PKS na małe punkty.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

PKS na małe punkty.

Post autor: Młody »

Warto ruszyć tę kwestię bo to chyba bedzie bardzo dobra opcja aby podtrzymać PKSa w obiegu.
Dziś graliśmy turniej na 1111 i od razu parę spraw nad którymi bedzie trzeba sie pochylić.

- Ile kostek w fazie magii, jak ograniczyć lory
- Czy dac dostęp do lordów (tylko lordów niemagów ?)
- Max wartość punktowa oddziału, nam wyszło teraz ze maxem było 277, przez co nie wchodziły oddziały MC wieksze niz 4 modele, chyba mozna tam bedzie podbić ten próg do np 33%
- Spec charakterzy , np Tesco-Eko bardzo dużo daje lizakom na małe pkty, warto zwrócić tam uwagę, jeszcze trzeba sie doczytać w DElfy czy tam nie ma jakiegos dziwnego gościa.
- Kary pktowe za np. Throgga, drugie jezdzace działa (czy wgl zbanować czy zostawic tą karę -100, dwa działa na takie pkty to kosmos i powinna zostac taka kara imho)
- Limit maszyn ? , czesto sie pojawiały dwarfy na 4 maszynkach + pierdoły ;p

Reszta pewnie bedzie pochodną ograniczeń na duże pkty, ale jeśli macie jakieś rzeczy do dorzucenia to słucham. ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

My regularnie gramy to 1200. I z wniosków:
-lord mag to abstrakcja, nie ma opcji grać bez niego,
-dawanie lordów w ogóle, powoduje, ze da się większość rozpy wepchnąć w jeden oddział, to nie jest zdrowe jak np. HE grają fenixem, orłem i klockiem jazdy z herosami,
-co do kości magii 1PD się sprawdza,
-my akurat gramy na 400pkt, by grac podobnymi unitami co na ETC,
-co do sepcjali to pośród nielordowych jest tylko kilku naprawdę fajnych, ale za to są niesamowici, jak np. throgg,
-my akurat banowaliśmy od razu dwa działa, bo to patologia w tym formacie,
-dobrze sie sprawdza +100pkt dla słabych armii i -100pkt dla mocnych,
-my akurat gramy z limitem maszyn, ale sa one wbrew pozorom mało efektywne przy duzej ilości terenów i górkach w środku stołu, natomiast idea za ich ograniczeniem było wymuszenie grania mobilniejszego by się luzie chociaż trochę uczyli grać a nie kulać,
-gramy scenariusze czasem, oczywiście bez watchtowera, bo premiuje on mocne oddziały a tego nie chcemy,

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Ja dodam od siebie, że z doświadczeń na turniejach na 1000 pkt skrajnie mocne były Bestie Nurgle'a i Demony w ogóle.
I drugie - Death robi się jeszcze mocniejszy - brak punktów na MRy/wardy, LD niższe i nagle snajpy są super skuteczne.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

ODPOWIEDZ