ARENA 2011 - Master w Krakowie, , WYNIKI NA STR. 39
Re: ARENA 2011 - Master w Krakowie.
Zmiany w drugim scenariuszu naniesione.
takJasiuuu pisze:a puppet działa na jego miscasty ?
Cóż, taki jest nasz pomysł. Wydaje się być ciekawy. Argument o tym, że wygra ten, który gorzej rzuci save'y nieco dziwny - przecież możesz mieć w tym challange'u gigantyczną przewagę nad przeciwnikiem. Zresztą opcji jest tu kilka:
a) wystawiam koksa, którego nie mam potem w bitwie, rywal wystawia najtańszą plewę. Jestem 2pkt do przodu, ale przeciwnik swoich najmocniejszych trzyma na bitwę.
b) wystawiam słabszego kolesia zakładając, że rywal nie wystawi nieczego, albo jeszcze większego słabiaka. Nagle dupa. I -2pkt.
c) wystawiam kluczowego bohatera rywal nie wystawia nikogo. U niego full herosów, ale w bitwie 3pkt różnicy.
Itd. itp.
Co więcej jeśli ktoś specjalnie pod ten scenariusz zrezygnuje z kluczowego mounta to też nie będzie go mieć w czterech pozostałych bitwach. Przekonał mnie Darek do tego scenariusza wczoraj.
Karli - jutro potwierdzę na 100%, ale na 97% już tak - 7-8 maj.
a) wystawiam koksa, którego nie mam potem w bitwie, rywal wystawia najtańszą plewę. Jestem 2pkt do przodu, ale przeciwnik swoich najmocniejszych trzyma na bitwę.
b) wystawiam słabszego kolesia zakładając, że rywal nie wystawi nieczego, albo jeszcze większego słabiaka. Nagle dupa. I -2pkt.
c) wystawiam kluczowego bohatera rywal nie wystawia nikogo. U niego full herosów, ale w bitwie 3pkt różnicy.
Itd. itp.
Co więcej jeśli ktoś specjalnie pod ten scenariusz zrezygnuje z kluczowego mounta to też nie będzie go mieć w czterech pozostałych bitwach. Przekonał mnie Darek do tego scenariusza wczoraj.
Karli - jutro potwierdzę na 100%, ale na 97% już tak - 7-8 maj.
Runelord z kowadłem jest maszyną, czy wobec tego można go desygnować do walki na arenie? Jeśli tak to co ostatecznie ląduje na arenie:c4h10 pisze:5. Zwycięzki bohater do końca gry pozostajena Arenie i może wpływać na przebiego bitwy. (np. Rzucanie Run z krasnoludzkiego kowadła).
a) cały model (Runelord + kowadło + strażnicy),
b) sam Runelord (kowadło + strażnicy zostają na stole)
c) sam Runelord (kowadło znika ze stołu ale na arenie walczy sam Runelord)
d) ?
I analogicznie, co w przypadku Casketu TK? Jak zmierzyć LoS do Casketu walczącego na arenie dla potrzeb Light of Death czy jak to tam się nazywa (wszystkie modele widzące Casket dostają 2d6+1-Ld obrażeń)?
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Jak dodaje się duże punkty np w scenariuszu "maximus"?
Np. przy wyniku 10:10 będzie to:
12:10
czy np 11:9 czy 10:8
Czy przy wyniku 20:0 będzie możliwy wynik 22:0?
albo czy przy przegranej 0:20 i zagraniu "cykora" mamy 0 punktów czy -1??
Chyba najprostszą opcją byłoby po prostu dodawanie tych punktów do ogólnej punktacji z bitew albo turnieju, wtedy możemy dodawać i dodatnie punkty i ujemne.
Np. przy wyniku 10:10 będzie to:
12:10
czy np 11:9 czy 10:8
Czy przy wyniku 20:0 będzie możliwy wynik 22:0?
albo czy przy przegranej 0:20 i zagraniu "cykora" mamy 0 punktów czy -1??
Chyba najprostszą opcją byłoby po prostu dodawanie tych punktów do ogólnej punktacji z bitew albo turnieju, wtedy możemy dodawać i dodatnie punkty i ujemne.
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Dlaczego większość scenariuszy jest na 5 tur co przemawia za takim pomysłem ?? Progi macie dość srogie w porównaniu z euro a powycinać się w 5 tur tak znów łatwo nie jest.
