MSWiA-KON, czyli ostatnie przygotowanie do Mastera.
MSWiA-KON, czyli ostatnie przygotowanie do Mastera.
Witamy,
Klub gier bitewnych MSWiA ma zaszczyt zaprosić na turniej o nazwie:
"MSWiA-KON"
Miejsce: Sala OSP w Starych Babicach ul. Rynek 14
Dojazd: Śmigacie na pętle os. Górczewska i na niej wsiadacie w autobusy lini: 712, 714, 719, 729. Wysiadacie na przystanku Rynek. Jak już tam sie pojawicie to dzwońcie do mnie lub Morgana - dalej was zaprowadzimy
Jest Parking, więc furą też możecie przyjechać.
Data: 8.11.2009r. (Niedziela)
Zapisy startują o godzinie 8:30.
Format: BP
Punkty: 2x1350
Wejściówka: 10 zł od osoby
HARMONOGRAM TURNIEJU:
7:30 - przygotowanie sali do grania, po sobotniej 18-stce (zapraszamy chętnych)
8:00-8:45 Zapisy
9:00-12:00 I bitwa
12:15-15:15 II bitwa
15:30-18:30 III bitwa
18:45-Ogłoszenie wyników
Nie pilnowanie czasu przez graczy będzie skutkowało karniakami!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0-5 min =>zalezy ile osób będzie jeszcze grało
5-10 min => 1pkt karne
10-15 min => 2pkt karnych
REGULAMIN:
-BP http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf
-Nie mozna wystawiać alternatywnych armii (z końca kodeksów, WD, itp.)
-Nie można wystawiać armii z kampanii SoC poza: BoCh, Eshin i Errantry War
-GRAMY KODEKSEM SKAVENÓW Z 6 EDYCJI
-Dopuszczony Ironskin Tribe u Ogrów
-Nie można wystawiać specjalnych bohaterów, ani immiennych czempionów itp.
-Można wynająć jednostki Dogs of War
-Można wynająć Regiments of Renown które nie zajmują slotu bohatera
-Obowiązują wszelkie FAQ-i wydane przez GW, ale głównym wyznacznikiem są uściślenia wydane przez skład Listy Sędziowskiej z forum Border Prince. Uściślenia można przeczytać tutaj: http://strony.aster.pl/barbaros/
- WYMAGANE jest kulturalne zachowanie- za lecące KUR\|/Y podczas turnieju, tudzież inne przekleństwa powyżej linii dobrego smaku (rozumiem, ze komuś wymknie się raz... ale jak używa przekleństw zamiennie z przecinkami... -.-) będą przyznawane karniaki, a w skrajnych przypadkach delikwent będzie proszony o opuszczenie lokalu.
-Sędzia ma zawsze rację
-Sędzia ma prawo wlepiać punkty karne za każde 5 minut przekroczonego czasu oddania kart zgłoszeniowych!
-Pary graczy w pierwszej rundzie zostaną utworzone losowo. W kolejnych rundach pary określane są na podstawie aktualnej pozycji w liście rankingowej turnieju na podstawie aktualnej sumy dużych punktów, tzn. pierwszy z drugim, trzeci z czwartym, itd. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo modyfikacji par tak, aby w miarę możliwości w pierwszej bitwie nie grali ze sobą gracze z tego samego klubu/miasta.
-Progi punktowe liczymy co 250 punktów- wszelkie bonusy (ćwiartki, generałowie, sztandary i inne) są liczone po 100 punktów (tak, za 2 generałów +200)
-Na stołach będą przyklejone mapki według których będą ustawione tereny
-Dozwolone proxy (tylko bez przegięć) i nie pomalowane figórki.
KOMPOZYCJA ARMII
Oprócz BP:
-4 herosów na team (jedna drużyna może mieć 3 herosów, druga 1) Każdy sojusz MUSI posiadać 2 generałów.
