Kod: Zaznacz cały
Zapraszam zatem do dziewiątej edycji Areny of Death.
zasady takie same jak wtedy ale powtórzę. Niektóre rzeczy lekko zmodyfikowane zostały. Kilka dodanych zasad wystawiania bohaterów.
edit: bez magów proszę, mumie i wampiry itp są ok ale nie będą czarować.
zasady:
1.Każdy uczestnik zgłasza swoją postać podaje: imię + krótka historyjka
skąd jest i dlaczego znalazł się na arenie nieopodal Karak Vlag..
uwaga: wybieramy herosa zajmującego jeden slot herosa
normalnie(czyli bez exalted demonów proszę) Dla autorów 3 najlepszych historyjek darmowa mikstura zdrowia którą przyznaję po zamknięciu listy uczestników.
postacie bez historyjek będą wykopywane z areny.
2.Następnie wybiera ekwipunek z podanych niżej przeze mnie opcji
może wybrać broń wedle odpowiadającej mu konfiguracji i stylu
walki. Broń pojedyncza, dwie bronie, dwuręczna, jedną zbroję lub bez
i jeden dodatek i jedną umiejętność.
3.Walki rozpatruje ja i piszę opisowo przebieg jej trwania na forum.
4.Zasady specjalne rasowe bohaterowie zatrzymują.
np: krasnolud ma nienawiśc do zielonoskórych i podobnie.*
**Armed to da theef nie działą gdyż zbyt skomplikowałoby mój system.
**Bretońscy bohaterowie mają blessing of lady of lake
**Imperialni warrior priesci nie mają modlitw jak mumie inkantacji
**Asasini skavenów i darkelfów nie noszą zbroi cięższych niż lekka.
**Scar-veterani,mumie i wood elfy zbroja nie cięższa niż średnia.
**marki chaosu są dostępne jako pietna z dodatków.
**Demony w postaci Heraldów dopuszczone lecz nie mogą wybierać broni czy zbroi czy umiejętnosci. Mogą wybrać dodatek jednak tylko spośród piętn dostępnych oprócz malala.
**Death Hag nie nosi zbroi cięższej niż lekka.
**Ogry w postaci bruiserów i hunterów dopuszczone lecz nie mogą brać dodatków i umiejętnosci.
**bohaterowie o koszcie bazowym 50pkt lub mniej(prócz krasnoludów którzy wybierają normalnie jeden) oraz Skink Chief mogą wziąć drugi dodatek lub umiejętność z dodatków.
**ludzie mogą pobrać dwie umiejętności z listy zamiast jednej.(tyczy się empire/bretonia,dogs of war)
** w powyższych przxyapdkach jeśli już to max 2 dodatki i 2 umiejętności.
**Asasin skaveński ma zawsze zapoisonowaną broń bez dodatku jak ma
w zasadach warhammera.Czyli może wziąc dodatek.
**Exalted chempioni pozbawieni są wyboru dodatku poza piętnem chaosu. Mogą brać jedną umiejętność w normalny sposób.
**Chaos Dwarf Hero otrzymuje bonus 1T dla tego że to krasnolud.
**Im cięższe uzbrojenie i pancerz tym trudniej nim włądać. Jakkolwiek
przynosi określone korzyści jak i określone kary.
[b]bronie ręczne[/b]
[code]pazury kły ?(cos co nie używa normalnej broni ma wbudowane automatycznie)
pazury bitewne(asasini tylko)
sztylet
miecz krótki
długi miecz
rapier
topór
włócznia
młot
maczuga
czoppa
katana
[b]bronie oburęczne:[/b]
Bastard(okreslic styl walki jednorącz bądź oburącz)
miecz dwuręczny2ws
topór oburęczny
korbacz
młot oburęczny
halabarda
kadzielnica plagi(censer)
kij
dwuręczny miecz Ilthamirowy(tylko HE)
Kula Fanatyka i halucynogen(tylko nocny goblin)
Kod: Zaznacz cały
<brak zbroi>
lekka zbroja (skórzana etc)
średnia zbroja (kolczuga ,napierśniki,itd)
ciężka zbroja (paskowa, półpłytowa itd)
Pancerz Ilthramirowy(tylko High elfy)
pełna płytówka/gromrill/chaos(tylko dw,em chaos)
tarcza
*różne dodają różne bonusy i minusy. Lekka wcale nie znaczy gorsza, a brak zbroi równierz ma swoje istotne zalety.
Dodatki:
Kod: Zaznacz cały
amulet ochronny
bicz
błogosławiona broń
bomby błyskowe
bomba kwasowa
bomba paraliżująca
buty szybkości
duszki lasu(Wood elfy tylko)
eliksir refleksu
eliksir odurzający
eliksir ze spaczenia (skaveni tylko)
grzyby szalonego kapelusznika(nocne gobliny tylko)
hełm
ikona sigmara(tylko imperium)
kolce na broni/zadziory
kusza pistoletowa
mikstura zdrowia
mięso trolla(tylko gobliny)
mikstura siły
mikstura precyzji
mikstura odpornosci
mistrozwska zbroja
mistrzowska broń
noże do rzucania
płaszcz z smoka morskiego(tylko mroczne elfy)
2xpistolet (tylko emp,sk,dw)
piwo bugmana xxxxxx.........(tylko krasnoludy)
pierścień ochrony jadowej
piętno khorna (chaos)
piętno tzentcha (chaos)
piętno nurgla (chaos)
piętno slanesha (chaos)
piętno Malala (chaos)
plujka
płaczące ostrza(skaven)
płonąca broń
sieći
stymulat
trucizna jadowa
trucizna czarny lotos (DE)
umagicznienie broni
woda swięcona
Kod: Zaznacz cały
agresywny
berserker
biegły w broni
błogosławiony pani jeziora (tylko bretonia)
chwytny ogon z nożem (skaveni)
cnota rycerskiego paladyna(bretonia tylko)
defensywny
dobry refleks
leśne błogosławieństwo(Wood Elf)
mistrzowstwo w walce
mięśniak
odważny
precyzja w uderzeniu
szermierz
szczęściarz
tarczownik(wymagana tarcza).
twardziel
twardogłowy
zabójca
zajadłość
zręczny
Highscore(zwycięzcy aren)
Arena nr 1 :Skiririt zabójca klanu Eshin(skaven Assasin)
zabity w finale areny nr 2 przez Edwina Wszechwiedzacego wybrańca Tzeencha.
