Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
Kto pyta nie błądzi zdania były podzielone.
Słuchajcie ? Co byś Cie wybrali do pancernej rozpy - Duży mag z Lightem + mały mag z Lightem czy duży mag z Heaven + pancerny ksiądz? Nie mogę się zdecydować
Słuchajcie ? Co byś Cie wybrali do pancernej rozpy - Duży mag z Lightem + mały mag z Lightem czy duży mag z Heaven + pancerny ksiądz? Nie mogę się zdecydować
Ja bym brał Heaven+WP, dostajesz bardzo przydatnego hate, a przerzuty '1' z heavena w niektórych sytuacjach sprawiają, że kawaleria jest właściwie niezabijalna (zwłaszcza jak przeciwnik musi przerzucać kb z przerzutu '6'). Do tego kometa i chain lightning jako bardzo mocne zabijające spelle.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Wiem i sam na niej gramPiotrB pisze:nie lekceważ Light - to jest najbardziej kompletna magia w grze.
Po prostu do rozpiski kawaleryjskiej jakoś bardziej pasuje mi heaven, chociaż nie testowałem tego jeszcze.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Na Etc ksiądz jest wystawiony 2 x. Arch Lector 3x w tym raz na wózku 1 x general na gryfie. Heven jest wybrany 2 x Shadow x1 Metal!!! x4 - reszta light (mówię o dużych magach) . Demisie w każdej rozpie 6-12 szt. Ciekawe:)...jak zaprezentuje się Imperium na tym turnieju.
Jak graliśmy na DMŚ nasze imperium teamowe maksa punktów zrobiło... bardzo stabilna armia ale chyba nie wykształcili się jeszcze gracze którzy ją dobrze ogarniają... trzeba czasu.
Jak graliśmy na DMŚ nasze imperium teamowe maksa punktów zrobiło... bardzo stabilna armia ale chyba nie wykształcili się jeszcze gracze którzy ją dobrze ogarniają... trzeba czasu.
Nie każde Imperium ma demigryfy. Belgia, Czechy, Rosja i Irlandia Płn. nie mają (albo mają nieźle zakamuflowane). Z kolei Francja ma aż 13. Ciekawa jest też rozpiska Walii (2 banishmenty, jeden s7 drugi s8) i Rosji (27 flagellantów i 2x beast, raz na małym, raz na dużym magu).
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
OMG...
Z miejsca w którym siedzę widzę dyndający na ścianie dyplom za najlepszego generała Imperium w ubiegłorocznej lidze.
A obok jest już miejsce na tegoroczny, który odbiorę na DMP właśnie. Nicków nie używam, słabo musiałeś szukać...
Chyba, że to nie jest wynik, którym mógłbym się chwalić przed kolegami z tego działu?
Z miejsca w którym siedzę widzę dyndający na ścianie dyplom za najlepszego generała Imperium w ubiegłorocznej lidze.
A obok jest już miejsce na tegoroczny, który odbiorę na DMP właśnie. Nicków nie używam, słabo musiałeś szukać...
Chyba, że to nie jest wynik, którym mógłbym się chwalić przed kolegami z tego działu?
ależ jest, i wszyscy o tym wiemy, no chyba że leci tu z nami jakiś imperialny "noob". W dodatku jeszcze mogę powiedzieć w swoim imieniu, że twoje wyniki powodują we mnie chęć rywalizacji i podnoszenia swojego skilla. Spróbuję Tobie dorównać. Jeżeli nie w tej edycji ligi to w następnej.Piotr pisze:Chyba, że to nie jest wynik, którym mógłbym się chwalić przed kolegami z tego działu?
Ostatnio zmieniony 30 lip 2012, o 13:09 przez rob, łącznie zmieniany 1 raz.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
2600 Pts - Empire Army
1 General of the Empire @ 204.0 Pts
General; Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Crown of Command [35.0]
Warhorse
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven;
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 164.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
Charmed Shield [5.0]
Warhorse
1 Captain of the Empire @ 138.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Biting Blade [10.0]
Helm of the Ratslayer [15.0]
Imperial Pegasus
1 Captain of the Empire @ 131.0 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Dragonbane Gem [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
Shrieking Blade [10.0]
Imperial Pegasus
1 Witch Hunter @ 55.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician;
16 Spearmen @ 160.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
13 Knights of the Inner Circle @ 370.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG
Standard of Discipline [15.0]
5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Models in Army: 60
Total Army Cost: 2599.0
rozpa czysto teoretyczna, powoli to sobie zbieram. Prośba o wyżycie się na niej
1 General of the Empire @ 204.0 Pts
General; Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Crown of Command [35.0]
Warhorse
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven;
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 164.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
Charmed Shield [5.0]
Warhorse
1 Captain of the Empire @ 138.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Biting Blade [10.0]
Helm of the Ratslayer [15.0]
Imperial Pegasus
1 Captain of the Empire @ 131.0 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Dragonbane Gem [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
Shrieking Blade [10.0]
Imperial Pegasus
1 Witch Hunter @ 55.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician;
16 Spearmen @ 160.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
13 Knights of the Inner Circle @ 370.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG
Standard of Discipline [15.0]
5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Models in Army: 60
Total Army Cost: 2599.0
rozpa czysto teoretyczna, powoli to sobie zbieram. Prośba o wyżycie się na niej
Wdług mnie :
-lepszy byłby Wielki Mistrz zamiast Generała
-na takie punkty 3 działa i czołg robia miazgę
-za drogi mag ,zęby chronił go taki klocuszek włóczników ,lepiej dać go do rycerzy
-dałbym 5 demigryfów Steel stadnard
-bardzo drogi mag ,a bez żadnych ochron
-lepszy byłby Wielki Mistrz zamiast Generała
-na takie punkty 3 działa i czołg robia miazgę
-za drogi mag ,zęby chronił go taki klocuszek włóczników ,lepiej dać go do rycerzy
-dałbym 5 demigryfów Steel stadnard
-bardzo drogi mag ,a bez żadnych ochron
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
zdecydowanie się zgadzam, lepszy WS, lepsza inicjatywa, więcej ataków i jeszcze daje ITP na knightów. A kosztuje 27 pkt więcejKordelas pisze: -lepszy byłby Wielki Mistrz zamiast Generała
Myślę, że dwa i czołg spokojnie wystarczają.Kordelas pisze: -na takie punkty 3 działa i czołg robia miazgę
Ja stale gram na takim, siedzi sobie w 10 łucznikach i nie ma żadnych problemów. W większości bitew bez problemu przeżywa, często nawet niezraniony.Kordelas pisze: -za drogi mag ,zęby chronił go taki klocuszek włóczników ,lepiej dać go do rycerzy
-bardzo drogi mag ,a bez żadnych ochron
Ja uważam, że nie jest to jakiś bardzo przydatny sztandar, już bardziej (choć też niespecjalnie) jak dla mnie opłaca się swiftness za 20 pkt mniej, bo przerzuty '1' nie są wcale tak często przydatne.Kordelas pisze: -dałbym 5 demigryfów Steel stadnard
Jeśli chodzi o magiczne sztandary na demigryfach to w tej konfiguracji zdecydowanie proponowałbym flamingi na mniejszych demigryfach. Jak dla mnie to absolutna konieczność, taki baner na nich działa wyśmienicie i na pewno nie będziesz żałował. Do tego ewentualnie na większych przerzut pierwszej liderki, ale nie jest niezbędny.
Wyrzuciłbym też WH bo niespecjalnie się spłaca ten koleś. I jeszcze może dać jakiemuś pegazowi SoM zamiast słabszego mieczyka
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki