25.04.2010 "X urodziny WILCZKA!!!" parówka

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
sebowilczek
Warzywo
Posty: 12
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

25.04.2010 "X urodziny WILCZKA!!!" parówka

Post autor: sebowilczek »

Obrazek

Witamy

Sklep „Wilczek” zaprasza na turniej WHFB

http://www.wilczek.poznan.pl

Dom Kultury „JUBILAT” os. Tysiąclecia 30
http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=Dom+ ... d=&x=0&y=0

Data: 25.04.2010. NIEDZIELA
Start: 10.00
Koszt turnieju : 4 zł (osoba)

PLAN IMPREZY:

Początek turnieju 10.15
Bitwa 1 10.15 - 13.15
Bitwa 2 13.20 - 16.20
Bitwa 3 16.25 - 19.25
Podanie wyników turnieju 19.30

UWAGA: Trzymamy się sztywno rozkładu godzinowego, tak aby zdążyć ze spokojem rozegrać wszystkie bitwy.
PROSIMY SIĘ NIE SPÓŹNIĆ.

REGULAMIN:
1. Turniej klasy – lokalny (turniej aspiruje do rangi PLATYNOWY w Lidze Wielkopolskiej)

2. Rozpiski (w formacie txt, doc, xls lub html) + dane kontaktowe WRAZ Z PODANIEM ID ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php proszę nadsyłać na adres sebowilczek@wp.pl lub dostarczyć do Wilczka do dnia 23 kwietnia (piątek) 2010 roku (jest to PREMIOWANE dwoma dużymi punktami)(Uwaga: jeśli ktoś nie ma numeru ID, proszę się nie martwić, numer taki otrzyma na turnieju. Uwaga: jeśli w tabeli Ligi wielkopolskiej są błędy dotyczące np. granej armii itp. zostanie to poprawione – nie mieliśmy pełnych danych wszystkich graczy i armii jakimi grali; Uwaga: jeśli ktoś z graczy chciałby wpisać w rubryce klub – patronat : „Wilczek” , to istnieje taka możliwość - prosimy wtedy o kontakt).
Uwaga: dostarczenie rozpiski w terminie daje pierwszeństwo zapisu na turniej w przypadku dużej ilości uczestników.

3. Dopuszczone armie:

REGULAMIN (v.2.14):
× armie limited
× obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× zabronieni bohaterowie specjalni z końca podręcznika
× zabronieni bohaterowie specjalni z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× zabronione alternatywne armie z końca podręcznika
× ZABRONIONE Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera http://oz.games-workshop.com/games/warhammer/dogsofwar/ <Wyjatek nie dotyczy armii DoW> (zakaz wystawiania proxów - tylko oryginalne figurki)
× ZABRONIONE jednostki Dogs of War jako wybór rzadki we wszystkich armiach z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) oraz w tych, które mają taką wyraźną adnotacje http://oz.games-workshop.com/games/warhammer/dogsofwar/ (zakaz wystawiania proxów - tylko figurki odzwierciedlające dany oddział np. halfingi to figurki halfingów )
× dozwolone jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/
× dozwolony Kislev jako samodzielna armia, a nie tylko jako kontyngent sojuszniczy
× armie ze Storm of Chaos są dozwolone, poza armiami z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) które są zabronione http://stormofchaos.uk.games-workshop.c ... efault.htm
× bohaterowie z The Nemesis Crown zabronieni http://nemesis.us.games-workshop.com/ho ... efault.htm
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone http://uk.games-workshop.com/warhammer/chaos-dwarfs/1/
× Chaos Dwarfs Indy GT dozwolone http://www.filedropper.com/fdwarfsofchaos_1
× Lizardmen: Southlands dozwolone
× Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/1/
× Great Lizards zabronione http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=492
× kawaleria Rhinoxów dozwolona http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=111
× Ogre Ironskin army dozwolona http://thegoldend6.com/files/RhinoxCavalry.pdf
× Mountain Rangers dozwoleni http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=108
× The Cult of Ulric dozwolone http://uk.games-workshop.com/empire/cult-of-ulric/3/
× Goblin Ecology dozwolone http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=106
× Bone Giant dozwolony http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=626
× Giant Spined Chaos Beast oraz Chaos Giant Spawn ze strony Forge World dozwolone http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× Chaos War Mammoth, Great Chaos Dragons oraz Emperor Fire Dragons ze strony Forge World zabronione http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× armie z Warhammer Realms: Lustria dozwolone
× The Zombie Pirates of the Vampire Coast dozwolone http://conquest.uk.games-workshop.com/r ... efault.htm
× Gnoblar Hordes z amerykańskiego WD303 i brytyjskiego WD310 dozwolone
× dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War ze strony włoskiego GW http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=14

× Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady! Brak zasad to niekorzystne decyzje sędziowskie i punkty karne!