-1 obowiązkowy BSB na sojusz
-ograniczenia magiczne- 10 kostek
-2 różne armie po 1350 pts, lub jedna na 2700 pts (bez lorda). Możliwość gry samemu lub we dwie osoby (czyli razem 4 różne opcje)
DODATKOWE ZASADY DLA SOJUSZÓW
-kostki armijne są WSPÓLNE
-nie ma panik od sojuszniczych oddziałów
-Czary, bonusy, bound spelle rzucane przez oddziały, charakterów mogą być wykorzystywane tylko przez macierzystą armię (Cauldron of Blood działa tylko na DE, EoTG na Lizardmen, przerzuty z Lore of Heaven są do wykorzystania tylko przez armię, do której należał mag rzucający dany czar, itd., etc.)
-Spell Dices generowane przez przedmioty, sztandary, magów mogą być wykorzystywane tylko przez armię macierzystą (Tyczy się wszystkich przedmiotów dodających kostki do wspólnej puli, np: akumulator skaveński, Banner of Sorcery i innych)
-Bohaterowie, bądź inne jednostki mogą dołączać się tylko do armii macierzystej (Dla przykładu:Skink BSB z lancą na Stegadonie nie moze się dołączyć do oddziału Black Knightów z regenką )
Scenariusze:
1 bitwa: "Too Much Warpbeer" w związku z niedawnymi przygodami jednego z organizatorów na poprzednim masterze, prezentuję ten oto scenariusz:
Na środku stołu ustawiamy marker, który symbolizuje ochroniarza, który nie chce sprzedać piwa, mimo że minęła 1 minuta od zamknięcia baru. Waszym zadaniem jest pokonanie ochroniarza w walce (Najlepiej w pojedynku!), aby zdobyć zapasy piwa, dzięki którym otrzymacie na koniec bitwy 200 małych punktów. Ładunek raz zdobyty może zostać odbity przez przeciwnika na tych samych zasadach jak się zdobywa sztandary, z tą różnicą, że nie ginie nagle w środku walki- zawsze w jakiejś dziwnej sytuacji marker zostanie na stole, dalej możliwy do zdobycia. Ochroniarz który zginie nie będąc w walce (tzn, z czarów, ze strzelania etc) ginie normalnie, ale rozbija też zapasy piwa, przez co nie można zdobyć dodatkowych punktów.
OCHRONIARZ:
M--
WS-2
BS--
S-5
T-5
W-3
I-3
A-3
Ld-7
Unbreakable, Cannot Move, Stupid Fighter (jeżeli ochroniarz znajduje się w walce, to rzuca za niego przeciwnik. Na początku każdego combatu musi zdać test głupoty inaczej w ogóle nie atakuje), Dodge (Ward na 5+).
Oby wam lepiej poszło niż Morrokowi w Poznaniu!
2 bitwa: "Life is Cheap"- wszystkie armie zyskują zasadę z 6 ed. skaveńskiego armybooka "Life is Cheap" Pozwala ona strzelać do combatów, w których znajdują się sojusznicy lub jednostki armii macierzystej. Zasada działa następująco: Musisz mieć normalny Line Of Sight do pierwotnego celu. Po normalnym rozstrzygnięciu strzału losuje się: na 4+ pierwotny cel został trafiony, na wyniku 1,2,3 zostaly trafione inne jednostki biorące udział w walce, między którymi pozostałe strzały się rozlosowuje. W wypadku maszyn obrywają te jednostki, które normalnie zostały przykryte template'm, lub trafione kulą, etc.
3 bitwa: "Warpstone Gear" Dzięki temu scenariuszowi dostępne są następujące bonusy (można wybrać TYLKO jeden):
-wybrany mag dostaje możliwość korzystania ze Skaven Lore (na turnieju będą dostępne tabelki z tym lorem) oraz jeden Warpstone Token, który działa jak Power Stone (ale dodaje tylko jedną kostkę) a na wyniku "1" mag zadaje sobie ranę bez żadnych save'ów
-wybrany oddział dostaje +1 do dystansu "Flee" oraz "Warpstone Weapons", które są zwykłym hand weaponem, ale posiadają magiczne ataki.
