Elves of Darkness czyli DE w 9th Age

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
Varred
Wałkarz

Re: Elves of Darkness czyli DE w 9th Age

Post autor: Varred »

Druchii pisze:Jeeeeezu, o czym wy piszecie. Porównujecie jabłka do pomarańczy. Kusze de vs luki he.
Pandora - fajnie, gadajmy ;)
Wiem, że kusze powinny mieć inne zadania. Ale nie mają żadnych oprócz bunkra na magiczke jeśli chodzi z buta.
Strzelają na 5+ lub 6+, do tego dochodzi cover, który volley fire omija więc inne strzelające jednostki stawiają przed sobą jakiegoś taniego skirmisha i maja wywalone na strzelanie DE.
Zasięg mają okrutny. Powinni dostać albo Quick to Fire albo Accurate.

To jest do cholery nasze jedyne strzelanie oprócz machin. Corsarzy i Raven Cloacków specjalnie nie licze.

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord

Post autor: Druchii »

Ja ostatnio gram na 3 razy 5 shades. Baaaaardzo sobie chwale :)

Varred
Wałkarz

Post autor: Varred »

A to że Shades mogą działać to ja wiem.
Nie wymieniłem ich, bo ani Korsarze ani Shades nie są dedykowana jednostka strzelająca. A już na pewno nie zapewniają tak mocnego strzelania jak masowe luki bądź jakie mogłyby zapewnić kusze trafiając na 4+/5+ zamiast 5+/6+. Poza tym coś trzeba miec w Core i chciałbym aby to były kusze. Ale narazie mam tam Legionistów blisko 40 bo po prostu lepiej mi się sprawdzają.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów

Post autor: Eltharion »

Powiem wam tak .. pół roku męczyłem się z ta armia żeby coś z niej wykrzesać. Wnioski mam takie że szkoda czasu ienergii. Przesiadłem się na EoS i różnica o niebo a ziemia
Ta armia cierpi na syndrom poprzednich edycji.
1.Tragiczna sekcja hero(nie da się ich złożyć sensownie na żadnym mouncie oprócz rydwanu i kotła)
2. Płacimy za kusze jak za zboże a jak już zauważono w porównaniu do wszechobecnych łuków ( volley fire to jest jakiś bug w zasadach) są żałosne
3. Ja rozumiem że włócznie dają teraz powera ale warriorzy są zdecydowanie za drodzy. Wiem wiem nie ma co liczyć na powrót do złotych czasów warriora za 6 pk ale kurcze serio ten book najbardziej cierpi na tym że ktoś se wymyślił że to koniecznie musi być MSU. W przypadku warriorów lepiej by było by pierwsza 10 była droższa a następne hipki tańsze
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz

Post autor: Zeppelin »

Zdanie zdrajców nas nie interesuje Eltharionie 7 graczu na Śląsku :*

PRZYWRÓCIĆ GODNOŚĆ SMOKOM !!! Tyle w temacie :evil: :evil: :evil: :evil:
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów

Post autor: GarG »

Jak wróce do WH to złoże coś Power Level :P Spoko wodza :D
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

QQrydza
Prawie jak Ziemko

Post autor: QQrydza »

Eltharion chcial wrocic do DE na mastera, niestety zagrał ze mną. Bez wejścia w żaden CC sciagnał ze stolu wszystkie pacynki i było mu smutno. Łuki ftw!
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator

Post autor: kangur »

-Qc- pisze:Eltharion chcial wrocic do DE na mastera, niestety zagrał ze mną. Bez wejścia w żaden CC sciagnał ze stolu wszystkie pacynki i było mu smutno. Łuki ftw!
Jeden słaby paring nie oznacza ,że De są niegrywalne ;)
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord

Jeden słaby gracz to samo
:lol2:

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz

Post autor: Klaudel »

a tymczasem w Herford rozpa na 9ciu glupotach zdobyla 28 pkt na 120 mozliwych.
w ogole DE bardzo slabo na tym turnieju.
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów

Bo to słaba armia...

