Jednak i w takich miejscach mogą nastąpić rewolucje.
-Przywołać mi tu szybko Knykciozgrzyt!- Zażądał twardo Tyran, Glomgor Twardobrzuchy. Był zły. Przez to, że był za silny, nie miał wielu przeciwników do walki na brzuchy. Forma jego spadała, mógł nawet podejrzewać, że współplemieńcy tylko na to czekają.
Ale i ich walki już go nudziły, był to o wiele ważniejszy powod do zmartwień. Nie powinien się nudzić, bo zacznie zabijać.
Zaraz i zjawił się Knykciozgrzyt, prowadzony przez posłuszne wodzowi gnoblary. Zielone pokurcze, stworzone by służyć... ale co najmniej zabawne.
-Pan... Ty chcieć coś ode ja. Jak Ty się nudzić, dziś wieczór walka... Osławiony Krwiombrodaty i...
-Cicho być! Ja mówić... Walki nudne. Ty mieć jakiś pomysł? Inne walki! Może na połdupki, na bicepsa...
I nastąpiła lekko niezręczna cisza.
-Ja wiedzieć! Słyszeć, że niektóry ogr wybierajo sie w daleka kraina, by walczyć na arena na śmierć i życie. Wszyscy tam. I orki, ludziki, kudłate gnojki... Mamy doły, mamy gościna...
Glomgor już wiedział co chce powiedzieć ogr. Jego otłuszczoną i szczerbatą mordę, rozjaśnił jakby nieco wesoły uśmiech dziecka.
-Zorganizować arena!
To moja pierwsza próba... więc bądźcie wyrozumiali

Uczestnictwo w arenie wymaga podania, jak następuje:
- Imię postaci
- rasa
- klasa
-Broń lub bronie, którą wybieramy z listy oręża.
- Zbroja lub jej brak.
- Ekwipunek, wybierany z listy Ekwipunku.
- Umiejętności specjalne, wybierane z sekcji Umiejętności.
- Mutacja (jeśli dotyczy)
- Historia Postaci, czyli skąd dowiedziała się o turnieju w Ogrzych Królestwach
Każdej postaci przysługuje wybór jednego typu oręża (walka dwoma brońmy liczy się jako jeden wybór), jednej Zbroi ( z wyjątkiem Tarczy i Hełmu, które możemy wybrać dodatkowo, nie wykorzystując limitu zbroi), jednej Umiejętności Specjalnej i jednego Ekwipunku.
Zasady dodatkowe:
Umiejętności przynależne do rasy są respektowane na tej Arenie z jednym wyjątkiem w postaci zasady Armed to da Theef, której specyfika utrudniała by sprawne prowadzenie walk. Jako rekompensata Bohaterowie, którzy posiadali tą umiejętność, mogą wybrać dodatkową Umiejętność Specjalną.
-Skinki, Skaveński Wódz, Gnoblar Choncho, Ludzie maści wszelakiej, Dzierżyciel Ikony, Gobliny, Krasnolud Kultu Zabójców posiadają dodatkową Umiejętność Specjalną oraz bonusowy Ekwipunek.
-Zabójcy Skaveńscy i Druchii, Pani Śmierci, Maruderzy nie mogą nosić zbroi cięższych niż lekka.
-Saurusi-Weterani, klasy wood-elfickie i Asrai nie mogą nosić zbroi cięższych niż średnia.
-Ogry oraz Minotaury posiadają jedynie jedną Umiejętność Specjalną lub Ekwipunek.
-Krasnoludzki Zabójca nie może mieć żadnej zbroi.
-Branchwraithy nie używają broni ani zbroi ani ekwipunku.Posiadają za to 3 umiejętności do wyboru.
-Demony w postaci Heroldów dopuszczone, lecz nie mogą wybierać broni oraz ekwipunku. Rekompensuje im to możność wyboru jednej Mutacji oraz jednej Umiejętności Specjalnej. Posiadają tożsamy z rodzajem Demona oręż:
Khorne- Piekielne Ostrze(Dwuręczny Miecz)
Nurgle-Korbacz Dwuręczny
Slaanesh- Bicz
Tzeentch-Kostur(jak włócznia)
-Gnoblary z bazy zyskują umiejętność Niesamowite Szczęście.
-Wojownicy Chaosu i Zwierzoludzie mogą miast ekwipunku, wybrać jedną mutację dostępną z sekcji Mutacje.
