Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Ahoj
Po pona poltorarocznejprzerwie wracam ambitnie do WFB. Odkurzylem juz lesniaki i po malu zaczynam sie szykowac na DMP. Poki co klecilem cos takiego:
1 * Wardancer Highborn @ 290 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons
Blades of Loec [35]
Moonstone of the Hidden Ways [35]
Annoyance of Netlings [25]
1 Noble @ 140 Pts
Battle Standard
Oaken Armour [50]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician
5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician
11 Wardancers @ 219 Pts
Wardancer Weapons; Musician; Bladesinger
11 Wardancers @ 219 Pts
Wardancer Weapons; Musician; Bladesinger
3 Warhawk Riders @ 120 Pts
3 Warhawk Riders @ 120 Pts
6 Waywatchers @ 144 Pts
6 Waywatchers @ 144 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2244
Rozpiske staralem sie zbudowac na tym czym gralem kiedys, czyli czystych Asrai bez forest spiritow, armia robiona typowo pod hit'n'run, najwiekszym minusemjest chyba brak czegos poza dancerami co mogloby solidnie przywalic. Nie wiem na ile uda mi sie to zrekompensowac szarzami kombinowanymi .
Poki co mozliwe zmiany to zmiana warhawkow na 1 klocek 5 i dopakowanie baletnic albo GR oraz wyrzucenie 6 WW i dokupienie za te pkt czegos fajnego (np dodatkowych warhawkow). I co byscie o czyms takim powiedzieli? Tak jak wspomnialem nie bardzo chcialbym sie pakowac w FS, bardzo ewentualnie moge dodac 5 Wildow z CG.
A i pozwolilem zalozyc sobie nowy temat, bo jakos nie zauwazylem podobnego, a do rozpisek nie lubie pisac (2 lata moderowalem takim dzialem na NG i wiem co potem z tego wynika )
Po pona poltorarocznejprzerwie wracam ambitnie do WFB. Odkurzylem juz lesniaki i po malu zaczynam sie szykowac na DMP. Poki co klecilem cos takiego:
1 * Wardancer Highborn @ 290 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons
Blades of Loec [35]
Moonstone of the Hidden Ways [35]
Annoyance of Netlings [25]
1 Noble @ 140 Pts
Battle Standard
Oaken Armour [50]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician
5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician
11 Wardancers @ 219 Pts
Wardancer Weapons; Musician; Bladesinger
11 Wardancers @ 219 Pts
Wardancer Weapons; Musician; Bladesinger
3 Warhawk Riders @ 120 Pts
3 Warhawk Riders @ 120 Pts
6 Waywatchers @ 144 Pts
6 Waywatchers @ 144 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2244
Rozpiske staralem sie zbudowac na tym czym gralem kiedys, czyli czystych Asrai bez forest spiritow, armia robiona typowo pod hit'n'run, najwiekszym minusemjest chyba brak czegos poza dancerami co mogloby solidnie przywalic. Nie wiem na ile uda mi sie to zrekompensowac szarzami kombinowanymi .
Poki co mozliwe zmiany to zmiana warhawkow na 1 klocek 5 i dopakowanie baletnic albo GR oraz wyrzucenie 6 WW i dokupienie za te pkt czegos fajnego (np dodatkowych warhawkow). I co byscie o czyms takim powiedzieli? Tak jak wspomnialem nie bardzo chcialbym sie pakowac w FS, bardzo ewentualnie moge dodac 5 Wildow z CG.
A i pozwolilem zalozyc sobie nowy temat, bo jakos nie zauwazylem podobnego, a do rozpisek nie lubie pisac (2 lata moderowalem takim dzialem na NG i wiem co potem z tego wynika )
BSB haila, dopakuj conajmniej 3cią dziesiątkę łuczników..(pkty z warhawków) wardancerów bym rozbił na 3 oddziały, tak po ośmiu FCG. Jak Ci brakuje pkt to waywatcherów jednych na orła albo muzyków z fastów, ew championów z wd. Ja bym zamienił calaignora na scrolla.
