HE w 9th AGE by ETC - ROZPISKI I ROZKMINY
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
- SZKODNIK-HE
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 130
Re: HE w 9th AGE by ETC - ROZPISKI I ROZKMINY
w końcu dałem
lord na rydwanie z regeną i hełmem (jest teraz sporo rzeczy zdejmujących regenę czy nie ? bo to dość kluczowe dla tej zmiany a sie nie wczytywałem w inne armie na razie)
bsb mag z banerem +1 ruchu i pierścionkiem 2x druidyzm 2x alchemia
core 14sh fcg banner +1cr
2x fast bow
3x rbt
2x fire phoenix
26x white lions fcg banner strider i swiftstride
niby nieźle ale strzelanie dalej mnie rucha 7 nietrafień z bolców na 3+ w smoka xD
feniksy dużo lepiej mi sie sprawdzają niż panienki z łukami i heros
brak maga w sh zmienia diametralnie użycie unitu można nimi poszaleć
lord na rydwanie z regeną i hełmem (jest teraz sporo rzeczy zdejmujących regenę czy nie ? bo to dość kluczowe dla tej zmiany a sie nie wczytywałem w inne armie na razie)
bsb mag z banerem +1 ruchu i pierścionkiem 2x druidyzm 2x alchemia
core 14sh fcg banner +1cr
2x fast bow
3x rbt
2x fire phoenix
26x white lions fcg banner strider i swiftstride
niby nieźle ale strzelanie dalej mnie rucha 7 nietrafień z bolców na 3+ w smoka xD
feniksy dużo lepiej mi sie sprawdzają niż panienki z łukami i heros
brak maga w sh zmienia diametralnie użycie unitu można nimi poszaleć
BSBkowi możesz dać po prostu GW za 16pkt. Z i6 i tak wali przed wszystkim co byś chciał w te speary wpuścić, a +1 to hit ci zostaje.Semi pisze:ale BSB moze tez siedziec w spearach bezpiecznie, a sam bije na tyle dobrze ze wystarczy na straszaka.
BSB do chowania to ze scrollem?
Nie wiem czy ze scrollem, to zależy od tego czy go potrzebujesz. Lioni się raczej nie boją fire, więc w tej rozpie nie wydaje się must have. Z drugiej strony fajnie go mieć Bardziej bym się bał chyba traumaturgii, bo BSBek jest goły na to. Może shielding scroll (tańsza wersja) albo MR(2), co pozwala ci przez 2 tury siedzieć w WL i im dawać ochronę, a potem przeskoczyć do spearów.
Ja bym powiększył łuki a nie dorzucił kolejny oddział, tylko wtedy sensownie by było jednak znaleźć punkty na tych DPków, bo 5 scoringów to taki sweet spot teraz.
@szkodnik - zmieniłbym czary na 1 druidyzm i 3 alchemie i w core albo rozbił te silvery na 3 oddziały, albo wywalił i wrzucił jakieś łuki. Masz w rozpie 2 scoringi z czego jeden jest klocem, a drugi miękką kawalerią. Wydaje mi się, że nie jesteś w stanie wygrać żadnego scenariusza.
- SZKODNIK-HE
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 130
Semi pisze:Regena na rydwanie chyba nie jest najszczesliwszym pomyslem, wtedy przed spearami juz nic cie nie chroni. 0 z metalu jest tez popularne tym bardziej ze masz dobrego save'a. Lepiej ward 4+ i dragon helm.
dobra kompletnie zapomniałem o tym że KB teraz zdejmuje regene...
aczkolwiek i tak musi te woundy rerrolować przez hełm ( zastanawiałem sie jeszcze nad tym czy nie pokusić się o granie na dwóch rydwanowcach jeden bsb drugi generał i bez maga tylko z banerem do dispela )
- SZKODNIK-HE
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 130
a demon hunter helm ?
te same pkt tylko nie koniecznie wart swego... -> sprawdza sie komuś ?
