VIII edycja

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MAĆKO
Kradziej
Posty: 932

Re: VIII edycja

Post autor: MAĆKO »

to by byłą przesada żebyśmy nie mogli dać wiecej GG niz teraz...

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

Skirmish chodzi w klockach z 1/2" odstepami, ma free rerform jak teraz fasty i moze strzelac po marszu jest -1 to hit z strzelania.
Jak walczy to przed szarza (odebrana badz robiona) sie 'sklada' w normalny unit wzgledem srodkowego modelu w PIERWSZYM rzedzie i potem szarzuje

Awatar użytkownika
MAĆKO
Kradziej
Posty: 932

Post autor: MAĆKO »

Ehh dzięki. Nie jest tak żle:)

Awatar użytkownika
kubon
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: kubon »

Ciekawy jestem czy skirmish będzie miał normalne plusy w HtH jak zwykłe klockowe oddziały ;)
‎... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.

And Satan said 'That's what I was thinking'.

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

kubon pisze:Ciekawy jestem czy skirmish będzie miał normalne plusy w HtH jak zwykłe klockowe oddziały ;)
jakie plusy?

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Będą miały normalny combat, ale WD mają taki problem że:
a) brak LoSa 360 znacząco może utrudnić flankowania.
b) oddziały w których jest muzyk po zdaniu ld. mogą się reformawać. <flankowania są praktycznie nie możliwe>
c) nawet wbijając się od boku zawsze będzie odpowiedz, nawet jeżeli tylko z jednej rangi. No i teraz matma. Jeżeli się wbijasz w coś mocnego <np. wybrańcy> to szansa na to że to zabijesz tyle aby nie odpowiadał jest nikła <cały oddział :shock: > a oni w odpowiedzi nabiją dużo ptk. bo WD mają cienką ochronę. Jak się wbijasz w coś słabszego ale liczebniejszego, to też rewelacji nie wróżę, ponieważ żeby tacy WD się chociaż zwrócili to muszą trafić, zranić znakomitą większością ataków, co często gęsto nie jest możliwe.

Dlatego uważam że WD tak jak SM są teraz bardzo plewni :wink:

Nie będzie miał plusów w HtH, ale też nie będzie miał minusów... super :P
Paskudny uśmiech power gamera

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

Jab pisze: Dlatego uważam że WD tak jak SM są teraz bardzo plewni :wink:
dobrze że nie grasz WE :wink:
poczekajmy do pdf do AB;p
Ostatnio zmieniony 18 cze 2010, o 10:31 przez Doman-, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Przejęzyczenie... będą plewni :wink:
A WE trochę grałem i gdyby nie to że zbieram HE od bóg wie ile czasu to na pewno bym zbierał WE. Darzę tą armię sporą sympatią, dlatego często przeglądam wasze forum :wink:
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
kubon
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: kubon »

zielonatrawa pisze:
kubon pisze:Ciekawy jestem czy skirmish będzie miał normalne plusy w HtH jak zwykłe klockowe oddziały ;)
jakie plusy?
Chodziło mi o + do CR za ranki albo zdejmowanie szeregów po przez wbicie się z tyłu, od flanki.
Ciesze się że wstrzymałem sie z kupnem kolejnej 10 WD :P Aczkolwiek żal mi troszkę tej jednostki bo w graniu dawała dużo radochy a teraz będzie kompletnie nie wystawialna.
‎... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.

And Satan said 'That's what I was thinking'.

Awatar użytkownika
amadeus
Mudżahedin
Posty: 287
Lokalizacja: Sucha Beskidzka/Andrychów

Post autor: amadeus »

Jab pisze:Będą miały normalny combat, ale WD mają taki problem że:
a) brak LoSa 360 znacząco może utrudnić flankowania.
b) oddziały w których jest muzyk po zdaniu ld. mogą się reformawać. <flankowania są praktycznie nie możliwe>
c) nawet wbijając się od boku zawsze będzie odpowiedz, nawet jeżeli tylko z jednej rangi. No i teraz matma. Jeżeli się wbijasz w coś mocnego <np. wybrańcy> to szansa na to że to zabijesz tyle aby nie odpowiadał jest nikła <cały oddział :shock: > a oni w odpowiedzi nabiją dużo ptk. bo WD mają cienką ochronę. Jak się wbijasz w coś słabszego ale liczebniejszego, to też rewelacji nie wróżę, ponieważ żeby tacy WD się chociaż zwrócili to muszą trafić, zranić znakomitą większością ataków, co często gęsto nie jest możliwe.

