9 Age

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: 9 Age

Post autor: Ciara »

Nie.

Generalnie specjalne ataki nie korzystają z specjalnych zasad.

Stomp to specjalny atak zaś reroll rakiet na ranienie jest częścią specjalnej zasady Forest Walker, czyli nie działają ze sobą.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

The Bow of Wyscan works like a normal longbow, using the number of shots of the bearer (ie 1 for anyone except a pathfinder character), with "fire on the move", it grants +1 to wound at long range, increasing to +2 to wound at short range, and it benefits from the "Master Archers" rule.
Plota o nowej klamce dla leśnych. Wygląda mocno w uj. :o
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

To jest wishlist czy coś od kreatorów?
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Wishlista bym nie wrzucał bo po co.

Aktualna plota od bodajże djwoodelfa. Czy tam tego drugiego.
Obrazek

mamut1986
Pseudoklimaciarz
Posty: 30

Post autor: mamut1986 »

wygląda naprawdę mocno :) pytanie ile pkt.

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Jutro podobno mają wydać booka do testerów do leśnych. I do darków ale kogo one obchodzą heh.
Obrazek

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

kiedy są możliwe jakieś konkrety?

mamut1986
Pseudoklimaciarz
Posty: 30

Post autor: mamut1986 »


Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

żałosna forma informowania, coś na zasadzie rzucania "giftów" ze sceny, niczym jakimś warującym psom.
xYz

Arrander
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 119

Post autor: Arrander »


Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Sylvan Longbow: Shooting Weapon. Follows the rules for Longbow. In addition, attacks made by a Sylvan Longbow gain Armour Penetration 1 and Quick to Fire, and, when shooting on Short Range, their Strength is set to 4.
Podoba mi się taka zmiana ;)

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Quick to fire będzie odrobinę inne niż jest teraz więc zmiana nie jest taka mocna jak się wam wydaje :d
Obrazek

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Ciara pisze:Quick to fire będzie odrobinę inne niż jest teraz więc zmiana nie jest taka mocna jak się wam wydaje :d
A jakie teraz będzie?

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Nie będzie tylko kar do strzelania za ruch. Nie będzie możliwości robienia s&s zawsze.
Obrazek

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Ciara pisze:Nie będzie tylko kar do strzelania za ruch. Nie będzie możliwości robienia s&s zawsze.
Widzę pewną niekonsekwentność w tworzeniu tych zasad. Z jednej strony piszą:
The main aim of redesigning the Fey Arrows is to support the guerilla playstyle. That means that the Sylvan Elves shooting units should be encouraged to move closer to the enemy instead of shooting from max range and keeping the enemy as far away as possible.
The best way to achieve this is to buff the short range shooting and maybe but not necessarily to nerf long range shooting.
a z drugiej zabierają możliwość S&S na bardzo bliskim zasięgu

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Sęk w tym żeby podejść i strzelić tak, żeby nie dać się zaszarżować.

I nie zabierają możliwości S&S na bliskim zasięgu bo jej nigdy nie było. Jak mają zabrać coś czego nigdy nie mieliśmy?
Obrazek

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Mieliśmy czy nie i tak moim zdaniem kłóci się to z założeniami do naszej armii. Niestety wszystkiego mieć przecież nie można, prawda? ;)

W ogóle to widziałem jakieś czarne prorokowania, że SE będą jedną z gorszych armii w wersji 2.0

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Na pewno będzie wiecej gimnastyki w strzelaniu ze zmienionym losem.

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Me_gusta pisze:Mieliśmy czy nie i tak moim zdaniem kłóci się to z założeniami do naszej armii. Niestety wszystkiego mieć przecież nie można, prawda? ;)
I tak nam zboostowali łuki i to mocno.
Me_gusta pisze:W ogóle to widziałem jakieś czarne prorokowania, że SE będą jedną z gorszych armii w wersji 2.0
Jakieś źródło? Dokładniejsze info masz?
Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Widzieliście nowy treesinging? Wersja którą dostałem do testów była całkiem spoko. To co jest teraz to jakaś... pomyłka? Dowolna jednostka, w tym oczywiście nasza która jest w lesie albo po drodze blokuje ruch lasu.


Nice.
Obrazek

ODPOWIEDZ