Jesień w Athel Loren

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8785
Lokalizacja: Kraków

Re: Jesień w Athel Loren

Post autor: Laik »

imo dalej brak Ci odpowiedzi na wysoki AS, sama brzytwa to trochę mało. Może metal na małym?
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Metal na małym, 1 lvl z scrollem i jeszcze masz 35 pkt do wydania. :)
Ja tak zagrałem imho świetna sprawa. Każdy się tego boi, a jak siądzie to karze ostro.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Wysoki AS to głownie Woch, Breta i Imperium

Z czego na Bretke i Imperium Heaven i Shadow powinny wystarczyć, tak problem jest z Wochem, gdzie metal byłby pomocny ale pod jedna armie to nie bardzo mi sie podoba.

Narazie jestem zajawiony heawenem jak sie nie bedzie sprawdzal to wroce do metalu

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Czy ja wiem? jak obnizysz T z shadowa to Woch wkoncu będzie rzucać 1 na sv. A przy miazmie to kluczowe oddziały nigdzie nie dojdą ;)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

GarG pisze:Czy ja wiem? jak obnizysz T z shadowa to Woch wkoncu będzie rzucać 1 na sv. A przy miazmie to kluczowe oddziały nigdzie nie dojdą ;)

Jedynki będą lecieć? Taa, szczególnie jak dostajesz przeciwnika, który na 10 wardów na 4+ zdaje... Wszystkie dziesięć :roll:

Dydu najlepiej potestuj i zdaj nam relację. :)

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Dydu od początku tej edycji powtarzam że najlepsze lory to heven i metal i do dzisiaj zdania nie zmieniłem :D Na ostatnim spotkaniu u mnie chwile polemizowaliśmy o magii dla WE , spiralismy sie Heven VS Shadow, wychodzi na to że shadow + heven to faktycznie najlepszy "kompromis". Ja jednak brałbym duży heven i mały shadow a nie odwrotnie.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Na obecny draft będę grał czymś takim:

1 Spellweaver @ 350.0 Pts
General; Lore of Heaven; Magic Level 4; Longbow
Obsidian Lodestone [45.0]
Wand of Wych Elm [55.0]

1 Spellweaver @ 275.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Longbow
Power Stone [25.0]

1 * Noble @ 131.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Charmed Shield [5.0]

1 Spellsinger @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death; Longbow
Dispel Scroll [25.0]

1 Spellsinger @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Metal; Longbow
Scroll of Shielding [15.0]

13+1 Glade Guard @ 202.0 Pts
Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Musician

11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Musician

10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Musician

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

11 Wardancers @ 198.0 Pts

11 Wardancers @ 198.0 Pts

5 Wild Riders @ 130.0 Pts

5 Wild Riders @ 130.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

Models in Army: 93
Total Army Cost: 2599.0

za dodatkowe 100pkt doszedł mag z metalem i shildingiem, Obrona magiczna na chyba jednym z najwyzszych mozliwych poziomów obecnie, 52% na dodatkową kostkę co turę.
Ostatnio grąlem tym i dobrze mi się tym grało, teraz dodatkowo wzmocniłem się na paringi typu EMP/Woch/BRE.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8785
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

880 punktów w magach - moim zdaniem przeinwestowanie.

Jeżeli już chcesz mieć dobrą antymagię to weź branchwraith z 1 lvlem i clusterem - masz 4 channele, 1 DD, DS i wanda
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Branczka kosztuje 140pkt w takim zestawieniu, wole jednak 105pkt z shildingiem, metal jest jako wsparcie paru paringów, w ostatecznosci moze zrobic za odginaczkę, kiedy będzie się palilo pod nogami.

Nie wsadzałem jej jako wzmocnienie dispela, to jest jakby efekt uboczny.

Zastanawailem się miedzy trzecim oddzialem driad, GR a własnie magicą. I to ona wygrała, jako że znacząco poprawia paringi najcieższe przy zostawieniu bardzo uniwersalnej magii na inne armie.