-wybrany character, który nie jest magiem daje oddziałowi, w którym akualnie się znajduje bonus do leadershipa w postaci ilości szeregów jaki w danej chwili posiadają (max. 10). Dodatkowo heros dostaje jeden Warplock Pistol (pistol, zasięg 10", S5 armour piercing, magiczny strzał, "reliable"-gdy na "hit" wylosuje się wartość "1", to rzuca się jeszcze raz. jeżeli wynik się powtórzy ('1"), to strzał został wykonany w stopę (czytaj posiadacz sam się postrzelił))
Razem do zdobycia:
60 pts z bitew
5 za rozpiske
co daje razem: 65 punktów
Zgłoszenia prosze wysyłać na adres: mswia.wfb@wp.pl do 07.11.2009 do godziny 23:59. Osoba która nie wyśle poprawnego zgłoszenia do tego dnia nie dostanie 5 dużych pkt do punktacji koncowej turnieju.
Tzn. by ułatwić nam organizacje jeżeli wyślecie poprawne zgłoszenie
do 05.10.2009: +5pkt
do 07.11.2009: +2pkt
Poprawne zgłoszenie powinno zawierać:
Imie, Nazwisko, Ksywka, Armie, Nr ID, rozpiskę w html/txt
(kto wyśle rozpiske do 7.11.2009 będzie miał ją sprawdzoną i wydrukowaną na turnieju)
Jak to u nas bywa:
SPOŻYWANIE ALKOHOLU PODCZAS TURNIEJU W SALI JEST NIE ZABRONIONE ;p
*******************************************************************
Jeżeli do 6.11.2009 nie zbierzemy conajmniej 10 par to niestety, ale turniej sie nie odbedzie.
*******************************************************************
Pozdro i czekamy na was
Lista zgłoszonych:
1- Łukasz "Śmiechu" Śmiechowski i Konrad "Niko" Dalbiak VC i DW +
2- Paweł "Karpiu" Wieczorek i Marek "Yuby" Zasłona WoCh i O&G +
3- Michał "Misza" Wieczorek i Damian "Morgan" Racki WE i Emp +
4- Paweł "Gąsior" Gąsiewski VC +
5- Adam Woch i Krzysztof Żak Liz i HE +
6- Łukasz "Oziu" Ozimek i Piotr "Sosna" Sosnowski DE i VC +
7- Daniel Moczulski DE i DW +
8- Andrzej Wiatrow i Błażej "Sociu" Soćko DE i VC +
9- Marek Golan i Michal Kubacki WoCh i DL +
10- Mateusz "Dziekan" Dziewanowski TK i DW BŁĄD W ROZPIE
11- Aleksander "Rince" Jaworowski i Adam Zielony WE i VC +
12- Dominik Kądzielski WoCh +
13- Marcin Lipiński i Michał Karlak Liz i Emp +
14- Paweł Dobrochowski i Grzegorz Oleksik WE i DE +
15- Krzysztof Fischer Liz i Eshin ID 1186 BŁĄD W ROZPIE
16- Adam Bociek DW i Bret +
17- Robert "Robson" Mrozek i Darek "Dalmar" Polit Emp i DE +
18- Marcin "Semi" Sommer HE +
19- Michał "DracoPL" Krawczyk i Filip "Fifniak" Drzewiecki DE i Liz +
20- Mariusz "Adeptus" Kozieł i Michał Miszczak O&G i Empire +
21- Karol "Mały Budda" Osuchowski i Roman "Dzoooma" Djaczkin VC i Scv BŁĄD W ROZPIE
22- Jan "Jasiuu" Leszczyński i Piotr "Marian" Fąfara DE i DL +
23-Aleksander ''Olo'' Krupski i Arkadiusz ''Arecki'' Łysiak HE i DE +
24- Maciej "Szwentas" Świątkiewicz HE +
25-
Klub gier bitewnych MSWiA ma zaszczyt zaprosić na turniej o nazwie:
"MSWiA-KON"
Miejsce: Sala OSP w Starych Babicach ul. Rynek 14
Dojazd: Śmigacie na pętle os. Górczewska i na niej wsiadacie w autobusy lini: 712, 714, 719, 729. Wysiadacie na przystanku Rynek. Jak już tam sie pojawicie to dzwońcie do mnie lub Morgana - dalej was zaprowadzimy
Jest Parking, więc furą też możecie przyjechać.
