Zmiany w zasadach

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: Zmiany w zasadach

Post autor: Shino »

1) z jakiego powodu wnioskujecie, ze wskrzeszone oddzialy nie oddaja punktow? maja swoja wartosc punktowa przeciez.

2) dlaczego uwazacie, ze te zmiany to plus dla o&g? przeciez mozliwosc przywolywania eterykow vs armia bez duzej ilosci magicznych atakow nie wydaje sie byc tak swietnym pomyslem.

Awatar użytkownika
Ratzing
Kretozord
Posty: 1549

Post autor: Ratzing »

Xyxel pisze:
zaf pisze:...zasady zmieniaja sie na tyle ze musimy my jako srodowisko łatać produkt, łatać coraz głębiej ingerujac w zasady.
A co by się stało gdybyście spróbowali zagrać..... (o mój boże!) w czystego Warhammera?!
Koszmar! Pełno combosów by było i przegiętych rozpisek, wygrywały by głównie konkretne 1-2 armie, a bitwy to tylko masakry 20:0.
Na szczęście są te wszystkie ograniczenia, które przed tym chronią prawda? :D
Trochę Ci ten sarkazm zmiscastował, bo jest DOKŁADNIE tak jak piszesz. Sorki.Nie ma 1-2 armii które masakrują resztę, najcięższe kombosy są przycięte... Coś jeszcze?
Kamyk pisze:Zaf jeżeli uważasz, że tych kilkudziesięciu graczy turniejowych co to się tak spinają na wyniki i wymyślają polhammery utrzymują battla to masz chyba problem psychiczny :roll: Ego turniejowców przekracza wszelkie możliwe granice, uwaga zaskoczę cię - kanapowców co maja gdzieś wasze ograniczenia i spiny jest milion razy więcej.
Miljard. Masz jakieś statystyki które mówią ilu ludzi po domach gra? Bo my mamy takie które mówią, ilu gra na turniejach. A to, że Ci się coś wydaje -możesz sobie to napisać, oprawić i powiesić na ścianie, ale to wciąż tylko Twoje gdybanie.
Uerph.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Kamyk pisze:Zaf jeżeli uważasz, że tych kilkudziesięciu graczy turniejowych co to się tak spinają na wyniki i wymyślają polhammery utrzymują battla to masz chyba problem psychiczny :roll: Ego turniejowców przekracza wszelkie możliwe granice, uwaga zaskoczę cię - kanapowców co maja gdzieś wasze ograniczenia i spiny jest milion razy więcej.
moglbys mi wyjasnic co kanapowcom przeszkadzaja zasady dla (werble) "turniejowcow". Wbijaja ci regularnie do domow i kaza grac na zasady, ktore wola smagajac pejczem jesli tego nie robisz?

bo jak nie to chyba nipotrzebnie ci kanapowcy tak spinaja poslady, prawda?

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

Shino pisze:1) z jakiego powodu wnioskujecie, ze wskrzeszone oddzialy nie oddaja punktow? maja swoja wartosc punktowa przeciez.
Cytat z książki Nagasha:

...Summoned units cannot be dispelled, and do not award victory points under any circumstances.

Koniec cytatu. Strona 14 książki z zasadami.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

Post autor: Naviedzony »

Dobra, otrząsnąłem się z pierwszego szoku i w sumie... Uważam, że w tym momencie niewiele się zmieni dla większości armii w kontekście zwiększonych limitów. Lore of Undeath będzie mieszał, to pewne.

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Jeśli taki cytacik zajdziemy na karatach magii - to ok, jeśli tylko w booku ET, to sytuacja jest następująca - albo bierzemy wszystko z ET, albo tylko to co zostało zerratowane, a nad resztą głosować będzie LS. Jeśli PKS dopuszcza specjali, to jak traktuje połączone statystyki wierzchowców i jeźdzców? Te trzy modele to wyjątek od reguły?
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Ratzing
Kretozord
Posty: 1549

Post autor: Ratzing »

Naviedzony pisze:Dobra, otrząsnąłem się z pierwszego szoku i w sumie... Uważam, że w tym momencie niewiele się zmieni dla większości armii w kontekście zwiększonych limitów. Lore of Undeath będzie mieszał, to pewne.
Najbardziej perwersyjne zmiany są w VC, WoC i Lizakach chyba. Reszta armii takie hit and miss.
Uerph.

Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator
Posty: 2724
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Byqu »

Raczyłbyś wyjaśnić Ratzig?
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

RedScorpion pisze:
Shino pisze:1) z jakiego powodu wnioskujecie, ze wskrzeszone oddzialy nie oddaja punktow? maja swoja wartosc punktowa przeciez.
Cytat z książki Nagasha:

...Summoned units cannot be dispelled, and do not award victory points under any circumstances.

