2010-11-21 Łódź "No Blood No Glory" 2500p. - zapraszamy!

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zembol
Oszukista
Posty: 789
Lokalizacja: XIII Kohorta / Marauder Łódź

2010-11-21 Łódź "No Blood No Glory" 2500p. - zapraszamy!

Post autor: zembol »

Klub miłośników Gier Bitewnych
OŚMIORNICA ŁÓDZKA

Zaprasza wszystkich graczy na turniej WFB 8ed:

"NO BLOOD NO GLORY"

Kiedy: 21 listopada 2010
Gdzie: Z przyczyn niezależnych od nas musimy niestety zmienić miejscówkę turnieju (ŁDK po wstępnej zgodzie zaplanowało na ten dzień jakąś dużą imprezę).
Turniej odbędzie się w Zgierskiej Kopalni. Dla samochodziarzy, mam nadzieje, to żadna różnica.
Dla przyjezdnych zorganizujemy limuzyny z dworca fabrycznego na miejsce (i z powrotem po turnieju).
W związku z tym osoby chcące z podwózki skorzystać są bardzo proszone o wcześniejszy kontakt, żebyśmy odpowiednią ilość pojazdów zabezpieczyli.
Format: 2500p.
Wpisowe: 10zł (klubowicze z opłaconą składką za październik 2010 7zł)
Nagrody: Wieczna Chwała, Pamiątkowe Dyplomy, a dla zwycięzcy OŚMIORNICZA STATUETKA!

Turniej zgłoszony zostanie do ligi ogólnopolskiej WFB.

Zgłoszenia:
zgłoszenia zawierające imię, nazwisko, ligowe ID (http://ranking.wfb-pol.org) oraz rozpiską w formacie txt, rtf lub pdf należy przesłać na adres: zembol@osmiornica.info. Dażdy, kto rozpiskę prześle do 18-11-2010 do godz. 23.59 otrzyma 3p do klasyfikacji generalnej.

Zasady rozgrywek:
  • obowiązuje podręcznik główny WFB 8ed wraz ze wszystkimi oficjalnymi erratami
    obowiązują uściślenia sędziowskie (http://ls.whfb.pl)
Ograniczenia dodatkowe:
  • zakaz używania power scrolla
    zakaz wystawiania bohaterów specjalnych
    w jednej armii nie mogą jednocześnie wystąpić lory Life i Shadow lub Death i Shadow
    liczymy punkty za połowę oddziałów i pojedynczych modeli (oraz punkty za zabite mounty/jeźdźców)
Plan rozgrywek:
9.00 - 9.15 – zapisy
9.15 - 12.00 – I bitwa
12.15 -15.00 – II bitwa
15.15 – 18.00 – III bitwa
18.15 – ogłoszenie wyników i wręczenie nagród

Drakońskie prawa Zembola:
Aby turniej przebiegał sprawnie, konieczne jest trzymanie się planu rozgrywek. Opóźnienia w oddawaniu wyników będą karane wg następującego schematu:
  • spóźnienie 5min -1p dla obu graczy
    spóźnienie 10min -3p dla obu graczy
    w przypadku spóźnienia 15min sędzia oceniając stan rozgrywki przydziela graczom wynik 5:5 lub 10:0.
Ocena modelarska:
W trakcie turnieju zostanie przeprowadzona szczątkowa ocena modelarska w ramach której uzyskać będzie można 5p do klasyfikacji generalnej.
  • liczba pomalowanych modeli 100% - 2p, więcej niż 50% - 1p
    jakość malowania 0-2p
    spójność armii 0-1p
    proxy są dopuszczone, pod warunkiem, że model zastępowany jest modelem adekwatnego typu (piechota piechotą, monster-monsterem itd.) jednak każdy sproksowany w 50 lub więcej % oddział to jeden ujemny punkt do oceny modelarskiej
Scenariusze (rozgrywanie scenariuszy jest obowiązkowe!!!)

I. Breakthrough
Wystawienie: standardowe.
Cel: przekroczenie swoimi oddziałami połowy pola bitwy i utrzymanie swoich oddziałów w tej strefie.
Wynik bitwy: określa się licząc wyłącznie wartość punktową nieuciekających oddziałów własnych, które na koniec bitwy są na połowie stołu należącej do przeciwnika (oddział stoi na tej połowie gdzie jest większa część oddziału/modelu). Liczy się finalną wartość oddziału (więc jeśli na koniec bitwy oddział jest społowiony, to liczy się za niego tylko połowę punktów).

