OŚMIORNICA ŁÓDZKA
Zaprasza wszystkich graczy na turniej WFB 8ed:
"NO BLOOD NO GLORY"
Kiedy: 21 listopada 2010
Gdzie: Z przyczyn niezależnych od nas musimy niestety zmienić miejscówkę turnieju (ŁDK po wstępnej zgodzie zaplanowało na ten dzień jakąś dużą imprezę).
Turniej odbędzie się w Zgierskiej Kopalni. Dla samochodziarzy, mam nadzieje, to żadna różnica.
Dla przyjezdnych zorganizujemy limuzyny z dworca fabrycznego na miejsce (i z powrotem po turnieju).
W związku z tym osoby chcące z podwózki skorzystać są bardzo proszone o wcześniejszy kontakt, żebyśmy odpowiednią ilość pojazdów zabezpieczyli.
Format: 2500p.
Wpisowe: 10zł (klubowicze z opłaconą składką za październik 2010 7zł)
Nagrody: Wieczna Chwała, Pamiątkowe Dyplomy, a dla zwycięzcy OŚMIORNICZA STATUETKA!
Turniej zgłoszony zostanie do ligi ogólnopolskiej WFB.
Zgłoszenia:
zgłoszenia zawierające imię, nazwisko, ligowe ID (http://ranking.wfb-pol.org) oraz rozpiską w formacie txt, rtf lub pdf należy przesłać na adres: zembol@osmiornica.info. Dażdy, kto rozpiskę prześle do 18-11-2010 do godz. 23.59 otrzyma 3p do klasyfikacji generalnej.
Zasady rozgrywek:
- obowiązuje podręcznik główny WFB 8ed wraz ze wszystkimi oficjalnymi erratami
obowiązują uściślenia sędziowskie (http://ls.whfb.pl)
- zakaz używania power scrolla
zakaz wystawiania bohaterów specjalnych
w jednej armii nie mogą jednocześnie wystąpić lory Life i Shadow lub Death i Shadow
liczymy punkty za połowę oddziałów i pojedynczych modeli (oraz punkty za zabite mounty/jeźdźców)
9.00 - 9.15 – zapisy
9.15 - 12.00 – I bitwa
12.15 -15.00 – II bitwa
15.15 – 18.00 – III bitwa
18.15 – ogłoszenie wyników i wręczenie nagród
Drakońskie prawa Zembola:
Aby turniej przebiegał sprawnie, konieczne jest trzymanie się planu rozgrywek. Opóźnienia w oddawaniu wyników będą karane wg następującego schematu:
- spóźnienie 5min -1p dla obu graczy
spóźnienie 10min -3p dla obu graczy
w przypadku spóźnienia 15min sędzia oceniając stan rozgrywki przydziela graczom wynik 5:5 lub 10:0.
W trakcie turnieju zostanie przeprowadzona szczątkowa ocena modelarska w ramach której uzyskać będzie można 5p do klasyfikacji generalnej.
- liczba pomalowanych modeli 100% - 2p, więcej niż 50% - 1p
jakość malowania 0-2p
spójność armii 0-1p
proxy są dopuszczone, pod warunkiem, że model zastępowany jest modelem adekwatnego typu (piechota piechotą, monster-monsterem itd.) jednak każdy sproksowany w 50 lub więcej % oddział to jeden ujemny punkt do oceny modelarskiej
I. Breakthrough
Wystawienie: standardowe.
Cel: przekroczenie swoimi oddziałami połowy pola bitwy i utrzymanie swoich oddziałów w tej strefie.
Wynik bitwy: określa się licząc wyłącznie wartość punktową nieuciekających oddziałów własnych, które na koniec bitwy są na połowie stołu należącej do przeciwnika (oddział stoi na tej połowie gdzie jest większa część oddziału/modelu). Liczy się finalną wartość oddziału (więc jeśli na koniec bitwy oddział jest społowiony, to liczy się za niego tylko połowę punktów).
Wynik starcia określa się wg różnicy punktów i tabeli:
0 175 10
176 350 11
351 525 12
526 700 13
701 875 14
876 1050 15
1051 1225 16
1226 1400 17
1401 1575 18
1576 1750 19
1751 i więcej 20
II. Meating Engagment
Zasady specjalne – jak w podręczniku
Wynik starcia określa się wg różnicy punktów i tabeli:
0 225 10
226 450 11
451 675 12
676 900 13
901 1125 14
1126 1350 15
1351 1575 16
1576 1800 17
1801 2025 18
2026 2250 19
2251 i więcej 20
III. Blood And Glory
Zasady specjalne: jak w podręczniku.
Gra kończy się gdy odporność jednej z armii spadnie do 3 lub mniej punktów.
Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4).
Jeżeli żaden gracz nie zostanie złamany w trakcie gry, bitwa kończy się remisem a obaj gracze otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść gracza, który tracił mniej punktów odporności.
Przykład: Gracz A stracił 4 pkt odporności, gracz B stracił 1 pkt odporności. Róznica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść gracza B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
W czasie turnieju zdobyć można łącznie 68p.
Lista zgłoszonych (z poprawnym zgłoszeniem premiowanym punktami):
- Tomek Szwedow; Ordin; Warszawa; VC; ID 1934
- Michał Yrsen Bukowski, Overrun, O&G, 1081
- Marcin Zembol Jakubowski, OŁ, Liz, 2373
- Karol Cahir Pikus, Dwf, 3700 (popraw 2p w rozpisce!)
- Jacek Kaczmarski, DoCh, 1332
- Przemek Voltar Kupś, Skv, 2358
- Andrzej Bobik Piwowarski, Dwf, 1718
- Maciej Szwentas Świątkiewicz, HE, 2839
- Wojciech Heptun Pierzchalski, WE, 3410
- Michał M.40 Bieliński, DoCh, 2669
- Mateusz "Josiph" Pejas, HE, 3641
- Michał Chudzikowski, IDDQD, Beast, 3687 (dopisz lory)
- Bartłomiej Nijlor Grzanka, DoCh, 1261
- Kacper Asgharoth Grzanka, Emp, 1262
- Bartosz Skalski, O&G, 1832
- Błażej Misztal Bless, O&G, 1602
- Krystian Lewandowski, Imp, 3320
- Adam Voodoo Staniszewski, Skv, 3482
- Łukasz Hoffman, Dwf
- Kazimierz "Senior" Palmowski, DE, 2150
- Jakub "Sokół" Palmowski, HE, 1669
- Tomasz Jardzioch, WoCh, 1302
- Rafał Kurzępa Shinue, VC, 2676 (dopisz lore z forbidena!)
- Aleksander Rince Jaworowski, DE, 2201
Zgłoszeni bez rozpisek: - Schtrasny, ??
- Piotr
- Daw, VC
- MichaL, VC