Kolski Klub Gier Bitewnych, Miejski Dom Kultury w Kole oraz Muzeum Technik Ceramicznych w Kole
zapraszają na turniej "Pogranicze w ogniu" (pre-macki) organizowany w budynku Miejskiego Domu Kultury.
Miejsce:
Miejski Dom Kultury w Kole
ul. Juliusza Słowackiego 5
62-600 Koło
http://www.mdk-kolo.pl/
mapa Google
https://www.google.pl/maps/search/Miejs ... d=0CHgQtgM
Data: 11.10.2014 (sobota)
Jako, że to pierwszy nasz turniej wstęp bezpłatny
Limit graczy: 32 (16 par).
Zgłoszenia (Imię, nazwisko, ID ligowe gracza) oraz rozpiski proszę wysyłać na e-mail nijlor@wp.pl. Zgłoszenie do 8 października (godz. 23.59) skutkuje dodatkowym punktem do klasyfikacji końcowej.
Zasady:
Zasady łódzkiego turnieju master „Macki Wojny” (mogą ulec zmianie)
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=24&t=45414
Gramy na 8ed - Dwie armie w sojuszu. Jedna na 2000 druga na 1000.
Bonusy małych punktów:
100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie lorda/bohatera przez czempiona w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "sćwiartkowanego" oddziału.
Progi co 200pkt.
0- 199 - 10
200- 399 - 11
400- 599 - 12
600- 799 - 13
800-999 - 14
1000-1199- 15
1200-1399 - 16
1400-1599 - 17
1600-1799 - 18
1800-1999 - 19
2000+ - 20
zakaz gry dwiema armiami przez jedna osobę.
Obowiązują Uściślenia Sędziowskie oraz Etyka graczy.
Gramy na Simple Line of Sight.
Nie losujemy terenów - obowiązują mapki Euro, tereny nie są magiczne.
Nie losujemy scenariusza bitwy - określone są w harmonogramie.
Dopuszczona armia Dogs of War na zasadach:
http://www.mediafire.com/view/?8tgx1y88hxs1ixi
Dopuszczone armie:
Beastmen, Bretonnia, Chaos Dwarfs (zasady z Tamurkhana), Daemons of Chaos, Dark Elves, Dogs of War (link wyżej), Dwarfs, High Elves, Lizardmen, Ogre Kingdoms, Orcs & Goblins, Skaven, The Empire, Tomb Kings, Vampire Counts, Warriors of Chaos, Wood Elves.
Ograniczenia:
0-12 kości mocy na fazę magii, 1-5 kości na czar.
Armia na 2000 może wygenerować do 2 kości mocy poza wiatrami magii.
Armia na 1000 może wygenerować do 1 kości mocy poza wiatrami magii.
0-2 postacie mogą korzystać z Look-out, Sir! przeciwko Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded Thirteenth.
Dopuszczone postacie specjalne (imienne).
Maksymalny koszt punktowy jednego oddziału to 500 pkt.
Zakaz sojuszu tych samych armii.
Dispel Scroll/Cube of Darkness/Silver Mirror/przedmiot z Rune of Spellbreaking (niezależnie czy jedno czy wielokrotna) 0-2 na sojusz.
0-4 maszyny.
Zakaz powtarzania przedmiotów oraz czarów w obrębie sojuszu (poza sygnaturakami naturalnie).
Sojusze podręcznikowe (CHD do armies of destruction, DoW w każdym sojuszu pewne). Nie obowiązują zasady Dark Elves oraz Skaven o pogarszaniu się sojuszy.
Jeśli w sojuszu jest więcej niż jeden Hellcannon to łączny poziom domen Death oraz Tzeentch w sojuszu 0-3.
Arrow of Kurnous - działanie na jednego wybranego bohatera będącego w zasięgu a nie na każdego.
Reign of Chaos - w armii na 1k działa na przeciwną armię na 1k a w armii na 2k na przeciwną na 2k.
Armia na 1000pkt:
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Skaveny małe: storm banner/hell-pit abomination 0-1, elektrycy 0-3
Skaveny duże: storm banner/hell-pit abomination 0-2, elektrycy 0-3
O&G małe: 0-8 trolli, chukki 2 na slot maszyn
O&G duże: chukki 2 na slot maszyn
VC małe: 0-8 Crypt horrorów, Hexwraiths w armii/Terrorgheist 0-1
VC duże: Eterycy 0-3, krzyki 0-3, Terrorgheist 0-1
DE małe: 0-8 warlocki
DE duże: jednostki kawalerii i kawalerii potworów z wyłączeniem jeźdźców na Cold-One'ach 0-6
WoC małe: Ward Save 3+ nie dopuszczony na bohaterach, Hellcannon liczy się jako maszyna, Throgg 0.
WoC duże: Ward Save 3+ nie dopuszczony na bohaterach, DP/Chimera 0-2, Lord w armii/Chimera/Hellcannon 0-3, Hellcannon liczy się jako maszyna, jednostki trolli w Core 0-1, Chaos Armour/Soul Feeder/3 lub więcej poziomy magii/Daemon of Nurgle/Flying/Lore of Death lub Nurgle 0-3 na jednym Daemon Prince
CHD małe: Iron Demon, Hellcannon liczą się jako maszyny. Chalice nie można używać między castem a dispellem.