Wynik starcia określa się wg różnicy punktów i tabeli:
0 175 10
176 350 11
351 525 12
526 700 13
701 875 14
876 1050 15
1051 1225 16
1226 1400 17
1401 1575 18
1576 1750 19
1751 i więcej 20


II. Meating Engagment

Zasady specjalne – jak w podręczniku
Wynik starcia określa się wg różnicy punktów i tabeli:
0 225 10
226 450 11
451 675 12
676 900 13
901 1125 14
1126 1350 15
1351 1575 16
1576 1800 17
1801 2025 18
2026 2250 19
2251 i więcej 20


III. Blood And Glory

Zasady specjalne: jak w podręczniku.
Gra kończy się gdy odporność jednej z armii spadnie do 3 lub mniej punktów.
Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4).
Jeżeli żaden gracz nie zostanie złamany w trakcie gry, bitwa kończy się remisem a obaj gracze otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść gracza, który tracił mniej punktów odporności.
Przykład: Gracz A stracił 4 pkt odporności, gracz B stracił 1 pkt odporności. Róznica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść gracza B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.

W czasie turnieju zdobyć można łącznie 68p.

Lista zgłoszonych (z poprawnym zgłoszeniem premiowanym punktami):
  1. Tomek Szwedow; Ordin; Warszawa; VC; ID 1934
  2. Michał Yrsen Bukowski, Overrun, O&G, 1081
  3. Marcin Zembol Jakubowski, OŁ, Liz, 2373
  4. Karol Cahir Pikus, Dwf, 3700 (popraw 2p w rozpisce!)
  5. Jacek Kaczmarski, DoCh, 1332
  6. Przemek Voltar Kupś, Skv, 2358
  7. Andrzej Bobik Piwowarski, Dwf, 1718
  8. Maciej Szwentas Świątkiewicz, HE, 2839
  9. Wojciech Heptun Pierzchalski, WE, 3410
  10. Michał M.40 Bieliński, DoCh, 2669
  11. Mateusz "Josiph" Pejas, HE, 3641
  12. Michał Chudzikowski, IDDQD, Beast, 3687 (dopisz lory)
  13. Bartłomiej Nijlor Grzanka, DoCh, 1261
  14. Kacper Asgharoth Grzanka, Emp, 1262
  15. Bartosz Skalski, O&G, 1832
  16. Błażej Misztal Bless, O&G, 1602
  17. Krystian Lewandowski, Imp, 3320
  18. Adam Voodoo Staniszewski, Skv, 3482
  19. Łukasz Hoffman, Dwf
  20. Kazimierz "Senior" Palmowski, DE, 2150
  21. Jakub "Sokół" Palmowski, HE, 1669
  22. Tomasz Jardzioch, WoCh, 1302
  23. Rafał Kurzępa Shinue, VC, 2676 (dopisz lore z forbidena!)
  24. Aleksander Rince Jaworowski, DE, 2201

    Zgłoszeni bez rozpisek:
  25. Schtrasny, ??
  26. Piotr
  27. Daw, VC
  28. MichaL, VC
Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, o 20:59 przez zembol, łącznie zmieniany 19 razy.
Obrazek Obrazek
Nowe Lizaki: 110/30/89 | Demoniszcza: 16/0/11 | 101st Abn Div: 4/1/8

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

O akurat nie mam zjazdu wtedy na studiach !! Jest więc spora szansa, że się pojawię.... BTW, bardzo ciekawe ograniczenia lorów =D>
Ostatnio zmieniony 19 paź 2010, o 08:22 przez Nijlor, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
zembol
Oszukista
Posty: 789
Lokalizacja: XIII Kohorta / Marauder Łódź

Post autor: zembol »

Z Chadecją czy z DE? Bo mam mieszane uczucia co do INDYChD w 8ed...
Obrazek Obrazek
Nowe Lizaki: 110/30/89 | Demoniszcza: 16/0/11 | 101st Abn Div: 4/1/8

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

I tu Cię zaskoczę, nie gram już DE, a Chadecja na razie czeka na półce na parowy pociąg z Forge Worlda, jeśli wpadnę, to moją nową nurglową kupą :mrgreen:

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Zapowiada sie soczyście! Myślę, że spróbuję wpaść. Moze uda mi sie ze soba zabrać jakichs JH.

