Więc zapraszam do pietnastej już edycji Areny: Arena of Death 15 Sartosa 2.
bez magów proszę, mumie i wampiry itp są ok ale nie będą czarować.
zasady:
1.Każdy uczestnik zgłasza swoją postać podaje: imię + krótka historyjka
skąd jest i dlaczego znalazł się na arenie na wyspie Sartosa.
uwaga: wybieramy herosa zajmującego jeden slot herosa
Dla autorów 3 najlepszych historyjek darmowa mikstura zdrowia którą przyznaję po zamknięciu listy uczestników.
postacie bez historyjek będą wykopywane z areny.
2.Następnie wybiera ekwipunek z podanych niżej przeze mnie opcji
może wybrać broń wedle odpowiadającej mu konfiguracji i stylu
walki. Broń pojedyncza, dwie bronie, dwuręczna, jedną zbroję lub bez
i jeden dodatek i jedną umiejętność.
3.Walki rozpatruje ja i piszę opisowo przebieg jej trwania na forum.
4.Zasady specjalne rasowe bohaterowie zatrzymują.
np: krasnolud ma nienawiśc do zielonoskórych i podobnie.*
**Armed to da theef nie działą jako komplikacja pewna.
**Bretońscy bohaterowie mają blessing of lady of lake
**Imperialni warrior priesci nie mają modlitw jak mumie inkantacji
**Asasini skavenów i darkelfów nie noszą zbroi cięższych niż lekka.
**Scar-veterani,mumie i wood elfy zbroja nie cięższa niż średnia.
**Demony w postaci Heraldów dopuszczone lecz nie mogą wybierać broni czy zbroi czy umiejętnosci. Mogą wybrać dodatek jednak tylko spośród piętn dostępnych oprócz malala.
**marki chaosu są dostępne jako pietna z dodatków.
**Death Hag nie nosi zbroi cięższej niż lekka.
**Ogry w postaci bruiserów i hunterów dopuszczone lecz mają albo dodatek albo umiejętność a nie oba.
**Asasin skaveński ma zawsze zapoisonowaną broń bez dodatku jak ma
w zasadach warhammera.Czyli może wziąc dodatek.
**Chaos Dwarf Hero otrzymuje bonus 1T dla tego że to krasnolud.
**Im cięższe uzbrojenie i pancerz tym trudniej nim włądać. Jakkolwiek
przynosi określone korzyści jak i określone kary.
**Wargory mogą pobrać 1 mutację z listy mutacji dostępnych
**Skink priest. skaven chief, tomb king icon bearer , wszelacy goblińscy I hobgoblińscy big bosi, gnoblarscy honcho, ludzcy kapitanowie empire i doW,paymaster i bretonia otrzymują bonusowy dodatek
**Ludzie(emp,dow,bret) mogą zamiast bonusowego dodatku mogą wybrać bonusową umiejętność
**Dragon Slayer otrzymuje bonusową umiejętność
bronie ręczne:
pazury kły ?(cos co nie używa normalnej broni ma wbudowane automatycznie)
pazury bitewne(asasini tylko)
sztylet
miecz krótki
długi miecz
rapier
topór
włócznia
młot
maczuga
czoppa
katana
gwiazda zaranna
wakizashi
bronie oburęczne:
Bastard(okreslic styl walki jednorącz bądź oburącz)
miecz dwuręczny2ws
młot Białych Wilków (tylko empire, bohater musiał służyć w Zakonie Białych Wilków)
topór oburęczny
korbacz
młot oburęczny
halabarda
kadzielnica plagi(censer)
kij
dwuręczny miecz Ilthamirowy(tylko HE)
Kula Fanatyka i halucynogen(tylko nocny goblin)
zbroje:
<brak zbroi>
lekka zbroja (skórzana etc)
średnia zbroja (kolczuga ,napierśniki,itd)
ciężka zbroja (paskowa, półpłytowa itd)
Pancerz Ilthramirowy(tylko High elfy)
pełna płytówka/gromrill/chaos(tylko dw,em chaos)
tarcza
Płaszcz z łusek morskiego smoka (tylko DE, bohater musiał wcześniej służyć jako Korsarz)
Lwi płaszcz (tylko HE bohater musi służyć jak biały lew)
*określone bronie mają rózne bonusy i ew minusy.Niektóre komponują się ze sobą używane razem ze sobą. Np dwa krotkie miecze. Inne mogą dawac okreslony bonus normalnie a dodatkowy kiedy są noszone jako jedna broń bez innej i bez tarczy. Np włócznia.
