Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 22 paź 2017, o 10:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 221 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pytania WE ( raczej... "fluffowe"/kompozycyjne)
PostNapisane: 4 mar 2008, o 17:32 
Mudżahedin

Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 17:24
Posty: 293
Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia
Mam jedynie ab polski i stąd pytanie: czy w ang jest jakieś rozgraniczenie nazwą pomiędzy spellsingerem 1 i 3 poziomu? bo w ab polskim jest wieszczka i tkacz czarów, nie wiem jak w ang.


Ostatnio edytowano 5 mar 2008, o 20:56 przez bartekk, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2008, o 19:33 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2008, o 02:49
Posty: 661
Lokalizacja: Warszawa
Jest spellsinger i spellwaver. Army booki nie mogą się różnić niczym poza nazwami własnymi i językiem.
Muszą być takie same. Wyobraź sobie bitwę gracz WE z Polskim army bookiem przeci graczowi WE z army bookiem angielskim :)?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2008, o 20:40 
Mudżahedin

Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 17:24
Posty: 293
Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia
aha. czyli spellsinger to wieszczka lvl 1-2 a spellweaver to tkacz czarów lvl 3-4? :D dzięki, jesteś spoko :D :wink: :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2008, o 21:04 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 cze 2007, o 17:44
Posty: 163
Lokalizacja: Łomża - gród nad Narwią
z tego co ja wnioskuje z moje angielskiej wersji podrecznika to raczej odwrotnie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2008, o 21:21 
Chuck Norris

Dołączył(a): 25 lut 2008, o 17:56
Posty: 464
Spellsinger - 1,2lvl
Spellweaver - 3,4lvl
Tak jest w Army Builderze ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2008, o 21:26 
Mudżahedin

Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 17:24
Posty: 293
Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia
czyli finglofin coś nam tu zajeżdża kłamstwem w mordkę (tą naszą :P)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2008, o 19:54 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2008, o 02:49
Posty: 661
Lokalizacja: Warszawa
Dzięki:) Wiem, że jestem spoko;) (Ma się tę wrodzoną skromność:D)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2008, o 20:56 
Mudżahedin

Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 17:24
Posty: 293
Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia
max.... ty rozsadzasz skromnością jak minami morskimi :)
to zmieniam nazwę tematu : moze mi ktoś dać działanie magicznego save po polsku? bo mam jedynie pod po ang....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2008, o 17:39 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2008, o 02:49
Posty: 661
Lokalizacja: Warszawa
Jest to coś jak armour save, ale nie ma zmiennych statystyk. Powiedzmy masz armour save 4+. Dostajesz strzał z siłą 5 i masz armour save na 6+, a jak masz ward save na 4+ i dostaniesz z isłą pięciu to i tak masz ward save na 4+;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2008, o 18:52 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 wrz 2007, o 12:52
Posty: 172
Lokalizacja: Cloakwood Forest
Innymi słowy, magiczny pancerz dający odporność na ataki, tak samo jak ASv, z tą różnicą że nie jest modyfikowany przez siłę.
Ward save forest spiritów tyle się różni od zwykłego, że jest bezskuteczny przeciwko magicznym atakom (nie działa).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2008, o 20:16 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2008, o 02:49
Posty: 661
Lokalizacja: Warszawa
No to Deadwit dał definicję, a ja przykład;) Zadowolony:)?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2008, o 21:52 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2007, o 17:05
Posty: 605
Lokalizacja: Włocławek, Klub Fenix (czasami Athel Loren)
A ja mam takie pytanko, jak rozumować Wild Hunt.... nie moge tego znależć... no i Talismanic Tattos (to jest chyba Magić Resist 1 co to znaczy??)
Fury of Kurnous to jest +1atk przy szarży nie?? (zawsze mi sie to wsyztsko myliło...)
O jeszcze na jakiej zasadzie działa Hit'n run??
Dzięki za przyszłe odpowiedzi... napewno pomogą... hehe xD

