Każdy chcących wziąć udział w zabawie wpisuje na forum postać której walki będę rozgrywał i potem opisywał w kolejnych postach tego tematu. Zasady zgłaszania są takie że każdy może mieć jedną postać w danej arenie.
Zgłasza się według poniższego szablonu:
Imię postaci: Jak nazwiecie swoją postać.
Broń: broń lub bronie jakiej używa z podanej z listy, jednoręczna, oburęczna lub dwie bronie.
Zbroja:zbroja lub jej brak, z tarczą lub bez i/lub z hełmem lub bez.
Ekwipunek: postaci przysługuje jedna pozycja z listy ekwipunku
Umiejętności:postaci przysługuje jedna pozycja z listy umiejętności
Mutację: (jeśli dotyczy) może przysługiwac mutacja jeśli zasady pozwalają
Historia postaci: Historia waszej postaci i między innymi dlaczego się znalazła na arenie mającej miejsce w Sylvani na południe od zamku Drakenhof w górach krańca świata.
UWAGA: postacie bez historyjek nie bedą dopuszczane do areny. Nie ma rezerwacji i zaklepywania wcześniejszego. Kto pierwszy ten lepszy. 3 postacie z najlepszą historyjką otrzymują mikstury zdrowia.
Uwagi:
**Skink priest. skaven chief, tomb king icon bearer , wszelacy goblińscy I hobgoblińscy big bosi, gnoblarscy honcho, otrzymują bonusowy ekwipunek
**Ludziom(DOW,Empire,Bretonia) przysługuje bonusowa umiejętność oraz bonusowy ekwipunek
**Wargory mogą pobrać 1 mutację z listy mutacji dostępnych
**Dragon Slayer otrzymuje bonusową umiejętność
Zasady specjalne rasowe bohaterowie zatrzymują.
np: krasnolud ma nienawiśc do zielonoskórych i podobnie.*
**Armed to da theef nie działa.
**Bretońscy bohaterowie mają blessing of lady of lake
**Imperialni warrior priesci nie mają modlitw tak jak mumie inkantacji
**Asasini skavenów i darkelfów nie mogą nosić zbroi cięższych niż lekka.
**Scar-veterani,mumie i wood elfy nie mogą nosic zbroi cięższych niż średnia.
**Demony w postaci Heraldów dopuszczone lecz nie mogą wybierać broni , zbroi czy ekwipunku. Zgodnie z wybranym typem Heralda mają oni wbudowane piętno własnego boga.
**marki chaosu są dostępne jako pietna zumiejętności.
**Death Hag nie nosi zbroi cięższej niż lekka.
**Ogry w postaci bruiserów i hunterów dopuszczone są lecz mają albo ekwipunek albo umiejętność a nie oba.
**Asasin skaveński ma zawsze zapoisonowaną broń bez dodatku tak jak ma
w zasadach warhammera. Czyli może wziąć dodatek.
**Chaos Dwarf Hero otrzymuje bonus 1T dla tego że to krasnolud.
**Branchwraithy nie używają broni ani zbroi ani ekwipunku za to mają 2 umiejętności do wyboru
PAMIĘTAJCIE IM CIĘŻSZE UZBROJENIE I PANCERZ TYM CIĘŻEJ NIM WŁADAĆ A BRAK ZBROI MA SWOJE DUZE PROFITY. OD WAS ZALEZY CZY WASZA POSTAC BĘDZIE PUSZKĄ PANCERNĄ CZY NAGIM BERSERKEREM W STYLU CONANA BARBARZYNCY.
*tarcze i hełmy mogą byc brane niezaleznie od siebie i innych zbroi. Nie są już ekwipunkiem tylko są z kategorii zbroja. Dają plusy ale i pewne minusy. Można też walczyć bez tarczy i lub bez hełmu bo te lekko ograniczają bohaterów. .