*różne dodają różne bonusy i minusy. Lekka wcale nie znaczy gorsza, a brak zbroi równierz ma swoje istotne zalety.
dodatki i gadżety:
amulet ochronny
bicz(zamiast drugiej broni lub tarczy, zakaz dwuraków))
błogosławiona broń
bomby błyskowe
bomba kwasowa
bomba paraliżująca
duszki lasu(WE)
eliksir refleksu
eliksir odurzający
eliksir ze spaczenia (skaveni tylko)
grzyby szalonego kapelusznika(nocne gobliny tylko)
hełm
ikona sigmara (Empire)
kolce na broni/zadziory
kusza pistoletowa
mikstura zdrowia
mięso trolla (tylko gobliny)
mikstura siły(duża)
mikstura precyzji(duża)
mikstura odpornosci(duża)
mistrozwska zbroja
mistrzowska broń
noże do rzucania
2xpistolet(tylko emp,sk,dw)
piwo bugmana xxxxxx(tylko krasnoludy)
pierścień ochrony jadowej
piętno khorna
piętno tzentcha
piętno nurgla
piętno slanesha
piętno Malala
płaczące ostrza
płonąca broń
przeklęta broń
sieći
stymulat
trucizna jadowa
trucizna czarny lotos(DE)
umagicznienie broni
woda swięcona
wyostrzenie broni
cechy i umiejętności:
agresywny
berserker
biegły w broni
błogosławiony pani jeziora (tylko bretonia)
chwytny ogon z nożem (skaveni)
cnota rycerskiego paladyna (bretonia tylko)
defensywny
dobry refleks
leśne błogosławieństwo
wyszkolony
ekspert w walce
mięśniak
kensai (tylko dla Kapitana DoW, bohater musi pochodzić z Nippoiu)
odważny
precyzja w uderzeniu
szermierz(imperium)
szczęściarz
tarczownik(wymagana tarcza)
twardziel
twardogłowy
zabójca
zajadłość
zręczny
riposta
wampirza krew: necrarcarch (tylko wampiry)
wampirza krew: blood dr (tylko wampiry)
wampirza krew: strigoi* (tylko wampiry)
wa,pirza krew: lhamia (tylko wampiry)
*(wampirza krew strigoi ma zbanowane broń i zbroje/)
Mutacje dla bestioludzi
dodatkowe ramię
rogi:
Straszna paskuda:
silne kopyta:
ciało węża:(slanesh only)
pulsujące ciało zmian:(mark of tzentch only)
wielkie cielsko
macka:(tylko mark of nurgle)
gorączka bitewna(Khorne only)
bitewny ryk(mark khorna tylko)
Highscore(zwycięzcy aren)
Arena nr 1 :Skiririt zabójca klanu Eshin (skaven Assasin)
zabity w finale areny nr 2 przez Edwina Wszechwiedzacego wybrańca Tzeencha.
Arena nr 2 Edwin Wszechwiedzący wybraniec Tzeentcha (Exalted champion)
zabity w arenie nr 4 przez Gurthanga Żelaznobrodego(dwarf thane).
Arena nr 3:Cossalion mistrz miecza z Hoeth (High elf commander)
zabity w arenie 4 przez Chi Ich Yu aspiring championa
Arena nr 4:Otto Kalman Blond Dragon (Vampire Thrall)
powrócił w rodzinne strony
Arena nr 5:Axelheart Strigoi (Vampire Thrall)
los nieznany-zbiegł
Arena nr 6: ???? ( Jasiowa niedokończona w finale)
Abdul Al-Raqish ibn Hassan miał walczyc z Ghruu bestią lecz pojedynek się nie odbył.
Arena nr 7: Karol Wallenstein (Empire Captain)
( powrócił w chwale do domu po zwycięstwie) zabity w arenie nr 10 przez
zabity w Arenie nr 10 przez bezimiennego upiora, rycerza czarnego Graala..
Arena nr 8: Judasz Przeklęty (Wight King)
Zdjąwszy klątwe nieżycia po zwycięstwie areny połączył się z ukochaną.
Arena nr 9: Karol Wallenstein(Empire Captain)
(obroniwszy tytuł mistrza przez drugie zwycięstwo turnieju powrócił w chwale do domu) lecz zabity w Arenie nr 10 przez bezimiennego upiora, rycerza czarnego Graala..
Arena nr 10: Khaert Abaleth (Dark elf assasin)
Zwycięzca areny oddalił się w nieznanym kierunku. Powrócił w arenie nr 11 lecz został w niej zabity przez Beorda Drwala z Hochlandu.
