[MASTER] Świdkon - Lubelski Master 24-25.09.2016

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

[MASTER] Świdkon - Lubelski Master 24-25.09.2016

Post autor: Stan »

Miejski Ośrodek Kultury w Świdniku zaprasza na Lubelski Master na konwencie fantastycznym Świdkon.

Obrazek

Miejsce: ZS nr 2, Jarzębinowa 6, Świdnik
https://goo.gl/photos/9jWHcfcPmnmyNdzq8

Data: 24-25.09.2016

Format:
1200pkt, Warbands, zakaz lordów, liczbę modeli w jednostce można zwiększyć tylko o połowę normalnego limitu (zaokrąglając w górę, np. oddział Chaos Warriors Khorne może mieć maksymalnie 18 modeli)
Obowiązuje hotfix: http://www.the-ninth-age.com/news/index ... here/#news

Wejściówka: 50zł w przedpłacie, która musi wpłynąć do dnia 19.09.2016 (w cenie akredytacja na konwent Świdkon od piątku do niedzieli) na konto 05 1020 3176 0000 5302 0210 3224 Jacek Płowaś (w tytule proszę napisać master+nick).
Terminowa przedpłata jest premiowana dodatkowymi 10 punktami do klasyfikacji turnieju.
Osoby poniżej 20 roku życia i każda graczka otrzyma na miejscu turnieju zwrot 20zł.

Główny sponsor:
Obrazek

Zgłoszenia: Zgłoszenia proszę wysyłać na adres platan2009@gmail.com do 19.09.2016.
Za poprawne, wysłane w terminie zgłoszenie każdy gracz otrzymuje 10 dodatkowych punktów.
Rozpiski podsyłać w formacie txt (znany i lubiany format z DMP) razem z id gracza.
Po upłynięciu terminu zgłoszeń organizator publikuje wszystkie zebrane rozpiski w tym temacie.

Sędziowie:
- sędzia główny: Stan
- drugi sędzia: Dominika

Stoły i mapki:
Gramy na stołach 48x48 cali.
Mapki: https://drive.google.com/file/d/0BxM4um ... sp=sharing

Ilość bitew:
Zagramy 7 bitew, każda 6 tur lub 2 godziny.
Rozkład godzinowy:
Sobota
9:00-9:30 zapisy zawodników
10:00-12:00 pierwsza bitwa
12:15-14:15 druga bitwa
14:15-15:30 przerwa obiadowa
15:30-17:30 trzecia bitwa
17:45-19:45 czwarta bitwa
Niedziela
9:00-11:00 piąta bitwa
11:15-13:15 szósta bitwa
13:30-15:30 siódma bitwa
16:00 ogłoszenie wyników

Punktacja:
Całkowita suma punktów do zdobycia wynosi 180:
- 140 z bitew,
- 10 za wysłanie zgłoszenia w terminie,
- 10 przedpłata,
- 20 z oceny hobbystycznej,

Duże punkty z bitew:
Liczmy zgodnie z podręcznikiem The 9th Age (system 20:0 z +/-3 za scenariusze).

10-10 0-60
11-9 61-120
12-8 121-240
13-7 241-360
14-6 361-480
15-5 481-600
16-4 601-840
17-3 841+

Ocena hobbystyczna armii:
- armia pomalowana +10 VP
- armia niepomalowana 0VP (tak, dopuszczamy armie niepomalowane)
- armia spójna kolorystycznie +5VP
- poziom malowania armii +0-5VP
- brak kości/miarki -5VP

Nocleg:
https://goo.gl/photos/hUuAgrmDV66fgnLq5
Hotel Notabene:
http://www.notabeneclub.pl/
Hotelik Finezja:
http://www.finezja.swidnik.pl/hotel-ik
Hotel Avion:
http://avionhotel.pl/pl/
Hotel Kaprys:
http://www.hotelkaprys.pl/
Hotel Lachówka
http://www.lachowka.pl/reservation.html
Istnieje możliwość spania na terenie szkoły w salach lekcyjnych. Również z piątku na sobotę.
Na terenie szkoły obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu.

Taxi:
Taxi Świdnik ul.Wyszyńskiego 6 (postój taksówek)
tel. (81) 7513252
Waldemar Pleskot Taxi
tel. 601 250 622
ŚWIDNIK TAXI
tel. 500-538-648


Osoby nieletnie proszone są o przywiezienie zgody oraz deklaracji ponoszenia odpowiedzialności od ich opiekunów ustawowych o treści:
"Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w turnieju świdkon w dniach 24-25.09.2016 w świdniku oraz ponoszę odpowiedzialność za wyrządzone przez niego szkody."
podpis rodzica lub innego prawnego opiekuna
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2016, o 10:44 przez Stan, łącznie zmieniany 15 razy.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Zgłoszenia(r- rozpa, p - przedpłata):
1) X.Maciek p+r+
2) Kamil.Sz p+r+
3) Bojo p+r+

4) Czopek p+
5) Tocz
6) Turek p+r+
7) karolek r+
8 ) esgaroth p+r+
9) Kalesoner p+r+
10) Gąsior p+r+
11) Guldur p+r+
12) Laik p+r+

13) Dibo r+
14) Kondek p+r+
15) Dziop p+r+
16) Roedor p+r+
17) Cotau p+r+
18) Gelo p+r+
19) Piotr N. p+r+