Pogram zobacze co z tego wyjdzie, narazie jestem pozytywnie nastawiony.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

4 magów to gruba przesada, ale wiadomo... masz wizję i to Tobie ma się dobrze tym grać ;)

Mnie natomiast ciekawi jedna rzecz - Lore of Heaven

Jakie masz zastosowanie dla tego lora ? To jest chyba jedyny lore na którym nie grałem (prócz słabego fire) - masz jakieś konkretne życzenia priorytety przy tym lorze ?
Chciałbym spróbować ale nie wiem czy te rerolle 1,6 czy kometa jest aż tak fajna dla WE :lol2:
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

To tylko 1/3 całej armii ;D CHILL.
xYz

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Luc pisze:4 magów to gruba przesada, ale wiadomo... masz wizję i to Tobie ma się dobrze tym grać ;)

Mnie natomiast ciekawi jedna rzecz - Lore of Heaven

Jakie masz zastosowanie dla tego lora ? To jest chyba jedyny lore na którym nie grałem (prócz słabego fire) - masz jakieś konkretne życzenia priorytety przy tym lorze ?
Chciałbym spróbować ale nie wiem czy te rerolle 1,6 czy kometa jest aż tak fajna dla WE :lol2:

Przerzut 1 w 12", zerówka, wind blast, i 3 czary obrazeniowe całkiem dobrze dzialają.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Juz czuje te syte maski, problemy z utrzymaniem prawidłowej wyprostowanej postawy ciała, i ten potworny ból dupy aż po kręgosłup w Poznaniu Dydek ;D. Umów się już za zabiegi i przygotuj na miesięczną rehabilitacje... prawie wyjdą nowe WE.
xYz

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Zagrałem w Poznaniu tym co niżej:

1 Spellweaver @ 350.0 Pts
General; Lore of Light; Magic Level 4; Longbow
Obsidian Lodestone [45.0]
Wand of Wych Elm [55.0]

1 Spellweaver @ 275.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Longbow
Power Stone [25.0]

1 * Noble @ 131.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Charmed Shield [5.0]

1 Spellsinger @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light; Longbow
Dispel Scroll [25.0]

1 Spellsinger @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Longbow
Scroll of Shielding [15.0]

13+1 Glade Guard @ 202.0 Pts
Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Musician

11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Musician

10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Musician

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

11 Wardancers @ 198.0 Pts

11 Wardancers @ 198.0 Pts

5 Wild Riders @ 130.0 Pts

5 Wild Riders @ 130.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

Models in Army: 93
Total Army Cost: 2599.0

plus pare sparingów i jestem bardzo zadowolony z tej rozpiski.
Light w połączeniu z Shadowem daje mi spory wachlaż czarów i dylemat dla przeciwnika co wpuszczać a co dispelować.
Znacznei ułatwia grę z Doch, VC i TK, a i tancerze w połączniu z bufami i debufami robią sporą rzeź.

Zastanawiam się tylko nad połączeniem obu oddziałów wildów w jedną 10 i kosztem jednych driad dać tam FCG + razor, tylko, że wtedy mam tylko 3 odginaczki, ale za to trzeci mocny oddział do CC

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Tych 4 magów jest Ci potrzebnych ?
Chyba przeinwestowanie...banishment z S5 starcza w zupełności, przy słabym rzucie na magię masz......masę punktów w plecy, które stoi i nic nie robi...

Faktycznie Wildzi w 10 to lepszy pomysł ;)
Z ASF, wardem 5+ (4+ na magię) działają cuda! :mrgreen:
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Takie zestawienie magów sprawdziło mi się w Poznaniu, ado teraz było całkiem ok, przez to że mam spory wybór czarów przeciwnik mam zagwozdkę.

Wildów testuje teraz w 10 z Razorem i na razie po pierwszej bitwie jestem zadowolony.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Ostatni turniej na draft 3.0 w Tarnowie.
Zagrałem tym co wyżej, z tym że połączyłem wildów w jedne oddział i kosztem driad dałem FCG + razor.