Arena nr 11: Beored Drwal (Empire Captain)
Powrócił do rodzinnego Hochlandu by nabrać chęci do życia
Arena nr 12: Loq'Qua'Chaq (Saurus Scar-Veteran)
Wygrawszy na arenie odzyskał swą wolność.
Arena nr 13: Kaelos(Dark Elf assasin)
Oddalił się w nieznane.
Arena nr 14 Sartosa: Aethis Mistrz Miecza z Hoeth (High Elf Noble)
Odzyzkawszy swój honor powrócił w szeregii Mistrzów Miecza
Arena nr 15 Sartosa 2: Ragnar Rycerz Białych Wilków
Powrocił na północ dalej walczyć z chaosem
Jak zauważyliście zbanowałem buty, ale nie dlatego, że w mniemaniu niektórych mają być przegięte, ale dlatego, że zbyt wielu uczestników je wybrało i co to ma być taśmowa produkcja czy co

Lista Uczestników
1. Jahro "Taran" (Ogre bruiser)
Zbroja: Ciężka zbroja + tarcza
Broń: Gwiazda zaranna
Cecha: Tarczownik
2. Caelran, the Swordmaster (HE Nobel)
Broń: Dwuręczny miecz Ilthimarowy
Zbroja: Pancerz Ilthimarowy
Dodatek: Amulet ochronny
Cecha: Wyszkolony
3. Arthew Wolffang (Dog of War Capitan)
Broń: korbacz
Zbroja: lekka
Dodatek: zadziory na broni
Cechy: dobry relfeks, szczęściarz
4. Joahim Gładkoskóry (Wybraniec chaosu)
Broń: bastard oburącz
Zbroja: lekka zbroja ("skórzana")
Dodatek: piętno Slaanesha
Cecha: dobry refleks
5. (Empire Capitan)
Broń: Młot oburęczny
Zbroja: Pełna Płytówka
Dodatek: Mistrzowska zbroja
Cechy: Berserker, Ekspert w walce
6. Sir Jan(Paladyn)
Broń: Dwuręczny Topór
Zbroja: Ciężka
Dodatki: Mistrzowska broń, mikstura siły(duża)
Cecha: Mistrzostwo w walce
7. Skreerit Czerwone Oko (Skaven Cheiftain)
Broń: Warp-Blades (dwa krótkie spaczone miecze)
Zbroja: brak
Dodatki: 2 pistolety spaczeniowe, umagicznienie broni
Cecha: Szczęściarz
8.Aegon (DE Asasyn)
Broń: pazury bitewne
Zbroja: lekka
Dodatki: bomba paraliżująca
Cecha: Zabójca
9.Zapomniany - Wight King
Broń: miecz oburęczny
Zbroja: ciężka (a raczej lekko niekompletna,przerdzewiała pełna zbroja płytowa)
Dodatek: magiczny amulet na szyji(mikstura precyzji)
Cecha: biegły w broni
10. Imię: Gul'faz (nocny goblin fanatyk)
Broń: kula fanatyka i halucynogeny
Zbroja: brak
Dodatek: grzybki szalonego kapelusznika
Cecha: zajadłość
11. ImięMori Sharkslayer, dawniej Nortmor Flamewing (Zabójca DE)
Broń: dwa sztylety, preferowane serwowanie przeciwnikom prosto w twarz...
Zbroja: lekka, pozostałość po sportowej przeszłości
Cecha: precyzja w uderzeniu
Dodatek - mikstura siły(duża)
12. Kaaos Orehammer (bull centaur hero)
Broń: gwiazda zaranna
Zbroja: ciężka, tarcza
Dodatek: przeklęta broń
Cecha: zajadłość
13. Mirionhitzu Hatsumoto (Kapitan DOW)
Broń: 2x wakizashi
Brak zbroi
Dodatkek: eliksir refleksu
Cechy: kensai, precyzja w uderzeniu
14. Lomeroch (Mroczny Elf - Asasyn)
Broń: katana
Zbroja: Ciemne ubranie, płaszcz z kapturem(brak)
Dodatek: bomby błyskowe
Cecha: biegły w broni
15. Solri Stonefist, (Dwarf Thane)
Broń: Dwuręczny topór
Zbroja: Pełna gromrilowa zbroja
Dodatek: piwo bugmana xxxx
Cecha: Precyzja w uderzeniu
16. Bezimienny (Exalted Hero)
Broń: Jednoręczny topór
Zbroja: Chaos Armour i tarcza (o ile może być)
Dodatek: Piętno Khorna
Cecha: Ekspert w walce
Lista zamknięta