Jeśli moge cos nieśmiało zaproponować, to moze warto by przetestować pomysł Barbarossy dot. modyfikacji sposobu liczenia wyniku w B&G. Propozycja Zbyszka i moje doszczegółowienie:

Zapis były więc taki:
Gra kończy się gdy odporność jednej z armii spadnie do 3 lub mniej punków.
Zwyciezca otrzymuje 20pkt od których odejmuje sie jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4).
Jeżeli żaden gracz nie zostanie złamany w trakcie gry, bitwa kończy się remisem a obaj gracze otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odpornosći straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść gracza, który tracił mniej punktów odporności. Przykład: gracz A stracił 4 pkt odporności, gracz B stracił 1 pkt odporności. Róznica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść gracza B (10+3). Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.

Wydaje mi sie, ze brzmi to calkiem ciekawie.
Ostatnio zmieniony 19 paź 2010, o 08:43 przez bless, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
zembol
Oszukista
Posty: 789
Lokalizacja: XIII Kohorta / Marauder Łódź

Post autor: zembol »

Fajne! Generalnie bardzo podobało mi się Twoje podejście do B&G, zmuszając do postawienia wszystkiego na zabijanie breaking pointów przeciwnika, dlatego pożyczyłem sobie opis scenariusza. Ale w wersji Zbyszka to brzmi jeszcze fajniej. Spróbuję to jakoś ładnie napisać i będziemy mieli test przed Mackami Wojny :)
Obrazek Obrazek
Nowe Lizaki: 110/30/89 | Demoniszcza: 16/0/11 | 101st Abn Div: 4/1/8

Awatar użytkownika
Daw
Masakrator
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Daw »

Jestem pozytywnie nastawiony do tego Tura :!: :idea: Fajnie, że organizujecie i jest naprawdę dogodny dojazd pociągiem z Wawy! Myślę, że przyjadę i będe miał zdecydowanie więcej pomalowane niż ostatnim razem jak graliśmy Zembol :)

Acha - ta modyfikacja scenariusza wymyślona przez Barba jest całkiem w pytke :roll:
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Daw pisze:Acha - ta modyfikacja scenariusza wymyślona przez Barba jest całkiem w pytke :roll:
Żeby nie bylo, ze Barb ma pelnie chwaly, to ja tez mam swoj udzial w ostatecznym ksztalcie tej propozycji. :mrgreen:
A dlaczego " :roll: " jesli sie podoba? Jesli sa jakies uwagi, to lepiej pisac otwarcie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Daw
Masakrator
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Daw »

Uważam, że powinien zostać również wprowadzony górny limit punktów odporności. Jeżeli gracz A posiada teoretycznie 8 sztandarów to ma 10 pkt. odporności. Wg. mojej wizji powinien być limit do 8 punktów. Czyli wystarczy, że graczowi A zdejmiesz generała i 3 sztandary i przegrywa bitwę ponieważ mógł mieć maksymalnie 8 pkt odporności. Z kolei w druga stronę jeżeli w pierwszej lub drugiej turze opponentowi zostaną 3 punkty to wygrywasz i w tym przypadku do wyniku 16:4 liczyłyby się max 4 dowolne stracone przez Ciebie sztandary. Nie wiem czy mój przekaz jest jasny ponieważ jestem kompletnie niewyspany - ta armia na kohortex spędza mi sen z powiek.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Daw pisze:Uważam, że powinien zostać również wprowadzony górny limit punktów odporności. Jeżeli gracz A posiada teoretycznie 8 sztandarów to ma 10 pkt. odporności. Wg. mojej wizji powinien być limit do 8 punktów. Czyli wystarczy, że graczowi A zdejmiesz generała i 3 sztandary i przegrywa bitwę ponieważ mógł mieć maksymalnie 8 pkt odporności. Z kolei w druga stronę jeżeli w pierwszej lub drugiej turze opponentowi zostaną 3 punkty to wygrywasz i w tym przypadku do wyniku 16:4 liczyłyby się max 4 dowolne stracone przez Ciebie sztandary. Nie wiem czy mój przekaz jest jasny ponieważ jestem kompletnie niewyspany - ta armia na kohortex spędza mi sen z powiek.
Coś w tym jest, ale z drugiej strony mozliwosc posiadania spamu pkt odpornosci jest batem na deathstary, ktore pkt. odpornosci maja mało i w tym scenariuszu od poczatku maja pod górkę (bo po pierwsze ciezko im dojsc wszystkie pkt odpornosci przeciwnika, zeby go zlamamac, a po drugie, jesli nie dopadna wszystkich punktow odpornosci, to nawet na remisie przegrwaja). Warto tez pamietac o tym, ze jesli ktos ma duzo punktow odpornosci, to raczje nie ma opcji, by te sztandary byly na mocnych, twardych klockach, ktore sa nie do ruszenia. Zwykle sa na lekkich oddzialch, ktore mozna zdmuchnac jedna salwa lucznikow, lub srednim pociskiem magicznym. To jest wybor - albo wiele punktow, ale latwych do zdjecia, albo mniej pkt odpornosci, ale trudnych do ruszenia. To jest wybor strategii. A mnie cieszy, ze taki scenariusz jest kolejnym powodem, dla ktorgo lepiej miec rozpe w miare roznorodna, niz zlozona z jednego uber oddziału. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Jak na święta pojade do domu, ogarne pacyny i wezmę je do ptb to wpadne ;)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