Data: 8.11.2009r. (Niedziela)
Zapisy startują o godzinie 8:30.
Format: BP
Punkty: 2x1350
Wejściówka: 10 zł od osoby
HARMONOGRAM TURNIEJU:
7:30 - przygotowanie sali do grania, po sobotniej 18-stce (zapraszamy chętnych)
8:00-8:45 Zapisy
9:00-12:00 I bitwa
12:15-15:15 II bitwa
15:30-18:30 III bitwa
18:45-Ogłoszenie wyników
Nie pilnowanie czasu przez graczy będzie skutkowało karniakami!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0-5 min =>zalezy ile osób będzie jeszcze grało
5-10 min => 1pkt karne
10-15 min => 2pkt karnych
REGULAMIN:
-BP http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf
-Nie mozna wystawiać alternatywnych armii (z końca kodeksów, WD, itp.)
-Nie można wystawiać armii z kampanii SoC poza: BoCh, Eshin i Errantry War
-GRAMY KODEKSEM SKAVENÓW Z 6 EDYCJI
-Dopuszczony Ironskin Tribe u Ogrów
-Nie można wystawiać specjalnych bohaterów, ani immiennych czempionów itp.
-Można wynająć jednostki Dogs of War
-Można wynająć Regiments of Renown które nie zajmują slotu bohatera
-Obowiązują wszelkie FAQ-i wydane przez GW, ale głównym wyznacznikiem są uściślenia wydane przez skład Listy Sędziowskiej z forum Border Prince. Uściślenia można przeczytać tutaj: http://strony.aster.pl/barbaros/
- WYMAGANE jest kulturalne zachowanie- za lecące KUR\|/Y podczas turnieju, tudzież inne przekleństwa powyżej linii dobrego smaku (rozumiem, ze komuś wymknie się raz... ale jak używa przekleństw zamiennie z przecinkami... -.-) będą przyznawane karniaki, a w skrajnych przypadkach delikwent będzie proszony o opuszczenie lokalu.
-Sędzia ma zawsze rację
-Sędzia ma prawo wlepiać punkty karne za każde 5 minut przekroczonego czasu oddania kart zgłoszeniowych!
-Pary graczy w pierwszej rundzie zostaną utworzone losowo. W kolejnych rundach pary określane są na podstawie aktualnej pozycji w liście rankingowej turnieju na podstawie aktualnej sumy dużych punktów, tzn. pierwszy z drugim, trzeci z czwartym, itd. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo modyfikacji par tak, aby w miarę możliwości w pierwszej bitwie nie grali ze sobą gracze z tego samego klubu/miasta.
-Progi punktowe liczymy co 250 punktów- wszelkie bonusy (ćwiartki, generałowie, sztandary i inne) są liczone po 100 punktów (tak, za 2 generałów +200)
-Na stołach będą przyklejone mapki według których będą ustawione tereny
-Dozwolone proxy (tylko bez przegięć) i nie pomalowane figórki.
KOMPOZYCJA ARMII
Oprócz BP:
-4 herosów na team (jedna drużyna może mieć 3 herosów, druga 1) Każdy sojusz MUSI posiadać 2 generałów.