Arena nr 2 Edwin Wszechwiedzący wybraniec Tzeentcha(Exalted champion)
zabity w arenie nr 4 przez Gurthanga Żelaznobrodego(dwarf thane).
areny nr 3:Cossalion mistrz miecza z Hoeth(High elf commander)
zabity w arenie 4 przez Chi Ich Yu aspiring championa
arena nr 4:Otto Kalman Blond Dragon(Vampire Thrall)
powrócił w rodzinne strony
Arena nr 5:Axelheart Strigoi(Vampire Thrall)
los nieznany-zbiegł
Arena nr 6: ???? ( Jasiowa niedokończona w finale) Abdul Al-Raqish ibn Hassan miał walczyc z Ghruu bestią lecz pojedynek się nie odbył.
Arena nr 7: Karol Wallenstein(Empire Captain)
( powrócił w chwale do domu po zwycięstwie)
Arena nr 8: Judasz Przeklęty(Wight King)
Zdjąwszy klątwe nieżycia po zwycięstwie areny połączył się z ukochaną.
Arena nr 9: Karol Wallenstein(Empire Captain)
(obroniwszy tytuł mistrza przez drugie zwycięstwo turnieju powrócił w chwale do domu)
Miejsca wolne na 16 osób:
1.Timon(Saurus Scar Veteran)
Broń - Maczuga
Zbroja - Średnia zbroja + tarcza
Dodatki - Kolce na broni
Umiejętności - Mięśniak
2.Khaert Abaleth(Dark elf assasin)
Broń - W prawej ręce sztylet , w lewej ręce tak samo
Zbroja - brak
Dodatki - Umagicznienie broni ( błogosławieństwo Slanessha )
Cechy - Zabójca
3.Gluffy (Wargor.)
broń- dwuręczny,
zbroja - brak
dodatek - piętno khorna
umiejętność- twardogłowy
4.Vralion wanderer(High elf noble)
velarion wanderer
broń:2x dlugi miecz
pancerz:brak
dodatki:mistrzowska bron
cechy:precyzja w uderzeniu
5.Christian von Kasparlund(Wampir)
Broń: Miecz dwuręczny - Victoria
Zbroja: goła klata (brak)
Dodatek: Buty szybkości
Umiejętność: Twardziel
6Sartanis Krel Wight King
Broń półtorak trzymany oburęcznie
Zbroja ciężka
Dodatki Mistrzowska broń
Cechy Biegły w broni
7.Magnus Moulderaxe/Andug'gdeoadupp (Herald Khorna) -piętno Khorna
8.Dakron Rudobrody (krasnoludzki mistrz inżynier)
broń - topór jednoręczny
zbroja - kolczuga (średnia zbroja)
dodatki - 2 pistolety , mikstura zdrowia(nagroda)
umiejętność - biegły w broni (pistolety)
9.bezimienny Rycerz Czarnego Grala-(wight king)
(Wight King)
Broń - Długi Miecz
Zbroja - Ciężka zbroja i tarcza
Dodatki - Płonaca broń
Cechy - Mistrzostwo w walce
10.Teodorius Kruczogłowy (Exalted champion of Tzeentch )
zbroja:zbroja płytowa,
broń: Bastard sword (dwuręczny),
dodatek:piętno Tzeentcha,mikstura zdrowia(nagroda)
umiejętnośc: zręczny
11.Votan Vratnisson ( krasnoludzki tan )
Broń: topór jednoręczny
Zbroja: Gromrilowa zbroja + tarcza
Dodatki : Mistrzowska zbroja
Umiejętności : Twardziel
12.Marcello Finetti (kapitan DoW)
Broń: rapier
Zbroja: średnia
Dodatki: bicz, mistrzowska zbroja
Umiejętności: szermierz, zajadłość
13.Da Szczwany Drugba (Nigh goblin big boss)
broń:Kula Fanatyka i halucynogen
zbroja: lekka zbroja
dodatek: grzyby szalonego kapelusznika, mikstura zdrowia
umiejetnosc: szczęściarz
14.Kapitan DoW - Molimo von Turnip
zbroja:Średnia zbroja(kolczuga) tarcza
broń:Długi miecz
umiejętność: mistrzostwo w broni + tarczownik
dodatki: buty szybkości i mistrzowska broń)
15. Nari Topororęki (Dragon Slayer)
Broń: 2 krasnoludzkie topoty
Zbroja: brak
Dodatek: mistrzowska broń
Umiejętności: zabójca
16. Karol Wallenstein (Empire Captain)
zbroja: średnia zbroja(napierśnik, nogawice, brak hełmu)
rapier "biała iskra" ;
dodatek: 2 pistolety:tym razem "Święty" i "Damus" umagicznione ataki
dodatek: mikstura zdrowia(nagroda)
umiejętność :szermierz ,precyzja w uderzeniu