Dlatego uważam że WD tak jak SM są teraz bardzo plewni :wink:

Nie będzie miał plusów w HtH, ale też nie będzie miał minusów... super :P
hmm a co jak taki wardancer przypadkiem wbije sie w takiego lorda na smoku i zacadzi mu KB?
tancerze jeszcze dzieki tatuazom beda mieli na magie 5+warda co tez nie jest zla perspektywa tylko strzelania beda sie bac i przeciez nikt nie powiedzial ze oni maja leciec na te najwieksze klocki bo to by bylo troche chore ale juz z flanki lac taka kawalerie z nadzieja ze wejda np 3 kb a nawet jak tylko 2 to juz cos robia powoli

driady jednak sa juz troche bardziej bezuzyteczne i jak ich takze nie bedziesz wystawial po 40 (a to jest bezcelowe bo jak maja byc po pol cala od siebie to Ci pol stolu zajma) to raczej stana sie bardzo nieuzywalni

natomiast jezeli chodzi o ww to ja was wogole nie rozumiem - nie mamy minusow za ruch co znaczy ze po ruchu 10 cali wciaz mozemy sobie strzelic gdzie chcemy w dodatku teraz beda duzo wieksze szane wystawic ich na terenach wroga juz niekoniecznie tylko w lesie ale np zaraz obok takiego najwiekszego klocka zeby go jak najdluzej blokowac liczac ze jemu ld nie bedzie siadac - jeszcze lepiej jak przeciwnik zmarnuje ze dwie tury na probe ich ubicia tym oddzialem a cala reszta pojdzie w przod czy cokolwiek

jezeli chodzi o GG i magie - to brokul nie wiem jak Ty ale to jest najwiekszy powergaming jezeli chodzi o we

wyobraz sobie wlasnie jak wspomniales na bitwe 1650pkt rozpe tylko na lucznikach i magii np a przeciwnik daje wlasnie taki uber klocek czegostam ktory zabiera mu 1/3 punktow zanim ten klocek i tak dojdzie do Ciebie na ten 36cal ( bo bylo gdziestam opisane ze longbowy juz maja 36cali) to minie 3 tura i jak juz jeden oddzial zaszarzuje to tyle jego co zrobi przez cala bitwe podczas gdy Ty po drodze wystrzelasz mu wszystko pozostale na stole - chyba juz zapomniales jak latwo wystrzeliwalo sie maszynki - moim zdaniem na taka armie to w pierwszej turze ich juz nie ma a bedzie jeszcze wspomaganie magia

jezeli konnica bedzie zadawac te impakty przy szarzy to wr takze maja zastosowanie na mniejsze klocki badz jak ich takze wstawisz w duzy klocek to 12xd3 impakty z sila szarzy? dla mnie fajna perspektywa gdy szarzuja z flanki tylko nie wiem jak to sie odbiera w stosunku do tych duzych klockow ile wtedy oddaje jednostek wroga bo powinien w sumie tylko bsb oddawac

takie czcze gadanie dopoki nie zobaczymy booka zeby samemu przejzec zasady i erraty by ujrzec zmiany do naszej armii
Nie ma głupich pytań są tylko głupi ludzie...

Awatar użytkownika
MAĆKO
Kradziej
Posty: 932

Post autor: MAĆKO »

Ehh nie wchodze na forum do puki nie będzie errat, bo mi ciśnienie skacze:P
Do 6 lipca:P