-1 obowiązkowy BSB na sojusz
-ograniczenia magiczne- 10 kostek
-2 różne armie po 1350 pts, lub jedna na 2700 pts (bez lorda). Możliwość gry samemu lub we dwie osoby (czyli razem 4 różne opcje)
DODATKOWE ZASADY DLA SOJUSZÓW
-kostki armijne są WSPÓLNE
-nie ma panik od sojuszniczych oddziałów
-Czary, bonusy, bound spelle rzucane przez oddziały, charakterów mogą być wykorzystywane tylko przez macierzystą armię (Cauldron of Blood działa tylko na DE, EoTG na Lizardmen, przerzuty z Lore of Heaven są do wykorzystania tylko przez armię, do której należał mag rzucający dany czar, itd., etc.)
-Spell Dices generowane przez przedmioty, sztandary, magów mogą być wykorzystywane tylko przez armię macierzystą (Tyczy się wszystkich przedmiotów dodających kostki do wspólnej puli, np: akumulator skaveński, Banner of Sorcery i innych)
-Bohaterowie, bądź inne jednostki mogą dołączać się tylko do armii macierzystej (Dla przykładu:Skink BSB z lancą na Stegadonie nie moze się dołączyć do oddziału Black Knightów z regenką )
Scenariusze:
1 bitwa: "Too Much Warpbeer" w związku z niedawnymi przygodami jednego z organizatorów na poprzednim masterze, prezentuję ten oto scenariusz:
Na środku stołu ustawiamy marker, który symbolizuje ochroniarza, który nie chce sprzedać piwa, mimo że minęła 1 minuta od zamknięcia baru. Waszym zadaniem jest pokonanie ochroniarza w walce (Najlepiej w pojedynku!), aby zdobyć zapasy piwa, dzięki którym otrzymacie na koniec bitwy 200 małych punktów. Ładunek raz zdobyty może zostać odbity przez przeciwnika na tych samych zasadach jak się zdobywa sztandary, z tą różnicą, że nie ginie nagle w środku walki- zawsze w jakiejś dziwnej sytuacji marker zostanie na stole, dalej możliwy do zdobycia. Ochroniarz który zginie nie będąc w walce (tzn, z czarów, ze strzelania etc) ginie normalnie, ale rozbija też zapasy piwa, przez co nie można zdobyć dodatkowych punktów.
OCHRONIARZ:
M--
WS-2
BS--
S-5
T-5
W-3
I-3
A-3
Ld-7
Unbreakable, Cannot Move, Stupid Fighter (jeżeli ochroniarz znajduje się w walce, to rzuca za niego przeciwnik. Na początku każdego combatu musi zdać test głupoty inaczej w ogóle nie atakuje), Dodge (Ward na 5+).
Oby wam lepiej poszło niż Morrokowi w Poznaniu!
2 bitwa: "Life is Cheap"- wszystkie armie zyskują zasadę z 6 ed. skaveńskiego armybooka "Life is Cheap" Pozwala ona strzelać do combatów, w których znajdują się sojusznicy lub jednostki armii macierzystej. Zasada działa następująco: Musisz mieć normalny Line Of Sight do pierwotnego celu. Po normalnym rozstrzygnięciu strzału losuje się: na 4+ pierwotny cel został trafiony, na wyniku 1,2,3 zostaly trafione inne jednostki biorące udział w walce, między którymi pozostałe strzały się rozlosowuje. W wypadku maszyn obrywają te jednostki, które normalnie zostały przykryte template'm, lub trafione kulą, etc.
3 bitwa: "Warpstone Gear" Dzięki temu scenariuszowi dostępne są następujące bonusy (można wybrać TYLKO jeden):
-wybrany mag dostaje możliwość korzystania ze Skaven Lore (na turnieju będą dostępne tabelki z tym lorem) oraz jeden Warpstone Token, który działa jak Power Stone (ale dodaje tylko jedną kostkę) a na wyniku "1" mag zadaje sobie ranę bez żadnych save'ów
-wybrany oddział dostaje +1 do dystansu "Flee" oraz "Warpstone Weapons", które są zwykłym hand weaponem, ale posiadają magiczne ataki.
