Pre-Royale 06.11.2011r. Bolter Wrocław

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Pre-Royale 06.11.2011r. Bolter Wrocław

Post autor: Morrok »

Klub The Gamblers zaprasza na wrocławski turniej klasy lokal pre Royale.

Termin: 06.11.2010r.
Start: godz. 9.00 w niedzeielę

Miejsce:
Sklep BOLTER ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 32

Format: 8 edycja
Punkty: 2x1600
Wejściówka: 10 złt od osoby
REGULAMIN:
-8 edycja
-Nie mozna wystawiać alternatywnych armii (z końca kodeksów, WD, itp.)
-Nie można wystawiać specjalnych bohaterów, ani imiennych czempionów itp.
-Nie można wynająć jednostek Dogs of War
-Nie można wynająć Regiments of Renown
-Dopuszczone Chaos Dwarfs, Indy GT (chyba, że do 1 listopada wyjdzie nowy AB)
-Obowiązują wszelkie FAQ-i oraz Erraty wydane przez GW, ale wyznacznikiem zasad są także uściślenia wydane przez skład Listy Sędziowskiej z forum Border Prince. Uściślenia można przeczytać tutaj: http://strony.aster.pl/barbaros/
- WYMAGANE jest kulturalne zachowanie- za lecące KUR\|/Y podczas turnieju, tudzież inne przekleństwa powyżej linii dobrego smaku (rozumiem, ze komuś wymknie się raz... ale jak używa przekleństw zamiennie z przecinkami... -.-) będą przyznawane karniaki, a w skrajnych przypadkach delikwent będzie proszony o opuszczenie lokalu.
-Sędzia ma zawsze rację
-Sędzia ma prawo wlepiać punkty karne za każde 5 minut przekroczonego czasu oddania kart zgłoszeniowych!
-Pary drużyn graczy w pierwszej rundzie zostaną utworzone losowo. W kolejnych rundach pary określane są na podstawie aktualnej pozycji w liście rankingowej turnieju na podstawie aktualnej sumy dużych punktów, tzn. pierwszy z drugim, trzeci z czwartym, itd. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo modyfikacji par tak, aby w miarę możliwości w pierwszej bitwie nie grali ze sobą gracze z tego samego klubu/miasta.

-Progi punktowe liczymy co 250 punktów (standardowe naliczanie, chyba że w scenariuszu jest opisane inaczej)- bonusy są liczone w nastepujacy sposob:
*general 100 pts
*BSB 100 pts
*sztandary 25 pts
*zabicie czempionem herosa w challengu 50 pts
i reszta punktów:
*połowa punktów oddziały uciekające
*połowa za sprowadzenie oddziału do 25% stanu liczebnego
KOMPOZYCJA ARMII
0-25% Heroes
25%+ Core Units
0-50% Special Units
0-25% Rare Units

-max. 2 takie same oddziały (dotyczy także herosów)
-max. 5 Large Target
-max. 5 Warmachine (Chaos Dwarf: Death rocket, Earthshaker, Hellcannon, OK:Scraplauncher, Ironblaster, Empire: czołg - liczą się jak maszyny)
-max 55 modeli strzelających z zasiegiem 24''
-Maksymalna wielkość oddziału to 500 punktów

MAGIA:
Magic Restrictions:
- Apart from Winds of magic and Channeling, armies may only generate 3 PD/DD (dwarfs got +1DD more) per magic phase.
- You may have units/abilities that actually would generate more than 3 extra dice, but any excess dice are lost
- Some magic items/abilities count as generating dice toward this limit.
- “Count as” items/abilities may never exceed a cumulative 3 PD/DD per phase. This means that if you take the Hellheart, you may not take any other items that “count as adding PD/DD”
- All modifiers are applied from the army list and will not change during the game.

Detailed description
Apart from winds of magic and through the channeling rule, an army may only ever add 3 dice to its power or dispel pool in each magic phase. Any dice added to the pool, regardless of source (generated, stolen, stored from previous magic phases, generated by magic items/abilities to boost spellcasting before or after the casting attempt, produced by spells, lore abilities, and so on) count. Excess dice are simply discarded and cannot be used in any way (i.e. - they can’t be stored).

If a dice is stolen from the opponent’s pool, but your army has already generated two extra dice, the dice is removed from the opponent’s pool and then discarded.

Some special items and abilities DECREASE the limit of power or dispel dice you can add to the pool. We refer to those as “count as” items. What this means is that, if your roster includes one “counts as 1 Power Dice (PD)” item, your army can only add 2 power dice (instead of the usual 3 dice) to the pool in each of your own magic phases of the entire game (regardless of whether the item is destroyed or used up).
Please note that you cannot have a combination of items that would decrease the limit of extra power or dispel dice to below zero.
Item restrictions:
- Each Loremaster ability counts as generating 1 PD each magic phase
- Any item that auto-dispels a spell counts as generating 1 DD each magic phase.
- Power Scroll 1 PD each magic phase.

