Wampiry

Zablokowany
Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Wampiry

Post autor: c4h10 »

Wg mnie w wampirach mamy trzy kwestie godne uwagi:
1. Spam tanich oddziałów zombiaków
2. Eteryczni bohaterowie pochowani w oddziałach.
3. Krzyki

Speciale: dopuszczeni
Najciekawszy jest duży Maniek znający cały Lore of Vampire oraz Death. Tylko, że wtedy nie ma klepacza.
\/\

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Zgadzam sie z Tobą butan w 100% w kwestii Mańka. Na wiele parringów Vamp klepacz robi ogromną różnicę.

Jak dla mnie eteryczni bochaterownie 0-3. Baśka 0-2 w armii z lore of death.
Więcej ograniczeń osobiście nie widzę.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Dębek pisze:Zgadzam sie z Tobą butan w 100% w kwestii Mańka. Na wiele parringów Vamp klepacz robi ogromną różnicę.
Można mieć Kondzia do klepania. Tylko, że on jest One use only.

EDIT:
Nie podoba mi się zapis:
Dębek pisze:Baśka 0-2 w armii z lore of death.
Wolałbym po prostu Banshee max 2.

Nie podoba mi się podejście sterowania na zasadzie nie masz death to ci zluzujemy. Chcę abysmy przycieli rzeczy odporne na WFB, a nie comba, które działają max 30% przypadków (np woch na 2x helenach i death).
\/\

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Moim zdaniem lepiej limit krzyków globalny niż bansz.
Tak samo z eterykami.
Nie wiem czy ten spam zombiaków to taki problem aż.

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

1) Spam Zombiaków
Nie żartujmy - teraz jest 0-3, ale bądźmy szczerzy - w praktyce te 3 oddziały wystarczają.
Jak ktoś chce się tylko zapchać, to na pewno nie wygra.
A o ile pamiętam, armie 0-1 czy remisujące nie miały być celem naszych działań.

2) Ograniczenia Basiek.
One są stawiane, bo poza klepaczem są często jedynym sensownym ograniczeniem remedium na wiele problemów VC.
Krzyki na Mortisach są znacznie gorsze, bo model jest wystawiony na maszyny i kosztuje więcej.
Nie przypadkiem Mortisy znikają. Najwcześniej Szaitis, potem ja, potem Gąsior zrezygnowaliśmy z nich, bo po prostu giną. A strata w postaci obszarówki i większej regeneracji nie jest aż takim problemem.
Dlatego ograniczając krzyki, efektem jest ograniczenie Mortisów i Terrorów, ale na pewno nie Banshee. Te są po prostu najpewniejsze, jeżeli chodzi o przeżycie.
Przy uwolnionych maszynach Terrory i tak mają słabo, nie dobijajmy ich.

Jak zrobi się ograniczenie do 2 krzyków, to będą to 2 banshee. Jak do 3. To raczej też same banshee.
Więc lepiej ograniczać banshetki - reszta się balansuje kosztowo.

3) ograniczenia eteryków

W VC do 2400 ciężko to wszystko razem pomieścić. Problem robi się w górę.
Dlatego trzeba to jakoś sensownie skalowalne zrobić.
Pamiętajcie, że pierwszymi dwoma eterykami będą zwykle 2 Banshee. Dlatego nie zróbmy jakiejś głupoty typu 0-3 eterycy, bo zablokujemy rozpiski na amen.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Wg mnie banshee max 2 i tyle.
Jak ktoś chce miec 6 krzyków w postaci terrorgheistow ze strzyga, i 2 banshee to niech se ma, da sie to wepchnac, pytanie czy jest sens
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Młody pisze:Wg mnie banshee max 2 i tyle.
Max 2. eterycznych bohaterów tego samego typu. Nie chcę spamu wraciaków za 60pkt.
\/\

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

c4h10 pisze:
Młody pisze:Wg mnie banshee max 2 i tyle.
Max 2. eterycznych bohaterów tego samego typu. Nie chcę spamu wraciaków za 60pkt.
Jestem za.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

No fakt, mimo wszystko tani herosi którzy w dodatku mają efektywne zastosowanie (jeszcze odginaczka elektryk za 15pkt) to też jakiś realny problem. Jestem za.
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Czyli kończymy na:
max 2 eterycznych bohaterów tego samego typu
?

Dla mnie to jest OK.
W praktyce eteryczne armie na 2-3 unitach hexów, hostach, banshee są trochę 0-1 i jednak odporni na flaming kowboje sobie z nimi bez problemu radzą. To samo WE i Demony całe.



