Medalicon! Częstochowa 11 V 2013 2400 Euro z gadżetami ;)

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Medalicon! Częstochowa 11 V 2013 2400 Euro z gadżetami ;)

Post autor: Bombaj »

Częstochowski Klub Gier Bitewnych RyK zaparasza na turniej WFB.


Medalicon numero uno

czyli Oftenhite to dobre miasto!


Termin: 11 V 2013

Miejsce: Aula Wyższej Szkoły Lingwistycznej w Częstochowie ul. Kopernika 17/19/21

(duża sala, komplet makiet i blatów, pełna profeska --> zdjęcia z poprzedniego turnieju https://picasaweb.google.com/schwarze.p ... zestochowa )

Format: 2400 EURO (przepraszam Krzychu) + zasady dodatkowe:

Cytat:
MEDALIKI:
Każdy armia rusza na pielgrzymkę do sanktuarium Shalyi i jej cudownego posągu w klasztorze Klarberg w mieście Oftenhite w prowincji Talabheim (oczywiście są tam też kaplice poświęcone bardziej "egzotycznym" postaciom jak Khorne, czy Rogaty Szczur.

Generał każdej armii MUSI wybrać jeden z cudownych medalików, który postanowił poświęcić w cudownym źródełku przy cudownym posągu w równie cudownym klasztorze.

Medaliki nie posiadają punktowego kosztu, są darmowe,w opisie wskazane jest czy przydzielane są oddziałowi, czy bohaterowi.

Medaliki należące do oddziału nie rozciągają swego działania na bohaterów do nich dołączonych.

Działanie medalików nie jest czarem, nie można go rozproszyć. Medaliki są tak potężnymi magicznymi artefaktami, że na potrzeby gry nie są traktowane jako magiczne przedmioty - nie mozna ich zniszczyć z Vauls Unmaking [HE] ani nie przestają działać w zasięgu/styku z przedmiotami wyłączającymi działanie innych magicznych przedmiotów


Medaliki:

1. Sandały Pielgrzyma. (na oddział)
Z uwagi na nieziemski aromat wszystkie jednostki (poza oddziałem obutym w sandały rzecz jasna) w 6 calach mają -1 WS i BS.
Dodatkowo strzelając do oddziału odzianego w Sandały Pielgrzyma z odległości większej niż 6' otrzymuje się modyfikator -1 do BS.


2. Woda ze świętego źródełka (na bohatera MAGA)
Posiadacz raz na grę na początku swojej tury magii (zaraz po channelach) może wypić poświęconą wodę. Otrzymuje on d3 kości mocy (PD), które może wykorzystać tylko ten mag - nie idą do wspólnej puli.
Jeżeli w tej turze mag pijacy cudowną wodę wyrzuci miscasta w trakcie rzucania czaru, wtedy przeciwnik może zmodyfikować wynik na tabeli Miscasta o d3.
W tej kolejce mag nie może użyć żadnych innych przedmiotów modyfikujących wynik lub efekt miscasta (cupped handy, earthing rod, kasacja pierwszego miscasta u HE itp.). Zasada ta nie działa w przypadku miscastów wywołanych przedmiotami/zdolnościami przez przeciwnika (np. hell heart OK, misfire z hellcannona itp.). Nie działa również w tej kolejce na miscastującego maga zasada throne of wines pozwalająca zignorować miscast - pozostałe zasady tronu działają.
Wygenerowane kości NIE liczą się do limitu EURO, ale nie można mieć więcej niż 12 kości PD
klaryfikacja: Nie można dać na Warrior Priestów, RuneLordów itp - tylko czarujący mag mogący mieć normalnego miscasta.


3. Berety z wełny kislevskich owcołaków (na oddział)
Oddział, który założy berety otrzymuje zasadę stubborn. Oddział musi szarżować w swojej kolejce ruchu tak samo jak przy zasadzie Frenzy/Szał (może się powstrzymać przed szarżą testem LD)
Jeżeli oddział posiada lub nabędzie zasadę Frenzy lub Hatred (np,. z czaru) wtedy MUSI zaszarżować najbliższy legalny cel. Jeżeli bohater dołączony do oddziału posiada/nabędzie frenzy/hatred a oddział nie posiada tej zasady, wtedy bohater musi zaszarżować, a oddział może powstrzymać się testem LD. Jeżeli Oddział posiada frenzy/hatred a bohater nie posiada wtedy oddział szarżuję automatycznie a bohater wraz z nim.


4. Pielgrzymkowy megafon (Bohater generał)
Megafon zwiększa zasięg LD generała (w tym zasadę Inspiring Presence) o 6''.
Oddziały sojusznicze, które są poza oryginalnym zasięgiem LD generała, lecz są w zasięgu powiększonego LD, otrzymują zasadę STUPIDITY.
klaryfikacja: generał na large targecie ma więc 24 zasięgu LD! Zdobycie stupidity z medalika jest nadrzędne w stosunku do innych zasad - muszą zdawać demony, undeady i wszystkie inne stwory odporne na psychologię.