Poza tym nie wiem, imo bez Forest Spirytów jest strasznie ciężko.
Poza tym nie wiem, imo bez Forest Spirytów jest strasznie ciężko.
Armia bynajmniej ma nie byc for fun Po prostu wpadlem na pomysl sklecenia w miare grywalnych WE na czystych Asrai.
Z wardancerami to niezla mysl - 8 tez moga byc calkiem skuteczne, a bedzie ich jakos wiecej
Z trzecia 10 lucznikow bedzie trudno wyciagnac jakies pkt ale cos pokombinuje. Co do orla natomiast to nie mam do niego przekonania odkad jest w rare i
BSB dalbym haila ale kurcze troche sie boje ze mam wybitnie lipna przezywalnosc bohaterow - sztandar mialby wtedy conajwyzej Sv6+, a i na generale rozwazan WSv 3+ na niemagiczne zamiast teleportu.
No i pytanie do bardziej doswiadczonych - warhawki sprawdza sie ewentualnie po 3??
Z wardancerami to niezla mysl - 8 tez moga byc calkiem skuteczne, a bedzie ich jakos wiecej
Z trzecia 10 lucznikow bedzie trudno wyciagnac jakies pkt ale cos pokombinuje. Co do orla natomiast to nie mam do niego przekonania odkad jest w rare i
BSB dalbym haila ale kurcze troche sie boje ze mam wybitnie lipna przezywalnosc bohaterow - sztandar mialby wtedy conajwyzej Sv6+, a i na generale rozwazan WSv 3+ na niemagiczne zamiast teleportu.
No i pytanie do bardziej doswiadczonych - warhawki sprawdza sie ewentualnie po 3??
Dobrze mówi.. chociaż nie do końca, w wd jest w miarę bezpieczny.Narożny pisze:Tylko ten sztandarowy nie ma wchodzic w combata tylko smigac za jednostkami i dawac przerzuty.
Też w sumie dobrze mówi.Widz w tym ze srednio u Ciebie jest cokolwiek co potrzebowaloby przerzuty. Albo przejezdzasz albo jestes rozjechany. BSB glownie do drzewek sie przydaje.
Wiesz do takiego kombosa absolutnie nie mam przekonania, lord baletnic ladnie mi sie sprawdzil kilkukrotnie jak trafialem na smoki i tego typu paskudztwa i nie bardzo chcialbym go wymieniac.
Opcje sa wkazdym razie 2:
- 2 lvl z DS (ewentualnie z hoda) (czyli kolejny support magiczny)
- alter z dwurakiem, tarcza, lekka zbroja, helm of the hunt i hoda. Gosciu ma 5 atakow z S6 w szarzy (a zakladamy ze szarzuje zawsze) i przy odrobinie szczescia jest w stanie ubic wszelkiego typu samotnych pegaznikow, czy nawet ubijac fasty.
Opcje sa wkazdym razie 2:
- 2 lvl z DS (ewentualnie z hoda) (czyli kolejny support magiczny)
- alter z dwurakiem, tarcza, lekka zbroja, helm of the hunt i hoda. Gosciu ma 5 atakow z S6 w szarzy (a zakladamy ze szarzuje zawsze) i przy odrobinie szczescia jest w stanie ubic wszelkiego typu samotnych pegaznikow, czy nawet ubijac fasty.
Problem w tym ze nie ma juz proximity i alter spada expresowo. Nawet kaos go zje, byle pocisk go wytnie czy slashing attacks z tych tam plaszczek. Mozna dodac nobla tancerza.
A bsb fakt w WD jest dosyc bezpieczny, jesli siedzi w jednym oddziale z lordem. jesli nie to latwo go lyknac.
A bsb fakt w WD jest dosyc bezpieczny, jesli siedzi w jednym oddziale z lordem. jesli nie to latwo go lyknac.