4. Obowiązują następujące zasady specjalne:
- wolno używać figurek zastępczych należących do danej armii, ale pod warunkiem, że zostały umieszczone na właściwych rozmiarowo podstawkach ;
- nie obowiązuje zasada wystawiania w pełni pomalowanych armii ;
- przed rozpoczęciem rozstawiania przeciwnicy mają obowiązek poinformować się o składzie swojej armii w przypadku nie zachowania pełnego WYSIWYGa; jeżeli oddział/armia posiada WYSIWYG gracz informuje, co to za oddział – np. Big Unsi (a nie zwykłe orki), Inner Circle (a nie zwykli rycerze) itp.
- rozpiski są TAJNE !!!!
- przeciwnikowi należy przedstawić skład oddziałów przed rozstawieniem armii na stole oraz używane w bitwie magiczne przedmioty (w momencie ich użycia);
- przeciwnikowi należy przedstawić zasady specjalne armii, co do których mogą istnieć wątpliwości, że nie są to zasady ogólnie znane; za niedopełnienie tego obowiązku, zatajenie lub przekręcenie zasad swojej armii oraz wyposażenia (w momencie ujawnienia szczegółów) sędziowie mogę przyznać punkty ujemne włącznie z anulowaniem wyniku bitwy i przyznaniem przeciwnikowi 20 punktów, jeżeli w wyniku oszustwa bitwę przegrywał.

5. Rozpiski są TAJNE w czasie bitwy; rozpiski muszą zawierać dokładnie opisane wszystkie oddziały, bohaterów i maszyny. Na podstawie rozpiski można beż żadnych problemów rozpoznać wystawione regimenty; podane są charakterystyki i wyposażenie oddziałów; rozpiski zawierają imię i nazwisko oraz rodzaj armii gracza; W przypadku błędów mogą zostać odjęte punkty turniejowe (od 100 małych do przegranego meczu); prosimy uważać; Rozpiski powinny być zrobione w programie ARMY BUILDER!!! (pytać sędziego w razie problemów);

6. Obowiązują zasady 7 edycji i ich ewentualne uściślenia oraz ogólnie przyjęte interpretacje, chyba że są one niezgodne z oficjalnymi publikacjami GW (np. Faq GW). Jeżeli zasada z podręcznika głównego jest późniejsza, niż zasada z FAQ’u lub innego źródła wydanego wcześniej, to obowiązuje zasada z podręcznika. Istnieje domniemanie, że najnowsze zasady są nadrzędne. Sędziowie mają głos rozstrzygający – swojej oceny dokonują w oparciu o własną wiedzę i argumenty przedstawione przez strony sporu. W przypadku rozbieżności w brzmieniu zasad z podręcznika w wersji angielskiej i polskiej, obowiązują zasady z wersji angielskiej.

7. Nie ma wymogu pomalowanych armii i nie obowiązuje zasada WYSIWYG..

8. Wszelkie spory przy stołach rozstrzyga sędzia!!!. Jeżeli rozsądzenie sporu jest wyjątkowo trudne lub niemożliwe do przeprowadzenia, sędzia ma prawo zdecydować o pojedynczym rzucie K6.

