ŚWIDKON>turniej WFB>1200format poznański>04.10.2014
ŚWIDKON>turniej WFB>1200format poznański>04.10.2014
ŚWIDKON>turniej WFB>1200format poznański>04.10.2014
Data: 04.10.2014
http://swidkon.net/
https://www.facebook.com/events/1488982097985865/
Start: 9.00-
Gdzie: ŚWIDNIK, Aleja Lotników Polskich 24 - budynek kina LOT
NOCLEG:
http://www.centhostel.pl/nasze-pokoje
http://www.hostellublin.pl/indexpl.html
http://meteor-turystyka.pl/noclegi,host ... in,60.html
na bogato:
http://www.lublinianka.com/
http://www.hoteleuropa.pl/
bedzie mozliwosc przenocowania na konwencie, na terenie Miejskiego Ośrodka Kultury, w specjalnie wyznaczonym do tego miejscu, zainteresowani proszeni o zabranie ze sobą karimaty i śpiwora.
Armie: 1200 format poznański
Haracz: 10+10 zeta
Nagrody: bedą
Zgłoszenia:
Zgłoszenie gracza w formie: imię+nazwisko(ewentualnie ksywka), id ligowe należy wysłać na ardes email do 30.09.2014:
moria.rozpiski@gmail.com
rozpiski beda drukowane i rozdane przed turniejem
ZA WYSŁANĄ ROZPISKĘ W TERMINIE BĘDĄ DODATKOWE PUNKTY (+2DP)
Zasady bitew:
- 5 bitwy (po 90min lub 6 tur)
- stoły: 48x48 cali,
- scenariusze: Battleline
Kwestie organizacyjne:
Progi co 80 małych punktów. Generał i BSB po 100pts, sztandar 25pts
Ograniczenia ogólne:
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów!
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Na koniec bitwy jednostki sprowadzone do 25% ilości początkowej modeli lub mniej, albo te które uciekają oddają 50% victory points. Jednostki uciekające oraz sprowadzone do 25% lub mniej w dalszym ciągu oddają tylko 50% punktów.
BSB może brać ekwipunek tak, jak by nie był BSB.
Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.
Ograniczenia armijne:
Niektóre armie mają restrykcję "-100 punktów do rozpiski" albo "+100 punktów do rozpiski". Oznacza to, że rozpiskę tej armii należy budować na zmodyfikowaną wartość punktową. Dla przykładu armię Vampire Counts budujemy na 1100 punktów.
Bretonnia
Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski
Chaos Dwarfs
- 100 punktów do rozpiski
Daemons of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie 7 modeli Plague Drones / Beasts of Nurgle.
Skull Cannon of Khorne liczy się na potrzeby tego limitu jak 3 modele.
Dark Elves
- 100 punktów do rozpiski
- wystawiamy albo oddział Warlocków albo Noble na jakimkolwiek wierzchowcu (dowolna ilość)
Dwarfs
The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy
High Elves
Wystawiamy albo Frostheart Phoenix albo Banner of the World Dragon
Lizardmen
Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry
Orcs&Goblins
+ 100 punktów do rozpiski
Skaven
Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy
Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie jedna jednostka eteryczna
Jeżeli wystawiamy powyżej 5ciu Hexwraithów, to nie wystawiamy Terrorgheist'a.
Warriors of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Nie wystawiamy modeli z 3+ wardem
Wood Elves
Na ten moment bez zmian
Dogs of War
Ocena hobbystyczna: (0-9 pkt):
Pomalowana armia (0-3 pkt)
0 - brak armii
1 - minimum turniejowe
2 - poprawna armia ( armia spójna, w widoczny sposób należąca do 1 gracza )
3 - piękna armia
Podstawki i movement trays: (0-2 pkt)
modelowane podstawki +1 (95%)
modelowane treje +1 (95%)
Treye pod oddziały są obowiązkowe, brak pod oddział wielkości "2+ modeli", skutkuje karą -1DP.