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

amadeus pisze: wyobraz sobie wlasnie jak wspomniales na bitwe 1650pkt rozpe tylko na lucznikach i magii np a przeciwnik daje wlasnie taki uber klocek czegostam ktory zabiera mu 1/3 punktow zanim ten klocek i tak dojdzie do Ciebie na ten 36cal ( bo bylo gdziestam opisane ze longbowy juz maja 36cali) to minie 3 tura i jak juz jeden oddzial zaszarzuje to tyle jego co zrobi przez cala bitwe podczas gdy Ty po drodze wystrzelasz mu wszystko pozostale na stole - chyba juz zapomniales jak latwo wystrzeliwalo sie maszynki - moim zdaniem na taka armie to w pierwszej turze ich juz nie ma a bedzie jeszcze wspomaganie magia
Wiesz może ja za dużo grałem z WoCh i Bretą :wink: , ale dla mnie strzelanie z s3/s4 nie wygrywa bitwy i nie rozstrzeliwuje wszystkiego. Jest dużo twardych i szybkich oddziałów na których takie strzelanie nie robi większego wrażenia, dlatego opieranie bitwy na łucznikach to moim zdaniem sredni pomysł.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Ja tam widzę wszystko w dobrych kolorach :wink:
Jako jedni z nie wielu możecie wystawić sporo cannonów < na 1500 ptk są to 4 cannony> no i już powinniście mieć szeroki uśmiech :twisted:
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Jab pisze:Ja tam widzę wszystko w dobrych kolorach :wink:
Jako jedni z nie wielu możecie wystawić sporo cannonów < na 1500 ptk są to 4 cannony> no i już powinniście mieć szeroki uśmiech :twisted:
A dlaczego jako jedni z niewielu? Zasady DoW są jednakowe dla wszystkich. Poza tym można miec max 2 takie same rary.

Awatar użytkownika
mikadorus
Mudżahedin
Posty: 232

Post autor: mikadorus »

4x las cannon. Pewnie jeszcze czołg nam dadzą i pozostanie nam zmienić altera w altara. Moje elfy bojkotują sigmarskie plujki z S10! :mrgreen:

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... &start=220 - jakby ktoś las cannon nie widział:)

Brokuł
- bo reszta ma ciekawsze opcje niż kalafior, przetrzepywacze/ DoW.
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8785
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Ależ to właśnie strzelanie siłą ¾ zazwyczaj wygrywa bitwy – nieraz sedno sprowadza się do tego żeby pozwolić glade’om strzelać przez całą bitwę – reszta armii ma tylko wprowadzać utrudnienia:D
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Bestialski_Brokuł pisze:
A dlaczego jako jedni z niewielu? Zasady DoW są jednakowe dla wszystkich. Poza tym można miec max 2 takie same rary.

:shock: :shock: :shock:
Dobra panie pro. Nie są takie same. W zasadzie to w 7 edycyjnych podręcznikach nie ma nic o braniu DoW, a wy mając stary podręcznik macie dopisek że możecie brać DoW. I to jest wasza przewaga. BP umożliwiało dobieranie DoW innym armiom...
No to bierzesz 2 cannony i 2 katapulty + wasz porno shooting, jeszcze 2 orły zmieścisz :lol2:

Dalej nie widzę problemu, posunę się do stwierdzenia że szukasz dziury w całym. A Halfling hot poty są lepsze od zwykłej katapulty <choć na środku ma tylko siłę 6> to ma ona silę 3 ale bez AS!!!! Do tego pełne templaty. WoCh zjadasz na śniadanie.
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Jab pisze:
Bestialski_Brokuł pisze:
A dlaczego jako jedni z niewielu? Zasady DoW są jednakowe dla wszystkich. Poza tym można miec max 2 takie same rary.

:shock: :shock: :shock:
Dobra panie pro. Nie są takie same. W zasadzie to w 7 edycyjnych podręcznikach nie ma nic o braniu DoW, a wy mając stary podręcznik macie dopisek że możecie brać DoW. I to jest wasza przewaga. BP umożliwiało dobieranie DoW innym armiom...
No to bierzesz 2 cannony i 2 katapulty + wasz porno shooting, jeszcze 2 orły zmieścisz :lol2:

Dalej nie widzę problemu, posunę się do stwierdzenia że szukasz dziury w całym. A Halfling hot poty są lepsze od zwykłej katapulty <choć na środku ma tylko siłę 6> to ma ona silę 3 ale bez AS!!!! Do tego pełne templaty. WoCh zjadasz na śniadanie.
A ja posunę się do stwierdzenia, że spamujesz bezmyślnie zamiast posiedzieć trochę dłużej i przemyśleć treść posta, a potem wychodzą Ci kwiatki typu lord ze 140 pkt w przedmiotach czy 4 cannony na 1500 pkt, a jak Ci się zwróci uwagę to stwierdzasz, że to szukanie dziury w całym i że chciałeś pokazać ogólny trend/tendencję etc. Co do armat i garnków z zupą to tak jak zauważył mikadorus: gdybyśmy mieli rary, które lepiej sprawdzają się w obecnych realiach to nikt DoW nie zaprzątałby sobie głowy.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Nie znoszę off-topować ale dla Ciebie zrobię wyjątek.
Bestialski_Brokuł pisze: A ja posunę się do stwierdzenia, że spamujesz bezmyślnie zamiast posiedzieć trochę dłużej i przemyśleć treść posta
Nawet nie chce mi się komentować #-o