5. "Na kolana!" (oddział)
Należy wybrać jeden oddział, który by udowodnić swą wiarę i poświęcenie pielgrzymuje na kolanach - dotyczy to nawet demigryfów, smoków itp.! Nie można dać tego medalika na oddział posiadający zasadę compulsory movement. Statystyka ruchu (Mov) wszystkich elementów tego oddziału (wierzchowców, jeźdźców itp) traktowana jest jakby była o połowę niższa od wartości bazowej (zaokrąglając w górę).
Mimo, że wolniejszy oddział ten jest obdarzony łaską Shalyi (Tzeencha, Grungniego, Khaina niepotrzebne skreślić) i dostaje Magiczną Ochronę +1 (Ward Save 6+ lub +1 jeżeli już posiada), działający analogicznie do Mark of Tzeench.
klaryfikacja: Udane rzucenie czaru Birona Timewarp na ten oddział przywraca mu oryginalny / pierwotny ruch (Mov)
klaryfikacja: poprawia parry save'a o jeden itp.; kumuluje się z innymi zasadami poprawiającymi warda.
Sztandar of swiftness poprawia ruch finalny - czyli na przykład kawaleria na dzikach ma mov 7, dostaje medalik ma ruch 4, dostaje standard of swiftness ma ruch 5



6. Klarbergskie Wota (bohater)
Wszyscy wiedzą, że cudowny posąg uzdrawia. Raz na grę na początku swojej tury magii zaraz po channelach posiadacz może uzdrowić w 12 calach od siebie d6W na oddziale d3W na wielowoundowym. Może też uzdrowić siebie, lub swojego wierzchowca lecz nie jedno i drugie.
Do końca następnej fazy magii użytkownika przeciwnicy będą podlagali zasadzie Hate atakując uzdrowiony oddział/model.


7. Kopia Świętego Posążka (oddział)
Tani nie jest - armia gracza rozpoczyna grę z rozpiską zmniejszoną o 50 punktów (2350) lub 75 w przypadku armii mających +100/+200 do rozpiski (bestie, O&G itp.)
Jeden, wybrany przed grą oddział (na poziomie rozpiski, a nie przed każdą bitwą) będzie posiadał zdolność przerzucania nieudanego testu LD raz na turę.
klaryfikacja: bycie w zasięgu BSB nic nie zmienia - i tak tylko jeden przerzut.


8. Wór pokutny / włosienica (oddział)
+1 Armour Save na oddziale, ale KAŻDY rodzaj ruchu w każdym terenie (poza otwartym) wymusza test trudnego terenu na 1 (piechota) lub 2 (kawaleria). Jeżeli oddział i tak musiałby zdawać test terenu, wtedy odejmuje 1 od wyniku rzutu.
klaryfikacja: czyli normalnie: kawaleria w lesie ruch - bez testu, marsz - z testem
w worku: kawaleria w lesie ruch - test, marsz - bazowy test terenu i -1 do rzutu
kumuluje się z czarami powodującymi test trudnego terenu.



Scenariusze
1. Obrona klasztoru Klarberg
2. Batleline
3. Battleline

Obrona klasztoru: Na środku stołu stawiamy teren Mistical Monument - Wieża Klasztoru Klarberg - działa jak obelisk. Przed rozpocząciem gry (przed losowaniem strony) obelisk ten scateruje d6' cali. Wszystkie oddziały w 6 calach od obelisku podlegają zasadzie Frenzy.


Dodatkowo działa jak "objective". W momencie zakończenia gry jeżeli mamy swój dowolny oddział piechoty lub kawalerii (także monstrous, ale nie fast) 3 cale od Wieży dostajemy 2 Duże punkty. Jeżeli obaj gracze mają oddział, wtedy nie ma efektu. Jeżeli żaden z graczy nie ma swojego oddziału w zasięgu na koniec bitwy -- bez dodatkowych punktów.


Ilość miejsc:30

Zgłosimy do ligii i turniej i wyniki

Nagrody będą, ale jeszcze nie wiem jakie

Wejściówka 10 zeta

Hobbystyka
Na względnym luziku.
- Proxy dopuszczone, tylko niech to będą jakieś podobne modele, a nie karteczki papieru, albo gołe podstawki.
- Wydrukowana rozpiska + 2pkt, brak wydrukowanej rozpiski -2 punkty (taki motywator Wink
- Zero proksów 2 pkt
- Cała armia pomalowana 2 pkt

- Wymodelowany, przyczepiony, jednoznaczny, dowcipny i pomysłowy medalik 4 pkt (np megafonu z greenstuffu ;) )

Lista zgłoszonych
1. Bombaj Wink
2. Bru
3. Sas
4. Master
5. Dragomar
6. Siwy
7. Negro
8. Cobalt
9. Eltarion
10. Big Boss
11. Qc
12. Domin
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19 - 30....

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

dodana hobbystyka

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14648
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Takie zasady jak kiedys na Koziolkach byly - tylko, ze oni czerpali z HoM&M, a tutaj tak przasnie.
Fajne zasady!

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

przaśnie bo lokal w klimatach lokalnych ;)

Zapraszamy!

ODPOWIEDZ