warrior priest i jego modlitwy

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

warrior priest i jego modlitwy

Post autor: Tocz »

co sie dzieje gdy warrior priest rzuci 2x6 na modlitwe ?

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Nic. W danej turze już nie może się modlić (dotyczy defacto tylko lectora).
Opis Bound spelli w RB, Innate Ability.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1157
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

No i przy okazji modlitwa wchodzi i nie da się jej rozproszyć. :)
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Tocz »

a co z altarem? może on rzucić swoj bound spell ??

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Nie mam Army Book'a pod ręką. Jeśli jest zapisek, że Altar pozwala Lektorowi czarować, to na moje po IF na modlitwie z ołtarza też nie rzuci.
Jeśli zaś jest, że dopóki kapłan żyje to ołtarz rzuca, to wtedy pewno może.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Tocz »

"W każdej turze magii Imperium Gryf umożliwia Arcykapłanowi rzucenie jednego dowolnego czaru z Domeny Światła"
Czyli wnioskuję że nie ;)

Awatar użytkownika
doomdiver
Falubaz
Posty: 1098
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: doomdiver »

Podlacze sie pod ten watek, bo mam kilka watpliwosci co do motlitw.
1)Czy Nieugieta Prawosc dziala na inne postacie w oddziale? W podreczniku glownym napisane jest, ze postacie ktore nie sa niezlomne nie moga sie przylaczac do takich jednostek. Jezeli na starcie mam w regimencie jakas postac i kaplana rzucajacego po rozpoczeciu gry Nieugieta Prawosc, to wszytskie modele sa niezlomne? Drugi bohater nie przylacza sie w trakcie gry tylko od poczatku jest w oddziale, ktory na poczatku nie podlegal tej zasadzie. Prosze o wyjasnienie jak to sie ma do opisu z 78 str podrecznika.
2)Modlitwa pozostaje w grze, wiec jesli kaplan przenosi sie z jednej jednostki do drugiej to nie musi juz ponownie rzucac tej modlitwy? Opuszczony oddzial przestaje byc, a nowy staje sie automatycznie niezlomny, tak?

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

W nowym podręczniku do imperium nie ma już takiej modlitwy.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
doomdiver
Falubaz
Posty: 1098
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: doomdiver »

Dzieki za info. Mam army booka z 7 ed, sciagnalem tez errate w stosunku do 8 ed ale nie ma wniej ani slowa na ten temat. Nowego army booka nie chce kupowac dopoki nie wyjdzie po polsku . Cos jeszcze moze mnie zaskoczyc? :roll:

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

doomdiver pisze:Cos jeszcze moze mnie zaskoczyc? :roll:
Nowe oddziały, inne koszty i opcje do wykupienia dla starych oddziałów i bohaterów, zmienione zasady detachmentów, rakietnicy, moździerza, altara i tanka oraz nowa zasada na kapitanie i generale, niektóre oddziały zajmują inne sloty niż w starym AB, zmienione magiczne przedmioty (jest ich mniej), inne modlitwy na kapłanach.
Ogólnie tak jak to jest z nowymi AB, dużo rzeczy się zmienia. Aktualnie nie ma też erraty do AB, więc nie wiem co ściągnąłeś.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
doomdiver
Falubaz
Posty: 1098
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: doomdiver »


Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

To jest errata do podręcznika z 7 ed. Do nowego podręcznika jeszcze nie jej wydali.
Obrazek

Awatar użytkownika
doomdiver
Falubaz
Posty: 1098
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: doomdiver »

Na stronie, z ktorej to sciagnalem napisali co innego, ale to nie ma teraz znaczenia.

http://warfaber.pl/erraty.php

Wlasnie przegladam 8ke w pdfie i widze, ze caly moj pomysl na armie imperium ch.j strzelil. Jeszcze nie zaczalem w to grac a juz mi sie odechciewa...

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Errata miała dopasować AB 7 edycji do reguł 8 edycji. Jest nieaktualna wobec AB, który obecnie obowiązuje.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

To co przedstawiłeś w linku to errata do starego podręcznika Imperium dostosowująca go do realiów 8 edycji. Do nowego już całkiem 8-edycyjnego podręcznika Imperium jeszcze erraty nie wydali.
Wlasnie przegladam 8ke w pdfie i widze, ze caly moj pomysl na armie imperium ch.j strzelil. Jeszcze nie zaczalem w to grac a juz mi sie odechciewa...
Tak to jest jak się człowiek zabiera za grę z nieaktualnym podręcznikiem. Chociaż nie wiem jaki miałeś pomysł. Nowy podręcznik jest na tyle doby, że da się z powodzeniem złożyć armię na różne sposoby.
Obrazek

Awatar użytkownika
doomdiver
Falubaz
Posty: 1098
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: doomdiver »

Np nakupilem miecznikow, bo mieli w miare sensowny armor i inicjatywe jak na ludzi, a teraz obcieta inicjatywa i podniesiony koszt.

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

doomdiver pisze:Np nakupilem miecznikow, bo mieli w miare sensowny armor i inicjatywe jak na ludzi, a teraz obcieta inicjatywa i podniesiony koszt.
Akurat koszt wszystkim piechotom poza włócznikami i łucznikami podnieśli... Inicjatywy szkoda ale to nie tragedia. Można składać swordsmenów jako klocki trzymające, klocki zdejmujące wrogowi steadfast, jako bunkry dla magów oraz jako detacze. Wolę halabardników ale nie ma tragedii.

Maciek

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

ognste działają na strzelanie ?

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Zasada Flaming Attacks - działają.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

ODPOWIEDZ