NoWE (zbiór plot str. 113)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Re: NoWE (zbiór plot str. 113)

Post autor: Jarlaxle »

Mają fear z bazy, itp czyli pewność, że tam gdzie je postawisz będą stały jak chcesz, Magia niweluje wszelkie ułomności tej jednostki, 5+ zawsze bez względu jaki las, skirmish czy inny unit ustawiony przed nosem się znajduje. Czempion w w/w sprawia, że bohater przeciwnika po prostu ugrzęźnie w nich.
Jeśli ustawię przed 20 łuczników TK przed 10. ciężkiej kawy, to do usranej śmierci względnie rozsypania się ze starości i nudów, szkielety jej całej nie wystrzelają :P jeśli zrobię to samo przed oddziałem WE i będę stał i czekał, to oddział zginie bardzo szybko. Jeśli w klocek 20 szkieletów wpadnę np. oddziałem 10DR+ z bohaterem, to jest bardzo duża szansa, że rozsypie go w jedną turę i na nic champion. Jeśli zrobię to samo w klocek łuczników WE z championem, to klocek utrzyma się na stubbornie. Fear w dobie przerzutów LD. Nie jest tym samym co w poprzedniej edycji.

Argument z klopą jest też z dupy, bo przeciwnik musi po pierwsze trafić, a podrugie ranic wszystko na 4+ poza jednym modelem. Łuki, które mają poisona albo trafiają na 30 z łatwością poradzą sobie z maszynami. Przemawia za tym czysta statystyka. Na 18 strzałów wchodzą 3 poisony. Nie licząc trafień pozostałych...

Głoszenie tezy o sumpremacji TK nad WE jest po prostu głupie. Skrajnie głupie...

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

Post autor: Naviedzony »

Jeśli zrobię to samo w klocek łuczników WE z championem, to klocek utrzyma się na stubbornie.
Jeśli zrobisz to samo w klocek WE to zgarniesz taki stand&shoot, że będziesz się cieszył jeśli zdasz panikę i będziesz mógł w ogóle wykonać tę szarżę. :P

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Ironio losu, bohater DE znowu jest batem na WE :P CoT, dawnstone, dragonhelm/spellshield +2xhandbow +GW/lance. Raczej WE muszą myśleć jak go ubić :P

Awatar użytkownika
Dzoooma
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Stolica, Wola - "Gamonie"

Post autor: Dzoooma »

Matko, bigpasiak! Ty z tymi TK to tak na poważnie? :shock:

Nowe WE bardzo mi przypadły do gustu. W przeciwieństwie do większości podoba mi się fakt, że drzewa najprawdopodobniej wylecą z rozpisek. Grałem trochę tą armią kilka lat temu i chętnie sobie ją złożę na nowo (jeśli życie pozwoli). Tak plewnie strzelająca armia będzie miłą odmianą dla moich turbo szkieletów z pustyni :wink:

Pzdr.
Obrazek
Zapytaj mnie co sądzę o GW...

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Im więcej o tym myślę tym większym gwałtem wydają mi się strzałki 30" trafiające na 3+... daje to odporność na warhammera, bo nie schowasz nigdzie maszyn na dalekim zasięgu i hard coverze, nie ma co się bawić w płotki, domki, laski, ruiny. Nie jestem pewien nawet czy pha's protection zadziała.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1993

Post autor: Aldean »

Karli pisze:Im więcej o tym myślę tym większym gwałtem wydają mi się strzałki 30" trafiające na 3+... daje to odporność na warhammera, bo nie schowasz nigdzie maszyn na dalekim zasięgu i hard coverze, nie ma co się bawić w płotki, domki, laski, ruiny. Nie jestem pewien nawet czy pha's protection zadziała.
3+ i poison. odpornosc na warhammera to jest bardzo dobre stwierdzenie ;]
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Karli pisze:Im więcej o tym myślę tym większym gwałtem wydają mi się strzałki 30" trafiające na 3+... daje to odporność na warhammera, bo nie schowasz nigdzie maszyn na dalekim zasięgu i hard coverze, nie ma co się bawić w płotki, domki, laski, ruiny. Nie jestem pewien nawet czy pha's protection zadziała.
Strzałki 3+ są genialne. Ostatnio miałem przyjemność zagrać takim oddziałem liczącym 18 chłopa i pięknie się strzela gdzie nie interesuje Cię żaden cover, daleki zasięg itp :) Drugą solidną opcją są wszelkie scouty / ambushe z poisonami, potrafi to naprawdę napsuć krwi przeciwnikowi. Myślę, że te 2 opcje to jedyne słuszne i opłacalne strzałki dla WE.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

zagina to czasoprzestrzeń jak baner odporności na WH w HE... +/- 20 strzał trafiajacych zawsze na 3+ - (chyba ze obnizy sie im BS`a w jakiś sposób ) z miażdzącą przeciwnika siłą 3!
Karli pisze:daje to odporność na warhammera
ZDECYDOWANIE.
xYz