Czy ktoś ma jeszcze jakieś sugestie/uwagi?
Jak do końca dnia nic nie będzie, to zamknijmy i idźmy dalej.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

No własnie sobie wrzucałem rozpę w ab na 4 herosach eterycznych + 3 oddziały hexów.
Niby wchodzi coś niecoś jak te oddziały hexow są małe. Faktem jest że sporo armii ma realną odpowiedź na taką rozpe, jednak dużo armii jej nie ma :p (pierwsze co na myśl przychodzi to ogry, kolejne armie muszą na siłę wrzucać magiczne kosy żeby czasem nie trafic na turnieju na takiego potworka :p)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Młody pisze:No własnie sobie wrzucałem rozpę w ab na 4 herosach eterycznych + 3 oddziały hexów.
Niby wchodzi coś niecoś jak te oddziały hexow są małe. Faktem jest że sporo armii ma realną odpowiedź na taką rozpe, jednak dużo armii jej nie ma :p (pierwsze co na myśl przychodzi to ogry, kolejne armie muszą na siłę wrzucać magiczne kosy żeby czasem nie trafic na turnieju na takiego potworka :p)
Odpowiedz sobie na pytanie Młody, czy to jest rozpa na singla?
IMO nie.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Ogry mają wbrew pozorom nie tak źle.
Wystarczy, że Butcherzy/Slaughter/ dostaną odporność na ogień i magiczne bronie.
Niszczą wtedy te Hexy jak chcą.
Do tego pamiętaj, że można puszczać słońce przez Hexy.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Ogry mają yeti więc niech spadają. 8)
Do tego jakiś fireball w rozpie się zawsze znajdzie, kazdemu grubasowi kosa za 5 pkt wystarczy i już jest gites. BSB nie musi latać z 2 rakiem. I bez tego 2raków ci u ogrów dostatek.

Nawet w przypadku orkasów bym nie dramatyzował. To spam dużych i małych panow boli orki najbardziej. BTW teraz jest moda na kowbojów na wilkach z zestawami 2+ward na ogiń, mieczyk za 5 pkt.
Są gorsze rzeczy dla ogrów i orków niż eterycy - słonko ofkors.
Ostatnio zmieniony 6 cze 2013, o 12:08 przez Dębek, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Spoko, tylko pamietajcie ze to wymusza branie przedmiotów przez to że jest mozliwy jeden bulid jednej armii bo inaczej wpierdul 0-20.
Ale jak chcecie, ja tam nie sprzeciwiam sie specjalnie, najwyzej ktos wezmie same eteryki na mastera, ominie demony i sie wbije na podium :P
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Demony, Woch, Welfy ... Parę armii to staticem połamie. Takie rozpy wymuszają trochę inne podejście do składania armii.
Weź sobie obecne rozpy DE, do których pewnie wskoczy 2ga hydra kosztem czegoś. Tam nie ma często więcej niż 1 modelu z magicznymi atakami. Albo ogry. To że zdejmiemy im ograniczenia z armii to nie znaczy, ze mają wystawić to co muszą, a potem reszte pkt podzielić przez cenę murfanga. idp. itd.
Obrazek
Obrazek

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Ja jestem na nie. W efekcie wymuszamy sidowanie się na konkretny build jednej z kilkunastu armii czyli mniej niż 5% mety. Heros napierdalający kosą za 5pkt jest wyraźnie słabszy niż ten z dwurakiem. Nikt normalny się na to nie będzie sidował, bo koszt siduje statystycznie przewyższa zyski. Psujemy sobie 95+% MU by grać z jedną 0-1 armią. Jak chcecie to to przegłosujcie, aczkolwiek limit 4 herosów eterycznych to też sporo. To armia na 4 tyczkach z wampirem klepaczem który realnie kroi tych pacjentów z magiczną kosą, odginaczkach i hexach. To nie jest gra strategiczna.

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

kudłaty pisze:Ja jestem na nie. W efekcie wymuszamy sidowanie się na konkretny build jednej z kilkunastu armii czyli mniej niż 5% mety. Heros napierdalający kosą za 5pkt jest wyraźnie słabszy niż ten z dwurakiem. Nikt normalny się na to nie będzie sidował, bo koszt siduje statystycznie przewyższa zyski. Psujemy sobie 95+% MU by grać z jedną 0-1 armią. Jak chcecie to to przegłosujcie, aczkolwiek limit 4 herosów eterycznych to też sporo. To armia na 4 tyczkach z wampirem klepaczem który realnie kroi tych pacjentów z magiczną kosą, odginaczkach i hexach. To nie jest gra strategiczna.
To co proponujesz? Głosowanie jest ostatecznością.
\/\

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Imo max 3 unity eteryczne w tym banshee 0-2, jak ktoś chce grac na 3 oddzialach hexow to zagra, ale nie dorzuci do tego tyczek z wraithami/banshee
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

WIęc niech biorą droższe miecze z bonusem do siły. Problem w tym, ze lepiej wszystkie pkt wpakować w 3+ wardy, 1+ sejwy z rerolem by na koniec dać 2raka i sprawa załatwiona. Może zanim zrobimy ograniczenie warto spojżeć na pozostałe armie, czy w istocie się sidują na to, czy wystawiają pewne rzeczy z automatu.
Pamiętaj, że na ETC rozpa na hexach popłynęła na drużynówce, gdzie miała dużą szansę na dobre parringi.
Moim zdaniem dla większości armi większym problemem są duże pany niż hexy, które za szt kosztują podobnie.
Warto pamiętać kosztem czego wchodzą te hexy zanim się je ograniczy.
Jak dla mnie 0-2 takich samych eterycznych bohaterów jest wystarczające.
Obrazek
Obrazek

Zablokowany