Bestialski_Brokuł pisze: a potem wychodzą Ci kwiatki typu lord ze 140 pkt w przedmiotach czy 4 cannony na 1500 pkt
Fakt. Każdy się może pomylić. Ty też wesoło stwierdziłeś że każdy może mieć DoW na takich samych zasadach co jest kompletną bzdurą, więc... jak to było? Myślę że powinieneś się "zastosować do rady, którą mnie poczęstowałeś" ...


Bestialski_Brokuł pisze: jak Ci się zwróci uwagę to stwierdzasz, że to szukanie dziury w całym i że chciałeś pokazać ogólny trend/tendencję etc.
Cóż różnimy się tym że ja szukam pozytywów i konstruktywnych rozwiązań ty zaś tylko jęczysz albo powtarzasz po innych #-o


Bestialski_Brokuł pisze: Co do armat i garnków z zupą to tak jak zauważył mikadorus: gdybyśmy mieli rary, które lepiej sprawdzają się w obecnych realiach to nikt DoW nie zaprzątałby sobie głowy.
To zdanie jest dość dziwne. Rozmawiamy o 8 edycji więc nie rozumiem co "obecne realia" mają tu do czynienia? Więc albo to jest zupełnie nie na temat albo jest w tym głębszy sens :-k <stawiam na to pierwsze>

A tak żeby się zrehabilitować i nie pisać zupełnego off-topu. To przeglądałem zaktualizowane lory. I muszę stwierdzić że chyba wybrałbym lore of life, chociażby dlatego że jest przywracanie W modelom co świetnie może współgrać z drzewkami. Choć spell 0 jest abslutnie beznadziejny to jednak każdy inny spell jest naprawdę spoko.

Ale najbardziej zauroczyły mnie dwa spelle:
3: Throne of Vines: Caster Buff. If this is successfully cast it increases the effect of other lore of life spells made by the caster:
Earthblood is 4+
Awakening of the wood is S6
Flesh to stone is +4T
Regrowth restores d6+1
Shield of thorns is S4

Ignore miscasts on 2+.
Ten spell ze względu na ostatnią właściwość. Jak robicie rozpę na przesuwanie lasków i atakowanie nim przy okazji mieszając szyki wrogom to spamowanie z jednej kostki czy dwóch kostek jest jak najbardziej możliwe ponieważ teraz dostajecie + tylko do casta ile macie power level, a jak wyjdzie misscast to możecie go uniknąć na 2+. Nic tylko powiedzieć bezpieczna magia :lol2:
6: The Dwellers Below: Direct Damage. All models in an enemy unit within 12" take a strength test or die with no saves allowed.
No tego to chyba nie muszę tłumaczyć :wink:
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

cobra651 pisze:
bigpasiak pisze:że pała mała i WE armią pokroju ogrów to choćby skały srały zostanę ostatnim graczem leśniaków w Polsce.
W zdrowiu i chorobie Panowie.
Do końca 8)
Hm, ciekawe porównanie. Nie można stawiać na równi, armii (WE) która miała prawie zawsze z górki, z armią którą Panowie z GW stworzyli dla sadomasochistów battlowych (takich jak ja), ale to jest tylko moje subiektywne zdanie. Zawsze się jakie możliwości znajdą, a że nie będziemy zbierać żniw we wrogach, tak jak kiedyś, no to cóż trudno-życie.
Mylisz się drogi kolego.
Był czas przed obecnym AB do WE że graliśmy na armyliście z WD i to było słabe.
Trzeba było się nieźle nakombinować i namęczyć.
Lista przedmiotów np to jedna strona była ale jak ktoś chciał to można było pokombinować choć jaj nie urywało.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

ODPOWIEDZ