9. Gracz zobowiązany jest przynieść ze sobą na turniej:
- Army Book lub inną publikację, wg której jego armia jest wystawiana;
- kompletną i czytelną rozpiskę zawierającą spis bohaterów i oddziałów wraz z opisem uzbrojenia, wyposażenia, magicznych przedmiotów i wartością punktową
- miarkę calową oraz kostki sześciościenne w ilości umożliwiającej sprawną grę (gracze mogą zdecydować, że używają jednego kompletu kości i jednej miary, ale obaj gracze zobowiązani są do posiadania zarówno kości jak i miary pod groźbą przyznania punktów ujemnych);

10. Gramy na stołach o wymiarach 6’x4’. (w przypadku dużej ilości uczestników aby zmieścić wszystkich graczy wielkość powierzchni stołów może ulec zmianie)

11. Wszystkie bitwy trwają 6 tur, lecz nie dłużej niż 3 godziny.

12. Wszystkie bitwy (obliczane jako różnica małych punktów) są rozstrzygane wg następującego schematu :

0 – 260 – 10 : 10
261 – 520 – 11 : 9
521 – 780 – 12 : 8
781 – 1040 – 13 : 7
1041 – 1300 – 14 : 6
1301 – 1560 – 15 : 5
1561 – 1820 – 16 : 4
1821 – 2080 – 17 : 3
2081 – 2340 – 18 : 2
2341 – 2600 – 19 : 1
2601+ – 20 : 0

Rozliczanie punktów za generałów, ćwiartki i sztandary itp. po 100 pkt (przy całkowitym zniszczeniu armii przeciwnika automatycznie zdobywamy cztery ćwiartki);

"X urodziny WILCZKA!!!" parówka:

Gramy trzy razy Pitched Battle, zgodnie ze standardowymi zasadami z podręcznika. Przed bitwą gracze wykonują rzut K6. Gracze z wyższym wynikiem decydują, czy chcą wybrać stronę, czy chcą wybrać kto będzie zaczynał.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ZASADY ARMII:

- format 2*1250 pkt; (sojusz 2 DOWOLNYCH RÓŻNYCH ARMII) (jeden gracz może grać sam dwoma armiami);

- standardowe zasady wystawiania armii na 1250 pkt BP + dodatkowe poniższe ograniczenia;

- kompozycja poszczególnej armii na 1250 pkt :

min 2*CORE (HE min 1),
max 2*SPECIAL (HE max 3),
max 1*RARE (HE max 2),
max 2 heros; Bretonia może wystawić 3 herosów za względu na BSB;

w każdej armii generał obowiązkowy;

- MAX 9 kości PD/DD na SOJUSZ zgodnie z BP;

- Max 4 oddziały lataczy na SOJUSZ (nie wliczając w to bohaterów, zgodnie z BP 3 na pojedyńczą armie);

- Max 5 slotów maszyn na SOJUSZ (pełne 2 weapon teamy lub oddział jezzaili to maszyna, czołg to 2 maszyny);

- armie są dla siebie neutralne, co oznacza że posiadają jedynie wspólną bazę kości Powera i Dispela, nie wzbudzają w sobie panik za rozbity/uciekający oddział; nie wolno im także używać magii na oddziały sojusznicze, np. wskrzeszania czy przerzutów;

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

SCENARIUSZE (dzięki Miszonowi):

BITWA I "X URODZINY"
Jeden wskazany przed bitwą przez przeciwnika oddział (NIE charakter) (z każdej armii - łącznie cztery oddziały) zostaje zaproszony na urodziny.
Urodziny battlowe to ciężka imprezka dlatego wszystkie nietrafione trafienia w walce skierowane w ten oddział mogą zostać przerzucone, a oddział jest wart dodatkowe +100 małych pkt.

BITWA II "TORT"
Jeden oddział (NIE charakter) z każdej armii może (nie musi) przynieść na urodziny tort (torty NIE mogą się powtórzyć w sojuszu):
Czekoladowy – oddział dostaje +1Move i MR(1);
Jagodowy – oddział dostaje Mark slanesha (Immune to fear, terror and panic);
Truskawkowy – oddział dostaje hate lub +1 do hita;
Orzechowy – oddział dostaje ward save 5+ (NIE łączy się z innymi wardami);
Śmietankowy - oddział dostaje możliwość przerzucenia DWÓCH serii rzutów lub rzutu np. na hit, na Ld itp. (przerzuca wtedy wszystkie rzucone kostki);