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Karli pisze:Im więcej o tym myślę tym większym gwałtem wydają mi się strzałki 30" trafiające na 3+... daje to odporność na warhammera, bo nie schowasz nigdzie maszyn na dalekim zasięgu i hard coverze, nie ma co się bawić w płotki, domki, laski, ruiny. Nie jestem pewien nawet czy pha's protection zadziała.
Trzeba przyznać że widziałem wczoraj bitwę na ub jak pancerne imperium na 8 demisiach zostało rozstrzelane i rozbite w CC przez wildów....i raczej nie wyglądało to na przypadek...
Faktem jest że nowe WE mają szansę zmienić metę końcówki 8 edycji...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1993

Post autor: Aldean »

grasz mirror? Waye przeciwnika stoja w ruinach? trafiałbys ich na 8+? lol nope. zdejmij 7;]
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
Szymu
Chuck Norris
Posty: 358
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Szymu »

Sam miałem okazję zagrać już kilka gier na nowe WE i powiem ,że naprawdę są teraz mocne,samym strzelaniem elegancko redukują duże klocki piechoty ,a pancerne rzeczy niestety nie mają życia przy nowych WW. Przeciwnik grał shadowem i raz mu weszło niezłe kombo przy obniżeniu T i skierowaniu całego ostrzału,wraz z hod'ą zniszczył mi główny oddział. Faktycznie to co je w tym momencie boli to każde magiczne pociski oraz nawet plewne strzelanie z siłą 3.
Podsumowując nowe WE to teraz naprawdę dobre wojsko ,z którym każdy będzie musiał się liczyć,rzekłbym nawet ,iż niektóre armie teraz się go będą bać .

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

O tym właśnie mówię ... każdy będzie musiał pomyśleć..."co będzie jak trafię na WE - muszę mieć pocisk i jakieś lekkie strzelanie" - to może zmienić metę :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Pytanie a propos sisterek - jeśli mam 9 i wsadzę tam np magiczkę (formacja 2x5) to bonus do rzucania czaru mają za 1 rankę czy za 2 ?

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

2 szeregi wtedy, tak jak warlocy.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Aldean pisze:grasz mirror? Waye przeciwnika stoja w ruinach? trafiałbys ich na 8+? lol nope. zdejmij 7;]
WE najlepszym batem na WE :mrgreen:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Ha ,fajnie magia wygląda w WE. Spoko high, spoko shadow, death wiadomo, heaven fajne (rerolle 1 :!: jak zadziała skombowany windblast z klatwa sisterek :?: plus mozna oddalic oddział od lucznikow/wayow :lol2: ), nawet beast ze snajperem.

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Narożny pisze:Ha ,fajnie magia wygląda w WE. Spoko high, spoko shadow, death wiadomo, heaven fajne (rerolle 1 :!: jak zadziała skombowany windblast z klatwa sisterek :?: plus mozna oddalic oddział od lucznikow/wayow :lol2: ), nawet beast ze snajperem.
naprawde dużo możliwości jest teraz z magią! Szkoda, że Ancient i Branczka maja tylko Life bez Beast. No ale dobre i to :P

Może głupie pytanie, ale jak działa dokładnie ta klątwa z sisterek? W sensie odział na który jest rzucona ta klątwa musi rzucać na trudny teren zawsze jak się ruszy? Czy tylko jak wejdzie np. do lasku, jeziorka?

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

klątwa z beasta, oddział testuje maszerując, goniąc, szarżując czy uciekając dangerusy, na każdym terenie (nawet na czystym stole) i oblewa na 1-2

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Karli pisze:Im więcej o tym myślę tym większym gwałtem wydają mi się strzałki 30" trafiające na 3+... daje to odporność na warhammera, bo nie schowasz nigdzie maszyn na dalekim zasięgu i hard coverze, nie ma co się bawić w płotki, domki, laski, ruiny. Nie jestem pewien nawet czy pha's protection zadziała.

Taką abberacje można zatrzymać ino sygnaturką z shadowa :P na 48 cali i wychodzi na 5+. Jak im się obniży bsa o średnio 2... to wtedy trafiają zawsze na 5+ a to by potwierdzało teze, że łucznicy TK są lepsi od nich :mrgreen:

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

A na te magiczne strzalki co zawsze na 3+ dzialaja obnizarki z shadowa ? W opisie strzalek jest ze ignoruja to hit penalties , a to jest modifier wiec mozna obnizac ?
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

Zablokowany