III. Blood And Glory
Zasady specjalne: jak w podręczniku.
Gra kończy się gdy odporność jednej z armii spadnie do 3 lub mniej punktów.
Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4).
Jeżeli żaden gracz nie zostanie złamany w trakcie gry, bitwa kończy się remisem a obaj gracze otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść gracza, który tracił mniej punktów odporności.
Przykład: Gracz A stracił 4 pkt odporności, gracz B stracił 1 pkt odporności. Róznica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść gracza B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
a mi się ten zapis nie podoba. Zabija to co świetne we wcześniejszych zasadach: można było bez obaw poświęcać swoje oddziały (nawet te najdroższe), tracąc Break Pointy aż do krawędzi własnego złamania, ale w perspektywie miało się jak najszybsze złamanie przeciwnika. Myki typu: ja mu oddam moje 4 punkty ale w zamian zmiotę jego 3 i wygram są ciekawe i odróżniają ten scenariusz od wszystkich innych.

W tym powyższym liczeniu zamiast wygranej jakieś 19-1, 18-2 mam tylko 16-4 bo wygrałem poświęcając własne sztandary. Temu liczeniu już bliżej do zwykłej piczki, bo do wyniku liczą się własne straty :/

Za to liczenie w przypadku remisu całkiem mi się podoba - promuje tego który więcej punktów wyciął, dzięki temu spam sztandarów na 10 łuczników nie będzie aż tak skuteczny.

A ogólnie to zauważyłem ze B&G narzekają ludzie z rozpiskami z małą ilość Break Pointów. Przez to że mają ich mało muszą być bardziej ostrożni i dłużej wypracowywać sobie sytuację na stole.
Jak rozpa będzie miała 8-9 punktów a nie 5, to nawet pechowa strata lorda w pierwszej turze nie kończy gry.
Obrazek

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Asassello pisze:a mi się ten zapis nie podoba. Zabija to co świetne we wcześniejszych zasadach: można było bez obaw poświęcać swoje oddziały (nawet te najdroższe),
Teraz tez mozesz bez obaw poswiecac wlasne oddziały. Te bez sztandarów. Jeśli poswiecisz dwa oddzialy ze sztandarami by pokonac przeciwnika, to przyznasz, ze poniosles dosyć dotkliwe straty, wiec wynik 18:2 wydaje sie bardzo sprawiedliwy dla obu stron.:)
Troche nie rozumiem Twoich zarzutów. Wciaz mam wrazenie, ze ta nowa propozycja daje szanse na bardziej strategiczna, a przy tym krwawą, rozgrywkę.

Zreszta, to jest test. Wprawdzie spodziewam sie dobrego rezultatu tego eksperymentu, ale jesli okaze sie, ze wersja poprzednia byla lepsza... nic prostszego, niz do tego wrocic. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

nie wiem jak Ty, ale ja żeby mieć sensowną liczbę Break Pointów muszę mieć sztandary na prawie każdym oddziale. A standardowo nie wystawiam tak małych oddziałów jak 10 łuczników (zazwyczaj 4-5 oddziałów o liczebności ok. 20).