_________________
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY :!: :!: :!:
Obrazek
http://klubfenix.vip.interia.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2008, o 22:39 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 19:18
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo
Nostro napisał(a):
A ja mam takie pytanko, jak rozumować Wild Hunt.... nie moge tego znależć... no i Talismanic Tattos (to jest chyba Magić Resist 1 co to znaczy??)
Fury of Kurnous to jest +1atk przy szarży nie?? (zawsze mi sie to wsyztsko myliło...)
O jeszcze na jakiej zasadzie działa Hit'n run??
Dzięki za przyszłe odpowiedzi... napewno pomogą... hehe xD

polecam otworzyć podręcznik do Wood Elfów na stronie 18 i 19 - to powinno wyjaśnić dużo twoich wątpliwości

_________________
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2008, o 10:03 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2007, o 17:05
Posty: 605
Lokalizacja: Włocławek, Klub Fenix (czasami Athel Loren)
To tak.... przeczytałem z parenaście razy te zasady....ale nadal pare rzeczy jets nie wyjaśnione..:
Fury of Kurnous - zawsze prócz szarży dostajesz 1at
Hit n'run - czyli hmm.... szarżujesz... bijesz normalnie.. jesli wygrasz to jest wsyztsko normalnie, jeśli przegrasz to nie zdajesz breaktest tylko cofasz sie do tyłu... co dalej nie wiem...a i jeszcze wróg nie może cie gonić... ale co póxniej...
Wild Hunt- czyli poprostu jednostka causes fear.. chyba nic więcej,,
Talismanic Tattoos - dostajesz warda na +6 i Magic Resist 1 (co to znaczy)

Proszę o poprawienie mojej interpretacji tych zasad
Dzieki i Pozdro...

_________________
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY :!: :!: :!:
Obrazek
http://klubfenix.vip.interia.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2008, o 11:14 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2008, o 22:18
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Hit'n run nic nie jest później - atakujesz i się cofasz, potem znowu możesz atakować - tak mi się wydaje.

Talismanic tatoos dają Ci dodatkową kostkę dispela, kiedy czar w nich idzie.

Furia Kurnosa jest tak jak napisałeś, chociaż pojawiła się falandyzacja tego zapisu w innym miejscu tego forum :)

Wild hunt nic więcej

_________________
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2008, o 11:20 
Mudżahedin

Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 17:24
Posty: 293
Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia
hit n'run to działa tak po pl:rem- nie robisz testu załamania tylko się wycofujesz automatycznie, nie można ich ścigać, mobilizują się automatycznie i nie wywołuje to paniki w pobliskich oddziałach.. jeśli wygrają, to zanim wróg zrobi test złamania, mogą zrobić odwrót. niezależnie czy zrobią odwrót, przeciwnik robi test złamania w zwykły sposób. jeśli zostaną a nie wycofają się, wszystko przebiega normalnie. z tego można korzystać tylko w turze kiedy wr szarżują (warhawk riders : wr)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2008, o 11:24 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2007, o 17:05
Posty: 605
Lokalizacja: Włocławek, Klub Fenix (czasami Athel Loren)
OK wielkie dzieki.... pocwicze troche i to opanuje.... w czasie rozgrywki jak sytuacja sie napina zapominam o wielu xD

a BTW ja myślałem żę hit n'run jak sama nazwa wskazuje... podbiegasz do kolesia.... zadajesz hity... i od razu odlatujesz bez mozliwosci jego kontrataku... ale widocznie sie mylilem xD

Thx i pozdro

_________________
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY :!: :!: :!:
Obrazek
http://klubfenix.vip.interia.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2008, o 11:30 
Mudżahedin

Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 17:24
Posty: 293
Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia
pozdro.
czy waszym zdaniem hoda nie jest zbyt chamski? ja bym chciał, żeby to miało nie-jednokrotne użycie :P wtedy mhm :) i jeszcze eten łuk, co pozwala strzelać tyle razy, ile wynosi wartość A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2008, o 11:35 
Chuck Norris

Dołączył(a): 18 gru 2006, o 08:52
Posty: 583
czyli co 15d6 na turę z siła 4 ?

jasne

pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2008, o 11:44 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2007, o 17:05
Posty: 605
Lokalizacja: Włocławek, Klub Fenix (czasami Athel Loren)
Hah to było dobre.... hoda taka jak teraz jest dobra i lepiej jej nie zmieniać....
xD
ehh marzenia.. lol :P

_________________
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY :!: :!: :!:
Obrazek
http://klubfenix.vip.interia.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 221 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.100s | 10 Queries | GZIP : Off ]