20) Hoops r+
21) Marvin p+r+
22) mlepkows p+r+
23) Kołata p+r+

24) Jeżus p+r+
25) Kacper P. p+r+
26) Myth p+r+
27) Lipek p+r+
28) Gremlin r+
29) Napadzior p+r+
30) Danrakh r+
31) Janus p+r+
32) as1 r+
33) PSz r+
34) śliwek p+r+
35) Pablo p+r+

36) Bobson r+
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2016, o 18:56 przez Stan, łącznie zmieniany 31 razy.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8785
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Poważnie zastanowil bym się nad scenariuszami - są odpowiednie na 2500 a nie 1200...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Oczywiście nadal pracujemy nad formatem, wszelkie sugestie są mile widziane :)

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Może magia d6+d3?

Na 1200 chyba każda armia jest w stanie te dwa scoringi wystawić

Awatar użytkownika
Glonojad
Kretozord
Posty: 1715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Glonojad »

Połowa rozbudowy to chyba zbyt mocblne ograniczenie, może po prostu limit wartości oddzialu na te 300 pkt ustawic.
Uprawa warzyw od 1997 roku
ObrazekObrazekObrazek

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

Glonojad pisze:Połowa rozbudowy to chyba zbyt mocblne ograniczenie, może po prostu limit wartości oddzialu na te 300 pkt ustawic.
Za dużo przegięć wejdzie.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Napiszcie konkretne przykłady co jest za mocno przycięte, to jeszcze to przemyślimy. W KoE corowa lanca może mieć 10 rycerzy, to chyba wystarczająco :)

Awatar użytkownika
Glonojad
Kretozord
Posty: 1715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Glonojad »

Ale grale nawet w 6 nie mogą :p

Poza tym skąd pewność, ze o KoE pytam,armie mam trzy :p
Uprawa warzyw od 1997 roku
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Cotau
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 165
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cotau »

Będę! :)

Nie jestem pewny co do limitowania jednostek do +50% podstawowej liczby - bardzo zaboli u szczurów. Może bardziej punktowo?
Obrazek

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2063
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Czemu zaboli szczury bardziej? Zamiast 50 modeli będzie 25, inne armie będą miały 15, poza tym i tak nikt nie gra na klockach o dużej liczbie modeli 40+ tylko zamiast tego bierze się ratlingi, globadiersow lub 10 night runnerow. Uważam nawet ze na te pkt, skaveny będą jeszcze mocniejsze z powodu małej liczby modeli u przeciwnika i skondensowanych pkt w tych unitach
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Plague
Chuck Norris
Posty: 442
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Plague »

Rezygnacja ze scenariuszy może spowodowac ,że będą armie bez jakiegokolwiek sztandaru. A w niekótrych armiach można wystawić całekim twarde rzeczy.

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

Cotau pisze:Nie jestem pewny co do limitowania jednostek do +50% podstawowej liczby
to nie jest 50% liczby maksymalnej modeli w oddziale tylko liczba podstawowa + możliwość zwiększenia o 50% limitu. Przykładowo Weterani w ograch normalnie są 3 z możliwością zwiększenia o 5, tu są 3 z możliwością zwiększenia o 3 (50% normalnego limitu zaokrąglony w górę.)
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2063
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

To podoba mnie się jeszcze bardziej :)
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Dokładnie, liczba podstawowa+połowa limitu. Slave'ów można mieć 43 modele maksymalnie w oddziale. Clan rats 40szt. Stormów 33 modele. Gutterów max 8.

W razie pytań piszcie śmiało w temacie, rozumiemy że nie wszystko może być jasne, ale postaramy się rozwiać wszystkie wątpliwości i wziąć pod uwagę wszelkie sugestie.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Zasady 9th age jeśli wolno zapytać, bo nie widzę chyba nigdzie?
Edit
a ok juz widze 8)
Ostatnio zmieniony 19 sie 2016, o 16:37 przez Kalesoner, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Kretozord
Posty: 1715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Glonojad »

A, jak w gore, to 6 grali wejdzie.

Na skavenskie hordy trafiam ciagle, acz raczej kolo 40 max.
Uprawa warzyw od 1997 roku
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Kretozord
Posty: 1715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Glonojad »

A tak swoją drogą - jaki jest ramowy harmonogram czasowy? Na który dworzec przyjeżdżają pociągi z kierunku Lublina?
Uprawa warzyw od 1997 roku
ObrazekObrazekObrazek

Plague
Chuck Norris
Posty: 442
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Plague »

Jeśli chodzi o dojazd to podaję link z informacja jak dotrzeć na konwent
http://swidkon.net/informacje16/

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Laik pisze:Poważnie zastanowil bym się nad scenariuszami - są odpowiednie na 2500 a nie 1200...
To jest imo bardzo bardzo wazne

Co do lordow to tez bym sie wahał. Na moj gust unity sa wartosciowsze od herosow na tym etapie gry, ale pzoa tym sa takie uposledzone armie jak goblinki, ktore maja bardzo niskie ld i brak lordow je mocno uziemia. A wiekszosc armii z topu (SE HE VC CHD) na ten problem ze wzgledu na ld9 lub brak psychologii nie cierpi.

Tylko mowie :P Krakusy sporo grali na 1200 warto dostac ich feedback
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