Demony
Demony
Mamy działo warte 200 pkt za 135. Cos w stylu "zobacz co możesz kupić dopłacając do imperialnego great cannona 15 pkt".
Mamy bestie nurgla.
Speców muszę jeszcze raz przejżeć. Czytałem tydzień temu sporo sekcji spec charakterów i trochę mi się mieszają.
Wstępnie, mimo wskazanych powyżej problemów, jestem skłonny by tego booka nie ruszać.
Jakie są Wasze przemyslenia?
Mamy bestie nurgla.
Speców muszę jeszcze raz przejżeć. Czytałem tydzień temu sporo sekcji spec charakterów i trochę mi się mieszają.
Wstępnie, mimo wskazanych powyżej problemów, jestem skłonny by tego booka nie ruszać.
Jakie są Wasze przemyslenia?
Przy okazji demonów powinniśmy rozpatrzyć możliwość dopuszczenia więcej niż jednej mobilnej armaty.
Ze specjali powinniśmy dokładnie przyjrzeć się Kairosowi Fateweaverowi (565pkt).
Ułomna Wrona: WS1, S5, T5, W5, I1, A1, Ward Save na 4+, raz na turę może przerzucić jedną kostkę.
Magia:
4lvl, zna cały Lore of Tzeentch
Przed bitwą wybiera (nie losuje) cztery dowolne czary z Life, Metal, Light, Heaven oraz cztery dowolne czary z Death, Beasts, Shadow, Fire
Na początku fazy magii wybiera pulę czarów, które będzie rzucać + zawsze może czarować z lore of tzeentch.
Ze specjali powinniśmy dokładnie przyjrzeć się Kairosowi Fateweaverowi (565pkt).
Ułomna Wrona: WS1, S5, T5, W5, I1, A1, Ward Save na 4+, raz na turę może przerzucić jedną kostkę.
Magia:
4lvl, zna cały Lore of Tzeentch
Przed bitwą wybiera (nie losuje) cztery dowolne czary z Life, Metal, Light, Heaven oraz cztery dowolne czary z Death, Beasts, Shadow, Fire
Na początku fazy magii wybiera pulę czarów, które będzie rzucać + zawsze może czarować z lore of tzeentch.
\/\
Myślałem nad kairosem, ma jeden istotny problem, szarża fasta to dla niego mega problem. W magii owszem robi sporo, ale to już nie to co kiedyś. No i generalnie tej armii na wronie jest potrzebny metal a nie po jednym czarze by się te bestie logicznie biły. Owszem inne boosty też czasem dadzą radę, ale beast jest w drugim koszyku.
Co do mobilnych dział moim zdaniem 0-1. Generalnie dwie sztuki mobilnych dział przy VLOS-ie powodują, że armie z mobilnymi działami niemal zawsze wygrywają pojedynek strzelecki z defensem.
Co do mobilnych dział moim zdaniem 0-1. Generalnie dwie sztuki mobilnych dział przy VLOS-ie powodują, że armie z mobilnymi działami niemal zawsze wygrywają pojedynek strzelecki z defensem.
Ja myślałem czy nie zrobić dopuszczenia 2 dział w armii bez grejtera, chociaz taki build nawet na jednym cannonie też jest bardzo dobry
Niekoniecznie Kudeł. Mobilne działa zawsze bedą miały przewagę, ale własnie Vlos troszkę wyrównuje ten pojedynek. Działa demonów czekają za obstaclem/górką, działa defensow czekają za fastami/inną kawą wystawionymi na 12 calu. Jedynie maszyny krasiów są w plecy, no ale one moga mieć przewage liczebną i są celniejsze.
Najgorsza w tej armacie jest ta koszmarna cena.
Ciekawym rozwiązaniem byloby danie opcji. Uzależnić ilosć armat od ilosci bestii w rozpie.
Przedstawiam to tylko jako głos w dyskusji, bo jestem za brakiem restrykcji.
Najgorsza w tej armacie jest ta koszmarna cena.
Ciekawym rozwiązaniem byloby danie opcji. Uzależnić ilosć armat od ilosci bestii w rozpie.
Przedstawiam to tylko jako głos w dyskusji, bo jestem za brakiem restrykcji.
Na początek jedna uwaga- nie będę głosował w tym temacie. Wróciłem właśnie do Demonów, gram nimi od dawna. Czuję się nieobiektywny.
Będę komentował i dyskutował, nie będę decydował.
Kairos ma jeszcze 1 duży problem.
Inicjatywę 1. Szkoda mieć tyle punktów, które jest idealnym celem dla Słonka, szczególnie w armii bez scrolla.
edit: Dębek mnie uprzedził w tej kwestii.