Przygotowanie do gry (0-3)
1-wszystkie potrzebne wzorniki
2-kości oraz calówka do gry
3-army book
WoW
3 Najładniejsze i najciekawsze armie otrzymuję +1 DP
Proxowanie:
bez komentarza;)
Zgłoszenia:
1. Bojo VC
2. Undiuing OK +2DP
3. Stan EMP +2DP
4. Jaco WE
5. Elgrond HE +2DP
6. Overlordslayer DW +2DP
7. Kotson TK
8. Turek EMP +2DP
9. Dziadek DW +2DP
10. Kondek ChD +2DP
11. Dudek EMP
12. Kamil Sz. ChD
13. Karabin VC
14. X.Maciek WE +2DP
15. Snajper OK
16. Mortigern BRET +2DP
17. Karolek WE +2DP
18.
19.
20.
turniej zostanie zgłoszony do ogólnopolskiej ligi wfb
Moria zaprasza!
Data: 04.10.2014
http://swidkon.net/
https://www.facebook.com/events/1488982097985865/
Start: 9.00-
Gdzie: ŚWIDNIK, Aleja Lotników Polskich 24 - budynek kina LOT
NOCLEG:
http://www.centhostel.pl/nasze-pokoje
http://www.hostellublin.pl/indexpl.html
http://meteor-turystyka.pl/noclegi,host ... in,60.html
na bogato:
http://www.lublinianka.com/
http://www.hoteleuropa.pl/
bedzie mozliwosc przenocowania na konwencie, na terenie Miejskiego Ośrodka Kultury, w specjalnie wyznaczonym do tego miejscu, zainteresowani proszeni o zabranie ze sobą karimaty i śpiwora.
Armie: 1200 format poznański
Haracz: 10+10 zeta
Nagrody: bedą
Zgłoszenia:
Zgłoszenie gracza w formie: imię+nazwisko(ewentualnie ksywka), id ligowe należy wysłać na ardes email do 30.09.2014:
moria.rozpiski@gmail.com
rozpiski beda drukowane i rozdane przed turniejem
ZA WYSŁANĄ ROZPISKĘ W TERMINIE BĘDĄ DODATKOWE PUNKTY (+2DP)
Zasady bitew:
- 5 bitwy (po 90min lub 6 tur)
- stoły: 48x48 cali,
- scenariusze: Battleline
Kwestie organizacyjne:
Progi co 80 małych punktów. Generał i BSB po 100pts, sztandar 25pts
Ograniczenia ogólne:
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów!
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Na koniec bitwy jednostki sprowadzone do 25% ilości początkowej modeli lub mniej, albo te które uciekają oddają 50% victory points. Jednostki uciekające oraz sprowadzone do 25% lub mniej w dalszym ciągu oddają tylko 50% punktów.
BSB może brać ekwipunek tak, jak by nie był BSB.
Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.
Ograniczenia armijne:
Niektóre armie mają restrykcję "-100 punktów do rozpiski" albo "+100 punktów do rozpiski". Oznacza to, że rozpiskę tej armii należy budować na zmodyfikowaną wartość punktową. Dla przykładu armię Vampire Counts budujemy na 1100 punktów.
Bretonnia
Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski
Chaos Dwarfs
- 100 punktów do rozpiski
Daemons of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie 7 modeli Plague Drones / Beasts of Nurgle.
Skull Cannon of Khorne liczy się na potrzeby tego limitu jak 3 modele.
Dark Elves
- 100 punktów do rozpiski
- wystawiamy albo oddział Warlocków albo Noble na jakimkolwiek wierzchowcu (dowolna ilość)
Dwarfs
The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy
High Elves
Wystawiamy albo Frostheart Phoenix albo Banner of the World Dragon
Lizardmen
Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry
Orcs&Goblins
+ 100 punktów do rozpiski
Skaven
Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy
Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie jedna jednostka eteryczna
Jeżeli wystawiamy powyżej 5ciu Hexwraithów, to nie wystawiamy Terrorgheist'a.