Ty grając VC czy WE zawsze masz coś co nie ma sztandarów (ghule, driady), wiec nie dziwię się ze nie rozumiesz mojego punktu widzenia.
Obrazek

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Asassello pisze:nie wiem jak Ty, ale ja żeby mieć sensowną liczbę Break Pointów muszę mieć sztandary na prawie każdym oddziale. A standardowo nie wystawiam tak małych oddziałów jak 10 łuczników (zazwyczaj 4-5 oddziałów o liczebności ok. 20).

Ty grając VC czy WE zawsze masz coś co nie ma sztandarów (ghule, driady), wiec nie dziwię się ze nie rozumiesz mojego punktu widzenia.
Fakt, dla HE to pewien problem, bo tylko orly i rydwany mozna rzucac bez zalu na pozarcie. Nie widze jednak wielkiej krzywdy na HE. Dlaczego? Zakladam, ze armia ma (plus/minus) z 6 sztandarów:ze 2 na łucznikach, ze 3 na elitach i jeden na BSB. Latwe do zdobycia sa tylko te punkty na lucznikach. Elity, ktorym towarzyszy BSB, bardzo dobrze radza sobie w wiekszosci kombatów. Te oddziały nie sa rzucane na pożarcie, ale po to, by zdobywac punkty. Z oddziałow punktujących jako mięso traktowac można łuczników, ale ich i tak raczej nikt nie rzuca na pozarcie, bo trzyma sie ich na tyłach, zeby trzymały pkt odpornosci na wypadek jakiejs spektakularnej kleski elit na polu walki. Sa rezerwą a nie miesem armatnim. Tak wiec - o jakim poswiecaniu punktow mowimy? Na to nie mogles sobie pozwolic takze wczesniej. Teraz, jesli poniesiesz ciezkie straty w punktach odpornosci, Twoj przeciwnik tez cos dostanie za swoje starania. Wydaje mi sie to bardzo fair.
Dodatkowo wazne jest pytanie: czy w tej sytuacji nalezy zmienic scenariusz by HE bylo wygodnie, czy tez HE powinny grać tak, by nie ucierpiec przez scenariusz?

EDIT: BTW, zamierzasz jechac do Łodzi?
Obrazek

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Rozumiem Twoja argumentację.
Jednak uważam, że takie podejście do wyłaniania zwycięzcy spowoduje bardziej asekuracyjną grę każdej ze stron.

A co do turnieju, to za długo bym cokolwiek mógł powiedzieć. Zależy do wolnych terminów oraz tego co w okolicach tej daty będzie się działo z lokalami w Warszawie.
Obrazek

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

strategia przy B&G jest dwojaka, albo grasz asekurancko albo z dwóch trzech oddziałów robisz swoiste pociski, które lecą wybić 2-3 sztandary i spowodować aby oponent zagrał bardziej asekurancko, na ThunderStompie na tym scenariuszu właśnie tak zagrałem, przez co mój oponent zaczynał drugą turę bez 3 sztandarów a 4 był w zasięgu ręki (zabrakło strzelania na dobicie);
sposób liczenia dość prosty i różnicuje wyniki na tym scenariuszu, możesz wygrać nawet jeśli masz mniej sztandarów niż oponent a więcej wytłukłeś, nice :wink:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Znów duży format :(
Tym razem miało być coś mniejszego.

Co do B&G niech ktoś złoży grywalną armię demonów z 8-10 break pointami.
Powodzenia.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
zembol
Oszukista
Posty: 789
Lokalizacja: XIII Kohorta / Marauder Łódź

Post autor: zembol »

Format wybrany wolą większości :)
A poza tym po co Ci 8-10 BP?
Ja w lizakach ze sztandarami na skinkach wykręcam maksymalnie 6, a grać się da :D
Obrazek Obrazek
Nowe Lizaki: 110/30/89 | Demoniszcza: 16/0/11 | 101st Abn Div: 4/1/8

Awatar użytkownika
Daw
Masakrator
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Daw »

zembol pisze:Format wybrany wolą większości :)
A poza tym po co Ci 8-10 BP?
Ja w lizakach ze sztandarami na skinkach wykręcam maksymalnie 6, a grać się da :D
True, true ;]
U mnie nie wiele lepiej - również 6 BP to luksus.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