CHD duże: Iron Demon, Hellcannon, Kadaii destroyer liczą się jako maszyny. Chalice nie można używać między castem a dispellem.
BoC małe: +100pkt do limitu rozpiski, +1 kość do limitu kości do wygenerowania.
BoC duże: +200pkt do limitu rozpiski, +1 kość do limitu kości do wygenerowania.
DoC małe: 1-4 Beast of Nurgle/skullcannon 0-1, 0-3 jednostki nurgla w armii, Skullcannon liczy się jako maszyna, Epidemius 0
DoC duże: 0-4 jednostki nurgla w armii, drugi Skullcannon -100pkt do limitu armii, bestie nurgla 0-6, Skullcannon liczy się jako maszyna, Epidemius 0
Bretka czy mała czy duża bez ograniczeń.
DF małe: 0-1 spelleater rune, Gyrocopter/Gyrobomber/Bolt thrower zajmują po połowie slotu maszyn.
DF duże: gyrocopter i gyrobomber liczą się jako 0,5 maszyny każdy, Bolt throwery 2 na slot maszyn.
Empire małe: 1-5 Demigryfów/Steam tank 0-1, Steam tank liczy się jako maszyna.
Empire duże: Steam Tank/zduplikowana maszyna/każda 5 modeli Demigryphs/każdy mag Light po pierwszym (o ile War Altar występuje w armii) 0-4, Steam tank liczy się jako maszyna.
WE małe: Moonstone zakazany przy łącznym poziomie Death w sojuszu większym niż 3.
WE duże: Moonstone zakazany przy łącznym poziomie Death w sojuszu większym niż 3, Hagbane tips/Trueflight arrows/Waywatchers (liczy się jako 2)/Waystalker (liczy się jako 5) 0-60.
HE małe: Banner of the World Dragon/Frostheart Phoenix 0-1, Banner of the World Dragon na White Lions +100 do kosztu.
HE duże: Book of Hoeth/Banner of the World Dragon/Frostheart Phoenix (rare) 0-2, Archmage z Lore of Shadow lub Death nie może używać Book of Hoeth, Teclis wybiera czary na poziomie rozpiski.
LIZ małe: Tetto'Eko 0.
LIZ duże: jednostki z zasadą fly 0-4.
TK małe: +1 do limitu kości mocy, +100 pkt do armii.
TK duże: +1 do limitu kości mocy, +200 pkt do armii.
OK małe: 0-4 modele Mournfang cavalry, Ironblaster/Scraplauncher liczą się jako maszyna
OK duże: drugi Ironblaster/Lord w armii 0-1, Ironblaster/Scraplauncher liczą się jako maszyna
DoW małe: +200 pkt do armii, każdy sojusz z DoW jest pewny.
DoW duże: +300 pkt do armii, Galloping Guns 2 na slot maszyn, Fenbeast traktuje wszystkie wodne elementy terenu jako mokradła, każdy sojusz z DoW jest pewny.
Harmonogram:
Do ustalenia – czekam na propozycje scenariuszy
Rozkład jazdy (wstępny):
08:45 - 9:15 Zapisy
09.20 - 12.00 I Bitwa
12.05 - 14.45 II Bitwa
15.00 - 17:40 III Bitwa
18.00 - wręczanie dyplomów i ogłoszenie wyników
Q&A:
Kości za grzyby dla Szamanów Nocnych Goblinów wliczają się w limit kości mocy?
Nie. Nie są to Kości Mocy więc nie wliczają się w limit.
2 Steam Tanki zajmują 2 czy 3 miejsca w ograniczeniu dużego imperium?
3.
Czary z domen Chaosu w Demonach jak i w Wojownikach mają takie same nazwy ale inne atrybuty - można je dublować?
Nie. Tych z Lore of High Magic, Dark Magic także nie.
Na terenie MDK obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu i palenia papierosów.
ZGŁOSZENI
1. Nijlor + Tyrrson (CHD + DE)
2. Krzychu + Kowal (WoCH + DoCH)
3. Wilqu + Aldean (EMP + HE)
4. Ośmiornica Łódzka 1 para
5. Ośmiornica Łódzka 2 para
Turniej "Pogranicze w ogniu" (pre-macki), Koło, 11.10.2014
Turniej "Pogranicze w ogniu" (pre-macki), Koło, 11.10.2014
Ostatnio zmieniony 1 paź 2014, o 10:44 przez Nijlor, łącznie zmieniany 7 razy.
Chłopska Bretka : W/R/P: 4/2/4
Szkoda Panowie!
W każdym bądź razie singel jest 100 razy lepszy. Dajcie info postaram się wpaść z ekipą z Chełmży
W każdym bądź razie singel jest 100 razy lepszy. Dajcie info postaram się wpaść z ekipą z Chełmży
Jasne, rzuciliśmy się na parówkę, a to wiadomo - ciężka sprawa (patrz choćby Włocławek, ale tam jest blisko Bydgoszcz, Toruń i Wy... Będziemy informować. BTW - a U Was coś kiedyś może ?
Chłopska Bretka : W/R/P: 4/2/4
U nas coś , kiedyś, może... ale na tą chwilę zależy nam na rozwoju klubu+dokupieniu blatów, terenów. Nie spieszy się nam z turniejami :p