
Mam nadzieję, ze nikomu to nie przeszkadza i nie spieprzę opisów walk.
Nad Pustkowiami Chaosu właśnie zapadała noc, a przynajmniej tak to wyglądało. Czerwone niebo pociemniało. Niewielka wyrwa w chmurach rzucała obłąkańcze światło na małą polanę, otoczoną poskręcanymi kikutami drzew. Konary zaczęły jęczeć i drgać w rytm wrzasku. Coraz więcej Pomiotów przybywało na przeklętą łąkę. Do chóru potępionych drzew przyłączyły się porykiwania i syki wszechobecnych Spawn’ów. W końcu grube drzewo na środku polany pękło, zasypując Pomioty wachlarzem drzazg mknących z prędkością strzały. Oto przybył Morgur Władca Czaszek. Powietrze zafalowało od potępieńczych pisków drzew, które coraz gwałtowniej się poruszały. W końcu konary zaczęły rosnąć i splatać się nawzajem, tworząc upiorne parodie konstrukcji, podobnych do baraków, trybun i ogrodzeń wokół przyszłej areny. Rośliny przestały wydawać dźwięki. Morgur cały spocony, sapiąc ciężko spojrzał na swoje dzieci. Większość Pomiotów została przez niego wchłonięta w trakcie tworzenia konstrukcji. Chwilową ciszę przerwały ryki i wycie nadchodzących Zwierzoludzi. Masa futrzastych ciał skłębiła się wokół Morgura. Szaman wręczył każdemu Ungorowi zapieczętowany list. Umysł wybranych bestii spowiła całkowicie chęć spełnienia misji, nie myślały już o niczym innym. Miały one wkraść się do największych miast i poprzywieszać listy na pręgierzach. Po drodze miały głosić nowinę wszystkim chętnym. Morgur zostawił im jeszcze symbole na czołach, dzięki którym mogły się porozumiewać. Było ciężko ich zrozumieć, ale przy odrobinie dobrych chęci szło coś wydedukować. Wybranych zostało tak wiele Bestii, gdyż szaman nie wątpił, że część z nich zostanie wybita przy najbliższej okazji. Cały tabun z rykiem popędził na cztery strony świata. Na piedestał nad areną wspiął się wybraniec Nurgla, to on miał rozpocząć arenę, a po nim kolejno wybrańcy innych bogów Chaosu. Po Morgurze nie było już śladu.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Witam na kolejnej odsłonie już słynnej Areny Śmierci!
Uczestnictwo w Arenie Śmierci wymaga określonych informacji o danym śmiałku, który gotów jest walczyć na śmierć i życie z wieloma przedziwnymi i egzotycznymi wrogami:
-Imię postaci
-Informacje dotyczące tego, kim jest Twój Bohater-(dla przykładu, Dark Elf Noble, Empire Captain)
-Broń lub bronie, którą wybieramy z listy oręża.
-Zbroja lub jej brak.
-Ekwipunek, wybierany z listy Ekwipunku.
-Umiejętności specjalne, wybierane z sekcji Umiejętności.
-Historia Postaci, tj. jak i dlaczego znalazła się na Arenie Śmierci.
-Mutacja(jeśli dotyczy).
Każdej postaci przysługuje wybór jednego typu oręża(walka dwoma brońmy liczy się jako jeden wybór), jednej Zbroi( z wyjątkiem Tarczy i Hełmu, które możemy wybrać dodatkowo, nie wykorzystując limitu zbroi), jednej Umiejętności Specjalnej i jednego Ekwipunku.
Jedynie postacie,które mogą używać Magii to Książęta Grobowców,Kapłani i Heroldowie Tzeentcha.
Zasady dodatkowe:
Umiejętności przynależne do rasy są respektowane na tej Arenie z jednym wyjątkiem w postaci zasady Armed to da Theef, której specyfika utrudniała by sprawne prowadzenie walk. Jako rekompensata Bohaterowie, którzy posiadali tą umiejętność, mogą wybrać dodatkową Umiejętność Specjalną.
-Skinki, Skaveński Wódz, Gnoblar Choncho, Ludzie maści wszelakiej(Imperium, Najemnicy, Słudzy Pani Jeziora , Dzierżyciel Ikony, Gobliny, Krasnolud Kultu Zabójców posiadają dodatkową Umiejętność Specjalną oraz bonusowy Ekwipunek.