Broń jednoręczna:
Pazury bitewne( tylko asasini)
Sztylet
Krótki miecz
Długi miecz
Rapier
Topór
Włócznia(jednorącz)
Młot
Maczuga
Czoppa(tylko orki)
Katana
Wakizashi
Gwiazda zaranna
Bicz
Bastard(jednoręczny)
Broń dwuręczna:
Miecz dwuręczny
Topór oburęczny
Młot oburęczny
Cep bojowy
Włócznia(oburącz)
Halabarda
Kadzielnica plagi(skaveni tylko)
Bastard(oburącz)
kij
zbroje
brak zbroi
lekka zbroja
średnia zbroja
ciężka zbroja
pełna zbroja płytowa
tarcza
hełm
ekwipunek
amulet równości
amulet ochronny
błogosławiona broń
bomby błyskowe
bomby kwasowe
bomba paraliżująca
Bugmańskie XXX(tylko krasnoludy)
Buty szybkości
Eliksir refleksu
Eliksir odurzający
Eliksir spaczeni owy ( skaveni tylko)
Eliksir mutagenny
Eliksir zdrowia
Eliksir siły
Eliksir precyzji
Eliksir odporności
Grzybek kapelusznik (tylko nocny goblin)
Gromrilowy ekwipunek (tylko krasnoludy)
Ikona sigm ara ( tylko imperium)
Ilthamirowy ekwipunek ( tylko high elfy)
Kusza pistoletowa
Korzeń wielkiego dębu ( tylko Wood elfy )
Lwi płaszcz (tylko high elfy)
Okular z górskiego szkła ( tylko inżynierowie i krasnoludy)
Mięso trolla ( tylko zwykłe gobliny)
Mistrzowska zbroja
Mistrzowska broń
Noże do rzucania
Płaszcz z morskiego smoka (tylko dark elfy noble)
Pistolet ( tylko skaveni, empire, dwarfy)
Para pistoletów ( tylko skaveni, empire, dwarfy)
Pierścień ochrony jadowej
Plujka (tylko skinki)
Płaczące ostrze (tylko skaveni)
Płonąca broń
Piekielny proch
Przeklęta broń
Stymulant
Trucizna jadowa
Trucizna czarny lotos(tylko dark elf asasin)
Trucizna Mantikory
Woda święcona
Wyostrzenie broni
Umiejętności
Agresywny
Berserk er
Bystre oczy
Specjalista od broni
Błogosławiony pani jeziora(tylko bretonia)
Chwytny ogon(tylko skaveni)
Cnota paladyna ( tylko bretonia)
Defensywny
Dobry refleks
Błogosławiony przez las ( tylko Wood elfy)
Odważny
Precyzyjne ciosy
Szermierz
Szczęściarz
Zabójca
Twardogłowy
Tarczownik
Zajadłośc
Riposta
Weteran
Zręczny
Twardziel
Piętno Khorna (tylko chaos)
Piętno Tzeencha (tylko chaos)
Piętno Nurgla (tylko chaos)
Piętno Slanesha (tylko chaos i dark elf noble)
Piętno Malala (tylko chaos)
Wampirza czysta krew Lhamii (tylko wampiry)
Wampirza czysta krew Von Carstein (tylko wampiry)
Wampirza czysta krew Blood Dragon (tylko wampiry)
Wampirza czysta krew Strigoi (tylko wampiry)(nie może używać broni i zbroi)
Wampirza czysta krew Necrarch (tylko wampiry)
Mutacje
Dodatkowe ramię
Długie rogi
Straszna paskuda
Kopyta
Ciało węża (tylko z piętnem Slanesha)
Gorączka bitewna (tylko z piętnem Khorne)
Bitewny ryk
Macka (tylko z piętnem nurgla)
Rozrośnięty
Ciało pełne zmian (tylko z piętnem tzeencha)
Krew kwasowa
Twarda skóra
Przeklęty
Zły los
Dziecię chaosu ( tylko z piętnem Malala)
Wiele oczu
Aura apatii
Zły dotyk
Klata jak u pirata a w środku wata
Highscore(zwycięzcy aren)
Arena nr 1(Księstwa Graniczne 1):Skiririt zabójca klanu Eshin (skaven Assasin)
zabity w finale areny nr 2 przez Edwina Wszechwiedzacego wybrańca Tzeencha.