Mam konkretny problem z Demonami.
Wiem, że są mocne w złożeniu Nurgle/Tzeentch + armata/y, ale z drugiej strony pitka (uwolniona) i słońce robią jej z dupy jesień średniowiecza.
Panowie - zacznijmy od początku.
Co jest zbyt mocne i zagraża balansowi?
Potencjalnie:
- 2 Skullcannony - tak, ale mają swoją słabość - kowboje z odpornością na ogień nic sobie z nich nie robią.
- zbyt dużo modeli z mark of nurgle - tak, ale testy inicjatywy koszą je bardzo łatwo.
- spec-herosi? Już nie, imho wszyscy zostali sprowadzeni do poziomu racjonalnego. Fajny jest Karanak, ale jak sobie potem spojrzeć na koszt jego z oddziałem i szansę, że nie zrobią razem w bitwie nic ciekawego, to jestem pewien, że to wybór zbalansowany.
Jeżeli chodzi o rzuconą tu, dość lekko, zależność 2-ga armata albo greater, uważam ją za nietrafioną i nazbyt ogólną.
Bo czy wszyscy Ci greaterzy są tacy świetni?
Osobiście uzależniałbym drugą armatę od obecności marków Khorne'a w armii, np. heros z mark of khorne otwiera drogę do drugiej armaty. To konkretny koszt, który trzeba ponieść i w ten sposób balansujemy jej niedoszacowanie.
Będę komentował i dyskutował, nie będę decydował.
Kairos ma jeszcze 1 duży problem.
Inicjatywę 1. Szkoda mieć tyle punktów, które jest idealnym celem dla Słonka, szczególnie w armii bez scrolla.
edit: Dębek mnie uprzedził w tej kwestii.
Mam konkretny problem z Demonami.
Wiem, że są mocne w złożeniu Nurgle/Tzeentch + armata/y, ale z drugiej strony pitka (uwolniona) i słońce robią jej z dupy jesień średniowiecza.
Panowie - zacznijmy od początku.
Co jest zbyt mocne i zagraża balansowi?
Potencjalnie:
- 2 Skullcannony - tak, ale mają swoją słabość - kowboje z odpornością na ogień nic sobie z nich nie robią.
- zbyt dużo modeli z mark of nurgle - tak, ale testy inicjatywy koszą je bardzo łatwo.
- spec-herosi? Już nie, imho wszyscy zostali sprowadzeni do poziomu racjonalnego. Fajny jest Karanak, ale jak sobie potem spojrzeć na koszt jego z oddziałem i szansę, że nie zrobią razem w bitwie nic ciekawego, to jestem pewien, że to wybór zbalansowany.
Jeżeli chodzi o rzuconą tu, dość lekko, zależność 2-ga armata albo greater, uważam ją za nietrafioną i nazbyt ogólną.
Bo czy wszyscy Ci greaterzy są tacy świetni?
Osobiście uzależniałbym drugą armatę od obecności marków Khorne'a w armii, np. heros z mark of khorne otwiera drogę do drugiej armaty. To konkretny koszt, który trzeba ponieść i w ten sposób balansujemy jej niedoszacowanie.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
To chyba ty byłeś przeciwko zapisom 0-1.c4h10 pisze:Przemyślałem sprawę mobilnych armat i jestem za Skull Cannon 0-1 (chciałbym analogiczne ograniczenia w przypadku pozostałych mobilnych dział, ST, IronBlaster)
Nie chcę otwierać tych armat zawsze, ale powinna być opcja ich wystawienia w konkretnych sytuacjach, nawet jeżeli tylko dla Khumana.
@Dębek
Dzięki
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Armie mono bogów powinny być nieograniczone.
W pozostałych można zrobić ograniczenia unitów bestii do 2 dział do 1. Nie żebym popierał takie rozwiązanie, bo jak dla mnie ten book nie powinien mieć restrykcji, ale jak już ciąć to precyzyjnie
W pozostałych można zrobić ograniczenia unitów bestii do 2 dział do 1. Nie żebym popierał takie rozwiązanie, bo jak dla mnie ten book nie powinien mieć restrykcji, ale jak już ciąć to precyzyjnie
Kod: Zaznacz cały
• Skull cannon max 1 in armies containing units without mark of khorne,
Wszyscy specjale dopuszczeni
excluding furies of khornekudłaty pisze:Kod: Zaznacz cały
• Skull cannon max 1 in armies containing units without mark of khorne, Wszyscy specjale dopuszczeni
\/\