-Zabójcy Skaveńscy i Druchii nie mogą nosić zbroi cięższych niż lekka.
-Saurusi-Weterani, Grobowi Książęta i Asrai nie mogą nosić zbroi cięższych niż średnia.
-Death Hag nie nosi zbroi cięższej niż lekka.
-Ogry oraz Minotaury posiadają jedynie jedną Umiejętność Specjalną lub Ekwipunek.
-Krasnoludzki Zabójca nie może mieć żadnej zbroi.
-Branchwraithy(nie odważę się słowa tego tłumaczyć..Upiór Borów? Drzew? Litości.) nie używają broni ani zbroi ani ekwipunku.Posiadają za to 3 umiejętności do wyboru.
-Demony w postaci Heroldów dopuszczone, lecz nie mogą wybierać broni oraz ekwipunku. Rekompensuje im to możność wyboru jednej Mutacji oraz jednej Umiejętności Specjalnej. Posiadają tożsamy z rodzajem Demona oręż:
Khorne- Piekielne Ostrze(Dwuręczny Miecz)
Nurgle-Korbacz Dwuręczny
Slaanesh- Bicz
Tzeentch-Kostur
-Gnoblary z bazy zyskują umiejętność Niesamowite Szczęście.
-Wojownicy Chaosu i Zwierzoludzie mogą miast ekwipunku, wybrać jedną mutację dostępną z sekcji Mutacje.
Oręż:
(każda postać posiada domyślnie małą, poręczną broń jednoręczną vide szytlet,pałka etc., nie wykorzystującą limitu wyboru z sekcji oręża).
Brak Broni+ Kastety
Pazury bitewne( tylko asassini)
Sztylet
Krótki miecz
Długi miecz
Rapier
Topór
Włócznia(jednorącz)
Młot
Młot białych wilków(tylko rycerze białego wilka-imperium)
Korbacz
Maczuga
Czoppa(tylko orki)
Katana
Wakizashi
Gwiazda zaranna
Bicz
Bastard(jednoręczny)
Miecz Dwuręczny
Topór Dwuręczny
Cep Bojowy
Proca(jeno niziołki)
Kusza pistoletowa( Tylko Mroczne Elfy i Łowcy Czarownic)
Plujka (jeno skinki)
Noże do rzucania
Pistolet ( jeno Skaveńscy Wodzowie, Kapitanowie i Inżynierowie Imperium, Krasnoludy, Najemnicy)
Para pistoletów (jeno Skaveńscy Wodzowie, Kapitanowie i Inżynierowie Imperium, Krasnoludy, Najemnicy)
Miecz Podwójny
Topór Podwójny
Kula Fanatyka( jeno Goblińscy Fanatycy)
Łuk Krótki
Łuk Długi
Zbroje:
Brak takowej
Lekka zbroja
Średnia zbroja
Ciężka zbroja
Pełna Zbroja Płytowa (jeno Imperium)
Zbroja z Ilthimaru(jeno wysokie Elfy)
Zbroja z Gromrilu( jeno Krasnoludy zwykłe)
Zbroja Chaosu( jeno Wywyższeni Wybrańcy i Krasnoludy Chaosu)
Tarcza:
-Puklerz(pozwala walczyć przy użyciu dwóch broni)
-Tarcza Średnia
-Tarcza Ciężka
-Hełm:
-Lekki( tudzież czapka, kawał szmaty, zapewniający minimalną ochronę)
-Średni(Łuskowy, Stożkowy etc.)
-Ciężki(Garnczkowy etc.)