-wybrany character, który nie jest magiem daje oddziałowi, w którym akualnie się znajduje bonus do leadershipa w postaci ilości szeregów jaki w danej chwili posiadają (max. 10). Dodatkowo heros dostaje jeden Warplock Pistol (pistol, zasięg 10", S5 armour piercing, magiczny strzał, "reliable"-gdy na "hit" wylosuje się wartość "1", to rzuca się jeszcze raz. jeżeli wynik się powtórzy ('1"), to strzał został wykonany w stopę (czytaj posiadacz sam się postrzelił))
Razem do zdobycia:
60 pts z bitew
5 za rozpiske
co daje razem: 65 punktów
Zgłoszenia prosze wysyłać na adres: mswia.wfb@wp.pl do 07.11.2009 do godziny 23:59. Osoba która nie wyśle poprawnego zgłoszenia do tego dnia nie dostanie 5 dużych pkt do punktacji koncowej turnieju.
Tzn. by ułatwić nam organizacje jeżeli wyślecie poprawne zgłoszenie
do 05.10.2009: +5pkt
do 07.11.2009: +2pkt
Poprawne zgłoszenie powinno zawierać:
Imie, Nazwisko, Ksywka, Armie, Nr ID, rozpiskę w html/txt
(kto wyśle rozpiske do 7.11.2009 będzie miał ją sprawdzoną i wydrukowaną na turnieju)
Jak to u nas bywa:
SPOŻYWANIE ALKOHOLU PODCZAS TURNIEJU W SALI JEST NIE ZABRONIONE ;p
*******************************************************************
Jeżeli do 6.11.2009 nie zbierzemy conajmniej 10 par to niestety, ale turniej sie nie odbedzie.
*******************************************************************
Pozdro i czekamy na was
Lista zgłoszonych:
1- Łukasz "Śmiechu" Śmiechowski i Konrad "Niko" Dalbiak VC i DW +
2- Paweł "Karpiu" Wieczorek i Marek "Yuby" Zasłona WoCh i O&G +
3- Michał "Misza" Wieczorek i Damian "Morgan" Racki WE i Emp +
4- Paweł "Gąsior" Gąsiewski VC +
5- Adam Woch i Krzysztof Żak Liz i HE +
6- Łukasz "Oziu" Ozimek i Piotr "Sosna" Sosnowski DE i VC +
7- Daniel Moczulski DE i DW +
8- Andrzej Wiatrow i Błażej "Sociu" Soćko DE i VC +
9- Marek Golan i Michal Kubacki WoCh i DL +
10- Mateusz "Dziekan" Dziewanowski TK i DW BŁĄD W ROZPIE
11- Aleksander "Rince" Jaworowski i Adam Zielony WE i VC +
12- Dominik Kądzielski WoCh +
13- Marcin Lipiński i Michał Karlak Liz i Emp +
14- Paweł Dobrochowski i Grzegorz Oleksik WE i DE +
15- Krzysztof Fischer Liz i Eshin ID 1186 BŁĄD W ROZPIE
16- Adam Bociek DW i Bret +
17- Robert "Robson" Mrozek i Darek "Dalmar" Polit Emp i DE +
18- Marcin "Semi" Sommer HE +
19- Michał "DracoPL" Krawczyk i Filip "Fifniak" Drzewiecki DE i Liz +
20- Mariusz "Adeptus" Kozieł i Michał Miszczak O&G i Empire +
21- Karol "Mały Budda" Osuchowski i Roman "Dzoooma" Djaczkin VC i Scv BŁĄD W ROZPIE
22- Jan "Jasiuu" Leszczyński i Piotr "Marian" Fąfara DE i DL +
23-Aleksander ''Olo'' Krupski i Arkadiusz ''Arecki'' Łysiak HE i DE +
24- Maciej "Szwentas" Świątkiewicz HE +
25-
Ostatnio zmieniony 7 lis 2009, o 23:41 przez Smiechu, łącznie zmieniany 14 razy.
