Pytania WE ( raczej... "fluffowe"/kompozycyjne)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
bartekk
Mudżahedin
Posty: 293
Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia

Pytania WE ( raczej... "fluffowe"/kompozycyjne)

Post autor: bartekk »

Mam jedynie ab polski i stąd pytanie: czy w ang jest jakieś rozgraniczenie nazwą pomiędzy spellsingerem 1 i 3 poziomu? bo w ab polskim jest wieszczka i tkacz czarów, nie wiem jak w ang.
Ostatnio zmieniony 5 mar 2008, o 20:56 przez bartekk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
max1
Chuck Norris
Posty: 661
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: max1 »

Jest spellsinger i spellwaver. Army booki nie mogą się różnić niczym poza nazwami własnymi i językiem.
Muszą być takie same. Wyobraź sobie bitwę gracz WE z Polskim army bookiem przeci graczowi WE z army bookiem angielskim :)?

bartekk
Mudżahedin
Posty: 293
Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia

Post autor: bartekk »

aha. czyli spellsinger to wieszczka lvl 1-2 a spellweaver to tkacz czarów lvl 3-4? :D dzięki, jesteś spoko :D :wink: :)

Awatar użytkownika
fingolfin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163
Lokalizacja: Łomża - gród nad Narwią

Post autor: fingolfin »

z tego co ja wnioskuje z moje angielskiej wersji podrecznika to raczej odwrotnie :D

Chmuruś
Chuck Norris
Posty: 464

Post autor: Chmuruś »

Spellsinger - 1,2lvl
Spellweaver - 3,4lvl
Tak jest w Army Builderze ;)

bartekk
Mudżahedin
Posty: 293
Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia

Post autor: bartekk »

czyli finglofin coś nam tu zajeżdża kłamstwem w mordkę (tą naszą :P)

Awatar użytkownika
max1
Chuck Norris
Posty: 661
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: max1 »

Dzięki:) Wiem, że jestem spoko;) (Ma się tę wrodzoną skromność:D)

bartekk
Mudżahedin
Posty: 293
Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia

Post autor: bartekk »

max.... ty rozsadzasz skromnością jak minami morskimi :)
to zmieniam nazwę tematu : moze mi ktoś dać działanie magicznego save po polsku? bo mam jedynie pod po ang....

Awatar użytkownika
max1
Chuck Norris
Posty: 661
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: max1 »

Jest to coś jak armour save, ale nie ma zmiennych statystyk. Powiedzmy masz armour save 4+. Dostajesz strzał z siłą 5 i masz armour save na 6+, a jak masz ward save na 4+ i dostaniesz z isłą pięciu to i tak masz ward save na 4+;)

Awatar użytkownika
Deadwit
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172
Lokalizacja: Cloakwood Forest

Post autor: Deadwit »

Innymi słowy, magiczny pancerz dający odporność na ataki, tak samo jak ASv, z tą różnicą że nie jest modyfikowany przez siłę.
Ward save forest spiritów tyle się różni od zwykłego, że jest bezskuteczny przeciwko magicznym atakom (nie działa).

Awatar użytkownika
max1
Chuck Norris
Posty: 661
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: max1 »

No to Deadwit dał definicję, a ja przykład;) Zadowolony:)?

Awatar użytkownika
Nostro
Chuck Norris
Posty: 605
Lokalizacja: Włocławek, Klub Fenix (czasami Athel Loren)

Post autor: Nostro »

A ja mam takie pytanko, jak rozumować Wild Hunt.... nie moge tego znależć... no i Talismanic Tattos (to jest chyba Magić Resist 1 co to znaczy??)
Fury of Kurnous to jest +1atk przy szarży nie?? (zawsze mi sie to wsyztsko myliło...)
O jeszcze na jakiej zasadzie działa Hit'n run??
Dzięki za przyszłe odpowiedzi... napewno pomogą... hehe xD
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY :!: :!: :!:
Obrazek
http://klubfenix.vip.interia.pl