Ekwipunek:
Amulet Trzykrotnie Błogosławionej Miedzi
Pierścień Protekcji
Święty Oręż
Bomby Zapalające
Paraliżująca Toksyna
Bugman XXXXXXX(jeno Krasnoludy- reszta zachlała by się na śmierć)
Obręcz Szybkości
Eliksir refleksu
Eliksir odurzający
Eliksir mutagenny
Eliksir zdrowia
Eliksir siły
Eliksir precyzji
Eliksir odporności
Wiadro podejrzanej kislevskiej wódki
Grzybek kapelusznik (tylko nocny goblin)
Święta/Nieświęta Ikona
Korzeń wielkiego dębu( jeno Asrai i Branchwraithy )
Lwi płaszcz (jeno high elfy)
Okular z górskiego szkła (jeno krasnoludy)
Obsydianowe wykończenie broni
Wampiryczny Oręż
Mięso trolla ( jeno gobliny)
Mistrzowska zbroja
Mistrzowska broń
Płaszcz z morskiego smoka (jeno Druchi)
Księga Tajemnic( każdy z wyjątkiem Krasnoludów)
Personalna Księga Krzywd (jeno Krasnoludy)
Żałobne Ostrze
Płonąca broń
Piekielny proch
Przeklęta broń
Runiczny Oręż( jeno Krasnoludy i Norsmeni)
Stymulant
Trucizna Jadowa
Trucizna Czarny lotos
Trucizna Mantikory
Usypiacz
Woda Święcona
Wyostrzenie broni
Ząbkowane Ostrze
Eksperymentalna Broń( jeno Skaveni, Krasnoludzcy Inżynierowie i Członkowie Kolegium Inżynieryjnego z Nuln- Pozwala pobrać jedną eksperymentalną broń z listy poniżej):
-Personalna Hochlandzka Eksperymentalna Rusznica( jeno Ludzie)
-Krasnoludzka Niezadowna Strzelba( jeno Krasnoludy)
-Mini-Miotacz Spaczo-Płomienia( jeno Skaveni)
Specjalne Umiejętności:
Niekontrolowany Szał
Onieśmielający
Wytrawny Demagog
Wirujący Atak
Błogosławiony przez Panią (jeno Bretończycy)
Honor i Cnota( jeno Bretończycy i Kapitanowie Imperium)
Defensywny Styl Walki
Ofensywny Styl Walki
Szaleńczy Styl Walki
Błogosławiony przez Duchy Lasu( jeno Asrai i Branchwraith'y)
Wytrawny Taktyk
Mistrz Oręża
Obrońca Pokrzywdzonych
Kensai(jeno Najemnik, pochodzący ze Wschodu)
Nie jedno widział w swym życiu
Celne Ciosy
Mistrz Fechtunku
Nieprawdopodobne Szczęście
Tarczownik(wymagana tarcza)
Wilk Morski
Sadysta
Wytrzymały
Dekapitator
Błyskawiczny Blok
Sprawny Kontratak
Tysiącletnie Wyszkolenie( jeno Elfy maści wszelakiej i Dawi)
Fanatyzm
Wszechwiedzący
Zguba Demonów
Skłonności Masochistyczne
Zguba Śmiertelnych( jeno Nieumarli)
Łaska Bogów
Błyskawiczny Unik
Niezwykle Silny
Wytrwały Niczym Góra
Rasista
Starożytny Władca( jeno Wampiry i Książęta Grobowców)
Zabójcza Klątwa( jeno Książęta Grobowców)
Dłoń Losu
Intrygant
Kontakty z Półświatkiem
Syn Słońca, Brat Księżyca
Opętanie
Łowca Czarownic( jeno Ludzie)
Nemesis Nieumarłych( jeno Ludzie)
Gladiator
Niewrażliwy na Ból
Sokole Oko
Mistrz Sztuk Czarnoksięskich( jeno Heroldowie Tzeentcha)
Wampirza Linia Krwi(jeno Wampiry):
-Necrarch
-Krwawy Smok
-Lahmia
-Strigoi
-Von Carstein
Mutacje:
Obrzydliwie Opasły
Śluzowate Ciało
Dodatkowe Kończyny
Podmieniec
Spaczona Wola
Zwierzęce Kończyny
Trująca Krew
Pasożytniczy Bliźniak
Podwojenie
Mechanoid
Psychopatyczna Mizantropia
Płomienne Ciało
Potężne Rogi
Macki
Bestia o Tysiącach Oczu
Likantropia
Żywiciel Tysiąca Plag
Odurzające Piżmo
Kły Jadowe
Oblicze Demona