BITWA III "ZABAWA NA CAŁEGO"
Wszyscy bawią się świetnie ale są ambitni i stawiają sobie cele. Każdy z graczy przed bitwą może (nie musi) wybrać sobie jeden z następujących rozkazów (zrealizowanie każdego to +1 duży punkt niezrealizowanie -1), (rozkazy nie mogą się powtórzyć w sojuszu):
a) wskazany przed bitwą oddział musi się znaleźć w strefie rozstawienia przeciwnika;
b) zabić dowolnego generała wrogiego sojuszu;
c) zabić dowolnego wrogiego maga;
d) utrzymać wszystkie elementy terenu w swojej strefie rozstawienia (nie mogą być zajęte przez żaden oddział wroga o US5, rozkaz można zabrać tylko jeśli są jakieś elementy terenu w strefie rozstawienia na które można wejść);
e) zdobyć co najmniej 2 sztandary (jeżeli przeciwnik ma 1 lub 2 sztandary wystarczy 1);
f) zająć swoimi oddziałami co najmniej dwie ćwiartki;
g) wskazany przed bitwą oddział musi się znaleźć w swojej w strefie rozstawienia po zakończeniu bitwy;

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ograniczenia ogólne:

.....................................................................................................................................................................

- obowiązuje najnowszy BP: http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf

- OGRANICZENIE MAGII: zgodnie z najnowszym BP ( http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf );

- OGRANICZENIA NAJEMNIKÓW W INNYCH ARMIACH: wszelkie jednostki Dogs of War i Regiments of Renown ZABRONIONE; dozwolone tylko w armii DOGS OF WAR;

.....................................................................................................................................................................

Dodatkowe ograniczenia i bonusy dla armii (dzięki nieocenionej pomocy Kudłatego):

- BRETONNIA:
Peasant Bowmen Skirmishers are NOT 0-1 (Unit Size: 10-20 models);

- DAEMONS OF CHAOS:
Fleshounds gains bloodfrenzy; Bloodletters of Khorne gains bloodfrenzy; Blodcrushers of Khorne gains bloodfrenzy; Herald of Khorne gains bloodfrenzy; Bloodthrister gains bloodfrenzy;
Pink Horrors of Tzeench – for every 1/2/3/4 Wizard Level Pink Horros must have in the unit appropriately 10/20/30/40 models;
Chaos Furies 0-2;
Flamers of Tzeench are 0-1 (Unit Size: only 3 models, not like in BP 3-6);
Daemonic Gifts may not be duplicated (except for Spellbreakers);
Daemons of Chaos cannot hire any dogs of war units;

Bloodfrenzy „blood for the blood god” – unit gains frenzy rule except +1A;

- DARK ELVES:
Shades are 0-2 (Unit Size: 5-10 models, not like in BP 5-15);
Hydra takes an additional SPECIAL slot;
Gifs of Khaine: toxin Manbane works on close combat attacks only;
Pedant of Khaeleth always fails on 5-6;
The Pedant of Khaeleth can never be taken in an army if it includes the Ring of Hotec;
Pedant of Khaeleth takes an additional Hero slot;
Ring of Hotec takes an additional Hero slot;
Repeater Crossbows: You can use multiple shots at short range ONLY;

- DOGS OF WAR:
Asarnil The Dragonlord takes an additional Hero slot;
Pike of Remas may only be used in rank and file infrantry units; Pike of Remas counts as pike (all special rules for pikes apply);

- DWARFS:
Max 3 warmachines slots in armies of below 2000 points; Max 5 warmachines slots in armies of 2000+ points (Anvil of Doom counts as 1 slot, Gyrocopter counts as 1 slot);
Troll slayers are skirmish (Unit Size: 5-15 models);

- EMPIRE:
Great cannon is 0-2;
Steam Tank is 0-1;
Great cannon is 0-3 if you have at least one Master Engineers in the army;
Great cannon is 0-4 if you have two or more Master Engineers in the army;
If Master Engineer is an army general Steam Tank is 0-2;

- HIGH ELVES:
Shadow Warriors (Unit Size: 5-10 models);

