9th Age

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Galharen
Kretozord
Posty: 1618
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 9th Age

Post autor: Galharen »

Do high elfów się nada jak najbardziej :) :mrgreen:
Zapraszam do obejrzenia mojej galerii:

Galharen's painting blog

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1509
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

PAWLAK pisze:Zajeżdża lekko pedalstwem. Chyba każdy wolał prawdziwego młotodzierżcę.
Kobieta w zbroi zajeżdza pedalstwem. Hmmm.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Bo to generalnie jest model do high elfów

https://youtu.be/guQhVfeug9c

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

wind_sower pisze:Bo to generalnie jest model do high elfów

https://youtu.be/guQhVfeug9c
I sprawa sie wyjaśniła. :twisted:
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

AndrzejAndrzej
Chuck Norris
Posty: 531

Post autor: AndrzejAndrzej »

Jeśli dla Ciebie kobieta zajeżdża pedalstwem, to cóż... nie wnikam, nie oceniam ;)

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

T9A szuka chętnych do animacji narodowych forów:

http://www.the-ninth-age.com/news/index ... t-already/

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

We can't stop here. This is bat country.

AndrzejAndrzej
Chuck Norris
Posty: 531

Post autor: AndrzejAndrzej »

"Delikatna" :D

Ale w sumie dużo racji ma. Aż się zaloguje i napisze posta w tym temacie.


Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Reakcja taka, jakiej się można było spodziewać.

ludzie z szarym podpisem pod avatarem: - No chłop ma racje, coś tu nie gra. Może w wulgarnych słowach, ale dosadnie.
ludzie z kolorowymi podpisami pod avatarem: - To nie jest tak jak myślicie. Tego się nie da zrobić inaczej. Koleś jest wulgarny i ma kompleksy.

Btw takie smaczki jakie wyłapałem, a mogły komuś umknąć:
- w dyskusji na forum nikt się nie odniósł do argumentu o armii O&G.
- koleś na filmie kilkukrotnie powtarza tą samą myśl
- koleś na filmie był w strukturach T9A dłuższy czas na jakimś "poważnym" stanowisku
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

AndrzejAndrzej
Chuck Norris
Posty: 531

Post autor: AndrzejAndrzej »

A jaki to był argument?

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Na filmie koleś powiedział, że w dziale O&G na forum jakiś koleś zrobił dokładną analizę tego booka, wytknął wszystkie błędy i podał propozycje rozwiązania, a twórcy go olali.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Dziedzic
Chuck Norris
Posty: 571

Post autor: Dziedzic »

Nie wiem co w tym dziwnego. Dokładnie to samo zrobiłem z Eosem i w nagrodę dostałem bana. Za krytykę i brak szacunku do pracy pro bono. To, że ludzie mnie tam poparli nikogo nie obeszło. Pomysłów też sporo zamieściłem.
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Jak wejdziesz na dział bretoński i poczytasz sobie, niektóre pomysły (ostatnio wpadli na genialny pomysł przywrócenia trójkątnej lancy) to nie dziwota, że gościa olali.
Generalnie mi też przeszkadza korpomowa gości od 9 i to chyba prawda, ze troche się stroją w piórka. Ale musi być ścisła grupa, która podejmuje decyzje, bo inaczej wszystko, by się rozpiździło.
IMO bolączką obecnego etapu jest brak fluffu, artów i sklepu z figurkami na stronie dziewiątki. Ludzie nie są podjarani tą grą, więc nie dziwota, że odchodzą do systemów z ładnymi książkami i figurkami. Jeżeli nawet ktoś Ci pokaże dziewiątkę i będziesz chciał sobie poszukać figurek w domu to na potykasz na ścianę kilkunastu stron, gdzie masz ściepki figurek, które opcjonalnie możesz wykorzystać do 9. Na stronie niby jest archiwum figurek, ale dawno nikt tam nie robił porządku. Ludzie oczekują tej 2.0 jak zbawienie, a nic nie robi sie by promować QS, który byłby dobrym wstępem lub nawet minigierką, by zachęcić nowych graczy. Tylko do promocji potrzebujesz hajsu, którego nie ma.

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

IMO odkąd wprowadzili no leaks policy ten projekt stracił community feel.
Nie jest to już gra, którą robimy sami dla siebie.
Teraz ci ludzie, którzy to tworzą, są traktowani jak każda inna firma. Jak GW-bis, tylko trochę bardziej otwarte.

Natomiast dlaczego proces produkcyjny tak zwolnił po 1.3, to nie mam pojęcia.
Może ludzie się po prostu wypalili? Widać, że dużo odeszło.
A może struktura się zrobiła zbyt korporacyjna? Jeżeli każdy temat musi przejść przez ileś działów i dostać ileś ok, to nie dziwota.
Na te pytania mogą odpowiedzieć tylko insiderzy.
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

Trójkątną lancę (czyli właściwie szyk klinowo-kolumnowy) sam proponowałem, bo to dla mnie część 'rycerskości' w tej grze. Wolę to (z pełnym redesignem formacji) niż dodanie kopii imperialnych Sun Griffonów, co zdaje się jest marzeniem połowy graczy KoE. Marzeniem drugiej połowy jest dodanie hipogryfów jako jednostki, bo w TW właśnie takie się cudo pojawiło...

