of furion, power stone
Dark steed

2x RBT[200]

7x Mengil Menhide Manflayers[306]

5x harpies[65]

10x Warriors[125]
RC, Shield, Musican

5x Dark Riders[127]
RC, Musican

5x Dark Riders[127]
RC, Musican

PD: 9
DD: 6

Rozpa polega na uciekaniu, strzelaniu, i magowaniu :D

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Strasznie słaba !!

A nie po to jest dział z rozpiskami, by tam były ??
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

założyłem temat żeby zebrać nasze ropzy w jedno miejsce bo nie wszystkich graczy DE interesują rozpiski np. Krasi
a co do tego że słaba to co zmienić ?
silniejsze klocki moge rozwalić magią ewentualnie mengilami a reszte wystrzelać

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

Vincent pisze:założyłem temat żeby zebrać nasze ropzy w jedno miejsce bo nie wszystkich graczy DE interesują rozpiski np. Krasi
Sugeruję zrobić podobnie jak na forum TK - rozpiski umieszczać normalnie w dziale "rozpiski", a tu tylko wklejać linki do nich.

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

GreatTaurus pisze:
Vincent pisze:założyłem temat żeby zebrać nasze ropzy w jedno miejsce bo nie wszystkich graczy DE interesują rozpiski np. Krasi
Sugeruję zrobić podobnie jak na forum TK - rozpiski umieszczać normalnie w dziale "rozpiski", a tu tylko wklejać linki do nich.
to jest jakiś pomysł

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »


Art
Wałkarz
Posty: 50

Post autor: Art »

DE 1350 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=4725
Proszę o porady gram nimi od niedawna

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3289
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »


Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »


Fallan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 106

Post autor: Fallan »

Chciałem się dowiedzieć co najlepiej wystawić na dwa kafle przeciwko Tomb Kingom? Pytam się trochę w durnej sprawie, gdyż będę grał TK przeciw delfom i mój kumpel, jako początkujący, nie wie co wystawić. Dopiero zaczyna i chciałby zagrać jakąś ciekawą bitewkę, w której miałby jakieś szanse.

Awatar użytkownika
Yudokuno
Kotu
Posty: 3023
Lokalizacja: HLOS

Post autor: Yudokuno »

Fallan pisze:Chciałem się dowiedzieć co najlepiej wystawić na dwa kafle przeciwko Tomb Kingom?
przeciw Tomb Kingom możesz wystawić klęcznik, różaniec i skarbczyk z pierwszej komunii. Względnie druga opcja: smok, 2x COK (szóstki bez FCG), 4 bolce, bsb na CO, 2x kusznicy, 2x5 DR. Przy dobrych wiatrach coś ugrasz. Magię sobie daruj, bo jak się TK uprze, to i tak włazi w ciebie jak w masło.
lohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
...mój bohater :D

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

wystaw jednego caddy'ego. i niech się tak skitra, żeby nic go nie sięgnęło. ostatnio grałem na DE to po strzale z katapy ze stołu zwiał klocek 10COK FCG z Generałem i BSB. DE ma jakieś latacze? dobrze by było szybko unieszkodliwić katapy.
Fallan - sam wiesz co wystawiasz. pomyśl co Ciebie najbardziej może zaboleć i wrzuć to kumplowi do rozpiski :)

Fallan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 106

Post autor: Fallan »

W sumie racja, z tym że ja nie zbyt często gram TK. Raczej krasnale. Jednak można i tak się zastanowić. :wink:

Awatar użytkownika
Mike
Mudżahedin
Posty: 343
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Mike »


Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

Yudokuno pisze:
Fallan pisze:Chciałem się dowiedzieć co najlepiej wystawić na dwa kafle przeciwko Tomb Kingom?
przeciw Tomb Kingom możesz wystawić klęcznik, różaniec i skarbczyk z pierwszej komunii. Względnie druga opcja: smok, 2x COK (szóstki bez FCG), 4 bolce, bsb na CO, 2x kusznicy, 2x5 DR. Przy dobrych wiatrach coś ugrasz. Magię sobie daruj, bo jak się TK uprze, to i tak włazi w ciebie jak w masło.
Ha i tu sie koleżanka myli :)
z dobrą antymagia, (min 2 scrolle i 6dd) masz magie TK opanowana.
Znaczy cos wejdzie owszem, ale jesli dobrze wszystko zaplanujesz na 2 tury do przodu oraz przekrojowo plan całej bitwy, do tego umiesz dostosowywac sie do sytuacji

to TK zeby wygrac potrzebuje sie napocic - mało tego poprostu kontrolujesz bitwe

TK to bardzo trudna armia - nie dlatego ze jest na De przegieta - co to to nie, poprostu zmusza do intensywnego myslenia na 2 tury do przedu i wtedy jest cholernie przewidywalna.
masz ogrniczony zestaw czarow
mało oddziałow
prawie wcale do walki
wiekszosc jednostek musi wspołdziałać, bo inaczej kapencja.

