9th Age
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Re: 9th Age
A tu macie podejście do Sunny ze studia Labmasu + Crosslance:
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... post355780
Realistyczna wersja od Avatarsów IMO lepsza, ale cycki zawsze na propsie.
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... post355780
Realistyczna wersja od Avatarsów IMO lepsza, ale cycki zawsze na propsie.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Świetna panienka. Chyba chce ją mieć. Nie zgadzam się elfka to nie będzie. Za pełne kształty i brak szpiczastych uszu.
Nie wszyscy przeglądają forum 9 age więć pozwolę sobie przykleić.
As you might have guessed the work on improving the 9th Age never stops. Most obvious imbalances that have been encountered in our work since the release of 1.0 are going to be addressed in a small update that we are scheduling for September, version 1.1. In addition to that, to complete the full cycle of core game rules development, in November we will be releasing a new version of the rulebook, v1.99, along with updates to all armybooks making them compatible with the changes in the rulebook. As work will be finalised on certain section we will aim to provide sneak peaks via our blog. The goal is to then release rulebook version 2.0 in early spring 2017 as our definitive rules set which will remain in use for several years as we will be focusing on bringing all our army books to Full Status and continue to develop individual armies.
Furthermore, we'd like to advertise a survey we are running during August. A common complaint, and something the rules writers agrees with, is that armies have lost much of their character. Too many armies are good at everything. Armies lack clear strengths/weaknesses, and many armies cannot use play styles that the players feel should be possible with the army. When we get around to major updates to the armybooks, we will spend more attention to these things, and give each army as much unique character as we can. To do this, we need to have a clear picture of what each army's strengths and weaknesses should be.
We are now looking for community input on the matter. Please share you opinion in our survey (link below). Deadline August 30th.
As you might have guessed the work on improving the 9th Age never stops. Most obvious imbalances that have been encountered in our work since the release of 1.0 are going to be addressed in a small update that we are scheduling for September, version 1.1. In addition to that, to complete the full cycle of core game rules development, in November we will be releasing a new version of the rulebook, v1.99, along with updates to all armybooks making them compatible with the changes in the rulebook. As work will be finalised on certain section we will aim to provide sneak peaks via our blog. The goal is to then release rulebook version 2.0 in early spring 2017 as our definitive rules set which will remain in use for several years as we will be focusing on bringing all our army books to Full Status and continue to develop individual armies.
Furthermore, we'd like to advertise a survey we are running during August. A common complaint, and something the rules writers agrees with, is that armies have lost much of their character. Too many armies are good at everything. Armies lack clear strengths/weaknesses, and many armies cannot use play styles that the players feel should be possible with the army. When we get around to major updates to the armybooks, we will spend more attention to these things, and give each army as much unique character as we can. To do this, we need to have a clear picture of what each army's strengths and weaknesses should be.
We are now looking for community input on the matter. Please share you opinion in our survey (link below). Deadline August 30th.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."
Wcale nie znaczy, ze będą 0-1. Ale obecnie jak odpowiednio długo się przyjrzycie, zobaczycie że rozpiski wszystkich armii mają bardzo wiele punktów wspolnych i faktycznie brak jakiejs unikalności w bookach
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
nie wiem co czytałeś, ale z wklejonego cytatu NIE MOŻNA wywnioskować, że armie będą 0-1.Stan pisze:Mówiąc krótko armie staną się bardziej zero-jedynkowe. Na drużynówki spoko, na solo turnieje brzmi słabo.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Demony i lizaki sa ewidentnie w dolnych tierach. Pomijam juz "w lizakach jest moc tylko nie ma gwiazdy-keirowcy poza Crusem" - sorry panowie, do CHD nie trzeba żadnej gwiazdy
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Podoba mi się post długości 3 stron a4 na temat "co uczynić, by VC stały się grywalniejsze" Gdzie znajdziemy np propozycję potanienia bazowego kosztu lorda czy bloodline nosferatu
Szaitis ma tam jakies alternatywne konto czy co O_O
Szaitis ma tam jakies alternatywne konto czy co O_O
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
http://www.the-ninth-age.com/news/index ... structure/
Może interesujące dla kogoś. Dla kogoś innego może przypomina ruchy Browna
Może interesujące dla kogoś. Dla kogoś innego może przypomina ruchy Browna