I bitwa Insejn (EMP: 2x kawa, gienek i BSB w kawie, duży i mały mag w kawie, 2x dzialo, czołg, 4 demisie, pistolierzy)
Wygrałem rzut o strone, wybrałem strone z górką, 2x lasem i domkiem na 16" od krawędzi.
Przeciwnik zaczął i pojechał wszystkim do przodu, w magii zużyłem DS na kometę, a z kości dispelowałem chain, niestety nie rzuciłem 16+ na 5 kosciach z przerzutem i dostałem chan po całej armii poza jednym orłem i wildami, na 9 oddaiłów 5 dostało 6 hitów, więc swoją pierwszą zaczynałem bez 5 tancerzy, 15 łuków orła i paru driad.
Ja w swojej pierwszej zabiłem pistolierów i 3 IC.
W drugiej przeciwnika kloc kawy (nie IC) wbija się w wildów i przegrywa o 1, ale w mojej drugiej szarżuje tancerzami od przodu na IC, liczyłem, że uda się wrzucić KB na gienka albo BSB, ale w magii rzucam na wiatry 2,3 z 3 wchodzi banishment w tanka i zadaje mu jedna ranę, a z 2 i PS wchodzi brzytwa na tancerzy rzuciłem 14, przeciwnik z 3 kosci nie rzucił 14 (DS zużył na klatkę, z perspetywa na -d3 S). w tym momencie gra się skończyła praktycznie, bo Tancerze z +1A zabili BSB, generała i cały oddział, została duża magica, ale uciekła a tancerze wpadli w czołg od boku, po drugiej stronie domku wildzi zbrejkowali rycków.
Finalnie zostało 3 demisiów a ja straciłem orła, jedne łuki, driady, 1xtancerzy, wyszło koło 1800 róznicy
20-0

II bitwa Diamo (O'n'G standard z trolami)
Podobnie jak w pierwszej, ten sam stół, ta sama strona i taki sam początek. Dostałem 6x stope w BSB i Generała, w sumie 4 razy trafiła i generał oblał LoS naszczęście tylko 2 rany, w stralaniu BSB oblewa LoS i rzuca 1 na charm shield, na szczęście dostał tylko 1 rane w zamian wybucha jeden DD.
Przecwinik lekko ruszył do przodu, więc strzelałem w 3 turze miałem szanse skończyć grę na 8+, albo bezpiecznie pograć do końca.
Zaryzykowałem, 4 tancerzy zablokowała BSB i Generałą w klocku Savagy, 10 wildów wbiła się od boku, a świerzy kloc tancerzy musiał zabić 11 nocników i na 8+ wpadał w savage od przodu, w magii Savage dostały -3 WS, a wildzi protekcje. NIestety tancerze zabili tylko 7 nocników i ustał na StesdFascie. nie było jescze tak zle, ale nie zauważyłem ze trole wchodziły na 8+ w tancerzy z nocnikami.
Finalnie skonczyło się tak, że przeciwnikowi został BSB i Gienek + 2 savage i pomodor, ja straciłem Wildów, 2x tancerzy i orła.
16-4

III bitwa Panter
Panter mial nade mną 1 pkt przewagi, więc musiałem wygrać 11-9, zeby wygraćturniej.
Stół ten sam i strona ta sama, zaczynanei znów po stronie przeciwnika,
Paner oddał w sumie bez walki jednego żyrak, bo wystawił się wariorami na szarże wildów, na kótrą dał flee, ale wildzi mieli redirecta w żyrka, dał stand, przez co wildzi podjechali przed sam park maszynowy będąc poza zasięgniem jego klocków.
Z łuków w domku odstrzeliłem organki (na bliskim).
W sumie mogłem się w tym momencie reszta skitrać, wildami zjeść maszyny i strzelać.
Niestety napaliłem się i wbiłem 8 driad w 10 wariorów z tarczami z opcją overana tancerzami w nich na 2+ po zabiciu żyrka na ostatniej ranie, tancerze byli zblokowani po tym jak odbili sięod łuków w domku.
Tancerze zabili żyrka i wszarżowali w wariorów, ale boje nie skapneliśmy się, że powinni wpaść od boku, no i okazało się, że driady i tancerze nie dają rady, zabili jednego wariora.
Panter wszedł wariorami do domku i zionął z pierścionka do łuków z kadrą, tu miałem farta, bo rzuciłem na duzym magu ifke, ale nie zraniłem sobie małych magów.
Ja zjadłem drugich małych wariorów wildami i wpadłem w klope.
Reszta to myzianie się już w środku, mój błąd, to że 8 wildów po drugiej klopie wpadałem w 10draków z 2x smithami, zamiast za plansze. bo niestety ale nie dali rady, znaczy to Panter dał rade bo zabił mi 4.
Finalnie wyszło 8 pkt róznicy dla mnie. A była spora szansa an wygraną
10-10

46 pkt II miejsce i pożegnanie z kloegium Light'a.