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
dodatkowy dojazd autobusem 712 z METRO MŁOCINY-rzadko kursuje
Dla katolików- kościół jest niedaleko budynku OSP-msza o 7:30
Dla katolików- kościół jest niedaleko budynku OSP-msza o 7:30
Ostatnio zmieniony 22 paź 2009, o 23:02 przez morgan10005, łącznie zmieniany 1 raz.
termin strasznie do bani ale postaram sie byc... tzn zglaszam sie ale jeszcze nie wiem z kim w teamie...

ale i tak warto
no i dlaczego nie ma oceny malowania?
zawsze bym mial jakies tam pts...
oj tak bo kopiowac trzeba umiecmorgan10005 pisze:Śmiechu zmień nr. bitew

ceny wam skoczylySmiechu pisze:Wejściówka: 15 zł od osoby, 25 od pary


a ci co dotrwaja do 3 bitwy dostana jakies dodatkowe punkty????Smiechu pisze:SPOŻYWANIE ALKOHOLU PODCZAS TURNIEJU W SALI JEST NIE ZABRONIONE ;p
no i dlaczego nie ma oceny malowania?

Czy ceny skoczyły. No może troszke, ale to jest na dobrą sprawe podyktowane kosztami jakie ponieśliśmy i jakie jeszcze przez pewien czas będziemy ponosić.
Wiadomo rzecz - chcemy mieć wszystko swoje.
Z czasem jak sie wszytsko unormuje to cena spadnie.
Niko nie chciało by Ci sie podbić do nas w Sobote i porobić znami terenów
Wiadomo rzecz - chcemy mieć wszystko swoje.
Z czasem jak sie wszytsko unormuje to cena spadnie.
Niko nie chciało by Ci sie podbić do nas w Sobote i porobić znami terenów

- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
Jak będzie sporo osób to cena może spadnie. W sobotę spotkamy się w klubie i dogadamy pewne rzeczy.
chciec to mi sie moze... tylko ze ja musze miec tzw permission... no i niestety wyglada na to ze go nie uzyskam gdyz caly dzien mam juz zaplanowany... chyba ze wy chcecie to wieczorem/w nocy robic... to moze cos mi sie uda zalatwic...Smiechu pisze:Niko nie chciało by Ci sie podbić do nas w Sobote i porobić znami terenów
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
Zaczynamy o 16:00- 1kg wikolu na jaką powierzchnie mniej więcej starczy?
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
Jasiu zróbcie może 21 lub 28 przygotowania do Białegostoku
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
jakieś uwagi odnosnie terenów? Mapek z euro nie bedzie.
Szkoda, że tak późno powiedzieliście o tych terenach i szkoda, ( i w moim przypadku szkoda, że nie od rana ) bo my z Niko nie damy rady.
Ale nic straconego... można spróbować ustawić się na za tydzień jeśli będzie taka potrzeba. Jakbyśmy znali czas kiedy i gdzie to postaramy się zorganizować ekipę remontową
Ale nic straconego... można spróbować ustawić się na za tydzień jeśli będzie taka potrzeba. Jakbyśmy znali czas kiedy i gdzie to postaramy się zorganizować ekipę remontową

- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
Mamy zamiar robić tak jutro od 15-16 u mnie (niedaleko OSP), Zobaczymy jak i ile wyjdzie- w razie potrzeby zrobimy drugą rundę pracy w terenie .
trzymam za was kciuki a tak jak napisal Draco jezeli nie dacie rady teraz to za tydzien sie bardziej postaramy i moze wtedy damy rade sie jakos ustawic...
wpiszcie mnie na pewno wpadnę z moim chaosem