Wywrócony na Wierzch
Przerażające Aparycje
Ognisty Dech
Nienaturalny Refleks
Pożeracz Dusz
Piętna Chaosu (w ramach umiejętności) :
Piętno Khorna
Piętno Nurgla
Piętno Tzeentcha
Piętno Slaanesha
Piętno Zuvassina
Piętno Necoho
Limit miejsc:16
Uczestnicy:
1)
Imię - Omnibian (Dow Captain)
Broń- Topór dwuręczny ( katowski )
Zbroja - Ciężka Zbroja, Ciężki Hełm
Ekwipunek - Trucizna jadowa, Paraliżująca Toksyna
Umiejętności - Celne ciosy, Dekapitator
2)
Imię - Ghrton Gryziłapa (Ogr)
Broń - Młot dwuręczny
Zbroja - Ciężka Zbroja, Ciężki Hełm
Umiejętność - Wytrwały Niczym Góra
3)
Imię - Ragnax z Aeslingów (Khorne Chosen)
Broń - Dwa Topory
Zbroja - Pancerz Chaosu, Ciężki Hełm
Ekwipunek - Przeklęta broń
Umiejętność - Piętno Khorna
4)
Imię - Guhdar (Wargor)
Broń - Topór
Zbroja - Średnia Zbroja
Mutacja - Pożeracz Dusz
5)
Imię - Nawiedzony (Wojownik Chaosu)
Broń - Długi miecz
Zbroja - Brak
Umiejętność - Błyskawiczny unik
Mutacja - Dodatkowe kończyny
6)
Imię - Arthol (Wood elf Wardancer Noble)
Broń - Długi Miecz i Włócznia
Zbroja - Brak zbroi
Ekwipunek - Obręcz Szybkości
Umiejętność - Błyskawiczny Unik
7)
Imię - Gerthard z Nuln (DoW Captain)
Broń - Miecz Dwuręczny
Zbroja - Lekka Zbroja
Ekwipunek - Eliksir Mutagenny, Mistrzowska broń
Umiejętność - Błyskawiczny Unik, Nemezis Nieumarłych
Mutacja - Nienaturalny Refleks
8 )
Imię - Wotan (Krasnoludzki Tan)
Broń - Młot Mjollnir
Zbroja - Zbroja z Gromrilu, Ciężka Tarcza, Ciężki Hełm
Ekwipunek - Runiczny Oręż
Umiejętność - Wytrwały Niczym Góra
9)
Imię - Naachim (Krasnoludzki Inżynier)
Broń - Topór Podwójny
Zbroja - Zbroja z Gromrilu
Ekwipunek - Wiadro Podejrzanej Kislevskiej Wódki
Umiejętność - Tysiącletnie Wyszkolenie
10)
Imię - Wilward Przeklęty (Exalted Chaos champion)
Broń - 2 Krótkie Miecze
Zbroja - Lekka Zbroja
Mutacja - Przerażające Aparycje
Umiejętność - Szaleńczy Styl Walki
11)
Imię - Xacth'ohkel (Skink Kameleon)
Broń - Plujka
Zbroja - Lekka Zbroja
Ekwipunek- Paraliżująca Toksyna, Obsydianowe Wykończenie Broni
Umiejętność- Błyskawiczny Unik, Nieprawdopodobne Szczęście
12)
Imię - Kaleth Coldshadow (Dark Elf)
Broń - Halabarda
Zbroja - Ciężka
Ekwipunek - Mistrzowska zbroja
Umiejętność - Celne Ciosy
13)
Imię - Inkwizytor Volker von Eisenwald (Exalted Champion)
Broń - 2x Bastard
Zbroja - Pancerz chaosu, Ciężki Hełm, Puklerz
Mutacja - Mechanoid
Umiejętność - Mistrz fechtunku
14)
Imię - Stachu spod kurhanu (Wight king)
Broń - Korbacz
Zbroja - Ciężka Zbroja, Ciężka Tarcza, Ciężki Hełm
Ekwipunek - Amulet Trzykrotnie Błogosławionej Miedzi
Umiejętność - Zguba Demonów
15)
Imię - Draigo Milczący (Krasnoludzki Zabójca)
Broń - Brak Broni + Kastety
Zbroja - Brak
Ekwipunek - Obręcz Szybkości, Eliksir Siły
Umiejętność -Niezwykle Silny, Wytrwały Niczym Góra
16)
Imię - Thomas von Peztle (Empire Captain)
Broń -Bicz
Zbroja - Pełna Zbroja Płytowa, Ciężka Tarcza, Ciężki Hełm
Ekwipunek - Eliksir odurzający, Stymulant
Umiejętność - Nie jedno widział w swym życiu, Skłonności Masochistyczne