Ogry

Zablokowany
Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Ogry

Post autor: c4h10 »

Armia: No restrictions
Magia: No restrictions
Speciale: No restrictions
\/\

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Speciale są dość kiepscy.
Zgadzam się z no restrictions we wszystkich obszarach.
To co Euro zrobiło z tą armią, to jakaś abominacja.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Zgadzam się.
Od razu coś dodam w kwestii armaty.
Czołg nie został ograniczony dlatego, że jest mobilną armatą, tylko dletego, że jest 10 woundową konserwą z sejwem na 1+ i tafem 6, która robi wokół siebie bańkę o promieniu 3d6, w którą to bańkę kilka armii nie może wkroczyć. Tworząc dwie takie bańki sprawiamy, że nieograniczona artyleria, wsparta dobrą magią, może bezpiecznie siać zniszczenie w szeregach wroga.
Działo demonów też nie zostało ograniczone lecz objęte programem zwiększenia jego odrealnionej wartości. W porównaniu do hydry wygląda całkiem spoko. 2x hydra to 350, dwa razy działo (z gołym heraldem) 370. Wychodzi podobna cena unitów o zbliżonej wartości bojowej, aczkolwiek innych zadaniach.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Ja bym mimo wszystko drugą armatę przyciał. To jest zbyt oczywisty wybór, te jednostki (ironblaster, skullcannon) nie mają żadnych minusów ;/
Ostatnio zmieniony 7 cze 2013, o 22:43 przez Młody, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Postulat ten sam co młody. Dająć ogrom 2 ironblastery dajemy im pewny side na co najmniej minor na defensach a i w reszcie paringów działa mają w co ładować. Sam fakt, że ETC jest zbyt radykalne nie znaczy, że musimy być od razu antyETC i robić na odwrót. Specjale faktycznie, bez fajerwerków (raczej potrzebne tam boosty). W magii są bonusy tylko defensywne, więc olać. Co do oddziałów to tak naprawdę tylko działa są jakimś tam problemem, pamiętajmy, że na demoniczne działa są popularne side'y za 5 i 10pkt, na to nie.

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Młody pisze:Ja bym mimo wszystko drugą armatę przyciał. To jest zbyt oczywisty wybór, te jednostki (rionblaster, skullcannon) nie mają żadnych minusów ;/
Jak ma być niełatwy wybór, a jednocześnie pozwalający na wiele opcji:
Drugi Iron Blaster albo Maneaterzy.
\/\

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Może drugi Ironblaster albo hellheart ?, to jest wybór który coś znaczy , swoim ograniczeniem wyrzucisz maneaterów z rozpisek :p
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Generalnie wiemy, że jest case ironblastera. Zróbmy jak z imperium, wpiszmy "ironblaster 0-1?" i dopiszemy te warunki jak będziemy widzieć całość.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Wydaje mi się, ze tak trzeba zrobić.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Zatem:
Iron Blaster 0-1 (drugi dostepny pod jakims warunkiem)
\/\

Zablokowany