9th Age

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: 9th Age

Post autor: swieta_barbara »

A tu macie podejście do Sunny ze studia Labmasu + Crosslance:

http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... post355780
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Realistyczna wersja od Avatarsów IMO lepsza, ale cycki zawsze na propsie.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9565
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

No i git, jest coś dla miłośników Xeny i coś dla miłośników Joanny D'Arc :D

Awatar użytkownika
Herbata
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: Herbata »

kiła i dwie mogiły. Nie za takie Imperium nic nie robiłem. Imperium w klimacie dark fantasy to nie są słodkie elfy z krainy barbi.
"Wielkie problemy współczesności nie rozstrzygną się mowami i uchwałami większości… ale krwią i żelazem." Bismarck

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

To prawda
Model jest genialny ale nie do emp a bardziej do elfów :roll:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Świetna panienka. Chyba chce ją mieć. Nie zgadzam się elfka to nie będzie. Za pełne kształty i brak szpiczastych uszu.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

ślivek
Kretozord
Posty: 1659

Post autor: ślivek »

Update sunny od AoW. Powiedzieli, że będą inne opcje eq jak np sztandar pod BSB.
Edit: Damn, nie zauważyłem, że już wrzucony jest ten ostatni WIP
Obrazek

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

Nie wszyscy przeglądają forum 9 age więć pozwolę sobie przykleić.

As you might have guessed the work on improving the 9th Age never stops. Most obvious imbalances that have been encountered in our work since the release of 1.0 are going to be addressed in a small update that we are scheduling for September, version 1.1. In addition to that, to complete the full cycle of core game rules development, in November we will be releasing a new version of the rulebook, v1.99, along with updates to all armybooks making them compatible with the changes in the rulebook. As work will be finalised on certain section we will aim to provide sneak peaks via our blog. The goal is to then release rulebook version 2.0 in early spring 2017 as our definitive rules set which will remain in use for several years as we will be focusing on bringing all our army books to Full Status and continue to develop individual armies.


Furthermore, we'd like to advertise a survey we are running during August. A common complaint, and something the rules writers agrees with, is that armies have lost much of their character. Too many armies are good at everything. Armies lack clear strengths/weaknesses, and many armies cannot use play styles that the players feel should be possible with the army. When we get around to major updates to the armybooks, we will spend more attention to these things, and give each army as much unique character as we can. To do this, we need to have a clear picture of what each army's strengths and weaknesses should be.
We are now looking for community input on the matter. Please share you opinion in our survey (link below). Deadline August 30th.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Mówiąc krótko armie staną się bardziej zero-jedynkowe. Na drużynówki spoko, na solo turnieje brzmi słabo.

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Kwestia będzie zależeć od tego jak daleko to zajdzie. Mam nadzieje, że nie skupią się na podkreśleniu wad w taki sposób, że grając armią z średnim strzelaniem przeciwko takiej która jest bardzo na nie podatna będzie to autowin.
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Wcale nie znaczy, ze będą 0-1. Ale obecnie jak odpowiednio długo się przyjrzycie, zobaczycie że rozpiski wszystkich armii mają bardzo wiele punktów wspolnych i faktycznie brak jakiejs unikalności w bookach
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Lechu
Kretozord
Posty: 1864
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lechu »

Stan pisze:Mówiąc krótko armie staną się bardziej zero-jedynkowe. Na drużynówki spoko, na solo turnieje brzmi słabo.
nie wiem co czytałeś, ale z wklejonego cytatu NIE MOŻNA wywnioskować, że armie będą 0-1. :)

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... /&pageNo=1

Mam wrażenie, że przeszło bez echa :)
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Kretozord
Posty: 1715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Glonojad »

ElRey chodził i wychodził :p... Ktoś powinien z tego wnioski wyciągnąć.
Uprawa warzyw od 1997 roku
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Czyli top3 najsłabszych armii: demony haje i lizaki?
Płacze DE za 3...2...1...

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Demony i lizaki sa ewidentnie w dolnych tierach. Pomijam juz "w lizakach jest moc tylko nie ma gwiazdy-keirowcy poza Crusem" - sorry panowie, do CHD nie trzeba żadnej gwiazdy :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Abrasus
Falubaz
Posty: 1031
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Abrasus »

Dzięki QC ;*

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

-Qc- pisze:sorry panowie, do CHD nie trzeba żadnej gwiazdy :)
:lol2:
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Podoba mi się post długości 3 stron a4 na temat "co uczynić, by VC stały się grywalniejsze" Gdzie znajdziemy np propozycję potanienia bazowego kosztu lorda czy bloodline nosferatu

Szaitis ma tam jakies alternatywne konto czy co O_O
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ślivek
Kretozord
Posty: 1659

Post autor: ślivek »

http://www.the-ninth-age.com/news/index ... structure/
Może interesujące dla kogoś. Dla kogoś innego może przypomina ruchy Browna ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Qsownik
Chuck Norris
Posty: 397
Lokalizacja: Swarzędz/Poznań

Post autor: Qsownik »

Ciekawa informacja - o kolejnym army booku :D
Link

ODPOWIEDZ