Z tym proximity to faktycznie mocno zmienia postac rzeczy
Noble dancerowy to w sumie jest jakies rozwiazanie bo to on by latal z teleportem i w ten sposob zwieksza sie przezywalnosc generala.
I tak jednak chyba zdecyduje sie na 2 levelowca - zawsze kilka kostek wiecej, ochrona lepsza a i Hoda sie przyda.
Noble dancerowy to w sumie jest jakies rozwiazanie bo to on by latal z teleportem i w ten sposob zwieksza sie przezywalnosc generala.
I tak jednak chyba zdecyduje sie na 2 levelowca - zawsze kilka kostek wiecej, ochrona lepsza a i Hoda sie przyda.
Nie zgodzę się choć faktycznie jest plewny.Narożny pisze:Problem w tym ze nie ma juz proximity i alter spada expresowo. Nawet kaos go zje, byle pocisk go wytnie czy slashing attacks z tych tam plaszczek.
Kiepski plan.Mozna dodac nobla tancerza.
Nawet nie musi. U mnie odkąd haila to chyba nigdy nie zginął, z regeneracją zawsze spadał.A bsb fakt w WD jest dosyc bezpieczny, jesli siedzi w jednym oddziale z lordem. jesli nie to latwo go lyknac.
Nie wiem jak on może się spisać przy smoku skoro (przy dobrym graczu dowodzącym smokiem) nie ma szans wejść z nim w CC.Wiesz do takiego kombosa absolutnie nie mam przekonania, lord baletnic ladnie mi sie sprawdzil kilkukrotnie jak trafialem na smoki i tego typu paskudztwa i nie bardzo chcialbym go wymieniac.
Jest znacznie więcej, nie musisz wystawiać 4ech herosów.Opcje sa wkazdym razie 2:
4 scrolle wystarczą więcej nie potrzebujesz, hoda na magu to IMO bardzo kiepski pomysł, ja bym dał 4DS + deepwood/calaignor. Ale poza tym to niezły pomysł zawsze coś poczarujesz. 6PD gołe jest słabo, przy 1-3 boundach z treemanów to działa, inaczej jest gorzej.2 lvl z DS (ewentualnie z hoda) (czyli kolejny support magiczny)
Fasty to on siepie, ale jest strasznie miękki i nie driad żeby zrobić dla niego wianuszek. Ja bym chyba wolał typa takiego samego tylko na koniu i z włócznią -1S -1A ale +1Sv i możesz włożyć do oddziału no i taniej.- alter z dwurakiem, tarcza, lekka zbroja, helm of the hunt i hoda. Gosciu ma 5 atakow z S6 w szarzy (a zakladamy ze szarzuje zawsze) i przy odrobinie szczescia jest w stanie ubic wszelkiego typu samotnych pegaznikow, czy nawet ubijac fasty.
Nie no masakryczne, takie samo jak wystawianie war altara, on też jest przegięty!Mate pisze:Jeżeli nie jest, to jest to straszne naginanie zasad...
Naprawdę wszyscy to wiemy.Hail to enchanted item, potrzebuje łuku by go odpalić.
Magicznego może...BSB nie może używać łuków...
Cóż, altar jest w pełni legalny, a co do BSB z łukiem (nawet magicznym) są ogromne kontrowersje, i na wielu turniejach jest zabroniony...pingus pisze:Nie no masakryczne, takie samo jak wystawianie war altara, on też jest przegięty!Mate pisze:Jeżeli nie jest, to jest to straszne naginanie zasad...
Naprawdę wszyscy to wiemy.Hail to enchanted item, potrzebuje łuku by go odpalić.
Magicznego może...BSB nie może używać łuków...
Ta, podobnie jak dwurak...Dastor pisze:Łuk na bsb też jest w pełni legalny. Więc już daruj sobie i nie roztrząsaj od nowa tego tematu
Powiedz to Szafie sędziemu na turnieju, gdzie łuk NIE jest legalny.
Ale ok, nie ma co roztrząsać, wątpliwości pozostaną niestety
Dobranoc! Spaaać...