Teraz czekam już na nowy book.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Raporcik ze Szczyrku, zagrałem:
1 Spellweaver @ 320.0 Pts
General; Lore of High Magic; Magic Level 4
Acorn of the Ages [100.0]

1 Spellweaver @ 280.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 3
Dispel Scroll [25.0]
Moonstone of the Hidden Ways [40.0]
Obsidian Amulet [30.0]

1 Glade Captain @ 139.0 Pts
Light Armour; Battle Standard; Arrows: Moonfire Shot
Hail of Doom Arrow [30.0]
Charmed Shield [5.0]

1 Waystalker @ 90.0 Pts

1 Waystalker @ 90.0 Pts

15+1 Glade Guard @ 260.0 Pts
Musician; Arrows: Trueflight Arrows

10 Glade Guard @ 160.0 Pts
Musician; Arrows: Trueflight Arrows

9+1 Glade Guard @ 180.0 Pts
Musician; Arrows: Starfire Shafts

5 Sisters of the Thorn @ 130.0 Pts

6+1 Wild Riders @ 221.0 Pts
Frenzy; Light Armour; Shield; Standard
Gleaming Pendant [5.0]

5 Wild Riders @ 130.0 Pts

5 Wild Riders @ 130.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

5 Waywatchers @ 100.0 Pts

6 Waywatchers @ 120.0 Pts

Models in Army: 66
Total Army Cost: 2400.0

I bitwa
Słowian (O'n'G standard na 2x Trolach i full maszyn)

Słowian popełnił błąd zaraz na początku wystawiając Doomy nie za górka, ja zacząłem odstrzeliłem jednago DD i wbiłem pare ran na trolach.
Słowian w swojej wysadził sobie drugiego DD wiec już było ok. W mojej drugiej szarża 5 wildów na ranne trole od boku, z wypuszczeniem fanoli, trace jednego wildza zabijam dwa trole break zdany, strzelanie już idzie w dzikusy. W drugiej turze trole uciekaja po oblenym breaku na 9 z rerolem a ja wcinam reszte parku maszynowego, drugimi trolami zajmują się pozostałem dwa oddziały wildow, a magia + strzelanie dzikusami.
PO zniszczeniu MR na magu dzikusy nie wytrzymalu palenia + pestek. Ja strzaciłem 3x Wildów a zabiłem wszystko poza menglerem i nocnikami
20-0

II bitwa
Panter (DF, 2x działa, klopa, organki, 3x żyrki, 2x10 wariorów z tarczami, horda wariorów + IB)
Panter zaczął i naparł wszystkim do przodu, ja objechałem 2x wildzami z lewej strony kloce i ustawiłem się na szarże w maszyny, 7wildzow zaszarzowała w 10 z tarczami, Panter sądził że ustoją. Druga tura panter odgina jednych wildów żyrkiem, organiki idą w drugie ale 2x Misfire je skutecznie wyłączył. W mojej drugiej parkuje już w parku. Panter miał jeszcze jeden strzał z dziąła w mojego generała ja oczywiscie oblałem Lookouta, Panter zranił już rzucał na ilość ran (1) ale miałem jeden kanter z atrybutu ;) od trzeciej tury na stole stały 2x hordy i dwa żyrki.
na koniec została czała horda wariorów, 4IB z runsmith uciekający i jeden żyrek, IB dobrze spadali mimo ranienia na 5+ i Sv na 4+ pewnie bym ich dobił w ostatniej, ale nie zdałem refki na 16GG ze stalkerami i BSB z Hodą ;/
17-3

III bitwa
Furion (HE na latającym korwinie)
To chyba najgorszy możliwy paring na tym turnieju ze wzgledu na rozpiskę, na szczeście graliśmy na stole z 3 lasami ja dostawiłem swoje dwa.
Na stracie wiedziałem, że oddam większość. Zacząłem i niepotrzebnie skupiłem się na Korwinie, trzeba było pruć wszystkim po fenkach i jeżdzie.
Furion natarł wszystkim do przodu ustawiając jednego Frosta z wbitymi 2 ranami na szarże 7 wildów z opcją overuna na 10+ w skarbonke. Ja oczywiście zaszarżowałem mająć 3+ na starcie (szarża, szarża z górki, sztandar) wbiłem 2 rany, Furion nie zrobił nic, ja pogoniłem na 7 Furion uciekła na 12, ale nie zdał DT i fenio spadł.
Kolejne tury to już tracenie po kolei moich oddziałów i uciekanie moją skarbonką po lasach. Miedzy czasie Furion traci kilka modeli w skarbonce z DT i walk z moimi oddziałami.
W czwartej przeteleportowałem się skarbonką do lasku koło domku, furion podleciał tam frostem. Ja w piątej wszedłem do domku i strelalem do Frosta bez efektu. Furek w Piątej zabił skarbonką ostatnich wildów i tez podbił pod domek, tracąc paru kolejnych kilku SH, frost w szarży w domek zabił 5 GG. Ja w ostatniej obniżyłem T skarbonce do 1 podbilem sobie BS i odpalilem 11GG i hode w SH kadra juz bez Lookoutów.
Zabiłem cały oddział SH, maga. BSB i wbiłem rane na kowboja. W ostatniej przyjąłem jeszcze raz frosta ale już nie znaczyło bo miałem 11GG, przy czym przeżyło 5 więc bez pkt.
Tak jak na początku straciłem wszystko poza magami, BSB i dużymi GG, zabiłem maga, BSB 16 SH, frosta i orła.
8-12