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Nostro pisze:A ja mam takie pytanko, jak rozumować Wild Hunt.... nie moge tego znależć... no i Talismanic Tattos (to jest chyba Magić Resist 1 co to znaczy??)
Fury of Kurnous to jest +1atk przy szarży nie?? (zawsze mi sie to wsyztsko myliło...)
O jeszcze na jakiej zasadzie działa Hit'n run??
Dzięki za przyszłe odpowiedzi... napewno pomogą... hehe xD
polecam otworzyć podręcznik do Wood Elfów na stronie 18 i 19 - to powinno wyjaśnić dużo twoich wątpliwości
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Nostro
Chuck Norris
Posty: 605
Lokalizacja: Włocławek, Klub Fenix (czasami Athel Loren)

Post autor: Nostro »

To tak.... przeczytałem z parenaście razy te zasady....ale nadal pare rzeczy jets nie wyjaśnione..:
Fury of Kurnous - zawsze prócz szarży dostajesz 1at
Hit n'run - czyli hmm.... szarżujesz... bijesz normalnie.. jesli wygrasz to jest wsyztsko normalnie, jeśli przegrasz to nie zdajesz breaktest tylko cofasz sie do tyłu... co dalej nie wiem...a i jeszcze wróg nie może cie gonić... ale co póxniej...
Wild Hunt- czyli poprostu jednostka causes fear.. chyba nic więcej,,
Talismanic Tattoos - dostajesz warda na +6 i Magic Resist 1 (co to znaczy)

Proszę o poprawienie mojej interpretacji tych zasad
Dzieki i Pozdro...
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY :!: :!: :!:
Obrazek
http://klubfenix.vip.interia.pl

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Hit'n run nic nie jest później - atakujesz i się cofasz, potem znowu możesz atakować - tak mi się wydaje.

Talismanic tatoos dają Ci dodatkową kostkę dispela, kiedy czar w nich idzie.

Furia Kurnosa jest tak jak napisałeś, chociaż pojawiła się falandyzacja tego zapisu w innym miejscu tego forum :)

Wild hunt nic więcej
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

bartekk
Mudżahedin
Posty: 293
Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia

Post autor: bartekk »

hit n'run to działa tak po pl:rem- nie robisz testu załamania tylko się wycofujesz automatycznie, nie można ich ścigać, mobilizują się automatycznie i nie wywołuje to paniki w pobliskich oddziałach.. jeśli wygrają, to zanim wróg zrobi test złamania, mogą zrobić odwrót. niezależnie czy zrobią odwrót, przeciwnik robi test złamania w zwykły sposób. jeśli zostaną a nie wycofają się, wszystko przebiega normalnie. z tego można korzystać tylko w turze kiedy wr szarżują (warhawk riders : wr)

Awatar użytkownika
Nostro
Chuck Norris
Posty: 605
Lokalizacja: Włocławek, Klub Fenix (czasami Athel Loren)

Post autor: Nostro »

OK wielkie dzieki.... pocwicze troche i to opanuje.... w czasie rozgrywki jak sytuacja sie napina zapominam o wielu xD

a BTW ja myślałem żę hit n'run jak sama nazwa wskazuje... podbiegasz do kolesia.... zadajesz hity... i od razu odlatujesz bez mozliwosci jego kontrataku... ale widocznie sie mylilem xD

Thx i pozdro
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY :!: :!: :!:
Obrazek
http://klubfenix.vip.interia.pl

bartekk
Mudżahedin
Posty: 293
Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia

Post autor: bartekk »

pozdro.
czy waszym zdaniem hoda nie jest zbyt chamski? ja bym chciał, żeby to miało nie-jednokrotne użycie :P wtedy mhm :) i jeszcze eten łuk, co pozwala strzelać tyle razy, ile wynosi wartość A

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

czyli co 15d6 na turę z siła 4 ?

jasne

pozdro

Awatar użytkownika
Nostro
Chuck Norris
Posty: 605
Lokalizacja: Włocławek, Klub Fenix (czasami Athel Loren)

Post autor: Nostro »

Hah to było dobre.... hoda taka jak teraz jest dobra i lepiej jej nie zmieniać....
xD
ehh marzenia.. lol :P
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY :!: :!: :!:
Obrazek
http://klubfenix.vip.interia.pl

ODPOWIEDZ