Army Specific Restrictions:
Dwarves: Each spellbreaker/spelleater rune counts as +1 DD.
Ogres: Hellheart 1 PD AND 1 DD
O&G: mushroom dice do not count as power dice in regard to the PD limit.
TK: Neferra's Scrolls of Mighty Incantations counts as 1 PD AND 1 DD.
Warriors of Chaos: Infernal Puppet counts as +1 PD and +1DD;
ZASADY DODATKOWE
Sojusze mają zasady jak z Rulebooka, tak więc w zaleznosci od sojuszu są różne plusy i minusy. Zakaz takich samych sojuszy (tzn. HE+HE, DE+DE)

Dany oddział można "popchnąć" z czaru tylko raz na turę, nieważne jakie źródło czaru było.
Jednostki Tomb Kingów w żaden sposób nie mogą zostać wskrzeszone ("dowskrzeszane") ponad stan

zakaz dublowania common magic items (z RB)

ZACZYNANIE
WG Rulebooka, z jedną zmianą- każda para graczy wystawia na przemian po dwie jednostki (po jednej z każdego sojuszu). Gdy sojusznikowi skończą się oddziały (licząc herosów), to drugi gracz wystawia ze swojej armii po dwie jednostki.
Scenariusze:
1 bitwa Battleline
2 bitwa Meeting Engagement (bez rezerw)
3 bitwa Blood&Glory

Scenariusz B&G:
- zasady zgodne z podręcznikiem głównym z uwzględnieniem:
* Gra kończy się na koniec fazy, w której odporność jednej z armii spadnie do 3 lub mniej punktów. Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4). Jeżeli żadna armia nie zostanie złamana w trakcie gry, lub obie armie zostaną złamane w tej samej fazie, bitwa kończy się remisem a obie armie otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść armii, która straciła mniej punktów odporności.
Przykład: Armia A straciła 4 pkt odporności, armia B straciła 1 pkt odporności. Różnica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść armii B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
Zgłoszenia proszę wysyłać na adres mailowy Morrok@wp.pl razem z rozpiskami (w formacie .HTML lub .txt) i swoimi ID ze strony http://www.ranking.wfb-pol.org do dnia 05.11.2011 r. do godziny 24.00, rozpiski wysłane po tej godzinie nie podlegają punktacji.
Za przysłanie rozpiski z pełnymi imionami i nazwiskami, ID oraz poprawną rozpiską armii +3 pts!

Wszelkie pytania proszę kierować na gg 2622826 lub tutaj...
Ostatnio zmieniony 2 lis 2011, o 14:32 przez Morrok, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

zgłaszam się z Bałaganem
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

Maryś +Dymitr
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Wstępnie Andrzej +Solo, do piątku się zdeklaruje
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

na przeszpiegi wpadacie?:) fajnie, zapraszamy:)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

O ile Solo się nie wykręci, bo coś marudził, że studia ma w weekend czy coś tam :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

każ mu olać szkołe i zostać ninja
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

5 bitew jednego dnia?

widzę że walczycie z zarzutami że 3h i 15 min na bitwę na 3200 punktów i 4 osoby przy stole to hardcore :mrgreen:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

no raczej! WFB jest dla hardcorowców:)
a tak serio, to Morrok oczywiście nie ogarnia kopiowania:)
1. picza
2. bng
3. miting bez rezerw
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Me and my budy Domin
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Solo oczywiście nie może. Także mnie raczej nie będzie, no chyba że pozwolicie mi na proxy :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

a to nie możesz od niego ludków zabrać? masz jeszcze kilka dni na to:)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Khuman + Maciorc ( BoCh + O&G ) :twisted: ale jeszcze skontaktuję się z młodym :P

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

No niby mogę, tylko że musiałbym wziąć i DE i Skaveny. Pomyślę i może tak zrobię :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
maciom
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: wro

Post autor: maciom »

Młody wpada i napierdala wraz ze starym :wink:
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?

Awatar użytkownika
f4n
Wałkarz
Posty: 77
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: f4n »

Szuka ktoś pary?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

A jaka armia?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
f4n
Wałkarz
Posty: 77
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: f4n »

Andrzej pisze:A jaka armia?

We Wrocku mam tylko DoCh ze sobą, jeśli chodzi o modele.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

a nie miałes grac z Golonką?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

To sry, nie jestem zainteresownay :wink:
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

ODPOWIEDZ