tak jest to oszczędność 50pkt które można wrzucić w cokolwiek co tez jest warte swoje
te same pkt tylko nie koniecznie wart swego... -> sprawdza sie komuś ?
tak jest to oszczędność 50pkt które można wrzucić w cokolwiek co tez jest warte swoje
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3000
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Bluffer's Helm, nawet przy rzutach raniących na 2+, daje prawie -1 to Wound, tylko to sobie trzeba policzyć. Ranienie na 3+ bez Hełmu to 66.7% sukcesów, a ranienie na 2+ z Hełmem to 69.4% sukcesów. Dodatkowo działa na KBki
Na pierwszej serii 1/6 na szostke na przerzucie tez 1/6 tylko kosci o 1/6 mniej. Czyli zamiast np 18 szans na 6tke ma statystycznie 15 szans. Pytanie czy za 80 punktow warto ^^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3000
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Są ze 4 możliwości fajnego Prince'a na Lion Chariocie:
1. 4++, Bluffer, Shard.
2. 4++, Dragonscale, Fleshrender, Shard.
3. Regeneracja, Daemon Hunter, Ikona.
4. 1+ z Re-Rollem, S7 i Shard lub Lucky Shield.
Tylko każdy do czego innego służy i wymaga innego złożenia całej armii. Ten pierwszy jest po prostu najbardziej uniwersalny, bo nie wyobrażam sobie 1+ z Re-Rollem bez Fireborna, co lata samopas po stole, wesoło zgarniając Alchemię
1. 4++, Bluffer, Shard.
2. 4++, Dragonscale, Fleshrender, Shard.
3. Regeneracja, Daemon Hunter, Ikona.
4. 1+ z Re-Rollem, S7 i Shard lub Lucky Shield.
Tylko każdy do czego innego służy i wymaga innego złożenia całej armii. Ten pierwszy jest po prostu najbardziej uniwersalny, bo nie wyobrażam sobie 1+ z Re-Rollem bez Fireborna, co lata samopas po stole, wesoło zgarniając Alchemię
- SZKODNIK-HE
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 130
Kb mają zwykle włócznie z siłą 3-4 co w tym przypadku bardzo zmniejsza szanse na 6tki po rerroll
4++, bluffer w takim razie zostawię
Co do shardow to tam mogę po rzuceniu to hit wybrać ze chce rerrollowac wszystko a nie tylko nieudane?
4++, bluffer w takim razie zostawię
Co do shardow to tam mogę po rzuceniu to hit wybrać ze chce rerrollowac wszystko a nie tylko nieudane?
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3000
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Niestety tak. Aczkolwiek, zmusza do Re-Rolli nie tylko Ward Save'a, ale też Armoura i Regenerację. Dodatkowo, niweluje działanie Bluffer's Helma po przeciwnej stronie tak samo jak Re-Roll nieudanych
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3000
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Rozpatrz sobie każdy przypadek, kiedy masz 0 sukcesów, 1 sukces, 2 sukcesy, 3 sukcesy i 4 sukcesy, a następnie to samo gdy aktywnym graczem jest przeciwnik. Zobaczysz, że niezależnie od tego co rzucisz, zawsze będziesz Re-Rollował wszystkie kostki, bo nie możesz nigdy wykonać Re-Rollu od Re-Rollu, czyli np. w przypadku gdy jesteś pasywnym graczem i uzyskasz 3 zranienia, przerzucisz je z Bluffer's Helmu, to potem Re-Roll z Sharda możesz zrobić tylko tej 1 niemodyfikowanej kostki. Po prostu nigdy nie opłaca ci się nie użyć Sharda, gdy przeciwnik ma Bluffer's Helm, więc jeśli zawsze będziesz Re-Rollował wszystkie, to po prostu nie Re-Rollujesz nic, czyli niwelujesz działanie Hełmu
- SZKODNIK-HE
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 130
Dla mnie zbyt zniechęcająca jest ta rana za użycie
Że niby lion chariot z lordem i pickaxem?