Czy ja sie boje grac z TK - bynajmniej ! wystarczy ze zaczne. wtedy to juz komletnie sie tej armii nie obawiam (no masakry tez im nie wlepie ;) )
Jezeli nie zaczynam to spokojnie mogę ugrac remis - a nie jest to trudne

kolejna wada graczy jest kopanie skorpow
jesli zakopie je jak nie zaczyna
to mam wygrana w kieszeni
jesli zaczyna
poprostu musze sie przygotowac ze cos stracę

Awatar użytkownika
Bison
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 179

Post autor: Bison »


Awatar użytkownika
Yudokuno
Kotu
Posty: 3023
Lokalizacja: HLOS

Post autor: Yudokuno »

zafael pisze: Ha i tu sie koleżanka myli :)
z dobrą antymagia, (min 2 scrolle i 6dd) masz magie TK opanowana.
Znaczy cos wejdzie owszem, ale jesli dobrze wszystko zaplanujesz na 2 tury do przodu oraz przekrojowo plan całej bitwy, do tego umiesz dostosowywac sie do sytuacji

to TK zeby wygrac potrzebuje sie napocic - mało tego poprostu kontrolujesz bitwe

TK to bardzo trudna armia - nie dlatego ze jest na De przegieta - co to to nie, poprostu zmusza do intensywnego myslenia na 2 tury do przedu i wtedy jest cholernie przewidywalna.
masz ogrniczony zestaw czarow
mało oddziałow
prawie wcale do walki
wiekszosc jednostek musi wspołdziałać, bo inaczej kapencja.

Czy ja sie boje grac z TK - bynajmniej ! wystarczy ze zaczne. wtedy to juz komletnie sie tej armii nie obawiam (no masakry tez im nie wlepie ;) )
Jezeli nie zaczynam to spokojnie mogę ugrac remis - a nie jest to trudne

kolejna wada graczy jest kopanie skorpow
jesli zakopie je jak nie zaczyna
to mam wygrana w kieszeni
jesli zaczyna
poprostu musze sie przygotowac ze cos stracę
Ja przyjmuję zwykle wariant, że przegram rzuty o rozpoczęcie. Przyjmuję też wariant, że choć jeden skorpion i 2 bazy swarmów się wykopią. Owszem - mogę przyjąć wariant, że biorę magiczki. To g*** daje, bo przykładowo w pierwszej turze lecą: słoik, popychaczka, popychaczka, popychaczka. Więc: dispell, dispell, scroll. Druga tura: popychaczka... itd do znudzenia... jeszcze pocisk ... więc dispell (oj, nie udało się...), dispell, scroll. Ojej... nie mam scrolli, ale jadę dalej do przodu ( z tyłu zostawiam coś do ochrony przed wykopywaczami, albo modlę się, że się nie wykopie i hajda na szkielety. Trzecia tura: szarżaaaa! Oj, jednostka mi zgłupiała lub: oj, nie zdałam feara... no to chyba się gotuję. i wtedy: popychaczka na rydwany, popychaczka na licza, popychaczka ...itd...
Wiem, co mówię: przy takiej armii trzeba mieć skuteczny różaniec i dobre rzuty na liderkę i w hth.
lohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
...mój bohater :D

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

hehe
JA tam roznie zaczynam z TK.
Ale przestsałerm sie ich bac odkad rozegralem mnóstwo bitew z Haggisem-ta armia jest strasznie przeiwdywalna.
Co z tego ze poleci kilka inkantacji, jesli jestes w stanie na wieksziosc spokojnie odpowiedziec, albo zrobic kontrolowana ucieczke.

magiczki duzo daja, 6dd wystarcza zeby nie martwic sie 3ma inkantacjami. wykożystywanie terenu + odpowiedznia taktyksa oraz głowa na karu to synonim kazdego sukcesu.

JAk z kazda armia jest trudno - ale nie kazda jest przewidywalna, a tutaj TK nie zaskakuje. w tej armii sa scorpiony, gigant, katapulta, powolna gwardia, ushapti, king i tyle
Wiekszosc armii ma wiecej dobrych jednostek,
3 czary sa strasznie przewidywalne - ja w wiekszosci nie myle sie co chce przeciwenik rzucic
z innymi zestawami zwyjkych czarow - niegdy do konca nie jest sie pewnym.

Z dokładnoscia 80-90% jestes w stanie okreslic co zostanie na co rzucone - to obusieczny miecz, ktory ja w btwach z TK wykorzystuje

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Chetnie bym sie dowiedzial o czym dokladnie mowisz.

Tzn dla ciebie jest oczywiste ze np ten licz bedzie chcial rzucic popychaczke lub strzelanie na klope, a ten np nie?

Przy kingu jest to przewidywalne, lecz przy liczach ...
Moze przeciez bardzo wiele (w przypadku offensu np popchnac kinga, ushapti, giganta, scorpa, swarma, czy charioty)

Awatar użytkownika
Yudokuno
Kotu
Posty: 3023
Lokalizacja: HLOS

Post autor: Yudokuno »

Grzesiek, to Ty masz chyba d6 z samymi szóstkami i 3 magiczki w rozpie. Sorry - ja gram normalnie. Może nie mam Haggisa, na którym mogę wypróbowywać wszystkie warianty, ale nie wmawiaj tu ludziom, że ta armia jest przewidywalna. Rzutów nie przewidzisz.
lohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
...mój bohater :D

ODPOWIEDZ