- LIZARDMEN:
Slann BSB (battle standard bearer) can have magic items or a magic banner, but not both (just like a regular battle standard bearer can have either magic items or a magic banner);
Slann may take up to 4 Disciplines of ancients (Slann BSB counts as 1 discipline, magic banner counts as 1 discipline, Becalming Cogitation counts as 2 disciplines, Focused Rumination counts as 2 disciplines, each Saurus Temple Guard unit counts as 1 discipline);
Terradons are 0-2 units;
Skink Priest mounted on Ancient Stegadon with Engine of the Gods takes an additional Hero slot;
Blowpipe: You can use multiple shots at short range ONLY ;

- ORCS & GOBLINS:
ANIMOSITY: All Animosity rules apply with the exception, that: at the begining of the O&G turn roll a D6, on a roll of 1 roll again D6 for Animosity results: 1-squabble, 3-5-nothing, 6-We’ll Show them;
WAAAGH!!!: use ANIMOSITY results: 1-squabble, 3-5-nothing, 6-We’ll Show them;
Squig Hoppers (Unit Size: 5-15 models);
Giant: You can buy two Giants for one RARE slot; Giant is 0-4 in armies of below 2000 points, Giant is 0-6 in armies of 2000+ points (you MUST HAVE models of these Giants);

- SKAVEN:
Hell Pit Abomination is 0-1;
The Hell Pit Abomination can never be taken in an army if it includes the Plague Furnance;
Plague Monks (Unit Size: 10-25 models);
Plague Censer Bearers (Unit Size: 5-15 models);
Stormbanner is BSB only;
Skaven Slaves, Giant Rats, Rat Swarms DO NOT count towards minimum number of CORE units;
If you want to buy Plague Censer Bearers, you must have at least ONE unit of Plague Monks in the army;

- TOMB KINGS:
A Liche Priest can be the army General in armies of below 2000 points;

- WAMPIRE COUNTS:
Every time in a player’s magic phase, when Invocation of Nehek is cast successfully (a successful casting is one that is not dispelled and raises models) raise the casting value of Invocation of Nehek +1 (Invocation of Nehek 5+ to cast.... 6+ to cast... 7+ to cast and so on); Effect lasts at the end of that player’s following turn;
Cairn Wraiths are 0-1 (Unit Size: only 3 models in armies of below 2000 points, not like in BP 3-6; Unit Size: 3-5 models in armies of 2000+ points , not like in BP 3-6);
Drakenhof Banner takes an additional Hero slot;
The Helm of Commandment takes an additional Hero slot;
Vampire Lord may either take 100pts of vampiric powers and 50pts of magic items or 50pts of vampiric powers and 100pts of magic items;
If a player wants to use all of his/her hero slots ON characters, one of his/her heros cannot have a "Vampire" special rule;

- WARRIORS OF CHAOS:
Forsaken are skirmish (Unit Size 5-15 models);

- WOOD ELVES:
All Forest Spirits gain survival instinct;

Survival instinct “a gift from the nature” – a unit can declare flee as a charge reaction;

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

NAGRODY:

MIEJSCE I
Każda osoba z zespołu zwycięskiego otrzymuje KUPON RABATOWY 45% ZNIŻKI !!! na jeden dowolny produkt z WILCZKA (o wartości nie przekraczającej 350zł);
MIEJSCE II
Każda osoba z zespołu drugiego otrzymuje KUPON RABATOWY 25% ZNIŻKI !!! na jeden dowolny produkt z WILCZKA (o wartości nie przekraczającej 350zł);

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Ocena malowania. (ocena obejmuje CAŁY SOJUSZ - jest to średnia ocen z dwóch poszczególnych armii)

Sędzia ocenia malowanie w poszczególnych kategoriach.

A) wyposażenie gracza:
1p: czytelna i estetyczna rozpiska zawierającej wyposażanie, statystyki i umiejętności jednostek.
1p: Army Book lub inna publikacja, wg której armia jest wystawiana;
1p: miarka calowa oraz kostki sześciościenne w ilości umożliwiającej sprawną grę, oraz inne niezbędne znaczniki i wzorniki konieczne do gry daną armią;
(-): brak powyższego wyposażenia – punkty ujemne przyznawane wg. woli sędziów;