Warriors of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Nie wystawiamy modeli z 3+ wardem
Wood Elves
Na ten moment bez zmian
Dogs of War
Ocena hobbystyczna: (0-9 pkt):
Pomalowana armia (0-3 pkt)
0 - brak armii
1 - minimum turniejowe
2 - poprawna armia ( armia spójna, w widoczny sposób należąca do 1 gracza )
3 - piękna armia
Podstawki i movement trays: (0-2 pkt)
modelowane podstawki +1 (95%)
modelowane treje +1 (95%)
Treye pod oddziały są obowiązkowe, brak pod oddział wielkości "2+ modeli", skutkuje karą -1DP.
Przygotowanie do gry (0-3)
1-wszystkie potrzebne wzorniki
2-kości oraz calówka do gry
3-army book
WoW
3 Najładniejsze i najciekawsze armie otrzymuję +1 DP
Proxowanie:
bez komentarza;)
Zgłoszenia:
1. Bojo VC
2. Undiuing OK +2DP
3. Stan EMP +2DP
4. Jaco WE
5. Elgrond HE +2DP
6. Overlordslayer DW +2DP
7. Kotson TK
8. Turek EMP +2DP
9. Dziadek DW +2DP
10. Kondek ChD +2DP
11. Dudek EMP
12. Kamil Sz. ChD
13. Karabin VC
14. X.Maciek WE +2DP
15. Snajper OK
16. Mortigern BRET +2DP
17. Karolek WE +2DP
18.
19.
20.
turniej zostanie zgłoszony do ogólnopolskiej ligi wfb
Moria zaprasza!
Ostatnio zmieniony 1 paź 2014, o 18:51 przez Khelthrai, łącznie zmieniany 12 razy.
Będę
- OverlordSlayer
- Wałkarz
- Posty: 78
Proszę o zapisanie. Będę grał Krasnoludami. Rozpiska niedługo pojawi się na mailu.
Cześć, Czopek! Cześć, Bojek!
Cześć, Czopek! Cześć, Bojek!
Każdy gracz który bierze udział w turnieju zgłoszonym do ogólnopolskiej ligi wfb musi mieć swój stały numer
Zrobisz go w kilka chwil tutaj http://ranking.wfb-pol.org/player_add.php
Zrobisz go w kilka chwil tutaj http://ranking.wfb-pol.org/player_add.php
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE
CANS FOR THE CANS THRONE
IMO 5 pkt - AB,kostki,miarka,rozpa,templatyStan pisze:Hobbystka przy pięciu bitwach IMO minimum 15pkt.
Przestańmy siedzieć w tym renesansie punktowym za hobbystyke i choćby miały być proxy to niech będą ale niech będą pożądne rozpy na stole i uczmy sie tym grać wkońcu i skupmy sie na rozwijaniu umiejętności a nie piękności armii, bo lubelski battle jest bardzo nisko w tym aspekcie
Najpierw ogranij swoją smiecioarmie, bo wstyd grac tym na stoleTocz pisze:IMO 5 pkt - AB,kostki,miarka,rozpa,templatyStan pisze:Hobbystka przy pięciu bitwach IMO minimum 15pkt.
Przestańmy siedzieć w tym renesansie punktowym za hobbystyke i choćby miały być proxy to niech będą ale niech będą pożądne rozpy na stole i uczmy sie tym grać wkońcu i skupmy sie na rozwijaniu umiejętności a nie piękności armii, bo lubelski battle jest bardzo nisko w tym aspekcie
I zapamiętaj co mowię:
WARHAMMER TO NIE JEST SPORT.
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
Tocz pisze:IMO 5 pkt - AB,kostki,miarka,rozpa,templatyStan pisze:Hobbystka przy pięciu bitwach IMO minimum 15pkt.