Nie mam jednak ambicji by koniecznie właśnie moje pomysły przechodziły. Zależałoby mi jednak by jeszcze na etapie koncepcji poddać pomysły Projektu możliwie szerokiej dyskusji na forum. Dyskusji właśnie a nie ślepej ankiecie. W dyskusji pojawi się 30 różnych opinii, z czego 29 będzie bzdurą, ale ktoś może mieć ciekawy pomysł albo wykryć z wyprzedzeniem bug'a. Dla mnie największym dramatem ostatnich dni ajest to co napisał DJWoodElf: What Does "Community-Driven" Mean?. Zawsze byłem przekonany, że to człowiek, który w swoim dziale "Suggestions" odwala kawał dobrej roboty. Teraz wychodzi na to, że to był kawał dobrej, nikomu nie potrzebnej, roboty. Szkoda.

Ostatnio padła na forum liczba 300 osób zaangażowanych w projekt. Ile osób z tego faktycznie pracuje nad zasadami 2.0? 10? Reszta to jakieś ASC-y, Content-Teamy, Art Teamy. Background Teamy itp. nie mające często nawet dostępu do tego nad czym się pracuje. Trochę się boję, że na koniec, w grudniu góra urodzi mysz: pokażą system będący owocem pracy tych 10 (?) osób i może zrobić się smutno. Tymczasem do dziś nie wiemy w którym kierunku zmierza rozwój systemu. Spoilery na blogu to jak oglądanie ciemnego, zagraconego pokoju w błyskach szperacza. Tu podzielili atrybut na dwa. tu ograniczyli pole widzenia. Ale jaka jest myśl przewodnia???

Struktura projektu jest pokręcona niż proces legislacyjny w naszym sejmie. Pierwszy team publikuje założenia dla wszystkich armii, drugi team opracowuje zasady i profile, ale trzeci team te oddziały wycenia, co może zawetować pierwszy team. Efekt: nikt nie odpowiada za armię, a potem wychodzi 5 x 8 Plague Disciples i 1 x 15 Vermin Guard z Lighting Rod w każdej rozpisce.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2017, o 10:47 przez JarekK, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: kosmetyka

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Dziedzic pisze:Nie wiem co w tym dziwnego. Dokładnie to samo zrobiłem z Eosem i w nagrodę dostałem bana. Za krytykę i brak szacunku do pracy pro bono. To, że ludzie mnie tam poparli nikogo nie obeszło. Pomysłów też sporo zamieściłem.
Kłamczuszek!

Nieprawda, nie za to dostałeś bana. Dostałeś bana za przeklinanie i obrażanie ludzi zaangażowanych w projekt. Moim zdaniem - słusznie.
Klaudel pisze:Natomiast dlaczego proces produkcyjny tak zwolnił po 1.3, to nie mam pojęcia.
Może ludzie się po prostu wypalili? Widać, że dużo odeszło.
Dużo też przyszło, headcount jest jaki był.

Proces produkcyjny się zwolnił, bo wszyscy narzekali na zbyt częste zmiany. Więc zmiany są rzadsze i teraz wszyscy narzekają, że zmiany są za rzadko.

AndrzejAndrzej
Chuck Norris
Posty: 531

Post autor: AndrzejAndrzej »

Bo są za wolne i za długo to trwa. Miały być od razu po etc, pod koniec sierpnia. Potem pojawił się termin grudzień. Teraz nie wiadomo, czy znowu nie przesuną, bo czytałem gdzieś na forum 9ki, że się wycofują z tego terminu.

Ja np. od 2 miesięcy chciałbym pograć sobie na sky-loopach, bo podoba mi się koncept mobilnego bolca. Ale jako, że nie wiadomo, czy to wogóle będzie grywalne, to nie chcę ryzykować i muszę grać starą rozpą. Co mnie nudzi. I wielu ludzi jest w podobnej sytuacji. Ojciec gra na 6 crusherach, a ma 3. Dokupiłby 3 kolejne, ale nie może tego zroibć z tego samego powodu. I jak nie ruszą tyłków i nie wypuszczą szybko bety 2.0, to coraz więcej ludzi będzie odchodziło do innych systemów/przestawało grać.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Wcześniej zmiany były za częste, teraz jest zapowiedź stabilnego 2.0 "na lata" - problem w tym ze przesuwa się moment jego wypuszczenia z po ETC na grudzień/kwiecień.
Mamy więc taki, przeciagajacy się stan zawieszenia i to jest problem.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

ODPOWIEDZ