PS. scenariusze jak dla mnie mega zniechęcające. jak w scenariuszu 4 wygląda sytuacja, jeżeli na stole żadna z armii nie ma jednostki spełniającej kryterium, remis z automatu jest mega słaby.... czy nie można dodać tam chociaż generała/najdroższego oddziału-którego każda armia posiada za 1pc tak by istniała możliwość rozstrzygnięcia scenariusza ??
PS. scenariusze jak dla mnie mega zniechęcające. jak w scenariuszu 4 wygląda sytuacja, jeżeli na stole żadna z armii nie ma jednostki spełniającej kryterium, remis z automatu jest mega słaby.... czy nie można dodać tam chociaż generała/najdroższego oddziału-którego każda armia posiada za 1pc tak by istniała możliwość rozstrzygnięcia scenariusza ??
Po pierwsze - obiecane dalsze szczegóły imprezy.
Po drugie - na pytania, takie jak Cauliflowera, odpowie Butan. Ja nie czuję się kompetentny.
Po trzecie - Miszon, nie zniechęcaj się, bardzo Cię proszę, tylko zaproponuj zmiany, takie jak ta ostatnia - moim zdaniem ze wszech miar do rozważenia.
Po drugie - na pytania, takie jak Cauliflowera, odpowie Butan. Ja nie czuję się kompetentny.
Po trzecie - Miszon, nie zniechęcaj się, bardzo Cię proszę, tylko zaproponuj zmiany, takie jak ta ostatnia - moim zdaniem ze wszech miar do rozważenia.
Darek odpowie na wszelkie pytania jutro, względnie później dzisiaj. Moja wiedza o 8ed nie jest zbyt imponująca, także taktownie zachowam milczenie
Granie 5 tur (szósta na 5+) jest w scenariuszach typu "location control" ma to na celu wyeliminowanie "pewności" przejmowania kontroli w ostatniej turze. Zajęciem terenu trzeba będzie się zainteresować wcześniej.miszon pisze:Spoko, i ponawiam pytanie dlaczego w niekturych scenariuszach chcecie grać koniecznie 5 tur?? Czemu ma to służyć ?
Mała uwaga odnośnie szkoły, bo Krisu zapomniał dodać :
"Dzieci przedstawione na zdjęciu, nie stanowią części sali oraz nie będą stanowiły atrakcji poturniejowych"
"Dzieci przedstawione na zdjęciu, nie stanowią części sali oraz nie będą stanowiły atrakcji poturniejowych"
Moja oferta malarska:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 75#p136275
Hellfire Studio:
http://www.hellfirestudio.com.pl
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 75#p136275
Hellfire Studio:
http://www.hellfirestudio.com.pl
8 edycja funduje wystarczająca dużo niepewności, do tego 5 tur to bardzo mało czasu na wyrżnięcie wrogich oddziałów, a do tego sposób liczenia punktów na 8 edycje nie ułatwia zadania. Jeżeli koniecznie chcemy wyeliminować pewność i dać szansę na obrócenie sytuacji w ostatnim momencie to ja osobiście proponuję takie rozwiązanie:c4h10 pisze:Granie 5 tur (szósta na 5+) jest w scenariuszach typu "location control" ma to na celu wyeliminowanie "pewności" przejmowania kontroli w ostatniej turze. Zajęciem terenu trzeba będzie się zainteresować wcześniej.
6 tura normalnie
7 tura na 4+ ALE można jedynie przeprowadzić ramaing move (żadnych szarż, zbierania, comatów, magii czy strzelania) jedynie sprit do środka stołu/terenu ( gre to wydłuży o 3 min, da możliwość wybicia wrogich oddziałów, i sprawi że w ostatniej turze dużo będzie mogło się zmienić)
PS. czy progi punktowe nie są odrobinę zbyt wyśrubowane
Przemyślcie to co Wam mówiłem na początku. Gracz, który jest na przegranej pozycji powinien zdecydować czy woli oddać przeciwnikowi bonus czy DP.
Gdy dochodzi do pojedynku zwycięzca powinien dostać +1DP i bonus, a +2DP gdy do pojedynku nie dochodzi. Z cykorem lub przegranym nic się nie dzieje w tych przypadkach.
Gdy dochodzi do pojedynku zwycięzca powinien dostać +1DP i bonus, a +2DP gdy do pojedynku nie dochodzi. Z cykorem lub przegranym nic się nie dzieje w tych przypadkach.
Jankielu to jest jednak szkoła i nie wiem jak sie Cris dogadał z dyrektorem, ale jak dyro nie ma nic przeciwko alko to jak sie tylko uda załatwić wózek żeby kege podpiąć to myślę że będzieJankiel pisze:Będzie kega?Na boisku zaserwujemy grilla