Arena nr 2 (Księstwa Graniczne 2):Edwin Wszechwiedzący wybraniec Tzeentcha (Exalted champion)
zabity w arenie nr 4 przez Gurthanga Żelaznobrodego(dwarf thane).
Arena nr 3(Księstwa Graniczne 3):Cossalion mistrz miecza z Hoeth (High elf commander)
zabity w arenie 4 przez Chi Ich Yu aspiring championa
Arena nr 4(Księstwa Graniczne 4)::Otto Kalman Blond Dragon (Vampire Thrall)
powrócił w rodzinne strony
Arena nr 5(Księstwa Graniczne 5)::Axelheart Strigoi (Vampire Thrall)
los nieznany-zbiegł
Arena nr 6(Norsca)( arena Jasiowa niedokończona w finale)
Abdul Al-Raqish ibn Hassan miał walczyc z Ghruu bestią lecz pojedynek się nie odbył.
Arena nr 7: (Karak Vlag 1 )Karol Wallenstein (Empire Captain)
( powrócił w chwale do domu po zwycięstwie) zabity w arenie nr 10 przez
zabity w Arenie nr 10 przez bezimiennego upiora, rycerza czarnego Graala..
Arena nr 8: (Karak Vlag 2 )Judasz Przeklęty (Wight King)
Zdjąwszy klątwe nieżycia po zwycięstwie areny połączył się z ukochaną.
Arena nr 9: (Karak Vlag 3)Karol Wallenstein(Empire Captain)
(obroniwszy tytuł mistrza przez drugie zwycięstwo turnieju powrócił w chwale do domu) lecz zabity w Arenie nr 10 przez bezimiennego upiora, rycerza czarnego Graala..
Arena nr 10: (Karak Vlag 4): Khaert Abaleth (Dark elf assasin)
Zwycięzca areny oddalił się w nieznanym kierunku. Powrócił w arenie nr 11 lecz został w niej zabity przez Beorda Drwala z Hochlandu.
Arena nr 11: (Karak Vlag 5):Beored Drwal (Empire Captain)
Powrócił do rodzinnego Hochlandu by nabrać chęci do życia
Arena nr 12: (Karak Vlag 6):Loq'Qua'Chaq (Saurus Scar-Veteran)
Wygrawszy na arenie odzyskał swą wolność.
Arena nr 13: (Karak Vlag 7):Kaelos(Dark Elf assasin)
Oddalił się w nieznane.
Arena nr 14 Sartosa 1: Aethis Mistrz Miecza z Hoeth (High Elf Noble)
Odzyzkawszy swój honor powrócił w szeregii Mistrzów Miecza
Arena nr 15 Sartosa 2: Ragnar Rycerz Białych Wilków (empire Captain)
Powrocił na północ dalej walczyć z chaosem
Arena nr 16 Sartosa 3: Tullhir "Matkobójca" (Dark elf Assasin)
oddalił się w nieznane.
Arena nr 17: ( Karak Vlag ) Korr Wildhammer (Dwarf Thane)
Został nowym królem odzyskanej twierdzy Karak Vlag znanej teraz jako Karak Gorax
Dzięki odzyskaniu insygniów koronnych przez zwycięstwo na Arenie.
MIEJSCE OBECNEJ ARENY: Sylvania na południe od zamku Drakengof w górach krańca świata
Po opuszczeniu Karak Vlag tajemniczy czarodziej pozostawił swieżo odrodzone krasnoludzkie królestwo własnemu losowi przenosząc się do Sylvanii. Usadowił swą nową siedzibę w dawnej warowni w górach krańca świata na południe od zamku Drakenhof. Dzięki swojej mocy i znajomościom zawarł pewien układ z wampirzym księciem Manfredem i nie jest przez niego niepokojony jak długo pilnuje swoich spraw. Niedługo potem wieści o nowej arenie śmierci obiegły stary świat ściągając nowych wojowników do nowego miejsca. Tajemniczy mag, którego imienia nikt nie znał zacierał ręce. Wkrótce nowa rzeź miałą się rozpocząć a wojownicy na nowo będą wypruwać z siebie flaki ku uciesze tłumów.