IV bitwa
Laik miał tylko zywkłych GG bez strałek (jedne płonące ale na zło) i 25 WW, jako że ja miałem 26 trafiających na 3+ i lasy między nami schował całą kadre za górką.
Smyraliśmy się, ja próbowałem dojechać Wildzami do skarbonki ale nie udąło się (tu popełniłem błąd bo wystawiłem się na strzały z lewej flanki a trzebabyło jechać na maxsa z prawej). Finalnie ja straciłem 3x Wildów, połowe sisterek, WW i orła, Laik wildów, hawki i polowe orła, przy czym miałem szanse na zabicie 12 WW, w ostatniej turze, dostali 2d6 s4, 12 GG na 3+, 2x stalkerów i hodę na 4+ niestety zabiłem tylko 7.
8-12

V bitwa
Leoh (VC, horda ghuli, 2x Vargi)
Leoh sprzedął mi tym 4 dni wcześniej 0-20, teraz nauczony doświadczeniem ustawiłem wildzów, tak aby mnie nie obleciał no i miałem moonstona, do tego wystawiłem 4 lasy miedzy nami z poisonami i DT.
Leoh zaczął i wystawił horde ghuli na szarze 2x wildów, jedne Vargi puścił całkiem lewą flaką a reszte prawą.
Niestety z magii nie wszeło mi nic + troche poniżej statystycznie zraniłem, z 30 na 3+ z przerzutem i 3+, 20 na 4+ i 4+ zabiłem tylko 19, sam straciłem 4 i nie posypałem ich do końca, dostałem Vargi od boku w następnej. Łuki z prawej skupiły się na śmieciach a z lewej na drugich Vargach. Kadra siedziała w zombikach.
Przez kolejne tury Vargi kolejno zjadały WIldów same tracąc sporo modeli finalnie spadły od sisterek zabijając jeszcze 10 GG, drugi Vargi spadły od strzelania.
Leoh nie maiłą za bardzo czarów na mnie, a ja po obniżeniu T o 1 zombiakom i wrzuceniu tam palenia spowodowałem, że w 6 turze Leoh miał 3x bohateró + 3 zombiaki, aby uniknąć palenia w swojej wyszedł nimi tworząc oddział, zombiaki się spaliły a ja miałem magie + 10GG trafiających na 5+, 5 trafijących na 3+ i 7WW. na magie rzuciłem 2,3 + czanel, Leoh miał 3. Z 4 kości obniżyłem mu T o 3, odpaliłem wszystko zabiłem BSB, mały Lord przerzył, a mały stojąc na jednej ranie po GG przytulil 3 hity od WW niestety zdał Sv na 4+
Skonczyło sie 16-4, z tym małym byłoby 18.

W sumie 69 + 14 z modelarki i 13 miejsce.

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

Gratki - fajne bitwy i ciekawa rozpiska na 2 dużych.
Ja jeżdżę na dużym i małym ale jak skończę robić ostatni lasek i się przerzucę na ziarenka to pewnie też 2 dużych wejdzie.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8785
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Gwoli ścisłości 2D6 S4 nie dostałem – rzuciłeś to na 2 kościach i zbiłem to.
W drugą stronę moja hoda, 5 wayów bez ruchu, 10 gg na 5+ i 6 na 6+ ściągnęli Tobie 5 łuków tylko :), kometa nie zabiła żadnego elfa spadając na oddział z MR2, sisterkami zdałeś najpierw 4/5 wardów a później 6/9 – dlatego 1 przeżyła ;).

Bardzo fajna ta bitwa była :) , przy takiej Twojej przewadze strzeleckiej nie mogłem się odsłonić (szczególnie przez stalkerów).
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

ODPOWIEDZ