9th Age
Re: 9th Age
Szukają 2 graczy do preETC w Herford w Niemczech (start w ten piątek o 17:00 koniec w niedzielę). Skill i armia bez znaczenia (gracze odpadli w ostatniej chwili) więc jak ktoś jest zainteresowany to klikać w linka:
ETC-Warmup 2017 in Germany - presented by TG PLAY!
ETC-Warmup 2017 in Germany - presented by TG PLAY!
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Kolejny Behind the Scenes blog:
http://www.the-ninth-age.com/blog/index ... /#comments
Jest trochę spoilerów do DL i WDG.
http://www.the-ninth-age.com/blog/index ... /#comments
Jest trochę spoilerów do DL i WDG.
We can't stop here. This is bat country.
Może my tak wreszcie dojrzejemy do tego, że powinnismy grac 8osobowe teamowki?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
+1kangur pisze:Zmiana WS na plus . Robi sie ciekawie
Wątpię i mam nadzieję, że tego nie zrobią. Bo przy tym podziale możemy mieć takie kombinacje jak modele, kóre mają wysoki atak, ale mało siły albo kiepski atak (powolne, toporne), ale dużo siły).gervaz pisze:Gdyby zrobili odrębny skill na atak i obronę, to można by wywalić takie statystyki jak strenght, tougness, ilość ataków i save... Ciekawe, czy się odważą?
Mam nadzieję, że nowa zasada wpłynie na zasady hand weapon + tarczy - np. zamiast durnego aktualnego "parowania", będzie dawać +1 ASv & +2 Defens skill.
Przy nowej tabeli, w końcu będzie to miało znaczenie w walce z przeciwnikami na podobnym poziomie, a ominiemy takie głupoty jak Daemon Prince trafiający gobliny na 4+.
W końcu użytek swordsmenów i warriorów z tarczami miałoby większy sens...
Nie o to chodzi w tej zmianie gervaz. Rozbijają WS i Movement na 2 kategorie, żeby mieć więcej możliwości "balansowania" i "designu". Nie sądzę, że chcą zmniejszać ilość statystyk, a raczej jednorazowo zwiększyć. To nigdy nie była gra easy to play -> hard to master i nie sądzę, żeby kiedykolwiek się nią stała.
shield - +1 to defensive skill
great weapon - +2S and -1 to defensive skill
heavy armour - -1 to atacking skill and +2 to armour save
Da to ogromne możliwości składania herosów i przy okazji nie ograniczy się do "Zawsze kupuje heavy armour, żeby podbić save".
EDIT: Wnioskuję powyższe zasady, z tego, że chłopaki z T9A mają tendencję do dopisywania drawbacków do zasad specjalnych, przywoływania tego jako argument i ewidentnie uważają to za świetne narzędzie do balansowania.
Wydaje mi się, że mocno pójdą w stronę modyfikacji tych nowych statystyk przez uzbrojenie na zasadzie:Blaesus pisze:Mam nadzieję, że nowa zasada wpłynie na zasady hand weapon + tarczy - np. zamiast durnego aktualnego "parowania", będzie dawać +1 ASv & +2 Defens skill.Przy nowej tabeli, w końcu będzie to miało znaczenie w walce z przeciwnikami na podobnym poziomie, a ominiemy takie głupoty jak Daemon Prince trafiający gobliny na 4+.
shield - +1 to defensive skill
great weapon - +2S and -1 to defensive skill
heavy armour - -1 to atacking skill and +2 to armour save
Da to ogromne możliwości składania herosów i przy okazji nie ograniczy się do "Zawsze kupuje heavy armour, żeby podbić save".
EDIT: Wnioskuję powyższe zasady, z tego, że chłopaki z T9A mają tendencję do dopisywania drawbacków do zasad specjalnych, przywoływania tego jako argument i ewidentnie uważają to za świetne narzędzie do balansowania.
Zwracam uwagę bo z Polski nie mają grupki graczy a spokojnie w paru ośrodkach mogło by się parę osób zgłosić by to ogrywać.If you are interested in playtesting unrefined rules and slightly imbalanced models, feel free to send us an application to become a playtester. However, joining the team is not commitment free, we expect around 4 games a month (the more the better), the capability &skill to play different armies and especially different play styles. If you are still interested, contact us.
@ JimMorr - sądzę że będzie taki podział, po prostu nie wszystko jeszcze podali.
Followers tacy jak np. Wasteland Warriors czy rycerze będą mieli te ataki z drugiego rzędu itd itp
Upadli czyli pewnie Fallen, Once-Chosen i Spawny będą mieli stubborna w pierwszej rundzie
Worshippers to będzie dodatkowa zasada nakładająca na to marki bogów, czyli coś dla chosenów i monstrous cavalry.
To tylko moje zgadywanki, nie mam dostępu do tajnych działów bo jestem tylko robolem z Tool Supportu
Followers tacy jak np. Wasteland Warriors czy rycerze będą mieli te ataki z drugiego rzędu itd itp
Upadli czyli pewnie Fallen, Once-Chosen i Spawny będą mieli stubborna w pierwszej rundzie
Worshippers to będzie dodatkowa zasada nakładająca na to marki bogów, czyli coś dla chosenów i monstrous cavalry.
To tylko moje zgadywanki, nie mam dostępu do tajnych działów bo jestem tylko robolem z Tool Supportu
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Za bardzo nie rozumiem co masz na myśli. Casual player, to casual player - zwykle nawet do turniejów nie podchodzi poważnie, bo robienie rozp na maxa go nie bawi.Stan pisze:Z tego wszystkiego zrozumiałem, że gra będzie trudniejsza i casualowy gracz w ogóle przestanie chodzic na turnieje, a szkoda
Sam jestem casualowym graczem . (Po części brak czasu mnie do tego zmusza ). Trudna gra sprawia więcej frajdy... a po drugiej stronie jest też inny gracz, a nie komputer. Jakbym chciał grać w coś mniej skomplikowanego, to pewnie udawałbym, że myślę w AoS... a może tak Chińczyk?
Jak dla mnie zmiany M i WS - mega!
WoDG - jak to idzie w tym kierunku co piszą, to mogą być to najbardziej funowe zasady ever... Cała armia będzie inaczej funkcjonować.
Dzisiaj to jest po prostu inna armia, która mało strzela, lepiej się bije, a i tak magia, BSB i gienek w zasięgu się przydadzą.