Koniec cytatu. Strona 14 książki z zasadami.
p. rzeczywiscie. nie przejzalem poprzedniej strony #-o

pozostaje pytanie czy "summoned unit" moze miec wiekszosc mniejsza niz minimalna ilosc modeli w oddziale jaki mozna wystawic.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3000
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Shino pisze:pozostaje pytanie czy "summoned unit" moze miec wiekszosc mniejsza niz minimalna ilosc modeli w oddziale jaki mozna wystawic.
A jak wstawiasz nowe Zombie z LoV, to jest ich 20+? ;)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Assur
Oszukista
Posty: 781

Post autor: Assur »

Ależ owszem, zmieni się. Oczywiście niebo nie zawali się nam na głowy i dalej będziemy grać w młotka. Ale te nowe progi w pewnej perspektywie czasu na pewno wpłyną na kompozycję wielu armii, co popchnie grę w stronę herohammera w stosunku do tego gdzie jest teraz. Proste przykłady: Po co teraz brać slanna i scar veterana, skoro można slanna i oldblooda? Obok Daemon Princa można już spokojnie wcisnąć maga lvl 4 by Prince nie nosił go na sobie. Proporcje punktowe nie muszą się zmieniać aż tak bardzo, rola bohaterów (ich wpływ na grę) i tak wzrasta. Zgadzam się, że nie dla każdego będzie to rewolucja, ale na pewno zmiana będzie zauważalna.

No i łączenie armii, które czeka zapewne większość frakcji - skullcannon obok hellcannona, bestie nurgla plus bohaterowie Wochu w jednej armii, horrory zapychające slot core razem z rydwanami i konnymi maruderami, katapulty obok banshee, mortis, cascet i hierotytan na raz, tych opcji jest teraz taka ilość że trudno to ogarnąć. Prawie każdy gracz ma teraz co kupować do swojej dotychczasowej armii.

Co do LoU - troszke demonizujecie - te czary mają 12 cali zasięgu, co oznacza że często trzeba zaryzykować magiem by to rzucić. To nie taki autoinclude dla każdego.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2014, o 14:25 przez Assur, łącznie zmieniany 1 raz.

beerfield
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 42

Post autor: beerfield »

Kal_Torak pisze:-Qc- sądzę, że raczej w niedalekiej przyszłości będzie można dało się grać efektywnie "armią herosów" nie inwestując w static czy steadfasty - o ile oczywiście GW utrzyma ten kierunek zmian. Jak utrzyma to właśnie wtedy bariera wejścia spadnie - no bo jeśli "herohammer" okaże się niewypałem i pozwoli jedynie zrobić zupełnie niegrywalną armię herosów to taka zmiana w zasadzie nie będzie żadną zmianą oprócz chwilowego zamieszania w mecie i nic poza tym ;P.
Tak było w 5 edycji - aktualna errata + faq to powrót do tych czasów.

Awatar użytkownika
Ratzing
Kretozord
Posty: 1549

Post autor: Ratzing »

Byqu pisze:Raczyłbyś wyjaśnić Ratzig?
VC - 2x lord klepacz. Czysta perwersja, pojedynczy jest dość gięty, dwóch to jakiś kosmos.
WoC - 2x demon prince, generalnie zwiększona ilość kowbojów - czysty zysk.
Lizaki - bardzo mocni kowboje
Uerph.

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

po co 2x DP jak miesci sie na wypasie klepacz na dysku i mag lord lvl 4
Obrazek

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

rafixator pisze:po co 2x DP jak miesci sie na wypasie klepacz na dysku i mag lord lvl 4
Chaos Lord of Tzeentch on Disc @ 345.0 Pts
General; Shield
Sword of Might [20.0]
Armour of Destiny [50.0]
Scaled Skin [20.0]

Chaos Lord of Tzeentch on Disc @ 350.0 Pts
Shield
Ogre Blade [40.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Preservation [45.0]

Chaos Sorcerer Lord of Tzeentch on Disc @ 410.0 Pts
Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Giant Blade [60.0]
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Endurance [30.0]

3x Chaos Chariot of Slaanesh @ 3x 115.0 Pts

3x 5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 3x 85.0 Pts
Flail
:lol2:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

SK i 75% armii stoi Ci w miejscu :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

A propos w booko Glotkina będzie nowa domena magi.. dostępna tylko dla magów chaosu... zgadnijcie jaka... tak przyzywanie demonów :twisted:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Z Warseera, nie wiem na ile wiarygodne:
Attention everyone! I missed another piece of information from the WD editorial that will make Chaos Players rejoice!
Jes Bickham mentions that in the Glottkin book there's rules for summoning Daemons. You read that right, you can now summon daemons!
HOWEVER this seems to be limited to Chaos Sorcerers, yet I don't know whether these include wizards from DoC and BoC as well.

Also we get a full-blown combined list as it seems, with most likely all options available. BoC, DoC and WoC are officially "combined" now.

Cheers!

Awatar użytkownika
Matis
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3749
Lokalizacja: Puławy/Wrocław

Post autor: Matis »

Rozpa na 4k ze Specjalami

Król (Dostajemy pegazy w podstawowych jednostkach)
Bretoński lord na pegazie do pojedynków
Bretoński lord na pegazie z HKB

BSB na pegazie
9x paladyn na pegazie

3x10 pegazów :D

+/- 2 paladynów

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2014, o 15:26 przez Matis, łącznie zmieniany 1 raz.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Matis pisze:Rozpa na 4k ze Specjalami

Król (Dostajemy pegazy w podstawowych jednostkach)
Bretoński lord na pegazie do pojedynków
Bretoński lord na pegazie z HKB

BSB na pegazie
9x paladyn na pegazie

3x10 pegazów :D

+/1 2 paladynów

Pozdrawiam.
=D> =D> =D> =D> =D>
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

ODPOWIEDZ