ZGŁOSZENI ZAWODNICY (16 MIEJSC)
1. MaV Kuglarz ( DoW Captain)
broń: Kij
zbroja: Lekka zbroja
ekwipunek

umiejętności : Zręczny, dobry refleks
2.Rakoth, Książę Grobowców z Ur-Khaled
Broń: Ostrze Wieczności (halabarda)
Zbroja: Lekka zbroja
Ekwipunek: Przeklęta Broń , eliksir zdrowia (nagroda)
Umiejętność: Twardziel
3.Vahrr (wargor)
Broń: Pazury czyli brak( działa jak sztylety ? )
Zbroja: lekka ( futerko )
Mutacja : przeklęty
Ekwipunek: Eliksir refleksu ( jako prochy w jedzeniu )
Umiejętności: Agresywny
4.Imię postaci: Valkrit Zgniłodech - Kapłan Zarazy Klanu Pestilens
Broń: Kadzielnica Plagi
Zbroja: Lekki Pancerz
Ekwipunek: Mistrzowska Broń
Umiejętności: Dobry Refleks
5.Falligor „Noamuth” Galanodel – Wood elf Noble z wardancer kindred
Broń: Dwa długie miecze
Zbroja: Skórzana (lekka zbroja)
Ekwipunek: mistrzowsko wykonana broń, eliksir zdrowia(nagroda)
Umiejętności: Precyzyjne ciosy
6.Imię postaci: Magnus Drakenhof (Kapłan bitewny Ulryka)
Broń: Młot oburęczny
Zbroja: Ciężka zbroja
Ekwipunek: Błogosławiona broń, eliksir refleksu
Umiejętności:specjalista od broni, zabójca
7.Imię postaci: Fyodor Vanko - Kislev Boyar
Broń: Topór oburęczny
Zbroja: lekki pancerz
Ekwipunek: amulet ochronny, Eliksir siły
Umiejętności:Dobry refleks, Twardziel
8.Grishnag Niewolnik (Skaven Assasin)
Broń: 2x Wakizashi
Zbroja: Brak
Ekwipunek: Mikstura Siły
Umiejętność: Dobry Refleks
9.Zapomniany dawniej znany jako Albrecht(exalted champion)
Broń: Halabarda
Zbroja:Chaos Armour,Hełm
Umiejętności: Piętno Tzeencha
Ekwipunek: przeklęte ostrze
10.Fjolwar Alaricson (zabójca smoków)
Broń: Topór oburęczny
Zbroja: brak
Ekwipunek: Bugmańskie XXX , eliksir zdrowia ( nagroda)
Umiejętności: Berserker, Weteran
11.Imie: Trazqull Niewidzialny (Skaveński Zabójca)
Broń: 2x Pazury bitewne
Zbroja: Lekka
Ekwipunek: Bomby błyskowe
Umiejętności: Bystre oczy
12.Skirsk - Skaven Assasin
zbroja: Brak zbroi
broń: Pazury bitewne
ekwipunek: Płaczące ostrze
umiejętnośc: Precyzyjne ciosy
13.Imię: Celdern Auxil ( high elf noble )
Broń: 2 sztylety
zbroja: brak
ekwipunek: eliksir siły
umiejętność: Dobry refleks
14.Fetor (Exalted champion of Nurgle)
Zbroja: Zrogowaciała skóra na całym ciele (pełna zbroja płytowa z hełmem), wyjątkowo zrogowaciała prawa ręka (tarcza)
Broń: Maczuga nabijana ostrzami (funkcjonuje jak maczuga, ostrza służą do roznoszenia trucizny)
umiejętność: Piętno Nurgla
dodatek: Trucizna Mantikory (?

15. Tomas Land - Kapitan DoW
Broń: Halabarda
Zbroja: średnia zbroja
Ekwipunek: buty szybkości, eliksir refleksu
Umiejętności: dobry refleks, zręczny
16. Imię postaci: Konrad Bleibuf ( Łowca czarownic z inkwizycji Sigmara)
Broń: rapier "tępiciel"
Zbroja: Ciężka zbroja, hełm
Ekwipunek: Pistolet, Eliksir refleksu
Umiejętności: Szermierz, Zabójca
LISTA ZAMKNKIĘTA