Przestańmy siedzieć w tym renesansie punktowym za hobbystyke i choćby miały być proxy to niech będą ale niech będą pożądne rozpy na stole i uczmy sie tym grać wkońcu i skupmy sie na rozwijaniu umiejętności a nie piękności armii, bo lubelski battle jest bardzo nisko w tym aspekcie
My lud prawdziwy, my towarzysze. Nam będzie lepiej . NAM.
Towarzyszu! Ogarniaj armię, azaliż i ja też ogarniać ją będę. Razem będziemy mieli ładne armie! Razem będziemy zdobywać więcej punktów na masterach!
ps. też będę. Ilość punktów bardzo dobra. Nic w Imperium się nie mieści
Tocz pisze:IMO 5 pkt - AB,kostki,miarka,rozpa,templatyStan pisze:Hobbystka przy pięciu bitwach IMO minimum 15pkt.
Przestańmy siedzieć w tym renesansie punktowym za hobbystyke i choćby miały być proxy to niech będą ale niech będą pożądne rozpy na stole i uczmy sie tym grać wkońcu i skupmy sie na rozwijaniu umiejętności a nie piękności armii, bo lubelski battle jest bardzo nisko w tym aspekcie
Toczu, wydaje mi się że będziesz jedyną albo jedną z niewielu osób które ze względu na własne lenistwo tak uważają.
Uczyć się grać i skupiać na rozwijaniu taktycznych umiejętności można przy stole, co nie wyklucza posiadania schludnie pomalowanej armii - to też wyznacznik jakości tego hobby - nie tylko ilość punktów na koniec turnieju.
Co do długopisów ( ja zawsze mam, ale dziwnym trafem często "gubią" się ) - moja propozycja, kupić całą paczkę z klubowych, rozdawać na turnieju każdemu po jednym i pod koniec zebrać, kto nie odda -5 DP. Proste i skuteczne, powinno wyeliminować polskie przyzwyczajenie rodem z prlu
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=204&t=40247dagnus pisze:Jeszcze jedno pytanie z typu tych głupich:-) . Co to znaczy format poznanski? Bo rozumiem ze te 1200 to pkt armi
Tutaj masz wszystko.
Miłej lektury
Z "pięknością" armii też w Lublinie jest dramat. Ile osób w Morii jest w stanie wystawić się na 2400, na mastera jeżeli byłby naprawdę respektowany zakaz proksów i nakaz pomalowanej armii? Na pewno: Kondek, Maciek, Stan i ja, to 4 osoby na 17. Toczu przestańmy grać śmietnikami. Jeżeli ktoś zaczyna lub zmienia armię to wiadome, że nie można wymagać aby miał wszystko od razu ale Ty ile lat grasz tymi HE?Tocz pisze:Przestańmy siedzieć w tym renesansie punktowym za hobbystyke i choćby miały być proxy to niech będą ale niech będą pożądne rozpy na stole i uczmy sie tym grać wkońcu i skupmy sie na rozwijaniu umiejętności a nie piękności armii, bo lubelski battle jest bardzo nisko w tym aspekcie
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."
Poważne uchybienie Kamilu, a Bojo ?Kamil.Sz pisze:Z "pięknością" armii też w Lublinie jest dramat. Ile osób w Morii jest w stanie wystawić się na 2400, na mastera jeżeli byłby naprawdę respektowany zakaz proksów i nakaz pomalowanej armii? Na pewno: Kondek, Maciek, Stan i ja, to 4 osoby na 17. Toczu przestańmy grać śmietnikami. Jeżeli ktoś zaczyna lub zmienia armię to wiadome, że nie można wymagać aby miał wszystko od razu ale Ty ile lat grasz tymi HE?Tocz pisze:Przestańmy siedzieć w tym renesansie punktowym za hobbystyke i choćby miały być proxy to niech będą ale niech będą pożądne rozpy na stole i uczmy sie tym grać wkońcu i skupmy sie na rozwijaniu umiejętności a nie piękności armii, bo lubelski battle jest bardzo nisko w tym aspekcie