Bronie:
Kastety
Pazury bitewne
Sztylet
Krótki miecz
Długi miecz
Rapier
Topór
Wlócznia
Młot
Halabarda Czarnej straży (czarna straż only)
Młot białych wilków(only biały wilk)
Podręczna armata(Dla ołowiomiotaczy)
Draich(egzekutorzy)
Włócznia wiecznej straży(dla tychże)
Broń tancerzy wojny(dla tychże)
Hochlandzki muszkiet(imperialiści)
Korbacz
Maczuga
Rembak(orcs only)
Wakizashi
Morgensztern
Bicz
Miecz dwuręczny
Topór dwuręczny
Cep Bojowy
Proca
Kusza pistoletowa(Mroczne elfy)
Plujka(skinki)
Noże do rzucania
Pistolet/para pistoletów
Kula fanatyka(Nocne gobliny)
Krótki łuk
Długi łuk
Kusza
Zbroje:
Hełmy:
Garnczkowy
Basinet
Barbuta
Łebka
Normandzki
Salada
Szyszak
Sam kaptur kolczy
Kapalin
Napierśnik+naramienniki:
Zbroja łuskowa
Zbroja płytowa
Kirys
Brygantyna
Wyprawiona skóra
Sama kolczuga
Nagoleniki:
Płytowe
Folgowe
Kolcze
Z wyprawionej skóry
Tarcza:
Puklerz(można używać dwóch broni, bądź broni dwuręcznej)
Średnia okrągła
Średnia trójkątna
Pawęż
Migdałowa
Zbroja może być wykonana z Gromrilu(krasnoludy), Ilthimaru(elfy), bądź naznaczona piętnem chaosu.
Ekwipunek:
Amulet trzykrotnie błogosławionej miedzi
Pierścień protekcji
Święty oręż
Bomby zapalające
Paraliżująca toksyna
Bugman XXXXXX
Obręcz szybkości
Eliksir refleksu
Eliksir odurzający
Eliksir mutagenny
Eliksir zdrowia
Eliksir siły
Eliksir precyzji
Eliksir odporności
Grzybek kapelusznik(Nocne gobliny)
Wiadro podejrzanej, Kiślevskiej vodki
Nie/Święta ikona
Korzeń wielkiego dębu(leśne elfy)
Lwi płaszcz(wysokie elfy)
Okular z górskiego szkła
Obsydianowe wykończenie broni
Wampiryczny oręż
Mięso trolla(gobliny)
Mistrzowska zbroja
Mistrzowska broń
Płaszcz z morskiego smoka(mroczne elfy)
Personalna księga krzywd(krasnoludy)
Żałobne ostrze
Płonąca broń
Piekielny proch
Przeklęta broń
Runiczny oręż
Stymulant
Trucizna jadowa
Trucizna mantykory
Usypiacz
Woda święcona
Wyostrzenie broni
Ząbkowane ostrze
Eksperymentalna broń:
Mini miotacz spacz-płomienia(Skaveny)
Krasnoludzka niezawodna strzelba(krasnoludy)
Hochlandzka eksperymentalna rusznica(imperium)
Specjalne umiejętności:
Niekontrolowany szał
Onieśmielający
Wytrawny demagog
Wirujący atak
Błogosławiony przez Panią(Bretończycy)
Honor i cnota
Defensywny styl walki
Ofensywny styl walki
Szaleńczy styl walki
Błogosławiony przez duchy lasu (leśne elfy)
Wytrawny taktyk
Mistrz oręża
Obrońca pokrzywdzonych
Kensai
Niejedno widział w swym życiu
Celne ciosy
Mistrz fechtunku
Niesamowite szczęście
Tarczownik(wymaga tarczy)
Sadysta
Wytrzymały
Dekapitator
Błyskawiczny blok
Sprawny kontratak
Tysiącletnie wyszkolenie
Fanatyzm
Wszechwiedzący
Zguba demonów
Skłonności masochistyczne
Zguba śmiertelnych
Łaska bogów
Błyskawiczny unik
Niezwykle silny
Wytrwały, niczym góra
Rasista
Starożytny władca(wampiry, królowie grobowców)
Zabójcza klątwa
Dłoń losu
Intrygant
Kontakty z półświatkiem
Syn słońca, brat księżyca
Opętanie
Łowca czarownic
Nemesis nieumarłych
Gladiator
Niewrażliwy na ból
Sokole oko
Mutacje:
Obrzydliwie opasły
Śluzowate ciało
Dodatkowe kończyny
Podmieniec
Spaczona wola
Zwierzęce kończyny
Trująca krew
Pasożytniczy bliźniak
Podwojenie
Mechanoid
Psychopatyczna mizantropia
Płomienne ciało
Potęzne rogi
Macki
Bestia o tysiącu oczu
Likantropia
Żywiciel tysiąca plag
Odurzające piżmo
Kły jadowe
Oblicze demona
Wywrócony na wierzch
Przerażające aparycje
Ognisty dech
Nienaturalny refleks
I... enjoy!