B) ŁOŁ :)
-5p: armia jest trudna do zidentyfikowania, część figurek gracze muszą sobie wyobrazić, cześć figurek to tylko nie pomalowane korpusy, biegające nogi lub niewidzialni jeźdźcy na wybrakowanych koniach;
0p: armia nie robi żadnego wrażenia: po stole biegają tylko plastykowe szare figurki, czasem nawet nie zawsze kompletne;
1p: armia murzynków:), no pomalowany jeden regiment można gdzieś spotkać, nic poza tym;
2p: armia wygląda ładnie – jednak nie wszystko jest wykończone – wyraźnie widać braki;
3p: armia ładna – nie jest może doskonale wykończona, ale wygląda ładnie i schludnie, braki nie niszczą ogólnego wrażenia;
4p: armia bardzo dobrze zrobiona – robi wrażenie – gdzieniegdzie widać drobne braki nie mające większego znaczenia;
5p: ŁOŁ co za armia, po prostu śliczna – malowanie i wygląd powalają z nóg;

C) ilość pomalowanych:
1p: 50% modeli pomalowanych
2p: 75% modeli pomalowanych
3p: 100% modeli pomalowanych

D) jakość malowania
1p: figurki po prostu pomalowane
2p: figurki ładnie pomalowane
3p: figurki pomalowane pięknie, zaawansowane techniki malarskie etc.

E) Konwersje
1p: jedna ładna lub kilka przeciętnych konwersji
2p: kilka ładnych lub dużo przeciętnych konwersji
3p: dużo ładnych konwersji lub prawie całą armia skonwertowana przeciętnie

F) WYSIWYG:
0p: modele w armii mają uzbrojenie niezgodne z rozpiską, lub tez nie są tym na co wyglądają.
1-2p: występują większe lub mniejsze braki w uzbrojeniu i wyglądzie figurek (ocenia sędzia);
3p: każdy model jest tym na co wygląda i jest adekwatnie uzbrojony.

G) Podstawki i traye
1p: każdy oddział w armii poza skirmiszerami posiada moving traye
1p: moving traye SA pomalowane i modelowane
1p: podstawki są malowane i modelowane

16. Turniej wymaga przygotowania jak i posprzątania, dlatego też prosimy graczy o pomoc w noszeniu przed i po turnieju stołów do gry. Wszystkich chętnych i pracowitych wynagradzamy 3 dużymi punktami do wyniku ogólnego.
STOŁY NOSIMY DZIEŃ WCZEŚNIEJ !!! Sobota godzina 8.30 w JUBILACIE;

Razem do zdobycia 62 punkty za bitwy i 23 za malowanie i 3 pkt za noszenie stołów i 2 za wysłanie rozpiski.

Zapraszamy


ZAPISANI:
1. MORFI + banan ()
2. Kamelot ( skaveny ) i Kolumb ( WE )
3. wojtek boja soporowski + wałek (Lizardmeni + wampiry)
4. michał aves twyrdy + kotlet Smile (bestie + coś)
5. save + radas (wampiry + imperium)
6. marek urban + maciej kraszkiewicz (demony + DE)
7. blady + kolas (?)
8. łukasz żabicki + karolina bosy (HE + wampiry)
9. Piotr Kowalczyk i Krzysztof Derejski (?)
10. seba remlein + dawid remlein (HE + WE)
11. wojtek jaszczur gładysiak (lizaki + WoCH)
12. łukasz romanowski + belaner (tomb kingi + HE )
13. Darek Pietrasik + Handelek (prawdopodobnie de, vc)
14. podobno wojtas i buhaj ()
15. Micha(Gołąb)ł & Michał(Wiśnia) (Dwarfy & DE)
16. Przybył + Elgrond (Bretonnia i HE)
17. Piotr Głogowski i Wojtek Jankowski (skaveny i bretonnia)
18. Maciej Jakubiak + Michał Jakubiak (Woch + DE)
19. Rafał Jankowiak (Woch + O&G)
20. Jędrzej Noak Paluszyński (Dwarfs + Dark Elves)
21. ...


Wszelkie pytania na temat turnieju kierować na maila sebowilczek@wp.pl

sebowilczek
Warzywo
Posty: 12
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: sebowilczek »

trochę osób będzie :) zapraszamy

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

Mam tylko pytanie - jak sobie wyobrażacie spawningi i southlandsy przy 7-edycyjnym booku lizaków?

ODPOWIEDZ