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz

ty lepiej zobacz jak twojemu EoS poszlo =P~

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów

Nie da się wygrać... Trzeba będzie się przerzucić na AOS :mrgreen:

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów

Nie da się wygrać... Trzeba będzie się przerzucić na AOS :mrgreen:

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz

a tu jak ma wygladac koncepcja playstyle'u DE w nowym booku

Strengths

Supporting the Army:
The Dread Elves have many ways to buff their troops on the table, with unique upgrades for units coming from characters, having synergy between characters and certain units and access to buffing units. While a regular Dread Elf might not have the most impressive stat line compared to a Warrior of the Dark Gods, the units become more than the sum of their parts by using the synergy in the army
Mobility:
The Dread Elves have access to units that are mobile and fast enough to work around their more rank and file units to harass the opponent.
Leadership:
With access to leadership 10 for a general, the Dread Elves become a very reliable force on the table. Also having access to high leadership on the general gives the Dread Elf player the chance to play with an army lead by a Spell Caster.
First Turn Combat Punch:
Dread Elves armies are the image of the vicious feline predator.
Their troop’s mobility is among the best in the game, with high speed and manoeuvrability. Stone-cold killers and careful calculators, they rely on choosing the best moment to engage the enemy. Their warriors strike hard, accurately and swiftly, for they know if the blow is not lethal and the combat must last, retaliation is going to be bloody.
Frontload damage is one of the most defining features of the Dread Elves close combat units. Overpowering enemy units within the first round of combat or inflicting severe casualties to make the grinding down easier is what the Dread Elves close combat units sets apart from others elven melee units.
Mobile Shooting:
While not being gunline focused in their shooting style, the Dread Elves can still bring a very decent support in the form of their ranged weapons. With units having access to shooting and close combat weapons, they can fulfill dfferent roles on the battlefield, making these units very flexible.
Offensive Magic:
It should be no surprise to anyone that Dread Elves enjoy pummelling their opponents with magic. This specializatoon means they are one of the most offensive capable wizards in the game with potential rule bonuses to their offensive magic.

Soft weaknesses
Toughness:
Besides monsters and mounted units the units are limited to T3.
Special Saves:
While they have access to decent armour, the Dread Elves have less use for special saves like Ward or Regenera on Saves, since they are focused on killing the opponent before they get to swing back.
Magical Defence:
Since they focus themselves on being offensive wizards, they have lost some of their defensive ability on the table.
Medium Arms Fire:
Most of the Dread Elves shooting is focused on low strength fire while using their bolt throwers for the tougher targets.

Hard weaknesses
Long Range Shooting:
While the Dread Elves are able to bring some very decent shooting to the table, their shooting is mostly focused on being a counter measure against high priority mobile single targets like monster and character ridden monstrous beasts/monsters that are hard to “catch” with the R&F close combat units. Therefor their shooting is seen only as support, and you will not be able to field a true gunline build with this army. Besides the limited access to heavy and medium arms fire, the following hard limits are applied:
* Small arms fire max range 18”and preferably with quick to fire
* Other shooting, max range 36”
Short range bolt throwers (36”) will make them more unique and special, and differentiate them from Highborn Elves bolt throwers whose gunlines will be more playable. Highborn Elves bolt throwers will have better range but less damaging. Short range also forces Dread Elves players to play aggressive with their bolt throwers. Deploying them at the frontline and in not so protected places.
High risk vs reward. Very fitting for Dread Elves who is supposed to be all about aggression.
Strength in numbers:
Being an elven race, the dread elves are very elite army, and therefor they will never field massive numbers of cheap troops on the battlefield. While Infernal Dwarfs might bring their slaves to the battllefield, the Dread Elves use their slaves only for their economy.

calosc w ostatnim scrollu
http://www.the-ninth-age.com/news/index ... -released/

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord

Pierdolenie o szop....
Zajebista nie jest, ale słaba na pewno tez nie.
Nikomu sie po prostu nie chce rzeźbic w g... :P
Bo po co skoro sa łatwiejsze armie do prowadzenia...
Za złotych czasów wfb gdzie konkurencja była 3 razy taka co teraz jakos Rince sie naszymi de przebijał i robił mega robotę. Mimo tego ze armia nie była najmocniejsza.
Buhuhu. Zagrałem 10 bitew i nie moge wygrać.
Cipy jesteście
:lol2:

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów

Spoko :wink: wygraj coś :)

QQrydza
Prawie jak Ziemko

Post autor: QQrydza »

Eltharion pisze:Spoko :wink: wygraj coś :)
https://www.youtube.com/watch?v=FTNjo8e1374
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord

No nie obrażuńkaj się tak Eltharion, że nazwałem Cię pionkiem.
Edit: no i tak zupełnie btw to nic nie pisałem o "wygrywaniu" de.

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator

Post autor: kangur »

''Their troop’s mobility is among the best in the game, with high speed and manoeuvrability''

Ciekawe czy bohaterowie nadal będą spowalniac szybki atak? Moze light troops dla konia czarki powróci?
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

ODPOWIEDZ